aliyeh.heybatii
دنبال کننده
78
پست
691
کمک می کنم رابطه بهتری با فرزندت داشته باشی روانشناس و درمانگر تخصصی کودک و نوجوان مشاور والدین /نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه مشاوره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶
پست های مشابه
aliyeh.heybatii
برای دریافت فایل صوتی آموزش کامل توالت رفتن و از پوشک گرفتن به دایرکت پیام دهید
25 تیر 1399 07:20:00
4 بازدید
aliyeh.heybatii
بچه مون کنار ما بخوابه یا نه؟ اجازه بدیم گه گاهی( مثلاً دو هفته ای یه شب) بچه ها کنار شما بخوابند بهتره شما توی اتاق کودکتون بخوابین خیلی وقت ها بچهها به خوابیدن کنار مادرشون واقعاً نیاز دارن شبی که از چیزی ناراحته شبی که ترسیده شبی که برای کار فرداش استرس داره تنها چیزی که اون لحظه بهش آرامش میده صحبت کردن و خوابیدن بغل مامان مهربونشه این بغل گرم و خواب شیرین بغل مادرش بهش احساس امنیت و آرامش و صحبت کردن با مادرش بهش اعتماد به نفس میده و یکی از قشنگ ترین خاطره ی بچگی شو می سازه #خواب_کودکان #تربیت_صحیح_فرزند #استرس_و_اضطراب #جدا_کردن_جای_خواب_کودک #مادر#احساس_خوب #آرامش_کودک #خواب#خاطرات_بچگی #روانشناسی_کودک #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
12 اسفند 1399 19:18:18
1 بازدید
aliyeh.heybatii
۰ قانون پل طلایی یه مفهوم خیلی قدیمیه چینیه که میگه: اگه دشمن به شما حمله کرد واز پل روی رودخانه گذشت پل پشت سرش را خراب نکنید؛چون اگه دشمن بدونه دیگه راه برگشتی نداره انرژی و تلاشش برای شکست دادن شما مضاعف میشه. در عوض برید و پل پشت سرش رو از طلا بسازید تا اگر خواست عقب نشینی کنه احساس کنه که روی این پل طلایی،حتی عقب نشینی هم افتخاره پس ما نه تنها نباید طرف رابطه مون رو ضایع کنیم ،بلکه حتی موظفیم کمک کنیم که او خطاش رو به شیوه ی آبرومندانه ای بپوشونه وعقب نشینی کنه. در این صورت رابطه قابل ترمیم خواهد بود مطرح کردن دروغ و خیانت دیگران،تنها در حالتی معنا پیدا میکنه که تصمیم گرفته باشیم تحت هیچ شرایطی به دوستی یا رابطه ادامه ندیم مخصوصا تو رابطه زن و شوهر ،یه اشتباه رایج اینه که به محض اینکه بحث وجدل پیش میاد ،طرفین شروع میکنن به تخریب همدیگه و تمام عیبها و دروغ های همو میارن وسط😥😔😟 وهمین باعث میشه تا مدتها وشاید هیچ وقت از ذهن طرف رابطه پاک نشه و هراز گاهی یادآوریش باعث دلخوری و ناراحتی میشه.... پرونده گذشته را برای همیشه ببندیم تا روزهای پیش رو در آرامش باشیم حواسمون به آرامشی که قراره به دست خودمون ساخته بشه یا خراب بشه باشه. #رابطه#دروغ#خیانت#عیب#دوستی#دلخوری#ناراحتی#آرامش#همسرانه#ارتباط_موثر#حل_تعارض#روانشناسی#عالیه_هیبتی
17 بهمن 1398 06:44:09
1 بازدید
aliyeh.heybatii
تربیت فرزند خسته تون کرده به سر و وضع خودتون نمیرسین اضافه وزن پیدا کردین و... اگه با این مشکلات درگیر شدیدحتما این پست رو ببینید #تربیت_فرزند #فرزند_پروری #والدین #کودک#نوجوان#آموزش##مادر#پدر #مشاوره#والدین_خسته #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #
07 اسفند 1400 18:46:47
196 بازدید
aliyeh.heybatii
🔴 اگر در این دوره شرکت نکنم چه اتفاقی رخ میدهد؟ باور کنید هیچ اتفاقی رخ نمیدهد! فقط دیگر خودتان را بابت خشم و عصبانیت و حرفهای نگفته و… سرزنش نکنید!!! مطمئنم میدانید که مطالب آموزشی و به طور خاص کنترل خشم خود و فرزندانمان چقدر میتواند روی کیفیت زندگی ما تاثیر بگذارد… هزینه چند جلسه مراجعه به پزشک برای بیماریهای ناشی از استرس و اعصاب و یا فرصتهایی که به خاطر خشمگین بودن از دست میدهیم (چه در روابط عاطفی،تربیتی و چه در محیط کار یا اجتماع ) را محاسبه کنید تا بتوانید تصمیم درست و قاطعانهای بگیرید. به طور میانگین هزینه چهار جلسه مراجعه به یک مشاور معمولی تا 400 هزار تومان است! سایر دردسرها و بیماریهایی که خشم باعث بروز آنها میشود را در نظر نگرفتهایم!!! بنابراین اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونهای است که هنوز احساس میکنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمیکنم. جهت شرکت در دوره👇👇👇تا انتها کپشن را بخوانید ﷽ متقاضیان شرکت در کارگاه آموزشی " از خشم تا آرامش" لطفا نسبت به پرداخت هزینه کارگاه به شماره کارت 5894631892463423 به نام عالیه هیبتی اقدام نمایید و رسید انتقال وجه را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶ در واتساپ ارسال کنید. 🔹 هزینه کارگاه ۱۳۰ هزار تومان است. کارگاه ۱۷و۱۹مهرماه ساعت ۱۷الی۱۹ به صورت آنلاین(لایو)برگزار میشود . و در انتها ویس دوره هم با حفظ امانت داری تقدیمتون میشود. #مدیرت_خشم#پرخاشگری#مهارتهای_ارتباطی #پرخاشگری_کودک#بیماریهای_سایکوسوماتیک#روان_تنی #پرخاشگری_نوجوانان #والدین_عصبانی #والدین_سمی
07 مهر 1400 18:26:26
4 بازدید
aliyeh.heybatii
. تا حالا به این فکر کردین چرا دوست داریم بچه هامون همیشه شیک و تروتمیز لباس بپوشن؟ به این فکر کردین چرا بچه هامونو هزار تاکلاس مختلف میفرستیم؟ به این فکر کردین چرا از زمانی که نطفه بچه مون بسته میشه برای آیندش هزار تا برنامه میریزین ودوست دارین فلان کاره بشه؟فلان جا درس بخونه؟فلان رشته بره؟ وخیییلی چیزای دیگه... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر چیه؟ به خاطر بچه مونه؟؟؟ اگه به خاطر بچه مونه پس چرا اجازه نمیدیم لباسی که توش راحت تره رو بپوشه؟؟؟ چرا اجازه نمیدیم کلاسی که خودش دوست داره بره؟ وچرا اصرار داریم از بدو تولد حتما دو زبانه بشه؟؟؟ یه خورده عمیق تر فکر کنید... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر بچه مونه یا به خاطر خودمون؟؟؟بخاطر اینکه بقیه بگن به به،چه چه عجب لباس ترو تمیزی تن این بچست،عجب پدر و مادر خوش سلیقه ای!!! یا بگن عجب بچه ی مغز متفکری شما دارین!!!! خیلی از فشارهایی که داریم به بچه هامون وارد میکنیم بخاطر نیاز به قدرت طلبی خودمونه!!!تعجب نکنید!!! لطفا کتمان هم نکنید!!! بخاطر اینه که با به یه جایی رسیدن بچمون احساس قدرت میکنیم که به به عجب بچه ای بزرگ کردم! که پزشو غیر مستقیم به بقیه بدیم!!! با این توجیح که من خیروصلاحشو میخوام.. حق انتخاب رو از بچه مون نگیریم و اونا رو قربانی قدرت طلبی خودمون نکنیم. بچه ها ویترین ما نیستن!!! پیش خودتون فکر کنید ببینید تا حالا شما هم از این کارا کردین؟ از این به بعد برنامتون چیه؟🤔 نظراتتونو برام کامنت کنید🙏
11 بهمن 1398 05:13:04
1 بازدید
عالیه هیبتی
0
0
ویدئویی زیبا از پیشنهاد و آرزوهای افراد به ما در سنین مختلف #آرزو #امیدواری #تجربه #زندگی_آرام