keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
🔻معنای غرور زن و غیرت مرد در خانواده . مسئول دوام زندگی مشترک، زن است چون خدا به اون رأفت و عشق داده. 👨👩👧👦 پس باید در امن،ت و آرامش باشد و مسئول استحکام زندگی مرد است. زن باید بیرون از خانه غرور داشته باشد، تا غریبه به او نزدیک نشود و در خانه مهربان و عاشق باشد.😍 از آن طرف مرد باید بیرون و داخل خانه غیرت داشته باشد. غیرت مرد نسبت به خانوادهاش یعنی در عین اینکه تمیز و خوش لباس است با جنم است و نان حلال در میآورد.😇 . . . ⭕برای ما بنویسید از نحوه مدیریت چالشهای زندگی مشترکتان . . . 🔖حجة الاسلام دوست محمدی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . . . #مشاور_خانواده #دوست_محمدی #خانه #محبت #غرور #غیرت #کار #آرامش #عشق #مدیریت
18 آبان 1400 15:40:48
0 بازدید
keraamat_ir
"بسته های عیدانه، ثبت نام در سایت کرامت" 🎁🎁بسته الزامات تربیتی شهید مطهری 📍 خوبی های دروغین! . ✅ رابطه طبیعی این است که بین ظاهر و باطن یک رابطه دو سویه باشد. اما گاهی این رابطه قطع میشود. نتیجه تربیتی این اصل این است که مربی باید رصد کند که رابطه درست بین ظاهر و باطن رفتار متربی وجود داشته باشد و یک ظاهر به باطن دیگری تعلق پیدا نکند. مثلا دختری که چادر سر میکند، اما نه به دلیل عفت و حیا و امر خدا، بلکه به این دلیل که خانوادهاش چادری بودهاند. یا فردی که به هیئت میرود. ظاهر رفتن به هیئت، این است که انسان به سخنرانی و ... گوش میدهد و گریه میکند، اما باطن آن توسل و ارتباط با خدا و اهل بیت است. اما گاهی افرادی به هیئت میروند نه به دلیل ارتباط حقیقی با اهل بیت بلکه به دلیل ارتباط با مداح و میان دار! بنابراین، وظیفه مربی رصد رابطه ظاهر و باطن در رفتار متربی است. 🔖آقای دکتر میثم صداقت زاده 📚ترم دوم دوره ی الزامات تربیتی شهید مطهری . 📌ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. . . . . . . . #کرامت #تربیت #صداقت_زاده #نوجوان #دکتر_صداقت_زاده #خانواده #تربیتی #آموزشی #نوروز #مربی #شهيد_مطهری
09 فروردین 1401 15:35:52
1 بازدید
keraamat_ir
. ⭕ بسته ویژه تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی دینی پیوند برای تهیه دوره به سایت کرامت مراجعه بفرمایید آدرس سایت در بیوی پیج آمده است . . ✅ این دوره در ۱۷۶ ساعت آموزشی برگزار شده است. برای این بسته آزمون برگزار میشود و گواهی معتبر از سوی مرکز تربیت مربی کرامت صادر خواهد شد. صورت هر گونه سوال در مورد این بسته میتوانید به نام کاربری keraamat@ یا شماره 09365795598 در بله، ایتا یا واتس آپ پیام دهید. . . #آموزش #مشاوره #مشاور #آموزش_مشاوره #مشاوره_رایگان #مشاوره_ازدواج #مشاوره_فردی #تربیت #تربیت_کودک #کرامت #پیوند
03 فروردین 1401 06:39:56
0 بازدید
keraamat_ir
🔻روش انتقاد از فرزندان در نوجوانی . 🔖حجت الاسلام تراشیون 📚برنامه پرسمان رادیو معارف . نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
16 اردیبهشت 1400 18:01:24
0 بازدید
کرامت
0
1
🔰 حضرت زینب رو اینجوری به بچهها معرفی کنید!
🔻ما معمولا چگونه حضرت زینب (س) را توصیف میکنیم؟ آیا ایشان خانمی بودند که خیلی مظلوم واقع شدند و ما ماه محرم برای ایشان گریه می کنیم؟ 🔆 یا خانمی که وارد درگاه عبیدالله میشود، در شرایطی که چند روز قبل از آن، همه عزیزان خود را از دست داده است... عبیدالله بالای مجلس نشسته و حضرت زینب (س) به همراه سایر خانمها به حالت اسیر وارد مجلس او می شوند... حضرت بسیار با صلابت سر خود را بالا میگیرند و خانمها دور او حلقه میزنند و حرکت میکنند.... 🔴 عبیدالله چندین بار از ایشان میپرسد: من انت؟ تو کی هستی؟ و حضرت پاسخ او را نمیدهند تا اینکه بقیه میگویند او زینب، دختر علی بن ابی طالب است. عبیدالله که از این تحقیر شدن عصبانی شده، میگوید خداروشکر که خدا شما را در کربلا تحقیر کرد و حضرت در پاسخ میگویند خدا را شکر خدا ما را عزیز داشت و آن که ذلیل شد کسی غیر از ما بود. ⚫️ عبیدالله احساس میکند جای اسیر و حاکم دارد عوض میشود و میگوید کاری که خدا با برادرانت کرد را چگونه دیدی؟ حضرت در پاسخ میگوید من جز زیبایی ندیدم! ⚡️حضرت زینب در چنین شرایطی حدود ۸۴ زن و بچه را مدیریت میکند و وقتی وارد دربار یزید میشود هم به او میگوید: تو فرزند کسی هستی که توسط جد ما آزاد شد، اینکه الان من با تو صحبت میکنم از چرخش روزگار است وگرنه اصلا شأن من این نیست که بخواهم با تو صحبت کنم. ✔️ هر کیدی میخواهی به کار ببر اما بدان یاد و ذکر ما فراموش نخواهد شد.... ❓آیا ما به شخصیت حضرت زینب (س) اینگونه پرداختهایم که وقتی نام ایشان میآید یاد یک شیر زن بیفتیم که یک نفره بساط یزید را جمع کرد؟ یا یک خانمی که فقط ما را یاد گریه و اشک و آه میاندازد؟! ✴️ اگر میگوییم الگوی ما حضرت زینب است، لازم است در ذهن بچهها، تصویر واقعی از ایشان شکل گیرد. ☑️ این در حالی است که وقتی از بچه ها میپرسیم حضرت زینب چگونه شخصیتی است، معمولاً میگویند کسی که خیلی مورد مصیبت واقع شدند! این در حالی است که بُعد صلابت و رشادت حضرت زینب خیلی پررنگتر و برجسته تر از مصیبت هایی است که بر ایشان وارد شده است. "دکتر علی غلامی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #کرامت #تربیت #استاد_غلامی #دکتر_غلامی #محرم #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #حضرت_زینب_سلام_الله_علیها #شناخت_حضرت_زینب #محرم #تاسوعا