پست های مشابه
جعبک
یک سالی هم می شود که همه مان از شوق گریه کنان و پا برهنه از خانههامان به سمتتان می دویم. یک سالی هم می شود که از شادی داد میزنیم و هیچ کس در خانهاش نیست. هیچ کس... نوروز یک سالی شما آمده اید...شما را با این چشمان ضعیف می بینیم. واضح، روشن...تمام خطوط و چین های کنار چشمانتان را می بینیم. یک سالی هم می رسد شیطان قرنطینه می شود. همه دوباره برادر و خواهر می شویم. هیچ غمی نیست، هیچ حماقتی نیست، هیچ دروغی نیست... نوروزی می آید تلافی این روزهای مثل زهر... ما آزاد میشویم از این زندان، پرواز میکنیم به سویت...سبک میشویم و خالص... نزدیک است نه؟ حسنا و کوثر و زینب و محمد و حسین و نرگس می رسد روزی که شما را ببیند و در هوای بودنتان نفس بکشند. آقا نوروزی می رسد و شما هستید. ما هستیم و جوانیم. خسته نیستیم. پیر نیستیم. نوروزی می آید که بهار است هوا و زمین و آسمان و شرق و غرب ... هیچ کس در خانه اش نیست. مرد و زن پابرهنه در بیابان ها می دوند سوی شما... امید... آخ از این امید تنیده با انتظار...با صبر...با دندان رو جگر فشار دادن و لال ماندن... امید... آخ از امید زندانی حبس ابد برای آزاد شدن... آخ از وقتی ندانی کی و کجا؟ آقای خوب من... آقای منتظر... پارسال این موقع فکر می کردیم دیگر طاقت نداریم و از این بدتر نمی شود زندگی و دنیای بدون تو... اما شد... شد و حالا باز... باز ...باز...امید می دود زیر زخم های تازه مان مثل مرهم...مثل ضماد تر و تازهی آخرین طبیب شهر... آخرین امید.. آخرین درمان... آخرین منجی... آخرین امام، رهبر، ولی، نور ... آخرین نور توی این ظلمات آدم کش... بیا و تمامش کن...بیا به خاطر بچه ها، خوب ها، ضعیف ها، مظلوم ها... بیا طبیب خستهی من...طبیب منتظر مهربان من... آقای خوب رنج کشیدهی من... #نو_روز_با_تو #جعبک_جان
29 اسفند 1398 12:18:09
4 بازدید
جعبک
🖍🖌🎨 شاید تا حالا براتون پیش اومده باشه که نقاشی هایی از بچه ها ببینید که تطابقی با واقعیت نداره. واکنشتون اون لحظه چیه ؟ توی نقاشی هیچ درست و غلطی وجود نداره. تو اینجور مواقع توصیه شده که کودک رو زیر سوال نبرید و تلاش نکنید اون چیزی رو که در واقعیت وجود داره بهشون نشون بدین. برای نقاشی کشیدن این مهمه که ترس بچه ها رو از کشیدن اشکال عجیب و غریب از بین ببریم. حتی در خلق اشکال دور از ذهن باهاش همراه شیم و بهش بگیم هر چیزی که اون می کشه زیباست. خلاصه که به انتخاب هاشون احترام بذارید چرا که فعالیت هنری تنها فضاییه که کودک درش قدرت دستکاری واقعیت رو داره.
05 مهر 1400 17:21:49
208 بازدید
جعبک
👀👀👀👀 به همین راحتی میتونیم یه اسب آبی درست کنیم. با چندتا چوب بستنی که رنگشون کردیم و چشم عروسکی و یه کم کاغذ رنگی برای گوش و دهنش و دندوناش 🤩 شمام این کاردستی رو درست کنین . عکسشو برامون بفرستین و کد تخفیف برای خرید جعبک بگیرین.
24 مهر 1400 08:30:30
8 بازدید
جعبک
❌اتمام موجودی❌ آیا با چسبونک محصول جدید ما آشنا شدید؟ چسبونک محصول آخر جعبکه که یلدای امسال ارائه شد و با اسقبال شما در عرض ۵ روز موجودیاش صفر شد. ما همون موقع قول دادیم به زودی بستهی جدید چسبونک رو ارائه بدیم. 😍 💟اینم بستهی دوم چسبونک نقطهای که شامل: ۹ کاربرگ با موضوعات متفاوت و ۲۵۰ نقطه استیکر در رنگهای مختلف برای ثبت سفارش بهمون دایرکت بدید.
18 دی 1400 15:41:07
19 بازدید
جعبک
🥳 ما با خریدن اسباب بازی های حاضر و آماده و شیک، اونها رو به مصرف گرایی صرف تشویق میکنیم. کودکی که با این فرهنگ بزرگ بشه علاقه ای به ساخت و ساز نداره و به مرور زمان خلاقیتش کم میشه. 🧐سوالاتی که قبل از خرید هر اسباب بازی خوبه که از خودمون بپرسیم: 🙎خلاقیتش رو افزایش میده؟ 🙎به مهارتهای دست ورزی اش کمک میکنه؟ 🙎انگیزه و علاقه اش رو بالا میبره؟ 🙎به اعتماد به نفس و ریسک پذیریش کمک میکنه؟ خوبه که بدونیم؛ بهترین جایگزین اسباب بازی های امروزی ساخت و ساز و رسیدن به یک اسباب بازی جدیده! راستی شعار جعبک رو میدونید چیه؟ اسباببازی ات رو خودت بساز!😍 این اسباب بازی ساده و هیجان انگیز رو با ابزارای جعبک ابزار درست کردیم و از این به بعد یه هشتگ هم براش می ذاریم: #بازی_جعبک_ابزار اگر با جعبک ابزار ما آشنایی ندارید هایلایت #جعبک_ابزار رو ببینید. #جعبک_جان#خلاقیت#بازی#سرگرمی #ایده_بازی#اسباب_بازی
02 مرداد 1399 17:13:53
68 بازدید
جعبک
🎈 جعبک ایده ای بود که شهریور 98 به ذهن ما رسید. از بین ده ها ایدهای که می خواستیم با آن یک کسب و کار راه بیندازیم. سرمان را کردیم توی پیج های طراحی لباس و فروش مربا و لواشک و درست کردن گلسر و زیوآلات و ... گشتیم دنبال آن ایده ای که ارزشش را داشت شب و روزمان را بگذاریم و البته پول و وقتمان را... ایده های خوبی بودند. برای ما که چند خانم بودیم با بچه و بی بچه..اما دغدغه مان نبود... دغدغه مان نبود لواشک آلو توی تابستان و مربای به توی زمستان! جعبک کم کم روشن شد توی ذهنمان. کم کم سر و کله اش پیدا شد. سخت بود؟ خیلی...هنوز هم هست. کم تجربگی و سختی کار ... هنوز خیلی چیزها بلد نیستیم. هنوز خیلی اعتماد به نفسمان برای ارائهی محصولمان کم است. اما... آن ایده ای که می توانست دغدغهی روز و شبمان باشد و برایش از ذوق بعضی شب ها خوابمان نبرد و از ناراحتی سربالایی هایش صبح زودتر بیدار شویم را پیدا کردیم. در چند پست آینده به امید خدا از جعبک شمارهی 1 و 2 رونمایی می کنیم. به امید لبخند از ته دل یک کودک...که همین ما را بس... . .🍬🍭🍬🍭🍬 🍭 . #جعبک#جعبک_برای_کودک#جعبک_بازی #کودک #نگاه#دریچه_نگاه #کودکی #خلاقیت #بازی #بازی_با_کودک #جعبک_من #دنیای_کودکی #سرگرمی #اسباب_بازی #کودک_خلاق #هم_بازی #دست_ورزی #خلاقیت #تخیل #مهربانی #بازی_با_کودکت
27 بهمن 1398 06:05:03
4 بازدید
ادمین جعبک
0
0
روز دوم بهار: آشپزباشی
💓 خدایا شکرت بابت دستای توانمندش! تخیل کردنش و بازی کردنش... 💭کاذول، قلقلی کاغذی، دلش قار و قور میکرد از گشنگی قل خورد این ور قل خورد آن ور... با یک غذای کاغذی موافقی؟ پیش به سوی آشپزی با کاغذ پاره ها! پلوی کاغذی با رشتههای کاموایی...به به چه غذای معرکهای... 👯چی کار کنیم بیشتر خوش بگذره؟ دور و برمون رو خوب ببینیم. دیگه چیمیشه تو غذامون بریزیم؟ ادویه ها،نخود لوبیا حتی چند پر از سبزهی عید🙈 👶چند ساله ها بازی کنن؟ از دوسال به بالا موزیک فیلم: از آلبوم یه سر و دوگوش لطفا عکس و فیلم بازی تونو برامون بفرستید یا تو صفحهی شخصی تون بذارید و ما رو تگ کنید. #نوروز_جعبک #جعبک_جان