پست های مشابه
جعبک
🥳 ما با خریدن اسباب بازی های حاضر و آماده و شیک، اونها رو به مصرف گرایی صرف تشویق میکنیم. کودکی که با این فرهنگ بزرگ بشه علاقه ای به ساخت و ساز نداره و به مرور زمان خلاقیتش کم میشه. 🧐سوالاتی که قبل از خرید هر اسباب بازی خوبه که از خودمون بپرسیم: 🙎خلاقیتش رو افزایش میده؟ 🙎به مهارتهای دست ورزی اش کمک میکنه؟ 🙎انگیزه و علاقه اش رو بالا میبره؟ 🙎به اعتماد به نفس و ریسک پذیریش کمک میکنه؟ خوبه که بدونیم؛ بهترین جایگزین اسباب بازی های امروزی ساخت و ساز و رسیدن به یک اسباب بازی جدیده! راستی شعار جعبک رو میدونید چیه؟ اسباببازی ات رو خودت بساز!😍 این اسباب بازی ساده و هیجان انگیز رو با ابزارای جعبک ابزار درست کردیم و از این به بعد یه هشتگ هم براش می ذاریم: #بازی_جعبک_ابزار اگر با جعبک ابزار ما آشنایی ندارید هایلایت #جعبک_ابزار رو ببینید. #جعبک_جان#خلاقیت#بازی#سرگرمی #ایده_بازی#اسباب_بازی
02 مرداد 1399 17:13:53
68 بازدید
جعبک
🎈 . جعبک زیبای ما که برای طراحی اش کلی بالا و پایین کردیم و فکر کردیم. جعبک زیبای ما هنوز از چاپخانه بیرون نیامده و همهی گروهمان چشم به راهش هستیم. ما قیمت کم جعبک برایمان خیلی مهم است اما این دلیل نمیشود که از بستهبندی جذاب بگذریم. این اولین طرح ما برای جعبک ۱ و ۲ است. قرار است جعبک ۱ و ۲ با محتوا و ابزارکهای جذابش این شکلی به دستتان برسد. اگر برای خرید عیدی برنامهای دارید اگر همیشه از محصولات زیبا و خلاقانه استقبال میکنید اگر دغدغهی سرگرمی کودکتان را دارید... همراه ما باشید... همین هفته با تخفیفها و سورپرایز های ویژه . 🍭 🍬🍭🍬🍭🍬🍭🍬 . #جعبک#جعبک_برای_کودک#جعبک_بازی #کودک #نگاه#دریچه_نگاه #کودکی #خلاقیت #بازی #بازی_با_کودک #جعبک_من #دنیای_کودکی #سرگرمی #اسباب_بازی #کودک_خلاق #هم_بازی #دست_ورزی #خلاقیت #تخیل #مهربانی #بازی_با_کودکت
01 اسفند 1398 20:01:42
4 بازدید
جعبک
🖍🖌 -:"ماااااااااامااااااااااان.... حوصله م سر رفتههههههه! " این جمله ایه که احتمالا این روزا تبدیل شده به عذاب مامانا 😂 و ماهم برای خلاص شدن از این عذاب به هر وسیله ای میخوایم سرگرمشون کنیم. تو این پست از فواید #حوصله_سر_رفتن گفتیم. شاید بهش نیاد ولی برای رشد بچه ها این تجربه خیلی مفیده. شما هم بچه هاتون زیاد حوصله شون سر میره؟ تو این جور مواقع چیکار میکنید ؟ #رشد_کودک #بازی_کودک #اسباب_بازی #جعبک
01 شهریور 1400 08:07:26
46 بازدید
جعبک
❗❕❔❓⁉️‼️ مادر ها در مواجهه با جمع کردن اسباب بازی ها سه مدلن گروه اول: مسولیت رو کامل به بچه ها سپردن و میگن اتاق خودته و خودت مسول جمع کردنش هستی و اون قسمت خونه به انباری تبدیل میشه!👩👦 گروه دوم: اولش سعی میکنن بچه ها رو همراه کنن تا با هم جمع کنند وسطهای جمع کردن که میشه و بچه بیخیال جمع کردن میشه از روش تهدید و تطمیع استفاده کنن و در نهایت وسیله ها جمع نمیشه و خون و خونریزی راه می افته 🤦♀️😂 گروه سوم: اون دسته از مادران هستند که خیلی آروم بی صدا بدون درگیر کردن خودشون با بچه ها اسباب بازی ها رو جمع میکنن و گاهی اونها رو از دسترس خارج میکنن تا کمتر خونه منفجر بشه😥 شما جزو کدوم دسته هستین؟ چه جوری مسالمت آمیز اسباب بازی ها رو جمع میکنید؟
23 آذر 1400 15:22:55
12 بازدید
جعبک
🥳 جعبک جدید رو به نام نینی های زیر دوسال طراحی کردیم ولی به کام همهی بچه های زیر ۷ سال! چرا؟ چون با وسایلی که توش گذاشتیم میشه چندین مدل متفاوت بازی کرد و برای بچه های بالای دوسال هم قابل استفاده است. این شما! و این هم #نینی_جعبک عزیز! نینی جعبک، جعبه ایه که بازی هاش برای کودکان حدود ۴ ماه یعنی از همون حدودا که میتونن چیزهای مختلف رو دستشون بگیرن تا دو ساله! این جعبک رو کارت بازی های محشری همراهی میکنه و به تازه مامان ها کمک میکنه تا با هرکدوم از ابزارها چندین بازی مختلف انجام بدن و البته برای بازی کردن با نینی جان برنامه داشته باشن و هرثانیه از خودشون نپرسن؟الان چی کار کنم که سرگرم بشه.🥵 ما تو نینی جعبک جذابمون کارهای دیگه ای هم کردیم که کمکم ازش حرف میزنیم. طراحی این جعبک خیلی ازمون وقت و انرژی گرفته! انتظار ندارید که تو یه پست جمعش کنم؟😁 . عه راستی قیمتش رو یادم رفت! نینی جعبک عزیز۲۲۸ هزارتومانه! اما چون می دونستیم بعضی ها ممکنه برای دوستانشون که تازه مامان شدن هدیه بخرن فقط برای یک هفته تخفیف تپل ۲۰ درصد گذاشتیم. پس این شما و این نی نی جعبک دوست داشتنی که پیش فروشش از همین لحظه شروع میشه اون هم به قیمت ۱۶۸ هزارتومان! 🤔واضحه که ابزارک های ریز داخل جعبه در داخل وسایل دیگه استفاده میشه و اصلا به کودک داده نمیشه دیگه؟ یا بگیم بازم؟😁 تو کارت بازی همه چی رو براتون نوشتیم. #نی_نی_جعبک #جعبک_جان#بازی_حسی#خلاقیت#هوش #نی_نی
16 شهریور 1399 13:11:04
6 بازدید
جعبک
"نه...!" ..... "بازم نههه!"... "گفتم که نههه!".... دیدین ؟ یه وقتا اینقدر پشت هم مجبور میشیم به بچه ها "نه" بگیم که خودمون دیگ از این همه رد کردن درخواستهای بچه ها عذاب وجدان میگیرم. 😔 اونجاس که ممکنه به خاطر این عذاب وجدان الکی به خودمون فشار بیاریم و کارایی رو انجام بدیم که شاید درتوانمون نباشه یا اصلا درست نباشه. ما مامانا احتیاج داریم یه وقتا به یکی که بزنه رو شونه مون و یادآوری کنه که مامان خوبی هستیم. حتی اگر تعداد "نه"هایی که توی شبانه روز میگیم یه کوچولو زیاد شده باشه. براشماهم پیش اومده ؟ #فرزند_پروری #والدین_بخوانند #والدگری #تربیت_فرزند #نه_گفتن #مادر_کافی #یادآوری #مادر_و_كودك #مادر_نمونه #مادر_خوب #روانشناسی_کودک #اصول_تربیتی #اصول_تربیت_فرزند
19 اردیبهشت 1401 14:06:26
26 بازدید
ادمین جعبک
0
0
یک سالی هم می شود که همه مان از شوق گریه کنان و پا برهنه از خانههامان به سمتتان می دویم. یک سالی هم می شود که از شادی داد میزنیم و هیچ کس در خانهاش نیست. هیچ کس... نوروز یک سالی شما آمده اید...شما را با این چشمان ضعیف می بینیم. واضح، روشن...تمام خطوط و چین های کنار چشمانتان را می بینیم. یک سالی هم می رسد شیطان قرنطینه می شود. همه دوباره برادر و خواهر می شویم. هیچ غمی نیست، هیچ حماقتی نیست، هیچ دروغی نیست... نوروزی می آید تلافی این روزهای مثل زهر... ما آزاد میشویم از این زندان، پرواز میکنیم به سویت...سبک میشویم و خالص... نزدیک است نه؟ حسنا و کوثر و زینب و محمد و حسین و نرگس می رسد روزی که شما را ببیند و در هوای بودنتان نفس بکشند. آقا نوروزی می رسد و شما هستید. ما هستیم و جوانیم. خسته نیستیم. پیر نیستیم. نوروزی می آید که بهار است هوا و زمین و آسمان و شرق و غرب ... هیچ کس در خانه اش نیست. مرد و زن پابرهنه در بیابان ها می دوند سوی شما... امید... آخ از این امید تنیده با انتظار...با صبر...با دندان رو جگر فشار دادن و لال ماندن... امید... آخ از امید زندانی حبس ابد برای آزاد شدن... آخ از وقتی ندانی کی و کجا؟ آقای خوب من... آقای منتظر... پارسال این موقع فکر می کردیم دیگر طاقت نداریم و از این بدتر نمی شود زندگی و دنیای بدون تو... اما شد... شد و حالا باز... باز ...باز...امید می دود زیر زخم های تازه مان مثل مرهم...مثل ضماد تر و تازهی آخرین طبیب شهر... آخرین امید.. آخرین درمان... آخرین منجی... آخرین امام، رهبر، ولی، نور ... آخرین نور توی این ظلمات آدم کش... بیا و تمامش کن...بیا به خاطر بچه ها، خوب ها، ضعیف ها، مظلوم ها... بیا طبیب خستهی من...طبیب منتظر مهربان من... آقای خوب رنج کشیدهی من... #نو_روز_با_تو #جعبک_جان