پست های مشابه

mama_jaann

سلام مامانا ✅واسه وزنگیری بهتر بچه ها از این خوراکی ها میتونید استفاده کنید:👇🏻 ✨کره از شش ماهگی🧈 ✨سیب زمینی از شش ماهگی🥔 ✨موز از شش ماهگی🍌 ✨مرغ از شش ماهگی🍗 ✨گوشت قرمز از شش ماهگی🥩 ✨عدس و ماش از هفت ماهگی ✨خرما از هفت ماهگی ✨گندم از هشت ماهگی ✨عصاره قلم از هفت ماهگی ✨عصاره پای مرغ از هفت ماهگی ✨تخم مرغ از هشت ماهگی🍳 ✨انبه از هشت ماهگی🥭 ✨نخود و لوبیا از نه ماهگی ✨اناناس از ده ماهگی🍍 ✨کنجد از ده ماهگی ✨خامه از ده ماهگی ✨پودر مغزیجات از ده ماهگی ✳️این خوراکی ها خوشمزه رو بدید به کوچولوهاتون چون هم مقوی هست هم مغذی 😍البته یادتون نره که تمام مواد رو تست حساسیت انجام بدید😊 ⁉️به نظر شما چه خوراکی هایی واسه وزنگیری بچه ها خوبه که توی این لیست نیومده؟؟ #غذای_کمکی #غذای_چاق_کننده_کودک #غذای_کودک #غذای_مقوی_کودک #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی_کودک #واکسن_بخرید @mama_jaann

11 بهمن 1399 15:53:27

212 بازدید

mama_jaann

روزتون بخير مامانا🌿 🌾اينم ي غذاي فوري فوتي و خوشمزه واسه مامانايي كه خيلي سرشون شلوغه و نميدونن چي درست كنن🤩🥳 پاستا ٣سوته(+٨)🤗 گوشت چرخ كرده:۵٠گرم پاستا:٧٠گرم پوره گوجه يا رب خانگي:١-٢قاشق غذا خوري پیاز و فلفل دلمه:به میزان دلخواه پنیر پیتزا:درصورت تمایل بعد از یکسالگی ✅طرز تهیه رو در پست به صورت اسلایدی گذاشتم تا راحتتر باشه واستون😇🥰 ورق بزنيد😋 🌿از طعمش نگم براتون كه عاشقش ميشيد🤤😋 🌦نكات مهم: 🍂از ادويه هاي ديگه مثل پودر سير و آويشن در خد كم ميتونيد استفاده كنيد. 🍁پنير پيتزا براي افزايش كالري غذا واسه كودكان كم وزن ميتونه گاهي استفاده (نه زیاد)بشه. 🍂زير يكسال از پوره گوجه با رب هاي خانگي استفاده كنيد. 🍁پاستا ي غذاي انگشتي باحاله كه همه بچه ها عاشق ش ميشن🤤 🌟اگر از اکسپلور میای خوشحال میشم پیج م رو دنبال کنی🥰 @mama_jaann @mama_jaann امیدوارم که به دردت بخوره🌤🌈 #كودك #غذاي_كودك #كودك_شاد #تغذیه_کودک #تغذیه_کودک_بدغذا

17 مهر 1400 09:39:10

258 بازدید

mama_jaann

اي جانم🥰😘😍🌹 #تولد #گرسنه #شير #نوزاد_شیر_خوار #مامایی #زايمان #عشق #مادرانه❤️

09 مهر 1399 07:16:23

13 بازدید

mama_jaann

كپشن خيلي مهم:💯 سلام شبتون بخير✋🏻🤓 اين هم ادامه پست ديشب خدمت شما🤩🥳 ❌لطفا نكات زير رو با دقت بخونيد⬇️ ١-تمام مواد رو همونطور كه گفتم بايد تست حساسيت بشه اگه نميدوني چطوري پست هاي قبلي رو ببين.✅ ٢-همه خوراكي هاي مجاز بايد برش ايمن و مناسب بچه داشته باشه.✅ ٣-مغزيجات رو حتماپودر كنيد.✅ ٤-بعد از يكسال تقريبا همه ي خوراكي ها مجازه به جز عسل كه طبق نظر برخي متخصصين بهتره بعد از ٢ سال شروع بشه.✅ ۵-طبق برخی منابع خربزه،طالبی و توت فرنگی رو‌میشه زودتر هم داد اما از اونجایی که،درصد حساسیت زایی شون خیلی بالاست و گاها باعث خارش شدید گلو میشه بهتر دونستم از ۱۱ماه به بعد تست بشه.✅ ۶-دوغ و کشک اگه خونگی و بدون نمک باشه میشه از ۱۰ماه هم داد.✅ ۷-شیرپاستوریزه هم که به اندازه نصف فنجان میشه از ۶ماهگی داخل فرنی و حریره استفاده کرد.✅ ۸-نمک و شکر درسته از یکسالگی مجاز میشه اما در استفاده ازش خیلی دقت کنید و زیاده روی نکنید✅ ممنون كه لايك ميكنيد❤️بفرستيد به دوستاتون تا استفاده كنند😘😘 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_مجاز_شش_ماهگى #غذاي_كودك #مواد_غذايي_مجاز#مادر #شش_ماهگی_غذای_کودک #كودك_شاد #هفت_ماهگی_غذای_کودک #غذای-یکسالگی#هشت_ماهگی_غذای_کودک#صبحانه_كودك

30 فروردین 1400 18:06:55

63 بازدید

mama_jaann

سلام مامانا ✅واسه وزنگیری بهتر بچه ها از این خوراکی ها كه نوشتم میتونید استفاده کنید.ورق بزنيد🌸🌸 ⭐️البته گاهي وزن نگرفتن بچه ها علت هاي ديگه اي داره مثل رفلاكس،كم خوني يا اينكه كوچولوي شما به صورت سرشتي كم وزن و ريز جثه هست. در ضمن چاقي بچه ها نشانه سلامتي اونها نيست همين كه نمودار بچه ها صعودي باشه و وزن نرمال داشته باشن يعني همه چيز خوبه و جاي نگراني نيست👌🏻🥰 ✳️این خوراکی ها خوشمزه رو بدید به کوچولوهاتون چون هم مقوی هست هم مغذی 😍البته یادتون نره که تمام مواد رو تست حساسیت انجام بدید😊 ⁉️به نظر شما چه خوراکی هایی واسه وزنگیری بچه ها خوبه که توی این لیست نیومده؟؟ گه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کمکی #غذای_چاق_کننده_کودک #غذای_کودک #غذای_مقوی_کودک #وزنگیری_کودک #غذای_کمکی_کودک

31 خرداد 1400 09:37:16

72 بازدید

mama_jaann

سلام‌مامانا این هم مخصوص مادرایی که همیشه نگران این هستن که نکنه غذا کم به بچه شون میدن.☹️ ✅همین که شما هر روز از تمام منابع غذایی استفاده کنید و کودکتون هم هرچقدر میل داره بخوره و نمودار خوب و صعودی داشته باشه یعنی شما دارید کارتون رو درست انجام میدید.🥰👍🏻👏🏻 اگر هم این موارد رو رعایت میکنید اما کوچولوتون خوب وزن نمیگیره حتما حتما واجبه که پست قبلی رو بخونی❌💯 💠اگه کوچولوتون علاقه ای به شیر نداره اول میتونید با مواد طبیعی مثل خرما،موز،نارگیل،و سایر میوه ها طعم دارش کنید یا اینکه سایر لبنیات مثل ماست و دوغ و ... رو جایگزینش کنید.🤩 اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #غذای_کودک #دربی_پایتخت #استقلال #پرسپولیس #غذای_کمکی_کودک #رشد_کودک #وزنگیری_کودک

25 تیر 1400 08:51:47

67 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

7

سلام مامانا ✋🏻 🧴این هم چندتا کرم مرطوب کننده ایرانی مناسب کودکان با پوست خشک یا اگزما 🧸🎈 🌺این کرم ها رو میتونید صبح و شب به دست و صورت کوچولوهاتون بزنید و به آرامی ماساژ بدید مخصوصا بعد از حمام بهتره از مرطوب کننده ها برای فسقلی ها استفاده کنیم.🛀 🌻کوچولوهایی که اگزمادارن مرتب باید از مرطوب کننده استفاده کنند و هیچ زمان پوست شون بدون کرم نباشه(گاهی باید ۲۰مرتبه در روز کرم بزنن) ⛈⛄️با سرد شدن هوا نیاز به استفاده از مربوط کننده ها بیشتر میشه پس حواستون باشه که ی کرم خوب میتونه خیلی کمک‌کننده باشه.🌟 🍀من خودم از مدل ایروکس استفاده می کنم و راضی هستم👍🏻😍 شما از چه مارکی برای مرطوب کننده استفاده می کنید؟؟⁉️ اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #کودک #تغذیه_کودک #پماد_کودک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

7

سلام مامانا ✋🏻 🧴این هم چندتا کرم مرطوب کننده ایرانی مناسب کودکان با پوست خشک یا اگزما 🧸🎈 🌺این کرم ها رو میتونید صبح و شب به دست و صورت کوچولوهاتون بزنید و به آرامی ماساژ بدید مخصوصا بعد از حمام بهتره از مرطوب کننده ها برای فسقلی ها استفاده کنیم.🛀 🌻کوچولوهایی که اگزمادارن مرتب باید از مرطوب کننده استفاده کنند و هیچ زمان پوست شون بدون کرم نباشه(گاهی باید ۲۰مرتبه در روز کرم بزنن) ⛈⛄️با سرد شدن هوا نیاز به استفاده از مربوط کننده ها بیشتر میشه پس حواستون باشه که ی کرم خوب میتونه خیلی کمک‌کننده باشه.🌟 🍀من خودم از مدل ایروکس استفاده می کنم و راضی هستم👍🏻😍 شما از چه مارکی برای مرطوب کننده استفاده می کنید؟؟⁉️ اگه واست مفيد بود لا.يك كن و بفرست واسه دوستات تا اونا هم استفاده كنند🥰 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann 🥰این هم پیج دومم که کلی پرسش و پاسخ واستون میزارم🤩🤩 @mama_jaann2 @mama_jaann2 #کودک #تغذیه_کودک #پماد_کودک

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن