aliyeh.heybatii
دنبال کننده
78
پست
691
کمک می کنم رابطه بهتری با فرزندت داشته باشی روانشناس و درمانگر تخصصی کودک و نوجوان مشاور والدین /نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه مشاوره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶
پست های مشابه
aliyeh.heybatii
هفته ای یکبار هم که بپرسید تاثیر فوق العاده شومیبینید 👌 این هفته ای که گذشت چه چیزی باعث خوشحالیت شد؟ چه چیزی باعث ناراحتیت شد؟ امروز چه چیزی یاد گرفتی😉 منتظرم اجرا کنید و منو در جریان تغییراتی که ایجاد میشه بزارید 🙏 #ارتباطات_موثر #ارتباط_با_کودک #والدین_آگاه #امنیت#عشق#توجه#ارتباط#صحبت_کردن #احساسات_کودک #آگاهی_درون #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
14 فروردین 1401 18:09:12
112 بازدید
aliyeh.heybatii
خودت را هرگونه باور کنی ، همان را درزندگیت خواهی دید. خودت را چگونه میبینی ؟ وقتی در آینه نگاه میکنی چه کسی را میبینی؟ خودت را چگونه باور داری ؟ خداروشکر که من انسان ارزشمندی هستم. من باور دارم که عزت نفس و اعتماد به نفس فوق العاده بالایی دارم. +لیاقت من، ارزش من و علاقه ی من چیزی نیست که کم بشه بلکه هر روز و هر روز ارزشمندتر میشوم و علاقهی خالصم به خودم و خدای خودم بیشتر وبیشتر می شود. من همواره لیاقت “بهترین ها ” را دارم چرا که بنده ی خوب خدا هستم و همین که پا به این دنیای مادی زیبا گذاشتم که پر از ثروت و فراوانیست، همین دلیلی برای همیشه لیاقت بهترین ها بودنم هست. من اشرف مخلوقات بر زمین هستم خداوند بزرگ مرا آفرید و به خود، “احسن الخالقین”گفت خدایی که مالک و فرمانروای قدرتمند و ثروت جهان و جهانیان است. من همینجوری که هستم همینجوری با همین چهره ی زیبایم و هر ویژگی ارزشمند مثبت دیگرم خودم را عاشقانه دوست دارم و دیگران را همانجور که هستند دوست دارم. من هر کلامی که از زبانم جاری میشه هر کلمه ی مقدسی که مینویسم هر نگاهی که میکنم هر کمکی که میکنم برای شادتر زندگی کردن خودم که باعث کمک به دنیای بهتری میشود، همچون الماس ارزشمند و گران بها هستم. من دنبال تایید دیگران تحسین دیگران نیستم و خداوند همواره به من محبت میکند و به من افتخار میکند و قدم به قدم مسیرم را برایم روشن میکند. او برای من کافیست. . خداروشکر که من انسان فوق العاده خلاقی هستم. من در هر کاری که وارد شوم به بهترین شکل انجامش میدهم. . من باور دارم انسان بسیار تاثیرگذاری هستم و یک الگوی خوب برای انسان ها، من همیشه در بالاترین سطح یعنی سطح الهام بخشی بازی میکنم. . خداروشکر که من میتونم به تک تک اهداف پیش رویم برسم همانند اهداف مقدس گذشته ام. من همواره احساس پاکی میکنم و باور دارم که من هستم که خالق ۱۰۰% شرایط تک تک لحظات و شرایط زندگی زیبا، شرافت مندانه و ثروتمندم هستم. #انسان_ارزشمند #انسانیت #انسانیت_دین_من_است #عزت_نفس #اعتماد_به_نفس #باور #حال_خوب #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
01 مرداد 1401 06:27:20
63 بازدید
aliyeh.heybatii
#فرزندپروری_مثبت #والدین_آگاه #تکنیک_های_زندگی_بهتر #گرامافون#کودک #نوجوان #روانشناسی_کودک#محروم_کردن_کودک #بیرجند#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #نوروز_۱۴۰۰
06 فروردین 1400 08:54:22
0 بازدید
aliyeh.heybatii
#مرد_که_گریه_نمیکنه #گریه#غم #اندوه#احساسات#درک_احساسات_کودک #احساس_تنهایی#مادر#قلب_مادر#مرد#زن#تربیت#تربیت_صحیح_فرزند #فرزند_پروری #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند
02 تیر 1400 15:38:38
1 بازدید
aliyeh.heybatii
تنبیه باعث میشه خونه تبدیل به مکانی ناامن بشه و کودک کنار والدینش احساس امنیت نکنه کودک یا نوجوان وقتی انتخاب دشواری پیش پاشه یا اشتباهی مرتکب شده، به افرادی غیر از والدینش رجوع کنه به کودک این ادراک رو نمیده که متوجه بشه چرا رفتارش اشتباه بوده (هیچکس بعد از توضیح دادن رفتار اشتباه بچهشو نمیزنه) در دوران بزرگسالی و روابط عاشقانهی جدی، در درک عشق و رد شدن، مشکلات اساسی خواهد داشت و نیاز به تراپیست داره هیچ انسانی حق نداره انسان دیگری رو بزنه یا ضرب و شتم کنه شما فرزندتون رو تنبیه میکنید؟ برای دیگران ارسال کنید تا سهمی داشته باشید در افزایش آگاهی🙏🏻🌹 #تنبیه #تنبیه_بدنی #تنبیه_کودکان #تنبیه_بدنی_ممنوع #خشم#خشونت#کتک_زدن#والدین_سمی #عصبانیت#آسیب_شناسی_روانی#کودک#خانواده #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
12 مرداد 1401 17:17:59
155 بازدید
aliyeh.heybatii
#مشکلات_رفتاری #ارتباط_با_همسر #فرزند_پروری #کودک #نوجوان #کودک_ونوجوان #انرژی#انگیزه#ارتباط#زندگی#شرایط_محیطی #بهبود_ارتباط #روانشناسی_خانواده #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
03 تیر 1400 17:30:50
1 بازدید
عالیه هیبتی
0
0
. #والدین_عزیز صرف اینکه دائما به #کودک تذکر بدهيد "مودب باش، درست بشین، سلام کن و..." نه تنها مهارتهای اجتماعی کودک افزایش نميياد بلکه اعتماد به نفس او نيز کاهش پيدا ميكند. #کودک نوپا تصوری که شما از ادب و تربیت دارید، ندارد. اينطور نيست که اگر کودک شما در 2 سالگی سلام نکرد، در بزرگسالی هم سلام نکند. او مفهوم سلام کردن را نمیداند و شما هم قادر نخواهید بود با هیچ منطقی این موضوع را به او تفهیم کنید. او باید خودش آمادگی لازم را پیدا کند. پس به هیچ وجه کودک نوپا را مجبور به سلام کردن نکنید و برای سلام کردن صرفا از تکنیک جدول تربیتی "ترغیب و تشویق" استفاده كنيد. هیچ وقت به او براي انجام ندادن رفتارهای اجتماعی احساس شرم و گناه ندهید و از جملاتی مانند: بد و زشت است و گناه و... استفاده نکنید. اصرار و خواهش هم در انجام این رفتارها تاثیری نخواهد داشت.