پست های مشابه

mama_jaann

سلام از اونجایی که دیدم خیلی از مامانا غذای کمکی رو با بیسکوئیت شروع می کنن تصمیم گرفتم این پست رو بزارم تا ببینید بیسکوییت مادر چی داره،چی نداره!!!!✳️ 💯بیسکوئیت ها هیچ ارزش غذایی ندارن و فقط شکم بچه ها رو پر میکنن و هیچ ماده ی مغذی در اون وعده دریافت نمی کنن و این خیلی بده⛔️❌ ⛔️چون چربی و قند بالایی دارن تا چند ساعت بچه رو سیر نگه میدارن.😪 ❌پس لطفا از مصرف بیسکوئیت با شیر در وعده صبحانه و میانوعده ها خودداری کنید.❌ ✅اگر تا امروز این کار رو انجام میدادید از همین لحظه هرچی بیسکوئیت دارید کنار بزارید و رو بیارید به سمت غذاهای خانگیِ مامانپز😋😋😋 و‌میان وعده ها تازه و‌خوشمزه😍😍 اگر از اکسپلور و هشتک پست ماماجان رو‌میبینی حتما پیج ما رو فالو کنید😍😍 @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_سالم #بيسكوييت #رشد_کودک #غذاي_كودك #تغذيه_كودكان #غذاي_كمكي_كودك

12 بهمن 1400 18:59:53

176 بازدید

mama_jaann

سلام مامانا شماچند سالگی مامان شدین؟به نظرتون سن خوبی بوده یانه؟؟ من خودم تولد۲۴سالگی استارت مادر شدنم خورد و در سن ۲۴سال و ۹ماه پسرم به دنیا اومد😍😍😍 #مادرانه❤️ #نوزاددختر #نوزادپسر #سن

28 آبان 1399 17:21:30

12 بازدید

mama_jaann

سلام شب بخیر❤️ این پست رو آماده کردم تا از خیلی از اتفافاتی که امکان داره در اینده واسه بچه ها رخ بده جلوگیری کنیم پس حتما بفرستید واسه مادرای دیگه تا آگاه بشن🥰🥰 امکان داره خیلی از شماها اصلا این موارد رو نشنیده باشید یا ی تعداد دیگه علاوه بر این موارد خیلی مورد خای دسگه هم شنیده باشن پس حتما واسم داخل کا. منت ها بنویس تا ببینیم درسته یا غلط😎😎 اگر از اکسپلور یا هشنک پست رو ‌می بینی‌حتما به پیج ی سر بزن کلی آموزش داریم🤩🤩 @mama_jaann @mama_jaann #تغذیه_کودک #نوزادان #بچه_ناز #غذای_کودک

16 بهمن 1400 19:32:29

103 بازدید

mama_jaann

۱۵دلیلی که موجب عدم موفقیت درکاهش وزن می شود:👇🏻 ۱-زیادغذا می خوریدحتی مصرف غذاهای سالم و کم چرب هم درحد زیاد باعث اضافه وزن می شود.✅ ۲-صبحانه نمی خورید.🍎 ۳-برحجم غذای خود کنترلی ندارید.✳️ ۴-ایستاده غذا می خورید.🧍🏻🧍🏻‍♀️ ۵-خواب مناسب ندارید،مرتب بیدار می شوید ودر طول روز خسته هستید.🥱 ۶-درمصرف غذاهای رژیمی زیاده روی می کنید.🤮 ۷-مصرف سبزیجات را فراموش می کنید.🥬🥦🌽🥕 ۸-فقط تمرینات کاردیو(افزایش دهنده ضربان قلب)انجام می دهید.🏃🏻‍♂️🏃🏻‍♀️ ۹-باشکم خالی ورزش می کنید.🚶🏻 ۱۰-برخی ازگروه های غذایی را استفاده نمی کنید،مثل لبنیات،نان وبرنج🥛🍚🍞 ۱۱-مجموع خواب شمادر شبانه روز کم است.😴🥱 ۱۲-بیشتر اوقات بیرون غذا می خورید.🍔🍟🍕 ۱۳-لباس های گشاد می پوشید.👚👕 ۱۴-به نمک و فلفل و سس ها علاقه زیادی دارید.🧂 ۱۵-بدون تفکر غذا می خورید.🙄 ✅اینم واسه مامانایی که میگن چرا لاغر نمیشم بعد از زایمان🥰😅 ✳️ابجی تون با رژیم ۱۶کیلو کم کرده😍🌹 #فرزندشاد💃 #کاهش_وزن #رژیم_لاغری #غذای_کودک #زایمان #لاغری

24 دی 1399 17:21:02

89 بازدید

mama_jaann

✳️ليست غذاهايي كه باعث نفخ شير ميشه و امكان داره شيرخوار رو اذيت كنه😢 ✅البته امكان داره بعضي از بچه ها اين مواد غذايي واسشون تاثيري نداشته باشه😀 ✨آجيل و مغزيجات ▪️بادام ▪️پسته ▪️فندق ✨حبوبات ▪️لوبيا ▪️عدس ▪️نخود ✨نوشيدني هاي حاوي كافئين ▪️قهوه ▪️شكلات ▪️چاي پر رنگ ▪️نوشابه هاي گازدار ✨سبزيجات نفاخ ▪️كلم پيچ و گل كلم خام ▪️زرشك ▪️تره ▪️ترب ▪️پياز ▪️كاهو ✨لبنيات گاوي ▪️كره ▪️پنير ▪️ماست ▪️شير ✨پاستا و ماكاروني ✨گندم ✨ذرت ✨تخم مرغ ✨سويا ✨غذاهاي تند ❤️شما چه خوراكي هايي رو به اين ليست اضافه مي كنيد؟؟🤔 #شير_مادر #غذاي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #شيرخوار #شيرخشك #كوليك_نوزاد @mama_jaann

19 بهمن 1399 17:09:50

313 بازدید

mama_jaann

🌹سلام مامانا شبتون بخير✋🏻😍امشب اومدم با معرفي قطره هاي مولتي ويتامين ايراني كه براحتي ميتونيد از داروخانه ها تهيه كنيد با قيمت مناسب👌🏻 💯مکمل ها فوق شامل ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌های ضروری ازA  تا E می‌باشد که محرک اشتها، تونیک، کمک به رشد و نمو طبیعی کودکان، تقویت کننده سیستم ایمنی، تامین سلامت جسمی و ذهنی نوزادان و کودکان می‌باشد. ✳️تمام مكمل هاي معرفي شده داراي٤٠٠واحد ويتامين دي هستند كه نياز روزانه كودك را تا دو سالگي برطرف مي كنند. روزانه يك سي سي براي كودكان كافيست. اين مولتي ها آهن ندارن و ميتونيد از بدو تولد به كودك بديد ولي از زمان شروع غذاي كمكي بايد آهن هم داده بشه. ✅در صورتي كه كودك طعم مولتي رو دوست نداشت ميتونيد با مقداري(٢٠-۱۰سي سي)آبميوه طبیعی(بعد از شروع غذای کمکی) يا شيرخشك مخلوط كنيد و بهش بديد. پيشنهاد من به مامانا معمولا قطره پديابست يا ويتوكيد هست فقط بخاطر طعم پرتقالي ش و بچه ها كمي راحتتر ميخورنش. قطره هاي خارجي هم هستند (ول بي بي-ويواكيدز-يوروويتال)كه جديدا پيدا نميشه پس با خيال راحت از قطره هاي ايراني استفاده كنيد😍👌🏻 شما کدوم رو‌میدید بیاین تو کامنتا به مامانا کمک کنید تا راحتتر انتخاب کنن😍😍 اگه از اکسپلور میای فا...لو کن که قراره اینجا کلی چیز یاد بگیریم😍 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #مولتی_ویتامین #مکمل_غذایی #غذاي_كمكي#کودک_زیر_دوسال

13 اسفند 1399 17:58:02

59 بازدید

Fatemeh Nabavi

1

10

منظور از آب قلم🦴، جوشاندن قلم گاو یا گوسفند یا هر دو را به مدت چند ساعت است. این روش، مایه قلم را خارج می‌کند و آبی نسبتا چرب، پرخاصیت و ژلاتینی مانند را بعد از ساعت‌ها جوشاندن قلم، به جا می‌گذارد. در این مطلب طرز تهیه آب قلم را به شما آموزش می‌دهیم تا برای قوام دادن به سوپ 🥘و آش و بیشتر کردن خاصیت این غذاها، از آن استفاده کنید. ابتدا قلم ها رو خوب بشوريد و در قابلمه بزرگي بيندازيد.براي هر٢كيلوقلم٢پياز🧅 را بيندازيد.ميتونيد براي اينكه عطر و طعم بهتري داشته باشه از مواد مختلفي مثل برگ بو،سير🧄،هويج🥕،كرفس و ...استفاده كنيد. به اندازه اي كه آب روي قلم ها رابگيرد آب درون قايلمه بريزيد و بگذاريد تا جوش بياد و كف ايجاد شده روي اون رو بگيريد و بذاريد تا ١٠ساعت خوب بپزه . بذاريد كمي كه سرد شد مغز قلم ها رو خارج كنيد و تمام مواد رو درون صافي بريزيد تا مطمئن بشيد كه استخوان ريز نداره.در آخر ميتونيد مواد رو هم داخل آبش بريزيد و اگه فقط ميخوايد عصاره بدون مواد باشه همينطوري داخل قالب هاي يخ بريزيد و داخل فريزر قرار بديد تا يخ بزنه.بعد عصاره ها رو از قالب خارج كنيد و داخل كيسه فريزر داخل فريزر نگه داريد.🥰😍 از عصاره قلم مي تونيد داخل سوپ ها،كته، پوره و...استفاده كنيد.و يكي از مواد پرخاصيت و عالي وتسه وزنگيري كودكان محسوب ميشه👌🏻 ممنون كه قلب ❤️بي رنگ و رنگيش مي كنيد و مي فرستيد براي دوستاتون😍 #عصاره_قلم #عصاره_پای_مرغ #غذای_کمکی_کودک #وزنگيري_كودك#غذاي_كودك #غذاي_ايراني

21 تیر 1401 16:45:59

عصاره قلم از چند ماهگی مجازه؟؟؟

Mahsa Davarnia

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

1

10

منظور از آب قلم🦴، جوشاندن قلم گاو یا گوسفند یا هر دو را به مدت چند ساعت است. این روش، مایه قلم را خارج می‌کند و آبی نسبتا چرب، پرخاصیت و ژلاتینی مانند را بعد از ساعت‌ها جوشاندن قلم، به جا می‌گذارد. در این مطلب طرز تهیه آب قلم را به شما آموزش می‌دهیم تا برای قوام دادن به سوپ 🥘و آش و بیشتر کردن خاصیت این غذاها، از آن استفاده کنید. ابتدا قلم ها رو خوب بشوريد و در قابلمه بزرگي بيندازيد.براي هر٢كيلوقلم٢پياز🧅 را بيندازيد.ميتونيد براي اينكه عطر و طعم بهتري داشته باشه از مواد مختلفي مثل برگ بو،سير🧄،هويج🥕،كرفس و ...استفاده كنيد. به اندازه اي كه آب روي قلم ها رابگيرد آب درون قايلمه بريزيد و بگذاريد تا جوش بياد و كف ايجاد شده روي اون رو بگيريد و بذاريد تا ١٠ساعت خوب بپزه . بذاريد كمي كه سرد شد مغز قلم ها رو خارج كنيد و تمام مواد رو درون صافي بريزيد تا مطمئن بشيد كه استخوان ريز نداره.در آخر ميتونيد مواد رو هم داخل آبش بريزيد و اگه فقط ميخوايد عصاره بدون مواد باشه همينطوري داخل قالب هاي يخ بريزيد و داخل فريزر قرار بديد تا يخ بزنه.بعد عصاره ها رو از قالب خارج كنيد و داخل كيسه فريزر داخل فريزر نگه داريد.🥰😍 از عصاره قلم مي تونيد داخل سوپ ها،كته، پوره و...استفاده كنيد.و يكي از مواد پرخاصيت و عالي وتسه وزنگيري كودكان محسوب ميشه👌🏻 ممنون كه قلب ❤️بي رنگ و رنگيش مي كنيد و مي فرستيد براي دوستاتون😍 #عصاره_قلم #عصاره_پای_مرغ #غذای_کمکی_کودک #وزنگيري_كودك#غذاي_كودك #غذاي_ايراني

عصاره قلم از چند ماهگی مجازه؟؟؟ Mahsa Davarnia

21 تیر 1401 16:45:59

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن