پست های مشابه

mama_jaann

16 دی 1399 17:35:37

21 بازدید

mama_jaann

سلام شب بخير✋🏻 درمان يبوست خيلي ازم پرسيده ميشد بخاطر همين تصميم گرفتم پست ش رو واستون آماده كنم😍😍 ✅اصلا ببينيم كي بايد بگيم بچه يبوست داره؟؟🤔 ➕اگر مدفوع 💩سفت شده باشه و براي انجام عمل دفع خيلي زياد زور ميزنه و با درد و ناراحتي همراه است پس كوچولوي شما يبوست داره!!! ➖يعني اگر كودك هر روز دفع داره اما مدفوع اوسفتِ و به سختي انجام ميشه يبوست داره.☑️ ➖اما اگر چند روز هست كه دفع نداره اما مدفوعش نرمال و سفت نيست و به راحتي خارج ميشه پس كوچولوي شما يبوست نداره👏🏻👏🏻👏🏻 اگه يبوست خيلي طول كشيد و با راهكار هاي بالا درمان نشد حتما به پزشك مراجعه كنيد تا دارو درماني صورت گيرد.✅ احساس ميكنم كپشن ي بوي ناخوشايند ميده از بس كلمه💩تكرار شد😅😅 ✅اگر از اكسپلور يا هشتك پست ماماجان رو مي بيني خوشحال ميشم به جمع٧٢هزارنفره ما بپيوندي🍀🦋 @mama_jaann @mama_jaann #تغذيه_كودك #يبوست_كودكان #اسهال_کودکان #وزنگيري_كودك #رشد_كودك #غذاي_كودك #غذاي_مقوي_كودك

18 بهمن 1400 18:38:22

224 بازدید

mama_jaann

سلام سلام همگي سلام😘💜 لطفا لا...يك وس..يو كنيد تا بريم سراغ دستور پخت😉😉 امشب غذاي اصلي يا حتي ميشه گفت ي ميان وعده اوردم كه خيلي باحال و خوشمزه ست اكثر بچه ها عاشق ش ميشن🥰😋 ✳️فرني كدو حلوايي(+٦) آرد برنج:١قاشق غذاخوري كدو حلوايي:يك تكه كوچك آبگوشت يا آب مرغ يا آب ساده:نصف استكان كره:١٥گرم 🌸پوست كدو ها رو بگيريد و بزاريد تا با آب بپزه.بعد از پخت خوب له كنيد(ميكسر يا چنگال).آردبرنج و داخل آب گوشت يا آب ساده سرد حل كنيد بعد كدو ها رو بهش اضافه كنيد و مرتب هم بزيند تا ته نگيره وقتي به غلظت دلخواه تون رسيد كره رو اضافه كنيد و از حرارت برداريد. اگه كدو حلوايي تون خيلي شيرين نيست براي بچه هاي بالاي يكسال ميتونيد ي تكه نبات داخل ش بندازيد تا شيرين بشه.😋😀 ✅آرد برنج خانگي هم كه قبلا بهتون ياد دادم اگه نديدي هايلايت غذاي ٦ماهگي رو ببين.💯 خيلي لطيف و خوشمزه و مقوي ميشه👍🏻💪🏻 نوش جان🌹🌹 كوچولوي شما كدو حلوايي دوست داره؟تو چه غذاهايي استفاده مي كنيد حتما واسم بنويسيد🤗🤗🤗 اينجا كلي چيز ياد ميگيري خوشحال ميشم پيج م رو دنبال كنيد🥰🌸 @mama_jaann @mama_jaann #غذاي_سالم #غذاي_كمكي #فرني_آرد_برنج #فرني_كودك #تغذيه_كودك #تغذيه_بچه

10 آذر 1400 17:54:55

649 بازدید

mama_jaann

سلام نماز روزه هاتون قبول🌷❤️ این هم پست ویژه ماه رمضان مخصوص مامان های باردار و شیرده😍🤰🏻🤱🏻😍 ✅لطفا ورق بزنید ✅ حتما به کسانی که در این زمینه سوال داشتن بفرستید و با رنگی کردن قلب سفید ازم حمایت کنید❤️😘😘 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لو کن اینجا قراره کلی چیز باهم یاد بگیریم🤓 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann #شیردهی_نوزاد #روزه_داری #ماه_رمضان #بارداری_سالم #غذای_کودک #مادر_سالم_کودک_سالم

27 فروردین 1400 09:03:45

499 بازدید

mama_jaann

سلام سوال خیلی از شماها بود که بچه ما وزن نمیگیره،اصلا وزنش زیاد نمیشه واسه همین این پست رو واستون آماده کردن🥰🥰 لطفا لا. یک و س .ی. و يادتون نره😍🤩 اگر از اکسپلور و هشتگ پست ماماجان رو میبینی خوشحال میشم به خانواده۶۸هزارنفری ما بپیوندی😍😍🤩 @mama_jaann @mama_jaann ✅اگر متوجه کمبود وزن کودکتون شدید و علائم اسلایدها رو داشت اولین کار این هست که به پزشک متخصص مراجعه کنید تا همه موارد ریشه یابی بشه تا اگر مشکلی هست برطرف بشه✅✅ اگر وزن کودک شما روی نمودار قرار داره اصلا نباید نگران باشید و به حرف دیگران اهمیت ندید چون شاخص و معیار سلامتی کودک نمودار رشدش هست🌸🌸 #وزنگیری_کودک #کودک_خلاق #کودک_باهوش #غذای_کودک #تغذیه_کودک #فرزند_پروری #مادر #ولنتاین_کادو

05 بهمن 1400 19:31:11

150 بازدید

mama_jaann

سلام مهربونا✋🏻 ميدونم خيلي از بچه ها عاشق دنت هستن پس چه بهتر كه خودمون تو خونه درست كنيم كه هم مقرون به صرفه باشه هم سالم🤗😍 🌿دنت خانگي(+٦) نشاسته گل:١/٥قاشق غذاخوري شير پاستوريزه:٣/٤ليوان🥛 موز يا هر ميوه دلخواه:نصف عددكوچك🍌 گلاب:٣-٤قطره كره:نصف قاشق چاي خوري🧈 بادام پودر شده:٥عدد ✅نشاسته رو داخل شير سرد حل كنيد و روي حرارت ملايم بزاريد،پودر بادام رو بهش اضافه كنيد و مرتب بهم بزنيد تا ته نگيره،١دقيقه آخر كه به غلظت رسيد گلاب و كره رو اضافه كنيد و از شعله برداريد و داخل ظرف بريزيد تا كمي سرد بشه و سپس موز يا هر ميوه اي كه دوست داريد له كنيد و بهش اضافه كنيد. ميتونيد گرم سرو كنيد و يا اينكه داخل ظرف دنت بريزيد و بزاريد داخل يخچال تا كامل خنك بشه و بعد ميل كنيد😍🥳 من گرم به عنوان صبحانه به محمد دادم و خيلي دوست داشت🤗🤗 ✳️چند نكته: 1️⃣ميتونيد از يكسالگي بجاي كره از خامه استفاده كنيد. 2️⃣بعد از يكسالگي ميتونيد از كمي شكر براي شيرين كردن استفاده كنيد. 3️⃣در صورت حساسيت به پروتئين گاوي بجاي شير از آب استفاده كنيد و كره رو حذف كنيد.(يا از مقدار كم كره گياهي استفاده كنيد) 4️⃣بجاي نشاسته ميتونيد از آرد برنج استفاده كنيد. 5️⃣ميتونيد ميوه رو حذف كنيد و اصلا نريزيد. 6️⃣شیر پاستوریزه رو از ۶ماهگی داخل غذابپزه میشه به بچه داد اما به عنوان نوشیدنی زیر یکسال ممنوع❌❌❌ 🌟اگر از اکسپلور میای خوشحال میشم پیج م رو دنبال کنی🥰 @mama_jaann @mama_jaann @mama_jaann امیدوارم که به دردت بخوره🌤🌈 #كودك_شاد #غذاي_كودك #كودك #غذای_ایرانی #غذای_خانگی #تغذیه_سالم #تغذيه_كودك #تغذيه_كمكي #صبحانه_كودك

28 مهر 1400 18:31:38

681 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام مامانا خوبین؟چخبرا؟امروز اومدم با ی کته خوشمزه و‌مقوی و راحت🤗 ممنون که لایک‌می کنید❤️ بفرستید واسه دوستاتون تا اونا هم استفاده کنند و ذخیره کن که در آینده لازمت میشه🥰 نخودپلو(+۹) برنج گوشت نخود پیاز اول گوشت،پیاز و نخود رو با ی لیوان آب و ی ذره زردچوبه بزارید خوب بپزه(من گذاشتم تو زودپز) وقتی پخت و هنوز به اندازه کته آب داشت برنج رو‌بریزید داخلش تا آب ش خشک بشه‌ودر آخر دمی بزارید تا دم بکشه😍 نکات👇🏻 ۱-نفخ نخود رو خوب بگیرید(۱۲ساعت قبل خیس کنید و چند بار آبش رو عوض کنید) ۲-برنج رو حداقل از یک ساعت قبل خیس کنید. ۳-پیاز رو بردارید و داخل برنج نریزید. ۴-این غذا رو واسه خودتون هم میتونید درست کنید با سالاد شیرازی عالی میشه👌🏻 ۵-اگه کوچولوتون نمی تونه کته بخوره میتونید سوپش کنید و ابدار بردارید😋 #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #نخودپلو #وزنگیری_کودک #غذای_سالم #غذای_ایرانی #غذای_خوشمزه #کودک_بدغذا @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام مامانا خوبین؟چخبرا؟امروز اومدم با ی کته خوشمزه و‌مقوی و راحت🤗 ممنون که لایک‌می کنید❤️ بفرستید واسه دوستاتون تا اونا هم استفاده کنند و ذخیره کن که در آینده لازمت میشه🥰 نخودپلو(+۹) برنج گوشت نخود پیاز اول گوشت،پیاز و نخود رو با ی لیوان آب و ی ذره زردچوبه بزارید خوب بپزه(من گذاشتم تو زودپز) وقتی پخت و هنوز به اندازه کته آب داشت برنج رو‌بریزید داخلش تا آب ش خشک بشه‌ودر آخر دمی بزارید تا دم بکشه😍 نکات👇🏻 ۱-نفخ نخود رو خوب بگیرید(۱۲ساعت قبل خیس کنید و چند بار آبش رو عوض کنید) ۲-برنج رو حداقل از یک ساعت قبل خیس کنید. ۳-پیاز رو بردارید و داخل برنج نریزید. ۴-این غذا رو واسه خودتون هم میتونید درست کنید با سالاد شیرازی عالی میشه👌🏻 ۵-اگه کوچولوتون نمی تونه کته بخوره میتونید سوپش کنید و ابدار بردارید😋 #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #نخودپلو #وزنگیری_کودک #غذای_سالم #غذای_ایرانی #غذای_خوشمزه #کودک_بدغذا @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن