پست های مشابه

aliyeh.heybatii

#فرزندان_شاد #فرزند_مستقل #محرومیت #کودک#نوجوان#تمیز_کردن_اتاق #وظیفه_ی_والدین#بازی#قصه#کودک_مستقل #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

22 اسفند 1400 18:49:03

322 بازدید

aliyeh.heybatii

. داستان از این قراره که وقتی خانم مهندس نخعی(مدیر کل امور بانوان استان خراسان جنوبی) سایت آجر به آجر رو به من معرفی کردن و گفتن که با خرید هر آجر میتونید سهمی داشته باشید در مدرسه سازی خیلی خوشحال شدم و تصمیم گرفتم این هدیه ی ارزشمندو به تعداد بیشتری تقدیم کنم . و برای هر کدوم از این گلهای زیبا یه آجر گرفتم... باور کنید وقتی عکس های بچه هاو رو ثبت میکردم دل تو دلم نبود از خوشحالی و وقتی کلیپ اماده شد بارها و بارها دیدم و بین خودمون بمونه اشک ریختم😂🙈 خیلی احساساتی هستم😉 قلبم برای کودکان و نوجوانان میتپه و امیدوارم با والد گری آگاهانه ما در عشق و آرامش بزرگ بشن🤲 این هدیه ی رو با عشق تقدیمتون میکنم امیدوارم که دوست داشته باشید🌹 برام دعا کنید تا بهترین خودم باشم برای کودکان و نوجوانان سرزمینم❤ منم قول میدم عاشقانه و آگاهانه در خدمتتون باشم . شما هم احساستونو برام کامنت کنید🙏دوست داشتید؟ و اگه دوست دارید وارد سایت آجر به آجر بشید و با دادن این هدیه عزیزانتونو سویپرایز کنید مبلغشم خودتون مشخص میکنید هر چی دوست دارین کاملا دلیه😉 ممنونم از خانم نخعی و خدا رو شاکرم که با ایشون آشنا شدم @nakhaei.nafise @nafiseh.nakhaei #عالیه_هیبتی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #عالیه_هیبتی_روانشناسی_کودک #آجر_به_آجر #آجربه_آجر #بیرجند #بیرجند_شهر_من

25 دی 1399 15:46:40

1 بازدید

aliyeh.heybatii

. بعدا؟ بعدا وجود نداره بعدا چای سرد میشه بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره بعدا آدم‌پیر میشه بعدا زندگی تموم میشه و آدم حسرت اینو میخوره که کاری و که قبلا میتونست بکنه انجام نداده! همین الان زندگی کن 💜 #زندگی#عشق#لذت #لذت_زندگی#حسرت#زندگی_شاد #زندگی_را_زندگی_کن #کودک#نوجوان#خانواده#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

18 مرداد 1400 15:20:08

13 بازدید

aliyeh.heybatii

. #مادرم_دوستت_دارم #مادر_و_کودک #مادر_کافی #مادر_خانه_دار #مادر_شاد_فرزند_شاد #مادرانه #عشق#محبت_به_فرزند #محبت_بهترین_هدیه_است #عشق_مادر #عشق_به_فرزند #صبوری #نجابت#درک_احساسات_کودک #درک#تربیت_فرزند #فرزندپروری_مثبت#خراسان_جنوبی#مشاوره_آنلاین #مشاوره_خانواده #مشاوره_تلفنی_روانشناسی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند

22 فروردین 1400 16:54:44

1 بازدید

aliyeh.heybatii

#بهشت#مادر#پدر#خواهر#برادر#فرزند#همسر#معلم#دوست#زندگی#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #مشاوره_تلفنی #روانشناسی_کودک #روانشناسی_نوجوان

27 اردیبهشت 1400 17:24:34

1 بازدید

aliyeh.heybatii

پناهت می شوم همراهت می شوم رازدارت می شوم چراغت می شوم آینه ات می شوم مشوقت می شوم تا تو جان دوباره بگیری راهت را بیابی رنج هایت را تمام کنی هیجانت را مدیریت کنی آرامشت را بیابی عزت و ارزشت را برگردانی روحت را تسکین دهی توانایی و کفایتت را کشف کنی و راه بیفتی.. لذت بخش است برایم که اندک تاثیری در حال خوب مراجعانم دارم و این مرا در زندگی و راهم مصمم تر می کند . گاهی از جسارت و قدرت مراجعانم درس میگیرم چرا که من هم گاهی جا میزنم و خسته می‌نشینم در خلوتم و آن روز که شما را در اتاقم با تمام اراده و قوا برای بهتر شدن روبرویم میبینم ،پایان روز خستگی را در جانم نمی‌بینم .. بی آنکه بدانید شما درمانگر منید و این مرا عاشق تر میکند و با تمام وجودم در اتاقم منتظرتان می‌نشینم تا در کنارتان باشم. روز روانشناس رو اول به مراجعانم که من را انتخاب کردند که از آنها بسیار آموختم تبریک میگم🙏 دوم به تمام همکاران عزیزم تبریک میگم که با تمام مشکلاتشان لحظه ای دست از یاری و همراهی برنداشتند🙏 #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #نهم_اردیبهشت_روز_جهانی_روانشناس_و_مشاور

09 اردیبهشت 1401 05:17:31

16 بازدید

عالیه هیبتی

0

0

چند روز پیش در یک جلسه ای بودم و صحبت از روانشناسی  شد و یک آقایی  گفت ای بابا این روانشناس ها فقط الکی کلی حرف میزنند و کاری نمی کنند و بعدشم کلی پول ازت میگرند، منم گفتم تا حالا رفتی پیش روانشناس که این حرف رو میزنی؟ گفت نه مگه من دیوانه ام که برم؟ گفتم  الان تو زندگی هیچ مسئله خاصی نداری؟ همه روابط و کیفت زندگیت عالی و خوبه؟ وهیچ نگرانی خاصی برای اینده نداری و یا اینکه چیزی از گذشته اذیتت نمیکنه؟ گفت الان کسی هست که اینجوری نباشه ؟ الان همه پراند از این مشکل ها . گفتم خوب یه روانشناس هم به رفع این موضوع ها کمک میکنه و لزوما نیازی نیست دیوانه باشی تا به یک روانشناس مراجعه  کنی و من الان خداروشکر اینجوری نیستم ، پس من یکیش که جزء همه نیستم . گفت مثلا روانشناس چی کار میکنه؟ میاد مشکلات من و حل میکنه یا مثلا به من پول میده یا قسط هامو میده یا بچه منو نصیحت میکنه و .......؟؟؟؟ گفتم نه ولی میتونه راهکار ها و مشورت های خوبی بده که خودت بهش اگاه نیستی و یا در تصمیمات مهم خیلی کمکت میکنه و ..... گفتم مثلا یه مشکلت رو بگو: گفت مثلا با پسر نوجوانم اصلا کنار نمیام و مدام داستان داریم. شروع کردم کلی در مورد این موضوع بهش گفتم  و راهکار هایی دادم. گفت چقدر شما تاثیر گذار و خوب حرف زدی ، من اصلا متوجه این موارد نبودم واقعا حرفهات کمکم کرد، گفتم پس یک فرقی بین حرف زدن یک روانشناس و دیگران هست. تازه فهمید که در مقابل یک روانشناس نشسته و خودش رو یکم جمع و جور کرد، گفتم نگران نباش روانشناس ها یادگرفتند قضاوت نکنند و قرار هست امنیت بدند نه اذیت. روانشناس  ها وظیفه دارند رفیق راه باشند نه مزاحم راه. روانشناس ها یادگرفتند صندوقچه ی اسرار باشند و بی قضاوت مسیر رو روشن کنند. البته نه همه ی روانشناسان  ما شما هم وظیفه داری بگردی و یک روانشناس  مجرب و متخصص در زمینه مشکلت پیدا کنی و ایمان داشته باش به نتایج مطلوبی میرسی. از روانشناس و روانشناسی درست استفاده  و حمایت کنیم همگی مسئولیم چه مراجع چه مشاور و روانشناس مراقب این حیطه امن باشیم. اگه دوست داری از تجربت بگو دوست عزیز #روانشناس#مشاور#روانشناسی #روانشناسی_کودک #روانشناسی_خانواده #مراجع #مراجعه_به_روانشناس #مراجعه_به_روانشناس_را_جدی_بگیریم #روانشناسی_تربیتی #کودک#نوجوان#خانواده

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

0

0

چند روز پیش در یک جلسه ای بودم و صحبت از روانشناسی  شد و یک آقایی  گفت ای بابا این روانشناس ها فقط الکی کلی حرف میزنند و کاری نمی کنند و بعدشم کلی پول ازت میگرند، منم گفتم تا حالا رفتی پیش روانشناس که این حرف رو میزنی؟ گفت نه مگه من دیوانه ام که برم؟ گفتم  الان تو زندگی هیچ مسئله خاصی نداری؟ همه روابط و کیفت زندگیت عالی و خوبه؟ وهیچ نگرانی خاصی برای اینده نداری و یا اینکه چیزی از گذشته اذیتت نمیکنه؟ گفت الان کسی هست که اینجوری نباشه ؟ الان همه پراند از این مشکل ها . گفتم خوب یه روانشناس هم به رفع این موضوع ها کمک میکنه و لزوما نیازی نیست دیوانه باشی تا به یک روانشناس مراجعه  کنی و من الان خداروشکر اینجوری نیستم ، پس من یکیش که جزء همه نیستم . گفت مثلا روانشناس چی کار میکنه؟ میاد مشکلات من و حل میکنه یا مثلا به من پول میده یا قسط هامو میده یا بچه منو نصیحت میکنه و .......؟؟؟؟ گفتم نه ولی میتونه راهکار ها و مشورت های خوبی بده که خودت بهش اگاه نیستی و یا در تصمیمات مهم خیلی کمکت میکنه و ..... گفتم مثلا یه مشکلت رو بگو: گفت مثلا با پسر نوجوانم اصلا کنار نمیام و مدام داستان داریم. شروع کردم کلی در مورد این موضوع بهش گفتم  و راهکار هایی دادم. گفت چقدر شما تاثیر گذار و خوب حرف زدی ، من اصلا متوجه این موارد نبودم واقعا حرفهات کمکم کرد، گفتم پس یک فرقی بین حرف زدن یک روانشناس و دیگران هست. تازه فهمید که در مقابل یک روانشناس نشسته و خودش رو یکم جمع و جور کرد، گفتم نگران نباش روانشناس ها یادگرفتند قضاوت نکنند و قرار هست امنیت بدند نه اذیت. روانشناس  ها وظیفه دارند رفیق راه باشند نه مزاحم راه. روانشناس ها یادگرفتند صندوقچه ی اسرار باشند و بی قضاوت مسیر رو روشن کنند. البته نه همه ی روانشناسان  ما شما هم وظیفه داری بگردی و یک روانشناس  مجرب و متخصص در زمینه مشکلت پیدا کنی و ایمان داشته باش به نتایج مطلوبی میرسی. از روانشناس و روانشناسی درست استفاده  و حمایت کنیم همگی مسئولیم چه مراجع چه مشاور و روانشناس مراقب این حیطه امن باشیم. اگه دوست داری از تجربت بگو دوست عزیز #روانشناس#مشاور#روانشناسی #روانشناسی_کودک #روانشناسی_خانواده #مراجع #مراجعه_به_روانشناس #مراجعه_به_روانشناس_را_جدی_بگیریم #روانشناسی_تربیتی #کودک#نوجوان#خانواده

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن