پست های مشابه

mama_jaann

‎سلام شب زمستونی تون بخیر⛄️☔️ ‎اين هم ي پست كاربردي مخصوص ماماناي پيج ماماجان😍😍 ‎اگر از اكسپلور و هشتك پست ماماجان رو ميبيني خوشحال ميشم به جمع٦٩هزارنفري ما بپيوندي🥰🥰 @mama_jaann @mama_jaann ‎همونطور كه گفتم ژنتيك خيلي زياد در هوش ✅كودك تاثير داره اما شما با بازي و غذاي خوب ميتونيد به افزايش حداكثري ش كمك كنيد. 🌸🌸🌸 پیج دوم ما @mama_jaann2 ‎#هوش_كودك #كودك_خلاق #كودك_باهوش #غذاي_كودك #رشد_كودك

07 بهمن 1400 19:50:13

193 بازدید

mama_jaann

سلام من اومدم با ی غذای همه کاره که خیلی مقوی،راحت و خوشمزه ست😍👌🏻 این غذا رو میتونید هر سه وعده که دوست داشتید به کوچولوهاتون بدید🤓☺️ عدسی(۷+) جو دو‌سر پرک:۱قاشق غذاخوری عدس:۲قاشق غذاخوری گوشت چرخ کرده:۳۰گرم سیب زمینی:نصف عددسیب متوسط پیاز:نصف عدد پیاز ها رو‌با کمی کره یا روغن تفت بدید و‌بعد بهش گوشت چرخ کرده اضافه کنید وقتی رنگش عوض شد،کمی زردچوبه و سیب زمینی،عدس رو‌با یک لیوان آب بزاریدتا بپزه.۳۰دقیقه آخر هم جو‌رو بهش اضافه کردم😍خیلی خوشمزه شد و محمد عاشقش شده😋 ✅نکته: ۱-میتونید بجای جو دوسر از جو پرک استفاده کنید اما جو بلغور خوب نمیشه. ۲-اگه عصاره قلم دارید میتونید بهش اضافه کنید و یا در آخر بهش کره برنید تا کالری بیشتری داشته باشه. ۳-با چند قطره لیموترش عالی میشه. ۴-میتونید مواد رو‌با گوشتکوب کمی بکوبید تا بافت یکدست تری داشته باشه. اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #غذای_سالم #غذای_کمکی_کودک #بارداری #کودک_من #مادر #غذای_هفت_ماهگی

28 اردیبهشت 1400 16:25:32

223 بازدید

mama_jaann

خوب امشب اومدم تا ياد بدم كه چجوري گوشت 🥩رو به بچه هايي كه گوشت دوست ندارن بديم تا بخورن🤩 حتما بفرست به كساني كه با كوچولوشون اين مشكل رو دارن و سيوش كن تا موقع نياز پيداش كني🥰😊 ١)گوشت رو به قطعات كوچك و ريز تقسيم كنيد،خوب بپزيد و پس از پخت له يا ريش ريش كنيد و در انواع سوپ و حليم استفاده كنيد✅ ٢)از گوشت چرخ كرده در غذا هاي پلويي مثل👈🏻عدس پلو،لوبياپلو،ماش پلو و يا ماكاروني🍝استفاده كنيد.✅ ٣)انواع گوشت سفيد🍗 و قرمز رو چرخ و با سيب زميني و پياز مخلوط كنيد و به صورت كتلت سرو كنيد بچه ها معمولا كتلت رو دوست دارند به خصوص اگه بشقابشون تزيين شده و زيبا باشه✅😍 ٤)گوشت هاي چرخ كرده رو به شكل قلقلي دربياريد و داخل انواع غذا ها استفاده كنيد بچه ها اينجور غذاهاي انگشتي كه خودشون بتونن بخورن دوست دارن✅😋😚 ٥)از گوشت هاي سفيدمي توانيد در غذاهايي مثل الويه استفاده كنيدو به صورت انگشتي سرو كنيد.✅ ‼️اگه كوچولوي شما به هيچ وجه حاضر به خوردن گوشت نشد از مواد غذايي ديگر داراي پروتئين مثل تخم مرغ،حبوبات،انواع لبنيات(شير-ماست-پنير)،اجيل و مغزيجات استفاده كنيد👌🏻 ⁉️شماچجوري به بچه هاتون گوشت ميديد؟ اگه راهكاري داريد تو كامنت بنويسيد تا بقيه استفاده كنن😍🥰 #غذاي_كمكي #گوشت_قرمز #غذاي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #كودك_سالم @mama_jaann

03 دی 1399 17:50:10

54 بازدید

mama_jaann

✋🏻سلام این هم جواب اون دسته از مامانایی که میگن همه کار میکنیم واسه بچه مون اما وزن نمیگیره یا نمودارش زیر خط نرماله. ✅🌸لطفا بادقت بخونید و از این به بعد به حرف اطرافیان کار نداشته باشید به قول معروف ی گوش دربشه ی گوش دروازه😅 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #بچه_تپل #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی_کودک

19 تیر 1400 17:03:20

175 بازدید

mama_jaann

سلام‌مامانا امروز به درخواست و پیشنهاد شما ی نظرسنجی گذاشتم تا ببینیم شما از کدوم مارک شیرخشک راضی هستید و به بقیه مادرا پیشنهاد میکینید😍🥰 📩لطفا شیرخشکی که ازش راضی هستید کامنت کنید و علتش رو هم اگه دوست داشتید بنویسید❤️❤️ 🔆من خودم از شیرخشک آپتامیل و بیومیل پلاس خیلی راضی بودم👌🏻چون هم وزنگیری خوبی داشت و طعمش هم خوب بود. ✅هرچند شیرخشک باید به کودک شما بسازه یعنی چی؟؟؟ یعنی اینکه وزنگیریه خوبی داشته باشه و کودک دچار اسهال یا یبوست نشه و از طرفی کودکانی که آلرژی دارند باید از شیرخشک های مخصوص استفاده کنند.✳️ ❇️تعدادی از مارکهای موجود شیرخشک در ایران👇🏻 آپتامیل-بیومیل-سوپرامیل-ببلاک-تروویتال-نان-اس ام ای-گیگوز ⚠️لطفا شیرخشک رو فقط از داروخانه تهیه کنید و به فروشگاه های خارجی فروشی اعتماد نکنید💯 4-8-15-16-23-42 24:14 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #شیر_خشک #نوزادان #شیرخوار #شیرخشک_آپتامیل #شیرخشک_کودک_مادر #غذای_کودک #غذای_کمکی #غذای_نوزاد_6_ماهه

11 فروردین 1400 18:59:37

325 بازدید

mama_jaann

تغذیه کودکی که دچار اسهال شده است شامل:👇🏻 ۱-نوشیدن آب فراوان جهت جبران آب واملاح دفع شده.👌🏻 ۲-از آب،انواع سوپ ها،دوغ،ماست،و شیردهی مرتب برای شیرخواران استفاده کرد. ۳-آبمیوه صنعتی،کمپوت و نوشابه ممنوع بوده و حتی اسهال را تشدید می کند.ولی ابمیوه طبیعی مثل آب سیب و‌آب هویج کمک‌کننده است. ۴-او ار اس توسط پزشک تجویز و مقدار آن مشخص می شود. ۵-استفاده از غذاهایی باهضم آسان و مقوی مانند کته ماست،سوپ حاوی غلات و‌گوشت،مرغ،ماهیچه،فرنی ،موز،پوره سیب زمینی توصیه می شود. ۶-تا۲هفته پس از بهبودی اسهال،مصرف یک وعده غذایی اضافی توصیه می شود. ⚠️درصورت مشاهده موارد زیر سریعا به پزشک مراجعه کنید:👇🏻 ۱-بی حالی شدید،خواب آلودگی،بیقراری یا تحریک‌پذیری ۲-کودک‌قادر به نوشیدن مایعات و‌یا خوردن غذا نباشد ۳-تب بالا ۴-وجود خون در مدفوع ۵- دل درد شدید ۶-استفراغ مکرر ۷-اسهال خونی ۸-تشنج #اسهال_کودکان #کودک #درمان_اسهال #غذای_کودک #غذای_سالم @mama_jaann

12 آذر 1399 16:57:32

93 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

1

سلام مامانا✋🏻امشب واستون ی غذا آوردم خوشمزهااااا😋🤤 عدس پلو قرمز(+۹) عدس:نصف قاشق غذاخوری برنج:یک قاشق غذا خوری سیب زمینی:نصف عدد گوشت چرخ کرده:۵۰گرم رب گوجه خانگی یا پوره گوجه:به مقدار لازم پیاز: نصف عدد 1️⃣پیاز رو داخل روغن تفت دادم و بهش سيب زميني رو اضافه مردم كمي كه سرخ شد گوشت رو اضافه کردم وقتی رنگش تغییر کرد کمی زردچوبه و دارچین و رب بهش زدم و با نصف استکان آب گذاشتم تا بپزه. 2️⃣برنجی که از قبل خیس کرده بودم و گذاشتم بجوشه و بیشتر از حالت عادی جوشاندمش و بعد بهش عدسی که پخته بود اضافه کردم. 3️⃣برنج رو آبکش کردم و لایه لایه مواد رو بین ش قرار دادم و گذاشتم تا دم بکشه. ✅خیلی خوشمزه ش و‌بچه ها دوست دارن فقط بیشتر برنج رو‌بجوشانید تا نرم بشه و‌مثل کته باشه.😍 موادش از ۸ماه مجازه اگه بچه توانایی خوردنش رو داره میتونید از ۸ماه بدید. ♨️اگه از اکسپلور میای حتما فا...لو کن اینجا قرار کلی چیز باهم یاد بگیریم❤️😍 ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann 4-8-15-16-23-42 24:14 #غذاي_كمكي #كودك_سالم #غذاي_خانگي #غذاي_كمكي_كودك #عدس_پلو

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

1

سلام مامانا✋🏻امشب واستون ی غذا آوردم خوشمزهااااا😋🤤 عدس پلو قرمز(+۹) عدس:نصف قاشق غذاخوری برنج:یک قاشق غذا خوری سیب زمینی:نصف عدد گوشت چرخ کرده:۵۰گرم رب گوجه خانگی یا پوره گوجه:به مقدار لازم پیاز: نصف عدد 1️⃣پیاز رو داخل روغن تفت دادم و بهش سيب زميني رو اضافه مردم كمي كه سرخ شد گوشت رو اضافه کردم وقتی رنگش تغییر کرد کمی زردچوبه و دارچین و رب بهش زدم و با نصف استکان آب گذاشتم تا بپزه. 2️⃣برنجی که از قبل خیس کرده بودم و گذاشتم بجوشه و بیشتر از حالت عادی جوشاندمش و بعد بهش عدسی که پخته بود اضافه کردم. 3️⃣برنج رو آبکش کردم و لایه لایه مواد رو بین ش قرار دادم و گذاشتم تا دم بکشه. ✅خیلی خوشمزه ش و‌بچه ها دوست دارن فقط بیشتر برنج رو‌بجوشانید تا نرم بشه و‌مثل کته باشه.😍 موادش از ۸ماه مجازه اگه بچه توانایی خوردنش رو داره میتونید از ۸ماه بدید. ♨️اگه از اکسپلور میای حتما فا...لو کن اینجا قرار کلی چیز باهم یاد بگیریم❤️😍 ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann 4-8-15-16-23-42 24:14 #غذاي_كمكي #كودك_سالم #غذاي_خانگي #غذاي_كمكي_كودك #عدس_پلو

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن