پست های مشابه

zeitoon_diet

لایک میکنی؟👏🏼 عاخه خیلی زحمت میکشیم برا تولید محتواهامون😊 تو سه ماهه اول دو تا حالت شایعه بی اشتهایی و میل نداشتن به خوردن پراشتهایی و تمایل شدید به خوردن در این شرایطه که مادرا میخوان یه چیزی بخورن ولی میترسن که وزنشون بالا بره این میان وعده ها هم احساس سیری بهتون میدن هم کالری خیلی بالایی ندارن ما تو مشاوره ها و رژیم هامون ازین توصیه ها در رژیم مراجعینمون لحاظ می کنیم شما ویارتون چطور بود؟ بیشتر ضعف بود یا بی اشتهایی؟ #تغذیه#تغذیه_بارداری #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_در_بارداری #رژیم_غذایی_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری #تغذیه_سه ماهه_اول_بارداری#دیابتبارداری #دیابت_بارداری

30 تیر 1400 17:54:49

12 بازدید

zeitoon_diet

خیلی مهمه که بدونین بعضی از غذاها برای زمانی که شما در آستانه زایمان طبیعی هستید ممنوعن لایک❤❤❤ مساوی ادامه پستهای خوب مخصوصا زمانی که فاصله بین شروع درد و زایمان طولانی میشه و مادر قراره یکی دو وعده هم در همون شرایط غذا بخوره بعضی غذاها در روند زایمان مشکل ساز میشن و باید ازینا پرهیز کنید پست را ببینید و اگر از دوستاتون نیاز دارن براش حتما بفرستید که استفاده کنن اگر از اکسپلور اومدی فالو کن که ضرر نمیکنی🤗 #رژیم_بارداری_اهری #تغذیه_در_زایمان_طبیعی #تغذیه_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #رژیم_سالم #زایمان_طبیعی

01 اردیبهشت 1401 16:37:16

157 بازدید

zeitoon_diet

میخوام نگرانیتو برطرف کنم تا بتونی از میوه های خوشمزه بخوری😍👏🏼😍👏🏼 مراجعینم همیشه از من میپرسن من که دیابت بارداری دارم مگه میتونم انبه بخورم☹☹☹☹ میگم بله عزیزم میتونین میل کنین😃 میگه: نه ، عاخه میگن قتدو خیلی بالا میبره😕😕😕😞 با دلیل علمی بهتون میگم که چرا میشه دیابت بارداری داشت و انبه و زردآلو و گلابی خورد😃😃😃😃😃 هر خوردنیی که ما میخوریم یه مقداری قتد خونمونو بالا میبره بعضیاشون کم بعضیاشون متوسط و بعضیاشون زیاد متخصصین علم غذا اومدن اینارو آنالیز کردن و طبقه بندی کردن ⬅️ ⬅️ اونایی که قندخونو کم تر بالا میبرن بهشون گفتن GI پایین( اونایی کهGI کمتر از ۵۵ دارن😍😍😍) ⬅️ ⬅️اونایی که قند خون را یه کم بیشتر از گروه قبل افزایش میدن بهشون گفتن GI متوسط (GI بین ۵۶ تا ۶۹) ⬅️⬅️⬅️اونایی که قند خونو خیلی بیشتر بالا میبرن GI بالا (GI بیشتر از ۷۰) حالا شما میوه های با GI پایین را میتونین با خیال راحت میل کنین (البته اندازه نگهدار که اندازه نکوست😄) میوه های باGI متوسط را هر از گاهی مصرف کنین میوه های با GI بالا را خیلی کمتر و با احتیاط مصرف کنین نوش جان😋😋😋 اگر در مورد Glycemic index سایر میوه ها و غذاها اطلاعات میخواین کسب کنین به سایت زیر مراجعه کنین www.glycemicindex.com👈👈 بعد ازین هم هرکی بهتون گفت اینو نخور قندتو میبره بالا، بهش بگین Glycemic Index چند؟😅😅😅😅 اگر نمیدونست و بلد نبود به حرفش گوش ندید چون مطمانا اطلاعاتش درست نیست 🤗🤗🤗🤗 شمام اگه ازین توصیه های ناجور شنیدین کامنت بزارین مام بدونیم😃 دوستون داریم و برای حال خوبتون تلاش می کنیم😘😘😘 #رژیم_غذایی_سالم #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

31 خرداد 1400 18:04:21

434 بازدید

zeitoon_diet

مواد اولیه یک املت سبزیجات خوشمزه برای بیماران بیمارستانمون 😊😊😊😊

09 تیر 1398 13:27:58

42 بازدید

zeitoon_diet

یکی از موارد شایع در بارداری افزایش چربی خون است تو این پست و پست آینده به این موضوع میپردازیم ممتونم که لایک میکنید اگر از اکسپلور اومدین فالومون کنین که خیلی مطالب بدرد بخور داریم براتون 😍😍😍

13 آذر 1400 18:47:52

338 بازدید

zeitoon_diet

لایک❤❤ کن که پستمون خیلی بیسته👏🏼 تو پست قبلی جریان GI یا همون glycemic index را بهتون گفتم نتیجه این شد که هر خوراکی که GI کمتر از ۵۵ داشته باشه و یا GL یا همون glycemic load کمتر از ۱۰ داشته باشه میشه در دیابت و دیابت بارداری با خیال راحت مقدار متعادلی ازونها رو مصرف کرد تو این پست هم یه لیست کاملی از سبزیهارو آوردیم که با خیال راحت میتونین میل کنین #تغذیه_سالم #تغذیه_بارداری #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری #تنبلی_تخمدان

03 تیر 1400 17:09:14

15 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

لایک کنین❤❤ عزیزان که خستگی یه گروه در بره👏🏼🙏👏🏼🙏👏🏼اگه نی نی تونو شیر میدین حتما ازین غذاها تو برنامه غذاییتون داشته باشین کدومیکی از اینارو بیشتر دوست دارین؟ تچه تاثیری دیدین از خوردنش؟ کامنت بزارین برامون 🤩🤩🤩 #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_شیردهی #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

لایک کنین❤❤ عزیزان که خستگی یه گروه در بره👏🏼🙏👏🏼🙏👏🏼اگه نی نی تونو شیر میدین حتما ازین غذاها تو برنامه غذاییتون داشته باشین کدومیکی از اینارو بیشتر دوست دارین؟ تچه تاثیری دیدین از خوردنش؟ کامنت بزارین برامون 🤩🤩🤩 #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_شیردهی #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن