aliyeh.heybatii
دنبال کننده
78
پست
691
کمک می کنم رابطه بهتری با فرزندت داشته باشی روانشناس و درمانگر تخصصی کودک و نوجوان مشاور والدین /نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه مشاوره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶
پست های مشابه
aliyeh.heybatii
. یک درس به اسم "تند نروید" باید به واحدهای درسی مان اضافه شود! باید مثل الفبا از کلاس اول یادمان دهند که"تب تند زود به عرق مینشیند" از همان روزهای اول یک دل نه صد دل عاشق میشویم وبرای همدیگه میمیریم وچند ماه بعد تازه دوزاریمان می افتد که همه ی مسیری که آمده ایم اشتباه بوده است حال ادمی را پیدا میکنیم که در حال دوییدن است و کوهی به اسم"تفاوت ها"قد علم کرده کاری نکنید که شرمنده احساس به هدر رفته تان شوید مثل بازیکن تعویضی که در دقیقه نود فقط برای وقت کشی به میدان امده وبلافاصله چنان مصدوم میشود که تمام فصل را از دست می دهد...! بیخود و بی جهت وارد رابطه ای نشوید که تند رفتنتان باعث محرومیت از عاشقی شود...
30 بهمن 1398 13:23:43
0 بازدید
aliyeh.heybatii
دوستان جدیدتونو تگ کنید❤️ مثل همیشه به نشانه ی حمایت ۳تاگل کامنت کنید😍 #مادر#دوست#شادی#ارتباطات#سبک_زندگی #کودک#روابط #خانواده#دوستانه#مشاوره_تلفنی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #
07 مرداد 1400 18:10:26
2 بازدید
aliyeh.heybatii
#زن #زندگی#زن_قوی #مادر#مادر_شاد #حالخوب #اغوش#خود_باوری #خود_مراقبتی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #خانواده#کودک#نوجوان
09 مهر 1400 17:23:57
2 بازدید
aliyeh.heybatii
. کسی که در کودکی تحقیر شود، عمرش صرف این می شود که مدام به #اضطراب های خود رسیدگی کند ! 🔸فرزندانتان را #تحقیر و #سرزنش نکنید.
10 فروردین 1399 05:49:26
0 بازدید
عالیه هیبتی
0
0
کودکیام را که مرور میکنم، قشنگ ترین قسمتهای آن، تعطیلاتِ آخرِ هفته بود. پنجشنبههایی که با اشتیاقی عمیق، سمتِ خانه میدویدیم و در سرمان هزار و یک برنامه برای این یک روز و اندی بود. و چه بیهزینه شاد بودیم و چه پر شور و جانانه میخندیدیم! برای بچههایِ امروز نگرانم... نگرانم از ذوقی که برای تعطیلاتِ آخرِ هفتههایشان ندارند، از کبرایِ قصه که تصمیمش را گرفت و تویِ همان روزها و حوالیِ دلخوشی و بارانِ بیشیلهی کودکیِ ما، خودش را جا گذاشت، از کوکب خانمی که دیگر نیست، و چوپانِ دروغگویی که شاید یک شب که ما حواسمان نبود، گرگها آمدند و همراهِ ترسهایِ کودکیِ ما، او را دریدند. امروز بچهها ساده نیستند! همهچیز را میفهمند، هیچ غولی را باور ندارند و از هیچ دیوی هم نمیترسند. و من از این ساده نبودن، و من از این نترسیدنِشان، میترسم... ما کودکانگی و لبخند را در کودکیِ خودمان جا گذاشتیم، ما خودمان را و دلخوشیهایِ سادهی خودمان را ادامه ندادیم! و حالا ما مانده ایم و کودکانی که "کودکانه" نمیخندند، که اشتیاقی برایِ هیچچیز ندارند، که حواسشان به نوساناتِ ارز هست و تمامِ اخبارِ ریز و درشتِ روز را میدانند، کودکانی که زودتر از چیزی که فکرش را میکردیم، بزرگ شدهاند... و من از این بزرگ شدنهایِ بیمقدمه میترسم! #نرگس_صرافیان_طوفان #کودکی#خاطرات #تعطیلات_آخر_هفته #اشتیاق #ترس#دلهره#دلخوشی #بزرگ_شدن #پنجشنبه