پست های مشابه

keraamat_ir

معلم بودن یک کار الهی است. این کار الهی را با هیچ چیز عوض نکنید. . 🔻ایت الله مهدوی کنی (ره): معلمی برای من شأنی از شئون زندگی بوده. این معلمی صفت الهی است. به این جایگاه افتخار کنید و خود را معلم حقیقی قرار دهید. یعنی سراسر وجودتان معلم شود. در ارزشهای اسلامی بعد از توحید و نبوت و اعتقادات و عبادت خداوند هیچ مقامی بالاتر از مقام تعلیم و تربیت نیست و چیزی در دنیا باقی نمی ماند جز این. معلم بودن یک کار الهی است. این کار الهی را با هیچ چیز عوض نکنید. قدر خودتان را بدانید و هیچ چیز را با آن عوض نکنید. @mahdavikani @keraamat #آیت_الله_مهدوی_کنی #روز_معلم #تربیت #اخلاق #آموزش #مهدوی_کنی #استاد #معلم #مربی #متربی #الله #خدا #دین #دنیا #عبادت #کودک #دختر #پسر #مادر #پدر #خانواده #علم

12 اردیبهشت 1399 18:47:41

0 بازدید

keraamat_ir

🔻اینجوری بچه تربیت میشه! . 🔖آیت الله حائری شیرازی . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #آیت_الله_حائری_شیرازی #کرامت #تربیت #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #محبت #مهربانی #بازی #پیامبر #سیره #مشاوره #مشاوره_آنلاین #مشاوره_خانواده #مهارتهای_زندگی #خانواده #والدین #مشاور_کودک #مشاوره_فردی #مشاوره_رایگان #مشاور #مشاور_خانواده #آموزشی #آموزش_مجازی #دوره_آنلاین #دوره_آموزشی #آموزش #پدر #مادر

18 تیر 1400 16:56:27

0 بازدید

keraamat_ir

🔻 تربیت و ایجاد زمینه انتخاب

18 مهر 1399 17:17:41

0 بازدید

keraamat_ir

🔰 *چرا نمیتونم با خانواده ام مهربون باشم؟* 🔻 به مردی گفته می‌شود وقتی وارد خانه می‌شوی با همسر و فرزندانت با محبت رفتار کن. او هم با خود تصمیم می‌گیرد که درست رفتار کند و کلی هم تمرین می‌کند و گل می‌خرد و ... . ❓ اما وقتی وارد خانه می‌شود نمی‌تواند رفتار محبت آمیز داشته باشد. چرا؟! 🔴 چون افکار بد از وجود او تخلیه نشده است. با دیدن همسر، تمام خاطرات بد مرور می‌شود. باید ذهن را از افکار بد تخلیه کرد. ❓اما چگونه؟ 🔻 خانم ها با حرف زدن و مردها با کار کردن تخلیه می‌شوند. سفر رفتن، مناجات و دعا و توبه، اهل خانواده و صله رحم بودن انسان را تخلیه و پاکسازی می‌کند. ⚡️ اما هیچ کدام به اندازه حرف زدن موثر نیست. 🔻 حرف زدن با خدا با همسر و فرزندان انسان را تخلیه می‌کند. اما کمی با خود فکر کنیم که چقدر با بچه‌هایمان حرف می‌زنیم؟ چقدر اجازه می‌دهیم در خانواده حرف‌ها رد و بدل شود؟ چقدر در گوشی‌ها و تلویزیون و ... غرق می‌شویم یا ساعتها بی‌هدف کارهای بیهوده می‌کنیم ☑️ اما برای حرف زدن وقت نمیگذاریم! "حجت الاسلام دوست محمدی" #استاد_دوست_محمدی #تربیت_فرزند #تربیت_همسرانه #همسرداری #رسانه #تلویزیون #گوشی #تلفن_همراه #گفتگو #حرف_زدن #محبت #ابراز_محبت

28 خرداد 1401 14:23:29

1 بازدید

keraamat_ir

🔻روش برخورد والدین یا پرخاشگری نوجوان . 🔖دکتر لواف 📚دوره تربیت دخترانه . 💬نظرات و تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید. . . . . . . . . #دکتر_لواف #کرامت #دوره_تربیت_دخترانه #دختر #نوجوان #بلوغ #تربیت_جنسی #هیجان #پرخاشگری #کودک #مشاوره #خانواده #والدین #مشاوره_آنلاین #مشاوره_فردی #مشاوره_رایگان #مشاوره_جنسی #آموزشی #آموزش_رایگان #آموزش_مجازی #دوره_آموزشی #تربیت

23 خرداد 1400 17:06:50

2 بازدید

keraamat_ir

⭕️ *ثبت نام دوره تربیت دخترانه* 🔰 *زنان و دختران حق حضور در اجتماع را ندارند!* 🔻 زنان و دختران از نظر اسلام مطلقا «حق» حضور در جامعه و نقش‌آفرینی را ندارند، بلکه آنها «مکلف» به حضور و نقش‌آفرینی هستند. اما نقش آفرینی اجتماعی دختران به صورت انسانی، یا حداقلی است یا حداکثری. 💥 حداقلی یعنی در جامعه به عنوان یک دختر خوب، بعد یک مادر خوب، بعد یک مادربزرگ خوب و بعد یک خدا رحمت کنه خوب وجود دارد؛ همه می‌گویند که دختر خانم خوبی است! 🔴 اما این نقش کافی نیست. ♨️ حداکثر یک دختر چیست؟ نگاه حداکثری این است که احساس کند که قرار است در جامعه خود نقش آفرینی داشته باشد. در روایتی از امیرالمومنین (ع) داریم که اندازه هر کس به اندازه همتش است. ☑️ به بیان ساده یعنی چه چیزی شما را نگران می‌کند؟ دغدغه شما چیست؟ آیا یک دختر این است که عروسی شش ماه بعد، چه چیزی بپوشد؟! یا اینکه دختران ما احساس می‌کنند، هر یک می‌توانند یک پیغامبر باشند، برای زنِ مسلمان ِچشم‌ها را خیره کن؟! "دکتر علی غلامی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ❓به نظر شما زنان وظایف اجتماعی دارند یا نقش های فردی کفایت میکند؟ #استاد_غلامی #نقش #زن #مسلمان #عروسی #مکلف #جامعه #نقش_زن #دختران #کرامت #نقش_آفرین #احساس ✅ @keraamat_ir

07 تیر 1401 14:23:41

0 بازدید

کرامت

0

0

▫️ثبت نام در تمام مقاطع تحصیلی▫️ 🔸مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق علیه السلام تهران برای سال تحصیلی 1400-1401 در تمام مقاطع ثبت نام می کند. ❗️جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت یا پیج مدرسه مراجعه کنید👇🏻 www.sadiq.ir @sadiq.ir

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

keraamat_ir

کرامت

0

0

▫️ثبت نام در تمام مقاطع تحصیلی▫️ 🔸مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق علیه السلام تهران برای سال تحصیلی 1400-1401 در تمام مقاطع ثبت نام می کند. ❗️جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت یا پیج مدرسه مراجعه کنید👇🏻 www.sadiq.ir @sadiq.ir

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن