پست های مشابه

aliyeh.heybatii

#مفاهیم_مطلق#باورذهن #کودک #کودک_و_نوجوان #پرورش#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند

01 دی 1399 17:24:55

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. ۵ رازی که باید از فرزندتان مخفی کنید 👈اینکه شما هم خیلی غذاهای ناسالم و فست فود دوست دارید کودکان به سرعت از شما الگو برداری میکنند و برای آن ها الگوی غذایی نامناسب نباشید 👈اینکه چه مقدار به خاطر تولد فرزندتان آسیب دیده اید گاهی مادرها به خاطر تولد فرزند زیبایی شغل یا سلامتی خود را از دست می دهند. اما نباید این موضوع به گوش فرزندان برسد.چون ممکن است همیشه احساس گناه و عذاب وجدان داشته باشند 👈دعواهایی که باهمسرتان داشته اید به کودکتان نحوه ی گذشت را بیاموزید نه انتقام گیری را 👈اینکه چه مقدار نگران آینده و حال فرزندتان هستید مواظب باشید فرزندتان متوجه این نگرانی ها نشوند چون آرامش فکرشان بهم میخورد 👈مشکلات مالی صحبت مداوم درباره مشکلات مالی امنیت را از فرزندتان میگیرد #فرزندپروری #فرزند_پروری #غذا_ناسالم #فست_فود #الگوبرداری #تولد_فرزند#احساس_گناه #عذاب_وجدان #نگران_آینده #مشکلات_مالی #بیرجند #روانشناسی_کودک #عالیه_هیبتی #عالیه_هیبتی_روانشناسی_کودک

19 مرداد 1399 05:47:14

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. واقعیت اینه که خیلی از ما وقتی که قراره چیزی رو از دست بدیم ناگهان احساس می کنیم خیلی دوستش داریم. یا این که وقتی یکی طردمون میکنه احساس میکنیم عاشقشیم. اما خوب واقعیت اینه که این نه عشقه و نه دوست داشتن، بلکه هراسه. هراس از دست دادن، هراس از تنها ماندن،... خیلی وقت ها عاشق نیستیم، بلکه از روی کمبود های زندگیمون احساس و رفتار می کنیم. گاهی هم فکر میکنیم که ترد کننده باید " من" باشم، و وقتی او طردم میکنه، شوکه میشم و دنبالش میدوم، تنها بخاطر اینکه واقعیت طرد شدن رو انکار کنم و به ناخوداگاهم ثابت کنم که " من طرد شدنی نیستم و دوست داشتنی ام" بی خبر از اینکه ناخودآگاهمون بیشتر بهمون ثابت میکنه که "تو یه بدبخت دوست نداشتنی هستی!!" چون از قبل این ذهنیت در من ثبت شده. و اینجاست که وقتی طرد میشم، بیش از بیش عاشق میشم... #مدیریت_روابط#ترس#رهایی#طرحواره#عشق#روانشناسی#رفتار_درمانی#تنهایی#تغییر_باورها#رهایی#آزادی #عالیه_هیبتی

05 اسفند 1398 04:58:35

1 بازدید

aliyeh.heybatii

#قدردانی#تربیت_صحیح_فرزند #انسان_ایده_آل #بچه_ها

03 دی 1398 11:41:41

6 بازدید

aliyeh.heybatii

. تا حالا به این فکر کردین چرا دوست داریم بچه هامون همیشه شیک و تروتمیز لباس بپوشن؟ به این فکر کردین چرا بچه هامونو هزار تاکلاس مختلف میفرستیم؟ به این فکر کردین چرا از زمانی که نطفه بچه مون بسته میشه برای آیندش هزار تا برنامه میریزین ودوست دارین فلان کاره بشه؟فلان جا درس بخونه؟فلان رشته بره؟ وخیییلی چیزای دیگه... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر چیه؟ به خاطر بچه مونه؟؟؟ اگه به خاطر بچه مونه پس چرا اجازه نمیدیم لباسی که توش راحت تره رو بپوشه؟؟؟ چرا اجازه نمیدیم کلاسی که خودش دوست داره بره؟ وچرا اصرار داریم از بدو تولد حتما دو زبانه بشه؟؟؟ یه خورده عمیق تر فکر کنید... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر بچه مونه یا به خاطر خودمون؟؟؟بخاطر اینکه بقیه بگن به به،چه چه عجب لباس ترو تمیزی تن این بچست،عجب پدر و مادر خوش سلیقه ای!!! یا بگن عجب بچه ی مغز متفکری شما دارین!!!! خیلی از فشارهایی که داریم به بچه هامون وارد میکنیم بخاطر نیاز به قدرت طلبی خودمونه!!!تعجب نکنید!!! لطفا کتمان هم نکنید!‌!! بخاطر اینه که با به یه جایی رسیدن بچمون احساس قدرت میکنیم که به به عجب بچه ای بزرگ کردم! که پزشو غیر مستقیم به بقیه بدیم!!! با این توجیح که من خیروصلاحشو میخوام.. حق انتخاب رو از بچه مون نگیریم و اونا رو قربانی قدرت طلبی خودمون نکنیم. بچه ها ویترین ما نیستن!!! پیش خودتون فکر کنید ببینید تا حالا شما هم از این کارا کردین؟ از این به بعد برنامتون چیه؟🤔 نظراتتونو برام کامنت کنید🙏

11 بهمن 1398 05:13:04

1 بازدید

aliyeh.heybatii

. سلام دوستان ارزشمندم امیدوارم که حالتون عالی باشه چند تا ازروشهای ساده و بدون هزینه ای که به بهبود ارتباط کمک میکنه مثل گذاشتن وقت ، انجام دادن فعالیت لذت بخش، نشون دادن احساسات مثبت و تحسین و تمجید رو براتون در این ویدئو توضیح دادم . این روشها به ظاهر ساده هستند اما میتونید نتایج فوق العاده ای بگیرید . پس حتما اجرا کنید و منو در جریان اتفاقات خوبی که رقم میزنید قرار بدید😊 #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بهبود_ارتباط #تربیت_فرزند #فرزند_پروری #فرزندپروری #کودک_و_نوجوان #تحسین#تمجید#احساسات_مثبت#زمان_کیفی_با_کودک #بیرجند #بیرجند_شهر_من

05 آبان 1399 08:22:44

0 بازدید

عالیه هیبتی

0

0

سلام یلداتون پیشاپیش مبارک😉 از صبح مشغول انجام یه سری کارا بودم برای امشب که تولد گل دخترم هست (تولدش ۴ دی ماهه زودتر گرفتیم😁 ) و کلا رفتن به مرکز و مطالعه و مشاوره تعطیل بود و یه نفسی تازه کردم😌🙃 یه دور همی خیلی مختصر با خانواده خودمون داشتیم. خیلی دلم برای مهمونی و جشن هایی که تعدادمون بیشتر بود تنگ شده ... دلم روشنه و امیدوارم که همه چی درست بشه و با خیالت راحت دور هم جمع بشیم ایشالله و کلی روزهای خوب و خوش بدون کرونا داشته باشیم. برای یسنا جانمم آرزو میکنم که همیشه خوشبخت و عاقبت بخیر باشه بماند به یادگار از آخرین یلدای قرن #یلدا#یلدا_مبارک #یلدا_۹۹#آخرین_یلدای_قرن #بیرجند#تولد#دختر#زندگی#خوشحالی#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

0

0

سلام یلداتون پیشاپیش مبارک😉 از صبح مشغول انجام یه سری کارا بودم برای امشب که تولد گل دخترم هست (تولدش ۴ دی ماهه زودتر گرفتیم😁 ) و کلا رفتن به مرکز و مطالعه و مشاوره تعطیل بود و یه نفسی تازه کردم😌🙃 یه دور همی خیلی مختصر با خانواده خودمون داشتیم. خیلی دلم برای مهمونی و جشن هایی که تعدادمون بیشتر بود تنگ شده ... دلم روشنه و امیدوارم که همه چی درست بشه و با خیالت راحت دور هم جمع بشیم ایشالله و کلی روزهای خوب و خوش بدون کرونا داشته باشیم. برای یسنا جانمم آرزو میکنم که همیشه خوشبخت و عاقبت بخیر باشه بماند به یادگار از آخرین یلدای قرن #یلدا#یلدا_مبارک #یلدا_۹۹#آخرین_یلدای_قرن #بیرجند#تولد#دختر#زندگی#خوشحالی#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن