پست های مشابه

aliyeh.heybatii

. بابا جونم... میدونی که هر روز فقط یک ساعت با من بازی کنی، من احساس ارزشمند بودن میکنم؛ اعتماد به نفسم میره بالا و میتونم توی #سن_بلوغ که سوالای زیادی برام پیش میاد، از شما بپرسم... اگه با من بازی نکنی و دستت رو برای ارتباط داشتن با من دراز نکنی من هم وقتی بزرگتر بشم، همش ازت خجالت میکشم، میترسم، و دور میشم ... اون وقت نیای به مامانم بگی: "تقصیر توئه که بچه مون با من دوست نیست و حرف نمیزنه" بهترین دوستم، بابا جونم... من الان به دوست نیاز دارم تا بتونم وقتی بزرگتر شدم روی دوستیت حساب کنم... من که تفاوت کفش مارک و غیر مارک رو نمیفهمم؛ ولی تفاوت بابای مهربون و با حوصله رو با بابای بد اخلاق و بی حوصله رو خیلی خوب حالیم میشه... بعد نگی کسی به ما نگفت! بفرستید برای همه ی باباهای درجه یک😉 #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #پدر_دختری #پدرومادر #پدر_پسری #خانواده#تربیت_فرزند #فرزند_پروری

08 آبان 1399 16:59:49

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. کودک دلش میخواهد که والدین با او بازی کنند ولی پدر و مادر یا وقت ندارند یا حوصله خشم درونی کودک ناشی ازاضطراب و تنش ها دلخوری کودک از والدین چون کودک منطق ندارد تناقضات رفتاری والدین مثلا یه روز حالمان خوب است و با او بازی میکنیم و وقتی حالمون بد است حوصله بازی نداریم مشکلات فیزیکی مثل گرسنگی،خستگی،خواب عدم توجه کافی به کودک توجه بیش از اندازه به کودک و دخالت در بازیها و کارهایش ناکامی اگر به کودک بگیم تو نمیتونی تو بلد نیستی کودک ناکام میشود انتظار زیاد از فرزند داشتن مثلا اینکه توی مهمونی باید ساکت بشینی عدم هماهنگی تربیتی پدر و مادر مامان میگه این کار بده بابا میگه خوبه الگوهای نامناسب مثلا پدر ومادری که زیاد با هم لجبازی میکنند لجبازی را در کودک خود تشدید میکنند. #لجبازی#عدم_هماهنگی_والدین#اضطراب#تنش#استرس#الگوی_نامناسب_رفتاری#کودکان#تربیت#عالیه_هیبتی_روانشناسی_کودک

18 مرداد 1399 05:54:05

1 بازدید

aliyeh.heybatii

بچه ها آینه ی تمام نمای رفتارهای والدینشانند. #بلاتکلیفی_روانی #تعارض #والدین_سمی #تنبیه#تشویق#الگوبرداری_کودک #عدم_هماهنگی #کودک#نوجوان#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

14 فروردین 1401 18:20:43

60 بازدید

aliyeh.heybatii

. بچم اصلا بازی نمیکنه همش دوست داره با موبایل ور بره چیکارکنم؟؟؟ این سوال و سوالای مشابه این سوال زیاد از من پرسیده میشه. بچه ها تا 7سالگی اشتغال اصلیشون بازی کردنه حالا چی میشه که نسبت به این قضیه که توی وجو دشون نهادینه شده اینقدر بی تفاوتن و به جاش عاشق موبایلن؟؟ این بلایی هست که خودمون سربچه هامون آوردیم!!! وقتی کودک ما میبینه که ما دائم دستمون موبایله منتظر یه فرصتی که موبایل دستمون بگیریم وقتی پدر میاد خونه به جای اینکه باکو کش بازی کنه یا باهمسرش حرف بزنه سرشو میکنه تو موبایل یافقط از سرانجام وظیفه با بچه یه مقداربازی میکنه بعد میره توموبایل درواقع داره به فرزندش یاد میده که موبایل اولویت زندگیه موبایل از همه چی جذاب تره، وقتی توی مهمونی ها ودورهمی ها بچه ها دست بیشتر آدم بزرگا موبایل میبینن توقع دارین چی یاد بگیرن؟؟؟ وقتی تا صدای بچمون درمیاد یا تا حوصلش سر میره یه موبایل یا تبلت میدیم دستش تا ساکتش کنیم خب دیگه چی توقعی داریم؟؟؟؟!!! میدونید با این کار چه آسیبی به بچه ها وارد میشه؟؟؟؟ تورو خداااااابرای ساکت کردن بچه ها وقتایی که بیرون هستین، خرید هستین، مهمونی هستین، سریع یه موبایل دست بچه ها ندین!!!! اینجوری تمام خلاقیت بچه ها رو کور میکنید!!! بچه ها فوق العاده خلاق هستن، بلدن با کمک خلاقیتشون خودشونو سرگرم کنن، ولی وقتی تا حوصلشون سررفت برای جلوگیری از نق و نوق موبایل میدین دستشون تمام این خلاقیت رو در نطفه کور میکنین!!! زمانی که شما فرزند دارید اولویت زندگی شمافرزندتونه نه کار خونه اشکال نداره خونه بهم ریخت اشکال نداره غذا آماده نیس ولی اینکه به خاطر کار خونه با بچه بازی نمی‌کنید، باهاش حرف نمیزنید، براش قصه نمیخوانید ، اینا اشکال داره تاممیتونید با بچه ها بازی کنید اینقدر سرشون بابای گرم کنید که اصلا موبایل جذابیتش رو از دست بده، بچه ها عمل مارو میبینن و یاد میگیرن پس اول از همه حواسمون به عملکردمون باشه 😊

02 اسفند 1398 08:11:59

1 بازدید

aliyeh.heybatii

شما جز کدوم والدین هستید؟ به نشانه ی حمایت از پست مثل همیشه سه گل قرمز 🌹🌹🌹 کامنت بزار🙏 #کودک_مستقل #محبت_کردن #استقلال_کودک #لوس_کردن_کودک #والدین_مقتدر #والدین_سمی #والدین_موفق #روانشناسی_کودک #بچه #مادر #پدر#خانواده #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

14 آذر 1400 18:20:41

41 بازدید

aliyeh.heybatii

خودت را هرگونه باور کنی ، همان را درزندگیت خواهی دید. خودت را چگونه میبینی ؟ وقتی در آینه نگاه میکنی چه کسی را میبینی؟ خودت را چگونه باور داری ؟ خداروشکر که من انسان ارزشمندی هستم. من باور دارم که عزت نفس و اعتماد به نفس فوق العاده بالایی دارم. +لیاقت من، ارزش من و علاقه ی من چیزی نیست که کم بشه بلکه هر روز و هر روز ارزشمندتر میشوم و علاقه‌ی خالصم به خودم و خدای خودم بیشتر وبیشتر می شود. من همواره لیاقت “بهترین ها ” را دارم چرا که بنده ی خوب خدا هستم و همین که پا به این دنیای مادی زیبا گذاشتم که پر از ثروت و فراوانیست، همین دلیلی برای همیشه لیاقت بهترین ها بودنم هست. من اشرف مخلوقات بر زمین هستم خداوند بزرگ مرا آفرید و به خود، “احسن الخالقین”گفت خدایی که مالک و فرمانروای قدرتمند و ثروت جهان و جهانیان است. من همینجوری که هستم همینجوری با همین چهره ی زیبایم و هر ویژگی ارزشمند مثبت دیگرم خودم را عاشقانه دوست دارم و دیگران را همانجور که هستند دوست دارم. من هر کلامی که از زبانم جاری میشه هر کلمه ی مقدسی که مینویسم هر نگاهی که میکنم هر کمکی که میکنم برای شادتر زندگی کردن خودم که باعث کمک به دنیای بهتری میشود، همچون الماس ارزشمند و گران بها هستم. من دنبال تایید دیگران تحسین دیگران نیستم و خداوند همواره به من محبت میکند و به من افتخار میکند و قدم به قدم مسیرم را برایم روشن میکند. او برای من کافیست. . خداروشکر که من انسان فوق العاده خلاقی هستم. من در هر کاری که وارد شوم به بهترین شکل انجامش میدهم. . من باور دارم انسان بسیار تاثیرگذاری هستم و یک الگوی خوب برای انسان ها، من همیشه در بالاترین سطح یعنی سطح الهام بخشی بازی میکنم. . خداروشکر که من میتونم به تک تک اهداف پیش رویم برسم همانند اهداف مقدس گذشته ام. من همواره احساس پاکی میکنم و باور دارم که من هستم که خالق ۱۰۰% شرایط تک تک لحظات و شرایط زندگی زیبا، شرافت مندانه و ثروتمندم هستم. #انسان_ارزشمند #انسانیت #انسانیت_دین_من_است #عزت_نفس #اعتماد_به_نفس #باور #حال_خوب #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

01 مرداد 1401 06:27:20

63 بازدید

عالیه هیبتی

2

8

خاطره ی بدی از قلقلک دادن دارید به اشتراک بزارید 👇🙏🏻 برای دیگران ارسال کنید تا سهمی داشته باشید در افزایش آگاهی🙏🏻 #قلقلک #آزار_کودکان #رفتارباکودک #تربیت_صحیح_فرزند #آموزش_حریم_خصوصی #والدین_آگاه#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

27 آذر 1401 12:02:33

من انقدر از قلقلک بدم میاد که حد نداره 😡

راضیه مقدم

-0 پاسخ

27 اسفند 1402 17:57:44

جالب بود. تا حالا از این منظر بهش نگاه نکرده بودم

Maryam

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

2

8

خاطره ی بدی از قلقلک دادن دارید به اشتراک بزارید 👇🙏🏻 برای دیگران ارسال کنید تا سهمی داشته باشید در افزایش آگاهی🙏🏻 #قلقلک #آزار_کودکان #رفتارباکودک #تربیت_صحیح_فرزند #آموزش_حریم_خصوصی #والدین_آگاه#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

من انقدر از قلقلک بدم میاد که حد نداره 😡 راضیه مقدم

27 آذر 1401 12:02:33

-0 پاسخ

جالب بود. تا حالا از این منظر بهش نگاه نکرده بودم Maryam

27 اسفند 1402 17:57:44

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن