keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
⭕برای دریافت فیلم کامل این جلسه به سایت کرامت مراجعه بفرمایید 💠www.keraamat.ir . 🔻روش کلیدی برای ارتباط با نوجوان . برای ورود به سن نوجوانی چنان جوسازی ایجاد میشود که پدر و مادر فکر میکنند از این به بعد با یک دیو دو سر روبه رو خواهند بود.😈👹 مثلاً وقتی دیر وقت وارد خانه میشود، پدر با عصبانیت از نوجوان میپرسد کجا بودی؟ وقتی از پدر می پرسیم چرا این گونه برخورد میکنی؟ میگوید من پدرم، احساس مسئولیت میکنم و مصلحت این بچه به دست من است. همه این حرفها درست. سوال این است که 👈 چرا با این ادبیات و این گونه با فرزند خود صحبت میکنید؟ دلیل آن این است که ما هیچ وقت یاد نگرفتهایم که احساس خود را درست بیان کنیم. اگر احساس ما نگرانی است، باید نگرانی خود را ابراز کنیم.😔😰 . . ⭕ برای ما بنویسید: از تجربه های مثبت و منفی تون از تعامل با نوجوونتون . . . 🔖استاد عمرانی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
25 مهر 1400 18:19:59
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اینجوری نوجوون رو مسئولیت پذیر کنید!* 🔻اینکه فضای تجربه شکست را برای بچهها ایجاد نکنیم، خوب نیست و باعث میشود در سنین بالاتر و تجربههای واقعی زندگی دچار مشکل شوند. مثلا در ازدواج اگر به مورد مطلوب خود نرسند، حتی به فکر خودکشی بیفتند. ♨️ پس باید فضایی را ایجاد کرد که بچهها تجربه شکست را داشته باشند. مثلاً اگر از پول تو جیبی، عیدی و هدایا سرمایهای جمع کرده و میخواهد آن را در جای سرمایه گذاری کند، او را راهنمایی کنیم که مثلاً فلان کار مناسب است یا نه، اما اجازه دهیم کاری که مورد نظرش هست را انجام دهد و اگر در آن شکست خورد و پولش از بین رفت، حامی او باشیم و او را سرزنش نکنیم؛ 🔴 البته در رفتار ما نه افراط وجود داشته باشد نه تفریط؛ یعنی میگوییم ما گفتیم که با انجام این کار به مشکل خواهی خورد، اما اشکالی ندارد بخشی از ضررت را جبران میکنیم. مثلا اگر پنج تومان سرمایه گذاری کرده بود و پولش از بین رفته، دو تومانش را کمکش میکنیم، اما بقیهاش را خودش باید جبران کند. ☑️ یعنی اجازه دهیم در کنار حمایت، درد از دست دادن هم در وجودش شکل بگیرد. "دکتر سجاد مهدی زاده" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_مهدی_زاده #افراط #حمایت #سرمایه_گذاری #سرزنش #پول #حامی #عیدی #مسئولیت_پذیری #شکست ✅ @keraamat_ir
20 مرداد 1401 15:41:19
6 بازدید
keraamat_ir
🔻عاشق شدن های دوره نوجوانی! 💓 شیفتگی همان عشقی است که در نگاه اول تجربه میشود. 💘عشقی که به سرعت ایجاد میشود و چون در آن صمیمیت و تعهدی وجود ندارد به تدریج کارکرده هوسی پیدا میکند. 🤔 ❗اگر نوجوانی در سنین ۱۴-۱۵ یا حتی تا ۲۰ سالگی گفت عاشق شدم، باید بررسی شود که ❓ آیا بر مبنای شناخت بوده یا نه؟ ❓ آیا عشق در لحظه بوده است؟ ❓آیا نگاه ازدواج وجود دارد یا نگاه دوستی؟ ♦️چون در سنین نوجوانی هورمونهای جنسی به شدت ترشح میشوند، اشتیاق و هوس بر مسائل دیگر غلبه دارد. ⭕ این کلیپ، برشی از دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کرامت مراجعه کنید: www.keraamat.ir 🔖استاد سادات 📚دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی . . 📍در شبکه های دیگر به ما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
01 مهر 1400 17:08:33
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اولین چیزی که هر پدر و مادری باید داشته باشد!* 🌟 زیربنای برقراری ارتباط خوب، صبر است. 🔴 در تربیت اگر صبر نداشته باشیم و زود جوش بیاوریم، موفق نخواهیم شد. هم خودمان باید صبر داشته باشیم و هم وقتی بچه بیصبری میکند او را به صبر دعوت کنیم. این اصل اول در تربیت است. ♨️ چرا که وقتی بچهها در حال رشد هستند، ممکن است خیلی به خطا بروند و مطابق میل پدر و مادر رفتار نکنند. معمولا پدرها و مادرها تا زمانی که بچه کوچک است، خیلی در برابر او صبوری دارند. مثلاً زمانی که بچه اختیار ادرار و مدفوع خود را ندارد، صبوری میکنند تا به این توان برسد. ولی وقتی به حرف زدن میافتد و حرف های ناهنجار میزند یا در مقابل بینظمیهایش عصبانی زود عصبانی میشوند. ❌ البته لازم است توجه کنیم صبور بودن به معنای منفعل و لَخت بودن در برابر بچهها نیست. ✔️ صبوری یعنی وقتی بچه کاری را خلاف میل ما انجام میدهد یا قرار است چه چیزی را یاد بگیرد، با آرامش و پشتکار رفتار آرام خود را ادامه دهیم و زود عصبانی نشویم. مثلا مادر از فرزندش میخواهد که کاری را انجام دهد. یک بار، دوبار میگوید، دفعه سوم با تندی با او سخن میگوید و خودش آن کار را انجام میدهد. در این حالت چون فرزند دوست نداشته آن کار را انجام دهد و انجام نداده، حس میکند یک برنده است، اما برندهای تلخ و مادر هم حس میکند یک بازنده تلخ است. ☑️ این اشتباه رایج خانواده هاست. "دکتر فرحبخش" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_فرحبخش #کرامت #تربیت #فرزند #کودک #نوجوان #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #مادر #پدر #صبر #صبوری #رشد #ارتباط #ارتباط_خوب #خانواده
20 شهریور 1401 13:02:04
2 بازدید
keraamat_ir
🔻 جایگاه مادران در تربیت نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇
22 آبان 1399 17:56:14
0 بازدید
کرامت
0
0
🔻راهکار تربیت دینی پایدار . 🔖دکتر عبدالعظیم کریمی 📚تربیت چه چیز نیست؟ . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #کرامت #کرامت_نوشت #کتاب #کتابخوانی #کتاب_خوب #کتابخانه #خانواده #بازی #والدین #والدین_آگاه #مادر #پدر #فرزند #تربیت #تربیت_فرزند #تربیت_جنسی #مشاوره #مشاوره_تحصیلی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_خانواده #مشاور_کودک #مشاوره_فردی #مشاوره_رایگان #مشاوره_مجازی #مشاور #مشاور_خانواده #آموزشی #آموزش_مجازی #آموزش_آنلاین