keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
📣برای تهیه فیلم کامل به سایت کرامت مراجعه کنید🙏🏻 🟡بهتر است گیم بازی کردن بچهها و خودمان در طول شبانه روز، حداکثر از 90 دقیقه تا 2 ساعت تجاوز نکند. البته این میزان برای بعضی خانواده کم و برای بعضی زیاد است. لازم است توجه کنیم این بازی کردن نباید به صورت پیوسته اتفاق بیفتد. بلکه بچهها باید در بازه های زمانی 20 یا 30 یا حداکثر 40 دقیقه از پای بازی بلند شوند. حتی قاعده ای وجود دارد به نام 20، 20، 20. یعنی بچهها بعد از هر 20 دقیقه کار با صفحه نمایش، بهتر است که 20 ثانیه به 20 متر دور از خودتون نگاه کنند. دستهاشون را تکان دهند و کلا سراغ کاری غیر از صفحه نمایش از جمله تلویزیون، تبلت، لب تاب و تلفن همراه بروند. به آنها بگوییم بعد از هر 20 دقیقه بازی، به خودت اجازه بده نفسی بکشی، یه لیوان آب بخور، از پای بازی بلند شو و چرخی بزن، زمانی که بازی در حال لود شدن است نگاهت را به صفحه نمایش ندوز. البته این توصیه برای بزرگترها هم صادق است. 🔖جناب آقای مرتضی جمشیدی. 📚آشنایی با بازی های رایانه ای و نحوه مدیریت والدین ✅ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🌹 #گیم #بازی #جمشیدی #مدیریت #تلویزیون #تبلت #نمایش #رایانه #نفس #خانواده
10 بهمن 1400 15:47:12
0 بازدید
keraamat_ir
. 🔰 اینجوری بچهها غُرغُرو نمیشن! 🔻کسی که ارزش فرصتها و نعمتها را میشناسد، میتواند هویت انقلابی داشته باشد وگرنه کسی که فقط مشکلات را میبیند، فردیست غرغرو! ♨️ چون انقلابی بودن دو لبه سلب و ایجاب دارد. معترضی که بلند میشود و کاری را انجام میدهد، انقلابی است. ✴️ تمثیلی وجود دارد که وقتی ما مشکلات و کمبودها را میبینیم همینطور داریم از سطح صفر به زیر صفر میرویم و یک چاله میکَنیم. دیدن کمبودها هیچ ایرادی ندارد، اما لازم است واقع بین باشیم و همه واقعیتها را ببینیم. یعنی حتی فرصتهای اندکی که وجود دارد را هم ببینیم. ⚡️چرا که هر نعمت و فرصتی مثل دستگیرههای کناره چاه هستند که ما را از چاه بیرون میآورند و این یعنی انقلاب کردن. 🌟 از کودکی لازم است با بچه ها تمرین کنیم که «چشم فرصت بین» داشته باشند. مثلاً دو نقاشی به بچه ها بدهیم و از آنها بخواهیم تفاوتها را پیدا کنند. ☑️ در قدیم، بزرگترها به بچهها میگفتند در ماه اسفند، نشانه بهار را در طبیعت بجویید! اینها تمرینهای خوبی است که در فضای تاریک به دنبال نقاط روشن باشیم. "خانم دکتر فاضل" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_فاضل #کرامت #تربیت #فرزند #کودک #نوجوان #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #اعتراض #مشکلات #کمبود #واقعیت #فرصت #انقلابی #بچه_غرغرو
15 شهریور 1401 13:46:08
1 بازدید
keraamat_ir
💡 دوره آموزشی برخط مساله شناسی تربیتی 🔸 ۱۵ ساعت آموزشی طی ۲ روز ⛔️ زمان برگزاری: ۲۹ و ۳۰ مهر 🔴 *این دوره به صورت برخط (آنلاین) برگزار میشود.* ⭕ مبلغ ثبتنام: ۲۰۰ هزار تومان 📌همراه با اعطای گواهی معتبر از طرف حوزه علمیه امام صادق (ع) و مرکز تربیت مربی مجتمع امام صادق (ع) 🌐 اطلاعات بیشتر و ثبت نام در www.keraamat.ir
28 مهر 1400 13:31:56
0 بازدید
keraamat_ir
🔻از وقتمون درست استفاده کنیم! . حاج آقای مهدوی کنی، به استفاده درست از وقت خیلی تاکید داشتند. برای ساعاتشان کار تعریف کرده بودند؛ نماز شبشان، نماز صبح، استراحت بعد از نماز صبح، قرارهایشان و کارهای دانشگاه؛ همه سر وقت بود. نسبت به کلاسها و جلسات و قولهایی که داده بودند مقید بودند که در ساعت مقرر انجام شود و می گفتند من اینها را از استادم آقای برهان دارم. میگفتند اینقدر نگویید کاری را بعدا انجام میدهم. تسویف نکنید! هر کاری موقعش شد انجام دهید. موقع نماز شد، نماز را بخوانید، قراری گذاشتید، سر موقع انجام دهید. . . . ⭕مهمترین ویژگی برنامه روزانه شما چیه؟ . . . 🔖خانم مهدوی کنی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . . #مهدوی_کنی #آیت_الله_مهدوی_کنی #نظم #برنامه_ریزی #مدیریت #کار #تربیت_فرزند #والدین #مادر #پدر
09 دی 1400 16:00:03
0 بازدید
keraamat_ir
✅در هفت سال سوم بچهها باید در تصمیمگیریها مشارکت داده شوند. مثلاً از پسر نوجوان خود بپرسیم برای مسافرت به کجا برویم؟ اگر بگوید به شیراز برویم، در اینجا لازم است وارد گفت و گوی با او شویم که چرا به شیراز برویم؟ ممکن است بگوید چون خوش میگذرد. با این حساب ممکن است از نظر مادر در اصفهان بیشتر خوش بگذرد و یا خواهر جای دیگری را دوست داشته باشد. علاوه بر این اگر به شیراز برویم، هزینه بیشتری را برای بنزین باید اختصاص دهیم و لازم است، هزینههای سفر را مدیریت کنیم. اما معمولا والدین میگویند چرا بچه ها از این سن وارد مشکلات اقتصادی کنیم؟! اگر این کار را نکنیم بچهها به سن بیست سالگی و ازدواج میرسند و بر فرض جهیزیه ۲۰۰ میلیونی طلب میکنند؟ دلیل آن هم مشخص است! چون در زمانی که باید راجع به مسائل زندگی با او صحبت میکردیم، این کار را نکردهایم! ❓شما چقدر نوجوانتان را در تصمیم گیری ها مشارکت میدهید؟ 📚دکتر علیرضا لاور. ✅ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🌹 #هفت_سال_ سوم #جهیزیه #بنزین #مدیریت #زندگی #اقتصاد #هزینه # ازدواج #مسافرت #تصمیم_گیری
13 اسفند 1400 15:12:09
0 بازدید
کرامت
0
0
🔻 روش اشتباه تربیت مکانیکی کودکان