پست های مشابه

keraamat_ir

مهمترین بحث تربیتی

23 تیر 1399 19:10:40

0 بازدید

keraamat_ir

. این روز را به خاطر تعظیم شهید مطهری، روز معلم نام نهادند و امتیاز او به این بود که معلم بود و افتخار می‌کرد که معلم است. برای او این مهم بود که جهل از بین برود. معلمی فقط به یاد دادن خواندن و نوشتن نیست، بلکه ایجاد فهم درست است. علت اینکه مغز متفکر او نشانه گرفتند همین بود که با دیگران فرق داشت. شهید مطهری دو حساسیت داشتند. یکی حساسیت در برابر مادیون و دیگری در برابر التقاطی‌ها و این مسائل الان هم هست و همچنان مادیون و التقاطی‌ها هستند. اما ما علاوه بر عمل درست، بیان درست و منطقی و علمی و حساسیت در برابر التقاطی‌ها که همیشه بوده‌اند، مهم است که بچه ای که تربیت می‌کنیم چه جهت گیری داشته باشد؟ آن چیزی که در تربیت دینی بچه ها موثر است، اخلاص و نان حلال خوردن ماست. اگر مخلص باشیم، می‌توانیم مخلص و آدم تربیت کنیم. 🔖آیت الله مهدوی کنی 📌ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. #آیت_الله_مهدوی_کنی #شهید_مطهری #معلم #روز_معلم #متفکر #مخلص #مادی #امتیاز #علم #التقاط #تربیت #عمل

12 اردیبهشت 1401 10:45:13

0 بازدید

keraamat_ir

🔻تربیت در سرویس مدارس! . 🔖استاد وافی 📚دوره کرامت۳ . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #استاد_وافی #کرامت #مدرسه #سرویس #تربیت #مربی #کودک #دبستان #دبیرستان #معلم #آموزشی #آموزش_مجازی #آموزش_آنلاین #آموزش_روانشناسی #تربیت_فرزند #تربیت_جنسی #مهدکودک #مشاوره_تحصیلی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_خانواده #مشاور_مدرسه #مشاور_خانواده #مشاور #مشاوره_رایگان

15 تیر 1400 17:01:24

0 بازدید

keraamat_ir

🔻ترس و تربیت کودک نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇

06 آذر 1399 17:52:09

0 بازدید

keraamat_ir

🔰 *مهم ترین آدم زندگیت کیه؟!* 🔻 اولویت یک زندگی شما در خانواده کیست؟ پدر، مادر، فرزند یا همسر؟ اولویت اول زندگی ما باید همسر باشد. 🔴 اگر همسر ما در اولویت اول نباشد نمی‌توانیم مربی خوبی باشیم. چون لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا و آرامش از همسر به دست می‌آید نه از بچه. ♨️ در قرآن می‌خوانیم رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍا... . اول، ازواج بیان می‌شود و بعد ذریات. اولویت اول زندگی حضرت زهرا (س)، امیرالمومنین (ع) بود و حضرت رسول (ص) نیز اولویت یک زندگیشان حضرت خدیجه (س) بود. ⚡️اولویت یک، به لحاظ تربیت و اثر بخشی در زندگی، همسر است. اگر ما بهترین کس خانواده نیستیم، اول باید سراغ همسر خود برویم و بعد فرزند خود. ⚡️چرا که «والدین خوب»، همسران و زوج‌های خوبی هستند. مثلاً اینکه به دلیل مشغله بالا ۳ ماه است که من و همسرم می‌خواهیم چکاب برویم اما نمی‌رویم، اشتباه است. صبح تا شب در هیئت و از این کانون بسیج به آن کانون بسیج! وقتی یک تبادل احساس ساده با همسرمان نداریم، دنبال اصلاح چه کسی هستیم؟ گاهی اینقدر بچه‌های مسجد برای ما مهم می‌شوند که بچه‌های خودمان مهم نیستند. ☑️ توجیه ما در این کارها هم این است که کشور عقب است و باید تلاش کنیم! اینها به معنی بی اهمیتی کارهای اینچنینی نیست اما لازم است توجه کنیم تربیت از خانواده شروع می‌شود. "استاد برمایی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_برمایی #اصلاح #خانواده #زندگی #مسجد #بچه #همسر #زوج #هیات #بسیج #والدین ‏✅ @keraamat_ir

22 تیر 1401 14:51:16

0 بازدید

keraamat_ir

. ⭕*ثبت نام دوره تربیت دخترانه* لینک ثبت نام در بایو پیج قرار دارد 🔰 *خطر بزرگِ بچه های حرف گوش کن!* 🔻خانواده هایی که در احساس تعلق به فرزندانشان خیلی سخت گیری می‌کنند؛ یعنی خیلی امر و نهی دارند و فرزندانشان را مجبور می‌کنند که سنت‌های حاکم بر خانواده را رعایت کنند، بچه‌هایشان برای اینکه احساس خوشایند تعلق را داشته باشند، از فردیت خود دست می‌کشند و تبدیل به یک عضو مطیع برای خانواده می‌شوند. چنین خانواده‌ای، خیلی هم خوشحال است که فرزندانی مطیع دارد. ❌ اما اتفاق بد آنجاییست که دختر ما، وقتی در گروههای دوستی در مدرسه و دانشگاه قرار می‌گیرد، آنجا هم دوست دارد دوباره احساس شیرین تعلق را داشته باشد. به همین دلیل از تفکر نقادانه‌ی خود دست می‌کشد و همچنان به عنوان عضوی مطیع اما این بار در گروه‌های دوستی شناخته می‌شود. ❓در این وضعیت ناگهان با پدیده‌ای مواجه می شویم که یک دختر خوب، از یک خانواده خوب، بعد از قرار گرفتن در گروه دوستی نوع پوشش و صحبت کردنش تغییر می‌کند!! چرا؟! 🔴 دلیل این است که او همواره به عنوان یک عضو مطیع شناخته شده و به دلیل اینکه می‌ترسد از گروه‌های دوستی بیرون نشود، تفکرات خود را بروز نمی‌دهد! ☑️ به همین دلیل همان‌قدر که لازم است خانواده احساس تعلق به فرزند خود بدهد، لازم است احساس فردیت به فرزندش بدهد. یعنی خانواده هر عضو خود را به عنوان موجودی منحصر به فرد قبول کند و بپذیرد که هر یک از بچه‌ها علایق و توانایی‌های خاص خودش را دارد و از علایق و توانایی های خاص فرزندش حمایت کند. "خانم دکتر امینی" 🌐 اطلاعات بیشتر و ثبت نام در لینک موجود در بایو پیج ✅@keraamat_ir ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #کرامت #تربیت #دخترانه #تربیت_دخترانه #دوره_آموزشی

17 تیر 1401 17:44:07

0 بازدید

کرامت

0

0

🔻عمیق تربت و موثرترین عنصر در تربیت! نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

keraamat_ir

کرامت

0

0

🔻عمیق تربت و موثرترین عنصر در تربیت! نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن