پست های مشابه

mama_jaann

سلام خدا قوت مامانای عزیز🤩 امشب ی صبحانه یا میانوعده آوردم خفن🥳 تپل کننده و خوشمزه هاااا🎊😅 🔺فقط حواستون باشه خیلی این معجون رو به بچه ها ندید که چربی ش زیاده🌹 ممنون که لایک میکنی❤️حتما سیوش‌کن که راحت پیداش کنی👌🏻وبفرست واسه دوستات🥰 معجون خامه و مغزیجات(+۱۱)🎊🎊 خامه:۱قاشق غذاخوری خرما:۲عدد بیسکوییت مادر:۱عدد پسته:۴عدد بادام:۳عدد سنجد:۳عدد گردو:نصف عدد شیر خشک یا پاستوریزه:به مقدار لازم اول بیسکوییت و مغزها رو خوب پودر کردم و بعد خرما پوست کنده شده رو له کردم و بهش اضافه کردم کم کم بهش شیر اضافه کردم تا باهن مخلوط بشه در آخر هم بهش خامه زدم و تمام🥳🥳 ✅نکات مهم👇🏻 ۱-پوست همه مغزها رو بگیرید و خوب پودر کنید. ۲-تمام مواد رو میشه از ۱۰ماه داد ولی چون کمی سنگین هست بهتره این معجون رو از۱۱ماهگی بدید. ۳-واسه مامان های شیرده که میخوان شیرشون چرب بشه هم عالیه فقط مواد رو دوبرابر کنید. ۴-غلظت ش بستگی به ذائقه ی کوچولوتون داره که میتونید با شیر غلیظ یا رقیق ش کنید. ۵-خواص خامه هم که تو استوری گذاشتم حتما بخونید🥰 ۶-هر مغزی خواستید میتونید بهش اضافه کنید👏🏻 ⚠️حتما حتما قبل از درست کردن این معجون تمام مواد به صورت جداگانه تست حساسیت شده باشه. #غذای_کمکی #غذای_کودک #معجون_مخصوص #غذای_نوزاد#نوزاد #غذای_ایرانی #غذای_سالم @mama_jaann

08 دی 1399 17:23:33

163 بازدید

mama_jaann

سلام امروز يه غذاي باحال داريم و عالي واسه بچه هايي كه يبوست دارن👌🏻😍 ممنون كه لايك ميكني❤️حتما سيوش كن كه لازمت ميشه🌹و بفرست واسه كسايي كه مشكل يبوست دارن🥰 كته ي به آلو(+٩) برنج:٣قاشق غذاخوري به:٨تا برش آلو:٣عدد گوجه:١عدد پياز:نصف عدد گوشت:٢تكه لپه:١قاشق غذا خوري اول پياز رو تفت دادم و بعدش گوشت رو هم ي تفت كوچيك دادم بعد كمي زردچوبه زدم وگوجه،به،لپه،آلو رو با ي ليوان آب گذاشتم تا خوب بپزه وقتي پخت هسته آلو ها رو در اوردم وبرنج رو به موادم اضافه كردم (نبايد خيلي آب داشته باشه)و گذاشتم تا آبش خشك بشه و دم انداختم. خيلي خوشمزه شده بود و واقعا عاليه واسه يبوست😅پسرم من يبوست نداشت ولي بعد اين غذا دوبار شكمش كار كرده😝 ‼️اگه آلو شما ترش هست بهتره دوتا استفاده كنيد. #غذاي_كودك #كته_گوجه #غذاي_ايراني #غذاي_سالم #كودك_باهوش #كودك_شاد #كودك_خلاق @mama_jaann

23 آذر 1399 15:33:20

194 بازدید

mama_jaann

سلام شب بخیر لطفا برای دیدن پست های بعدی حتما لا..یک و س.ی.و کنید❤️❤️❤️ ويتامين آد يا مولتي ويتامين از ٣-٥روزگي تا پايان ٢سالگي بايد مصرف شود. قطره آهن از زمان دو برابر شدن وزن كودك تا پايان ٢سالگي👌🏻❤️ ✅قطره هاي معرفي شده از پرمصرف ترين قطره هاي موجود در ايران است.كه به راحتي در داروخانه ها پيدا مي شود.💙 (ورق بزنيد) ⚠️برخي از مولتي ويتامين ها داراي آهن مي باشد،كه ديگه لازم نيست آهن به صورت جداگانه دادن شود.💚 💯قطره هاي ديگرمثل آدزوفر،ادزير و... مولتي ويتامين نيستند و فقط داراي ويتامين آد و آهن مي باشد.💛 ✅مولتي ويتامين ها تا حدودي باعث افزايش اشتهاي كودك مي شود كه به وزنگيري بهتر كودك كمك مي كند.💜 🌟مقدار مصرف مولتي و آد⬅️روزانه يك سي سي آهن ⬅️بستگي به مقدار آهن موجود قطره دارد . تجویز مولتی ویتامین و آهن برای بالای دو سال در صورت نیاز و فقط با تجویز پزشک ⛄️حتما ي سر به پيج ماماجان بزنن پشيمان نميشي😉😉 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #تغذیه_کودک #رشد_کودک #وزنگیری_کودک #تقویت_کودک

13 دی 1400 18:06:55

159 بازدید

mama_jaann

يه كم بخنديم خوووب😂😂😂 كيا واكسن كودك شون رو سر وقت زدن؟🤓 كيا تو روزهاي آينده كوچولوشون بايد واكسن بزنه؟💉 بهتره كه واكسن ها رو به خاطر كرونا به تعويق نندازيد،چون اصلا معلوم نيست اين مهمون ناخونده تا كي جا خوش كرده!!😣😖 دقيقا اسفند ٩٨وقتي كرونا به تازگي در ايران پيدا شده بود،پسر من واكسن ٤ماهگي داشت خيلي ها گفتن واكسن ها رو فعلا نزنيد اما من چون حدس زده بودم كه معلوم نيست كرونا تا كي بمونه سر موقع واكسن ش رو زدم.😍😍الان پسر من يكسال داره و بعد از اون دوتا واكسن ديگه و چكاپ يكسالگي ش رو هم انجام داده.😊☺️ پس از شماهم خواهش ميكنم با رعايت تمام موارد بهداشتي زودتر واكسن دلبندتون رو بزنيد💪🏻😇 #واكسن #كروناويروس #واكسن_كودك #ماسك_بزنيم #خنده_دار #كودك_شاد @mama_jaann

02 آذر 1399 17:19:23

11 بازدید

mama_jaann

سلام خداقوت مامانا امروز ي سوپ داريم واسه مامانايي كه تازه غذاي كمكي رو شروع كردن.🤗 ممنون كه لايك ميكنيد و ميفرستيد به دوستايي كه بهش نياز دارن.😍مامانا سيوش كنيد كه لازمتون ميشه🌹 سوپ ساده(+٦)🥘 مرغ🍗 برنج🍚 سيب زميني🥔 هويج🥕 سيب زميني و هويج و مرغ رو گذاشتم بپزه بعد كه خوب پخت برنج رو بهش اضافه كردم وگذاشتم تا لعاب بندازه👌🏻به همين سادگي ي سوپ خوشمزه داريم. 🔶لطفا نكات زير رو مطالعه كنيد👇🏻 ١-كودكي كه تازه غذاي كمكي رو شروع كرده خيلي تنوع غذايي نداره كه هر روز بشه واسش ي مدل غذا درست كرد اما شما ميتونيد ي روز بهش جعفري،ي روز شويد،بعد چند روز كدو سبز يا كدو حلوايي و ي روز با گوشت 🥩بذاريد.اينجوري تنوع ميديد و هر روز ي طعم جديد رو امتحان ميكنه. ٢-شما ميتونيد به كودك٦ماهه فرني،حريره،سوپ با مواد مجاز،سرلاك(برنج،گندم،حريره بادام) وانواع پوره ها را بدهید. ۳- قبل از خوراندن این سوپ حتما هویج‌و سیب زمینی را از نظر حساسیت تست کنید. ۴-از همان ابتدای شروع غذای کمکی مواد را رنده کنید و خوب بپزید اما نیازی به میکس کردن نمی باشد. ۴-به هیچ نوع ادویه از قبیل زردچوبه،نمک و شکر نیازی نمی باشد وتا ۱۰ماهگی مجاز نیست. ۵-در زمان شروع غذای کمکی تا یکسالگی اولویت کودک شیر 🍼می باشد،پس کودک را به حدی با غذا سیر نکنید که میلی به شیر نداشته باشد،ابتدا به کودک‌شیر میدهیم بعد از گذشت نیم الی یک ساعت غذای او را به اندازه میلش میدهیم. ۶-از همین ابتدا یاد بگیریم که به زور و اصرار به کودک غذا ندهیم👌🏻 ٧-در اواخر پخت ميتونيداز كره يا روغن زيتون براي وزنگيري بهتر و رفع يبوست استفاده كنيد.🧈 #غذاي_كمكي_نوزاد #بچه_داری #شروع_غذای_کمکی #شش_ماهگی #سوپ_كودك #وزنگیری_کودک #كودك_بد_غذا #مادر_کودک #غذاي_شش_ماهگي @mama_jaann

20 آبان 1399 11:23:15

486 بازدید

mama_jaann

اين هم دوتا شعر شاد و خوشكل واسه دختر پسراي نازتون😍🌹 #شعر_كودك #شعر_کودکانه #شعر_دخترانه #شعر_پسر #غذاي_كودك @mama_jaann

28 بهمن 1399 19:40:56

91 بازدید

Fatemeh Nabavi

8

3

کدام مارک شیرخشک بهتره؟

سلام‌مامانا امروز به درخواست و پیشنهاد شما ی نظرسنجی گذاشتم تا ببینیم شما از کدوم مارک شیرخشک راضی هستید و به بقیه مادرا پیشنهاد میکینید😍🥰 📩لطفا شیرخشکی که ازش راضی هستید کامنت کنید و علتش رو هم اگه دوست داشتید بنویسید❤️❤️ 🔆من خودم از شیرخشک آپتامیل و بیومیل پلاس خیلی راضی بودم👌🏻چون هم وزنگیری خوبی داشت و طعمش هم خوب بود. ✅هرچند شیرخشک باید به کودک شما بسازه یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه وزنگیریه خوبی داشته باشه و کودک دچار اسهال یا یبوست نشه و از طرفی کودکانی که آلرژی دارند باید از شیرخشک های مخصوص استفاده کنند.✳️ ❇️تعدادی از مارکهای موجود شیرخشک در ایران👇🏻 آپتامیل-بیومیل-سوپرامیل-ببلاک-تروویتال-نان-اس ام ای-گیگوز ⚠️لطفا شیرخشک رو فقط از داروخانه تهیه کنید و به فروشگاه های خارجی فروشی اعتماد نکنید💯 4-8-15-16-23-42 24:14 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #شیر_خشک #نوزادان #شیرخوار #شیرخشک_آپتامیل #شیرخشک_کودک_مادر #غذای_کودک #غذای_کمکی #غذای_نوزاد_6_ماهه

19 آذر 1401 22:52:29

من از ببلاک راصیم خداروشکر وزن پسرم باهاش خوب شده قبلا نان واپتامیل دادم اما پسرم بیشتر به ببلاک علاقه نشون داد

سلیمه

-0 پاسخ

27 آذر 1401 10:52:05

سوپرامیل وگیگوز. این آخرا هم بیبی جونیور خیلی خوب بود مخصوصا بیبی جونیور که خودمم باهاش میخوردم

امیر عباس یازرلو

-0 پاسخ

13 دی 1401 15:26:34

ببلاک‌ واسه وزن گیری عالیه ولی واسه دختر من سنگین بود من الان اپتامیل میدم.سبک و خوبه

Monaa Mirjamali

-0 پاسخ

21 مرداد 1402 21:48:45

گیگوز

Marzi

-0 پاسخ

21 آذر 1403 19:19:00

آپتامیل

زهرا موسوی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

06 بهمن 1404 21:26:52

Barana

-1 پاسخ

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

8

3

سلام‌مامانا امروز به درخواست و پیشنهاد شما ی نظرسنجی گذاشتم تا ببینیم شما از کدوم مارک شیرخشک راضی هستید و به بقیه مادرا پیشنهاد میکینید😍🥰 📩لطفا شیرخشکی که ازش راضی هستید کامنت کنید و علتش رو هم اگه دوست داشتید بنویسید❤️❤️ 🔆من خودم از شیرخشک آپتامیل و بیومیل پلاس خیلی راضی بودم👌🏻چون هم وزنگیری خوبی داشت و طعمش هم خوب بود. ✅هرچند شیرخشک باید به کودک شما بسازه یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه وزنگیریه خوبی داشته باشه و کودک دچار اسهال یا یبوست نشه و از طرفی کودکانی که آلرژی دارند باید از شیرخشک های مخصوص استفاده کنند.✳️ ❇️تعدادی از مارکهای موجود شیرخشک در ایران👇🏻 آپتامیل-بیومیل-سوپرامیل-ببلاک-تروویتال-نان-اس ام ای-گیگوز ⚠️لطفا شیرخشک رو فقط از داروخانه تهیه کنید و به فروشگاه های خارجی فروشی اعتماد نکنید💯 4-8-15-16-23-42 24:14 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #شیر_خشک #نوزادان #شیرخوار #شیرخشک_آپتامیل #شیرخشک_کودک_مادر #غذای_کودک #غذای_کمکی #غذای_نوزاد_6_ماهه

من از ببلاک راصیم خداروشکر وزن پسرم باهاش خوب شده قبلا نان واپتامیل دادم اما پسرم بیشتر به ببلاک علاقه نشون داد سلیمه

19 آذر 1401 22:52:29

-0 پاسخ

سوپرامیل وگیگوز. این آخرا هم بیبی جونیور خیلی خوب بود مخصوصا بیبی جونیور که خودمم باهاش میخوردم امیر عباس یازرلو

27 آذر 1401 10:52:05

-0 پاسخ

ببلاک‌ واسه وزن گیری عالیه ولی واسه دختر من سنگین بود من الان اپتامیل میدم.سبک و خوبه Monaa Mirjamali

13 دی 1401 15:26:34

-0 پاسخ

گیگوز Marzi

21 مرداد 1402 21:48:45

-0 پاسخ

آپتامیل زهرا موسوی

21 آذر 1403 19:19:00

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن