aliyeh.heybatii
دنبال کننده
78
پست
691
کمک می کنم رابطه بهتری با فرزندت داشته باشی روانشناس و درمانگر تخصصی کودک و نوجوان مشاور والدین /نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه مشاوره ۰۹۱۵۷۵۵۳۶۲۶
پست های مشابه
aliyeh.heybatii
#کودک#نوجوان#مهمانی #والدین#فرزندپروری_مثبت #تربیت_صحیح_فرزند #قول #والدین_موفق #فرزندان_موفق #عشق #محبت_به_فرزند #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند
28 اردیبهشت 1400 16:52:26
1 بازدید
aliyeh.heybatii
. اگر کودک در خانوادهای بزرگ شود که از ابتدا ببیند مادر و پدر به روی هم لبخند میزنند... اگر محبت و عشق را در کلام و رفتار مادر نسبت به پدر و پدر نسبت به مادر ببیند ... اگر ببیند مادر با شور و عشق همسر خود را صدا میزند و پدر با محبت پاسخ میدهد... روحش از همان طفولیت درست تغذیه خواهد شد و در زندگی آینده اجتماعی و فردی نیز موفق خواهد بود. #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #فرزندپروری #فرزند_پروری #تربیت_فرزند
11 آبان 1399 17:16:48
0 بازدید
aliyeh.heybatii
#والدین_سمی #تربیت_کودک #فرزندپروری #مدیریت_خشم #ابراز_وجود #عزت_نفس#اعتماد_به_نفس #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده
09 شهریور 1401 17:17:17
64 بازدید
aliyeh.heybatii
مهربانی برای قلبتان خوب است💖 حتما شنیدهاید که مهربانی و محبت کردن به دیگران دل را نرم میکند، اما جالب است بدانید که مهربان بودن در واقع بر تعادل شیمیایی قلب شما تأثیر مثبت دارد. مهربانی باعث ترشح هورمون اکسیتوسین میشود. اکسیتوسین باعث آزاد شدن مادهای شیمیایی به نام نیتریک اکسید در رگهای خونی میشود. این ماده با گشاد کردن رگهای خونی، فشار خون را کاهش میدهد. از آنجا که اکسی توسین با کاهش فشار خون به سلامت قلب کمک میکند به آن لقب هورمون محافظ قلب دادهاند. مهربانی هم از لحاظ فیزیکی و هم از نظر احساسی برای قلب شما خوب است. شاید به همین دلیل است که میگویند آدمهای مهربان قلب بزرگی دارند💖 #محبت_بهترین_هدیه_است #محبت#شادی#هورمون_اکسی_توسین #نیتریک_اکسید#مهربانی#عشق#قلب#ارتباط_موثر#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند#بیرجند_شهر_من #مشاوره_آنلاین #درمان#روانشناسی
17 فروردین 1400 16:55:03
0 بازدید
عالیه هیبتی
0
0
مقصر اصلی والدین هستند والدین برای نشان دادن محبت خود و یا برای سرگرم کردن بچه ها ، در اولین مناسبت زندگی ان ها مثل تولد یا موفقیت در درس و ..... برای ان ها تبلت، گوشی یا یک بازی الکترونیکی می خرند غافل از اینکه اگر این محبت با مدیریت و کنترل همراه نباشد ، چه بسا زمینه اسیب های جبران ناپذیری را برای او فراهم کرده اند. کم حوصلگی وقتی از والدینی سوال می کنیم چقدر برای بازی با بچه هایشان وقت می گذارند ، پاسخ اکثر ان ها این است که زمان و یا حوصله برای بازی با ان ها نداریم، بچه ها یا با خودشان ،یا با گوشی، تبلت و .... و یا با برادر و خواهرشان بازی می کنند که اغلب هم تک فرزند بوده و برادر و خواهری هم برای بازی کردن با ان ها وجود ندارد. الگوپذیری کودکان بچه ها مخصوصاً در سن سه تا هفت سالگی از بچه های دیگر الگوبرداری می کنند و وقتی در جمع و میهمانی قرار می گیرند و می بینند بچه های دیگر گوشی بدست هستند، می خواهند که ان ها هم داشته باشند. در این مواقع اگر یک فرد بزرگسال همه بچه ها را به بازی دیگری غیر از گوشی مشغول کند، بهانه کودک برای گرفتن و داشتن گوشی از بین می رود. #موبایل #والدین#الگو_رفتاری #گوشی #کم_حوصلگی#تبلت#بازی_های_هدفمند #بازی_الکترونیکی #آسیب_شناسی #تربیت_صحیح_فرزند #فرزند_سالم #فرزندپروری_مثبت #تربیت_فرزند #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند#مساوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی_روانشناسی