پست های مشابه

mama_jaann

سلام به فالوورهای جان😍✋🏻 ممنون از همراهی همه شما عزیزان که کمک کردید تا پیج مون بزرگ تر بشه و الان دیگه ۱۰٬۰۰۰تایی باشیم😃😌 فالوورهاي عزيزم زمان مسابقه به پايان رسيد و قرعه كشي رو انجام داديم نتيجه قرعه كشي رو ميتونيد در هايلايت برنده ها بيينيد😍❤️ ممنون از همراهي تون😘😘

16 بهمن 1399 16:51:35

17 بازدید

mama_jaann

سالاد الويه (+٨) سينه مرغ سيب زميني تخم مرغ هويج سينه مرغ،سيب زميني و هويج رو با پياز و ي كوچولو زردچوبه بزاريد خوب بپزه.تخم مرغ رو آبپز كنيد وسپس همه مواد رو به جز پیاز رنده كنيد و ٣قاشق غذاخوري از آب مرغ رو با چند قطره ليمو به مواد بزنيد و مواد رو با گوشتكوب بكوبيد بعد اونهارو ميتونيد گلوله هاي كوچك كنيد تا ي غذاي انگشتي خوشمزه و مقوي بشه واسه كوچولوهاي قشنگتون🥰👶🏻 توجه:اگه هنوز سفيده تخم مرغ رو به كودكتون نداديد وتست نكرديد مي تونيدفقط زرده رو رنده كنيد. نوش جان🌹❤️ #غذاي_كودك_ماماجان #سالاد_الویه #غذاي_كودك #غذاي_انگشتي_كودك #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_بچه #خوشمزه😋

19 مهر 1399 12:13:20

90 بازدید

mama_jaann

سلام مهربونا شب تون بخير و نيكي😍😍 امشب ي سوپ آوردم خوشمزه و پركالري 😍🥰 سوپ گندم و مرغ(+٨) مرغ:٢تكه گندم بلغور:١قاشق غذاخوري سيب زميني:نصف عدد پياز:نصف كوچك پاستا:٤ تا دونه عصاره قلم:١قالب سويق كامل:١قاشق مرباخوري ✅(سويق رو كه تو پيج اموزشش رو گذاشتم و از ٩ماهگي ميتونيد اضافه كنيد. ✳️پياز و با روغن كنجد ي كم تفت دادم و بعدبهش كمي زردچوبه زدم و مرغ و سيب زميني رو ريختم و كمي تفت دادم و ي ليوان و نيم بهش آب اضافه كردم و گذاشتم ٢٠دقيقه بپزه،گندم رو كه از يك ساعت قبل خيس كرده بودم با پاستا و عصاره قلم به مرغ و سيب اضافه كردم و گذاشتم تا بپزن و ٢٠دقيقه آخر هم سويق رو ريختم داخلش😍😍 🟠خيلي خوشمزه و خوش خوراكه واسه بچه ها البته ميتونيد پاستا و سيب و مرغ رو با پشت قاشق له كنيد تا كوچولوتون راحت بتونه بخوره👌🏻🌹 4-8-15-16-23-42 24:14 #غذاي_كودك #سوپ_كودك #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_هشت_ماهگي

17 فروردین 1400 16:34:56

112 بازدید

mama_jaann

سلام✋🏻كپشن مهم💯 ✅اکثر والدین دوست دارند فرزند قد بلندی داشته باشنداما توجه به این نکته که قد صفتی است که توسط ژن های 🧬به ارث‌رسیده از والدین و حتی ژن های قبل تر (پدربزرگ و مادربزرگ)بیان می شود. 🔸نقش تغذیه بر رشد و نمو‌کودک: +استفاده از اصول تغذیه ای صحیح بر سلامت قدی کودک تاثیر مستقیم دارد.پس اگر کودک برنامه غذایی با کیفیتی نداشته باشد به طول قدی لازم(حداکثر قدی که در ژن آن کودک ثبت شده)نمی رسد.❌ ⁉️از چه زمانی باید مراقب تغذیه کودک بود؟ ۱-مراقبت از دوران جنینی آغاز می شود🤰🏻 ۲-صفر تا۲سالگی هم محدوده سنی مهمی برای رشد کودک محسوب می شود.👶🏻 ۳-محدوده ۴-۶سالگی هم در برهه ی زمانی خاصی رشد کودکان افزایش می یابد.👦🏻🧒🏻 ✳️در آخر اینکه خواب کافی و استراحت😴،زندگی در مناطق با ارتفاع کم 🏕وبهبود شرایط اجتماعی-اقتصادی 💰نیز بر افزایش قد کودک‌تاثیر بسزایی دارد. 🌷جدول قد و‌ وزن كودك تا دوسالگی‌هم دوتا اسلايد آخر گذاشتم🥳جدول ابي واسه پسر با وزن٣٣٠٠ و جدول دوم واسه دختر باوزن تولد٣٣٠٠ حتمابفرست واسه مادرایی که بچه قد بلند میخوان❤️ ⁉️قد شما و‌همسرتون چنده؟‌دوست دارید قد فرزندتون چند بشه؟ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #رشد_کودک #قد_کودک #وزن_گیری_کودک #غذای_کمکی_کودک #وراثت #کودک_قدبلند #تکامل_کودک #غذاي_كودك #غذاي_كمكي_كودك

07 اردیبهشت 1400 17:37:33

63 بازدید

mama_jaann

☀️ضدآفتاب مخصوص كودك از٦ماهگي به بالا مجاز است.زماني كه در طبيعت 🏞هستيد ضدآفتاب هر دو ساعت يكبار بايد تمديد بشه. 💯حتما از كلاه نقاب دار استفاده كنيد.🧢 براي تامين ويتامين دي مورد نياز بدن اگر فقط از نور افتاب استفاده كنيم قطعا ريسك سرطان پوست افزايش مي يابد پس ضد آفتاب ميزنيم🧴،زياد درمعرض آفتاب قرار نمي گيريم وقرص ويتامين دي مصرف مي كنيم😎👌🏻 ✅كودكان زير دوسال ⬅️روزانه٤٠٠واحد (قطره آد يا مولتي ويتامين كافيه) ✅بچه هاي ٢تا١٢سال ⬅️هر دوماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ✅افراد بالاي ١٢سال ⬅️هر ماه يك عدد پرل ۵۰ هزار واحدي ❓پرل چیه؟ به کپسولی که داخلش مایع هست میگیم پرل مثل قرص ویتامین دی🤓🤩 ⁉️شما از ضدآفتاب استفاده می کنید؟ از کدوم برند راضی هستید؟ 😇لطفا با لا..یک هاتون ازم حمایت کنید تا انرژی بگیرم❤️ 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann @dr_zarifi #ضدآفتاب #مراقبت_پوست #پوست_کودک #غذای_کودک #مادر #کودک #ویتامینd

22 فروردین 1400 16:34:53

55 بازدید

mama_jaann

سلام اينم ي پست واسه مواد غذايي مجاز سن٦-٧-٨ماهگي كه واستون آماده كردم🤓 سعي كردم بيشتر مواد غذايي كه رايج هست و سوال ميكنيد واستون بنويسم🥰🥳 ✅✅✅بستني هله هوله حساب ميشه كه ارزش غذايي نداره و سيري كاذب ميده چون ازم ميپرسيديد نوشتم،امادر مصرفش حواستون باشه،هر روز نديد و خيلي كم مصرف بشه🤓 نکته⬇️ ۱-طبق دستورالعمل جدید سفیده تخم مرغ هم میشه از۸ماهگی داد. ۲-مرکبات هم که قبلا گفته میشد بعد ازیکسالگی،دیگه میتونید از ۸ماهگی به‌کوچولوهاتون بدید. ۳-تست حساسیت هم که قبلا توضیح دادم واسه تمام مواد باید انجام بشه. ٤-گندم رو هم كه يادم رفته بنويسم از ٨ماهگي مجازه. ٥-زردچوبه و دارچين خيلي كم داخل غذا استفاده كنيد. ✅سه ماهه ي بعدي رو هم فردا پست ميكنم👏🏻🌹🎊🎊 ⁉️اگه ماده غذايي كه تو اين ٣ماه مجازه و من فراموش كردم حتما تو كامنتا بنويسيد😘😘 ممنون كه لايك ميكنيد❤️بفرستيد به دوستاتون تا استفاده كنند😘😘 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_كمكي_كودك #غذاي_مجاز_شش_ماهگى #غذاي_كودك #مواد_غذايي_مجاز#شش_ماهگی_غذای_کودک #هفت_ماهگی_غذای_کودک #هشت_ماهگی_غذای_کودک

29 فروردین 1400 16:51:11

92 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام مامانا خوبین؟چخبرا؟امروز اومدم با ی کته خوشمزه و‌مقوی و راحت🤗 ممنون که لایک‌می کنید❤️ بفرستید واسه دوستاتون تا اونا هم استفاده کنند و ذخیره کن که در آینده لازمت میشه🥰 نخودپلو(+۹) برنج گوشت نخود پیاز اول گوشت،پیاز و نخود رو با ی لیوان آب و ی ذره زردچوبه بزارید خوب بپزه(من گذاشتم تو زودپز) وقتی پخت و هنوز به اندازه کته آب داشت برنج رو‌بریزید داخلش تا آب ش خشک بشه‌ودر آخر دمی بزارید تا دم بکشه😍 نکات👇🏻 ۱-نفخ نخود رو خوب بگیرید(۱۲ساعت قبل خیس کنید و چند بار آبش رو عوض کنید) ۲-برنج رو حداقل از یک ساعت قبل خیس کنید. ۳-پیاز رو بردارید و داخل برنج نریزید. ۴-این غذا رو واسه خودتون هم میتونید درست کنید با سالاد شیرازی عالی میشه👌🏻 ۵-اگه کوچولوتون نمی تونه کته بخوره میتونید سوپش کنید و ابدار بردارید😋 #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #نخودپلو #وزنگیری_کودک #غذای_سالم #غذای_ایرانی #غذای_خوشمزه #کودک_بدغذا @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام مامانا خوبین؟چخبرا؟امروز اومدم با ی کته خوشمزه و‌مقوی و راحت🤗 ممنون که لایک‌می کنید❤️ بفرستید واسه دوستاتون تا اونا هم استفاده کنند و ذخیره کن که در آینده لازمت میشه🥰 نخودپلو(+۹) برنج گوشت نخود پیاز اول گوشت،پیاز و نخود رو با ی لیوان آب و ی ذره زردچوبه بزارید خوب بپزه(من گذاشتم تو زودپز) وقتی پخت و هنوز به اندازه کته آب داشت برنج رو‌بریزید داخلش تا آب ش خشک بشه‌ودر آخر دمی بزارید تا دم بکشه😍 نکات👇🏻 ۱-نفخ نخود رو خوب بگیرید(۱۲ساعت قبل خیس کنید و چند بار آبش رو عوض کنید) ۲-برنج رو حداقل از یک ساعت قبل خیس کنید. ۳-پیاز رو بردارید و داخل برنج نریزید. ۴-این غذا رو واسه خودتون هم میتونید درست کنید با سالاد شیرازی عالی میشه👌🏻 ۵-اگه کوچولوتون نمی تونه کته بخوره میتونید سوپش کنید و ابدار بردارید😋 #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #نخودپلو #وزنگیری_کودک #غذای_سالم #غذای_ایرانی #غذای_خوشمزه #کودک_بدغذا @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن