keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
⭕برای دریافت فیلم کامل این جلسه به سایت کرامت مراجعه بفرمایید 💠www.keraamat.ir . 🔻روش کلیدی برای ارتباط با نوجوان . برای ورود به سن نوجوانی چنان جوسازی ایجاد میشود که پدر و مادر فکر میکنند از این به بعد با یک دیو دو سر روبه رو خواهند بود.😈👹 مثلاً وقتی دیر وقت وارد خانه میشود، پدر با عصبانیت از نوجوان میپرسد کجا بودی؟ وقتی از پدر می پرسیم چرا این گونه برخورد میکنی؟ میگوید من پدرم، احساس مسئولیت میکنم و مصلحت این بچه به دست من است. همه این حرفها درست. سوال این است که 👈 چرا با این ادبیات و این گونه با فرزند خود صحبت میکنید؟ دلیل آن این است که ما هیچ وقت یاد نگرفتهایم که احساس خود را درست بیان کنیم. اگر احساس ما نگرانی است، باید نگرانی خود را ابراز کنیم.😔😰 . . ⭕ برای ما بنویسید: از تجربه های مثبت و منفی تون از تعامل با نوجوونتون . . . 🔖استاد عمرانی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
25 مهر 1400 18:19:59
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *چرا نمیتونم با خانواده ام مهربون باشم؟* 🔻 به مردی گفته میشود وقتی وارد خانه میشوی با همسر و فرزندانت با محبت رفتار کن. او هم با خود تصمیم میگیرد که درست رفتار کند و کلی هم تمرین میکند و گل میخرد و ... . ❓ اما وقتی وارد خانه میشود نمیتواند رفتار محبت آمیز داشته باشد. چرا؟! 🔴 چون افکار بد از وجود او تخلیه نشده است. با دیدن همسر، تمام خاطرات بد مرور میشود. باید ذهن را از افکار بد تخلیه کرد. ❓اما چگونه؟ 🔻 خانم ها با حرف زدن و مردها با کار کردن تخلیه میشوند. سفر رفتن، مناجات و دعا و توبه، اهل خانواده و صله رحم بودن انسان را تخلیه و پاکسازی میکند. ⚡️ اما هیچ کدام به اندازه حرف زدن موثر نیست. 🔻 حرف زدن با خدا با همسر و فرزندان انسان را تخلیه میکند. اما کمی با خود فکر کنیم که چقدر با بچههایمان حرف میزنیم؟ چقدر اجازه میدهیم در خانواده حرفها رد و بدل شود؟ چقدر در گوشیها و تلویزیون و ... غرق میشویم یا ساعتها بیهدف کارهای بیهوده میکنیم ☑️ اما برای حرف زدن وقت نمیگذاریم! "حجت الاسلام دوست محمدی" #استاد_دوست_محمدی #تربیت_فرزند #تربیت_همسرانه #همسرداری #رسانه #تلویزیون #گوشی #تلفن_همراه #گفتگو #حرف_زدن #محبت #ابراز_محبت
28 خرداد 1401 14:23:29
1 بازدید
keraamat_ir
. مناظره تربیتی با موضوع: نقش کلیشه های جنسیتی در تربیت جنسی با حضور آقای دکتر علیرضا لاور @lavar.alireza أقای دکتر کمیل حسینی @dr.komeilhoseini #کرامت #لایو #مناظره #جنسیت #تربیت_جنسی #تربیت_کودک #تربیت_جنسی_کودک
25 خرداد 1401 18:34:48
1 بازدید
keraamat_ir
✅هیچ مشکلی ندارد که ما به بچههایمان اتاق مستقل بدهیم، اما لازم است بخشی از وسایل خانواده هم در اتاق آنها باشد. مثلاً رختخوابها یا گونی برنج در کمد اتاق بچهها باشد تا خانواده در آن اتاق تردد داشته باشند. برای اینکه فکر نکند این اتاق مال خودش است. حتی مثلاً اگر بچهها کنکوری هستند و نیاز به تمرکز در مطالعه دارند، به آنها میگوییم این اتاق در این 2 ماه در اختیار شماست. یعنی برای یک مدت زمان مشخص. نه اینکه کلا مکان اتاق در اختیار او باشد. 📚دکتر عزیزی ❓ایا فرزند شما اتاق کاملا مستقل دارد؟ ✅ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🌹 #کنکور #اتاق #دکتر_عزیزی #مطالعه #رختخواب #تمرکز #خانواده #تربیت #استقلال #تردد
22 اسفند 1400 15:52:59
0 بازدید
keraamat_ir
. 📌گفتگوی زنده پیرامون اهمیت تربیت دخترانه با حضور دکتر سعید عزیزی @drsaeedazizi #کرامت #تربیت_دخترانه #لایو #دکتر_عزیزی #تربیت #گفتگوی_زنده
12 تیر 1401 18:37:32
0 بازدید
keraamat_ir
. "بسته های عیدانه ثبتنام در سایت کرامت " 🎁🎁بسته ویژه تربیت مشاور و پشتیبان تربیت دینی پیوند . 📍پناه بر خدا! . سوره فلق زندگی ما را در بر میگیرد و خیلی منطقی است که پیامبر هر روز صبح این سوره را برای امام حسن و امام حسین علیهم السلام بخوانند. خیلی منطقی است که ما دو سوره ناس و فلق را هر روز بخوانیم. من به سوره فلق خیلی نیاز دارم و نیاز دارم هر روز در نمازهایم این سوره را بخوانم. یک روش جدیدی تربیتی استعاذه و پناه بردن است. مثلاً نوجوان به مشکلات متعدد جنسی و غیر جنسی مبتلاست و به روانشناس مذهبی مراجعه میکند و به او راهکارهای متعددی میدهند؛ مانند اینکه ورزش کن، تغذیهات را تغییر بده و یا روزه بگیر. اما یک بار به او نمیگوییم یک توسل جدی و یک پناه بردن جدی به خدا داشته باش. به خدا پناه ببر نه اینکه «بگو پناه میبرم». حس پناه بردن را باید داشته باشیم اما معمولاً به این سمتها نمیرویم. . . . دکتر شاه آبادی. پیوند۱ . 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🔻 . . . . #شاه_آبادی #قرآن #تدبر #سوره #تربیت #مشاوره #مشاوره_رایگان #مرکز_مشاوره #تربیت_دینی #پیوند #کرامت
11 فروردین 1401 15:08:37
0 بازدید
کرامت
0
0
🔻 فرزندان معلول مجازی! نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇