پست های مشابه

aliyeh.heybatii

مادرها عصبی نیستن عصبیشون میکنیم وقتی همه مسئولیت کودک رو میزارین رو دوش یه مادره وقتی کولیک داره 😥وقتی دندون در میاره😣 وقتی خودشو خیس میکنه میگین پاشو ببین چرا گریه می کنه☹ وقتی جای خوابتونو جدا میکنین و اونو توی سختی ها تنها می ذارین وقتی جلوی بقیه ازش حمایت نمیکنی و پشتشو خالی میکنین وقتی از بیرون مییای خونه و اخم میکنی که خسته ای و حوصله نداری 😞 تا دو دقیقه می خواد باهات حرف بزنه و دردودل کنه میگی باز شروع کرد انقدر غر نزن دیگه سرم رفت بچه هاتو ساکت کن میخوام بخوابم انگار نه انگار اونم از صبح توی این خونه تنهاست انگار نه انگار که اونم خسته اس و دلش گرفته 😔 حالا توی مادر دلت میشکنه و عصبی میشی و جیغ میزنی سر خودت سر شوهرت سر بچه ات دیگه نفست در نمیاد تپش قلب گرفتی خیلی از موهات سفید شده حوصله هیچکسیو نداری حتی بچه ات با خودت میگی این اون زندگی نبود که می خواستم شاید نباید ازدواج می کردم نباید بچه دار می شدم که حالا منه عصبی سر بچه ام داد بزنم. وقتی یه مادر عصبی دیدین شروع نکنید به نصیحت کردنش که ای دختر داری چی کار می کنی با خودت این طفل معصوم چه گناهی داره تروخدا شما دیگه بهش عذاب وجدان ندین بجاش بغلش کنید مثل بچه ها نازش کنید بذارین تو بغلتون گریه کنه و حرف های دلشو بزنه تا اروم بشه نازش کنید و بگین تو فقط یه کم خسته ای همین هممون خسته میشیم ولی من مطمئنم تو بهترین مادر دنیایی واسه بچه ات ببین چه قدر دوست داره ببین چه قدر عاشقته مامان مامان از دهنش نمیفته اون خیلی خوشحاله که تو مادرشی مطمئنم تو هم خیلی خوشحالی که مادرش هستی .نه؟ ❤ پدر های مهربونم میدونم این روز ها چقدر فشار هم روی شماست و فکرتون درگیره ولی یادتون باشه مادر ها هم پشتشون به شما گرمه چیز زیادی ازتون نمی خوان فقط وقتی میرین خونه یه شاخه گل براش بگیرین توی چشماش زل بزنید و بگین وای امروز چقدر خوشگل تر شدی. بگین ممنونم ازت که انقدر برای بچه مون. و زندگیمون داری زحمت میکشی بخدا مادرها خیلی مهربونن مطمئن باشین اگه یه محبت از شما ببینند صد برابرشو بهتون بر می‌ گردونن🌷 به افتخار همه ی مامانها زیر این پست یه قلب آبی بزارید 😍💙 و به قید قرعه از من عیدی بگیرید 🌸🌸🌸🌼🌼🌸🌼🌼🌸🌸🌸 #پدر#همسر#مادر#کودک#تربیت_فرزند #مادر_خسته#درک_متقابل#مادر_عصبانی #فرزندپروری_مثبت #والدین_آگاه #بچه #ارتباط_موثر #ارتباط_با_همسر #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند

26 اسفند 1399 18:49:57

1 بازدید

aliyeh.heybatii

نقش والدین در آمادگی کودکان برای دوران امتحانات و کمک به گذراندن این دوره حساس

06 دی 1400 08:12:03

2 بازدید

aliyeh.heybatii

. تا حالا به این فکر کردین چرا دوست داریم بچه هامون همیشه شیک و تروتمیز لباس بپوشن؟ به این فکر کردین چرا بچه هامونو هزار تاکلاس مختلف میفرستیم؟ به این فکر کردین چرا از زمانی که نطفه بچه مون بسته میشه برای آیندش هزار تا برنامه میریزین ودوست دارین فلان کاره بشه؟فلان جا درس بخونه؟فلان رشته بره؟ وخیییلی چیزای دیگه... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر چیه؟ به خاطر بچه مونه؟؟؟ اگه به خاطر بچه مونه پس چرا اجازه نمیدیم لباسی که توش راحت تره رو بپوشه؟؟؟ چرا اجازه نمیدیم کلاسی که خودش دوست داره بره؟ وچرا اصرار داریم از بدو تولد حتما دو زبانه بشه؟؟؟ یه خورده عمیق تر فکر کنید... فکر میکنید همه ی اینا به خاطر بچه مونه یا به خاطر خودمون؟؟؟بخاطر اینکه بقیه بگن به به،چه چه عجب لباس ترو تمیزی تن این بچست،عجب پدر و مادر خوش سلیقه ای!!! یا بگن عجب بچه ی مغز متفکری شما دارین!!!! خیلی از فشارهایی که داریم به بچه هامون وارد میکنیم بخاطر نیاز به قدرت طلبی خودمونه!!!تعجب نکنید!!! لطفا کتمان هم نکنید!‌!! بخاطر اینه که با به یه جایی رسیدن بچمون احساس قدرت میکنیم که به به عجب بچه ای بزرگ کردم! که پزشو غیر مستقیم به بقیه بدیم!!! با این توجیح که من خیروصلاحشو میخوام.. حق انتخاب رو از بچه مون نگیریم و اونا رو قربانی قدرت طلبی خودمون نکنیم. بچه ها ویترین ما نیستن!!! پیش خودتون فکر کنید ببینید تا حالا شما هم از این کارا کردین؟ از این به بعد برنامتون چیه؟🤔 نظراتتونو برام کامنت کنید🙏

11 بهمن 1398 05:13:04

1 بازدید

aliyeh.heybatii

بهترین هدیه برام کتابه و عمیقا حالمو خوب میکنه مخصوصا تو این روز ها.... ممنونم از همکار ارزشمندم جناب آقای اطمینانی نویسنده کتاب آشتی با ثانیه ها 🙏 لطفا شما هم این کتابو بخونید و رفاقتتون رو با زمان حفظ کنید چون فاصله چندانی با لمس رویاهایتان ندارید. @etminanis #کتابخوانی #کتاب_خوب_بخوانیم #زمان_ارزشمند_است#بهبود_فردی #موفقیت#مدیریت_زمان

12 اسفند 1398 06:28:20

1 بازدید

aliyeh.heybatii

26 آذر 1398 10:52:03

48 بازدید

aliyeh.heybatii

27 آذر 1398 09:45:04

23 بازدید

عالیه هیبتی

0

0

مامان من دوستت دارم امیدوارم اینو بدونی. اما خیلی کوچیکم و هنوز نمی تونم بهت بگم. برای همین زمانی که بهت نیاز دارم ممکنه گریه کنم و گاهی اوقات احساس میکنم تو هم گریه میکنی. درسته؟! وقتی اطراف من تاریکه و صورت قشنگت پیدا می شه، میدونم همه چی درست میشه. اینو میدونی؟ من فقط می خواهم بهت بگم دوست دارم. اما هنوز نمی تونم. پس به جاش دستام رو به طرفت دراز می کنم، و وقتی منو زمین بگذاری اعتراض و داد و بیداد میکنم. اون موقع تنها چیزی که می خوام بوی تو، و #آغوش توست. چون تو بوی ما دو نفر رو‌میدی، انگار که با هم یکی هستیم. یا شاید زمانی، جایی با هم یکی بودیم... تو تنها چیزی هستی که من میشناسم و تمام چیزی که نیاز دارم دوستت دارم. وقتی برای شب بخیر منو میبوسی همینطور که خوابم می بره و با هم نفس می کشیم. و وقتی بیدار می شوم، دوباره و دوباره در جستجوی تو هستم. در حالی که شاید تو به دنبال قسمت گمشده ی خودت میگردی . میدونم این همیشگیه و ما تا ابد در جستجوی هم خواهیم بود حتی اگر بین ما فاصله باشه چون تو آدم ثابت زندگی منی. دوستت دارم. وقتی به تو خیره میشم، به محض اینکه چشمانت رو پیدا می کنم، تمام دنیای من در توجه به تو خلاصه میشه. مامان شاید هر دوی ما بتونیم سرعت خودمون رو کم کنیم. من دیرتر بزرگ بشم و تو کارهای دیگه ات رو فراموش کنی. چون این لحظه دیگه نخواهد بود. انگار کوچیکی من دووم نمیاره. به زودی سر من روی سینه تو قرار نمی گیره به زودی گریه های من تبدیل به کلمات می شه. و بدنم مدام آغوش تو رو نمیخواد او روز وقتی با صدای قشنگت بهم میگی دوست دارم من به تو لبخند میزنم و میگم "من هم تو رو دوست دارم". #مادر#مادرانه #عشق_به_مادر#مادرانه_ها #پناه#عشق #کودک#نوزاد#نیاز #تربیت #نگهداری_از_کودک#نفس #مراقبت#کودک_من#صدای_مادر #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #روانشناسی_کودک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

0

0

مامان من دوستت دارم امیدوارم اینو بدونی. اما خیلی کوچیکم و هنوز نمی تونم بهت بگم. برای همین زمانی که بهت نیاز دارم ممکنه گریه کنم و گاهی اوقات احساس میکنم تو هم گریه میکنی. درسته؟! وقتی اطراف من تاریکه و صورت قشنگت پیدا می شه، میدونم همه چی درست میشه. اینو میدونی؟ من فقط می خواهم بهت بگم دوست دارم. اما هنوز نمی تونم. پس به جاش دستام رو به طرفت دراز می کنم، و وقتی منو زمین بگذاری اعتراض و داد و بیداد میکنم. اون موقع تنها چیزی که می خوام بوی تو، و #آغوش توست. چون تو بوی ما دو نفر رو‌میدی، انگار که با هم یکی هستیم. یا شاید زمانی، جایی با هم یکی بودیم... تو تنها چیزی هستی که من میشناسم و تمام چیزی که نیاز دارم دوستت دارم. وقتی برای شب بخیر منو میبوسی همینطور که خوابم می بره و با هم نفس می کشیم. و وقتی بیدار می شوم، دوباره و دوباره در جستجوی تو هستم. در حالی که شاید تو به دنبال قسمت گمشده ی خودت میگردی . میدونم این همیشگیه و ما تا ابد در جستجوی هم خواهیم بود حتی اگر بین ما فاصله باشه چون تو آدم ثابت زندگی منی. دوستت دارم. وقتی به تو خیره میشم، به محض اینکه چشمانت رو پیدا می کنم، تمام دنیای من در توجه به تو خلاصه میشه. مامان شاید هر دوی ما بتونیم سرعت خودمون رو کم کنیم. من دیرتر بزرگ بشم و تو کارهای دیگه ات رو فراموش کنی. چون این لحظه دیگه نخواهد بود. انگار کوچیکی من دووم نمیاره. به زودی سر من روی سینه تو قرار نمی گیره به زودی گریه های من تبدیل به کلمات می شه. و بدنم مدام آغوش تو رو نمیخواد او روز وقتی با صدای قشنگت بهم میگی دوست دارم من به تو لبخند میزنم و میگم "من هم تو رو دوست دارم". #مادر#مادرانه #عشق_به_مادر#مادرانه_ها #پناه#عشق #کودک#نوزاد#نیاز #تربیت #نگهداری_از_کودک#نفس #مراقبت#کودک_من#صدای_مادر #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #روانشناسی_کودک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن