پست های مشابه
جعبک
🍀 بعضی جعبکهامون وروجکند. بعضی جعبکهامون هنرمندند. بعضی جعبکهامون رنگارنگند. اما کفشدوزک یا خودمونیاش کشفدوزک همهی این ها هست و غیر از اون جعبک نجیب و مهربونیه! کفشدوزک جعبک جدید ماست. جعبک کشف و جستوجوگری! جعبکی که متولد شده تا روزهای بهاری آینده رو برای نه فقط بچهها بلکه ما مامان باباها خوشایند کنه! ما هنوز قرنطینهایم. هنوز سفر تعطیله و بچه ها از تجربهی سفر محرومند. فکر کردید بهار متفاوت امسال رو چه طور بگذرونیم؟ تجربهی سفر، مشاهده،جستوجوگری و کشف دوبارهی محیط اطراف رو چه جوری توی این اوضاع کرونا و حبس خانگی با بچه ها تمرین کنیم؟ کفشدوزک متولد شده برای این که توی خونهمون، توی بالکن ، توی حیاط، لابهلای شمشادهای توی کوچه بگردیم و بچرخیم و سفر کنیم. این شما و این جعبک جدید ما و آخرین جعبک قرن! این شما و این کشفدوزک! جعبک کشف و سفر! بیشتر از ابزارهای این جعبک دفترچهی بازی و کارتهای اون جذابش کرده! کمکمک نشونتون میدیم و خیلی تند ثبت سفارش این جعبک با تخفیف ویژهی عیدی شروع میشه! #جعبک_جان#کشفدوزک #خلاقیت#ایده#بازی_کودک#سرگرمی#بچه #بازی#اسباب_بازی
17 اسفند 1399 08:38:40
2 بازدید
جعبک
. 👨👧👦👩👧👦 دخترونهترین و پسرونهترین جعبک! یه سوال که ازمون توی دایرکت خیلی میپرسید دخترونه یا پسرونه بودن جعبک هاست. اینکه کدوم جعبک مناسب دخترهاست یا یه آقا پسر از کدوم جعبک بیشتر خوشش میاد؟ دخترونه بودن ینی چی؟ یا پسرونه بودن یک محصول از کجا میاد؟ یعنی یه آقا پسر نمیتونه عاشق یه جعبک ابزار صورتی پر از پولک و اکلیل باشه یا یه دخترکوچولو نمیتونه عاشق جنبانک و ابزارای پر از حرکت و جنب و جوش باشه؟ گفتن جملاتی مثل: آخه بچهی من پسره! پسرا که نقاشی دوست ندارن! یا.. بچهی من دختره. خیلی اهل بدو بدو و بپر بپر نیست. با خودمون فکر کنیم این مرزبندی بیشتر توی ذهن ماست یا رفتار بچهها؟واقعا کدوم حقیقت داره؟ #دخترونه #پسرونه #دخترونه_پسرونه #جعبک #اسباب_بازی #پک_کاردستی #پک_بازی #فرزندپروری #بازی_با_کودک #سرگرمی_کودک #آموزش_کودک #والدگری #بازی_دخترونه #بازی_پسرونه #کاردستی_ساده #ایده_بازی #روانشناسی_کودک #کودک_سالم #کودک_خلاق #نقاشی_کودک #نقاشی
11 اردیبهشت 1401 00:14:41
23 بازدید
جعبک
🌸🍀🌸🍃 این شما و این هم چسبونک بهاری مون با حال و هوای عید و سفره هفت سین 🤩🐡 از اونجایی که این پک قیمت مناسبتری داره برای عیدی دادن پیشنهادش میکنیم . این بسته با موضوع بهار و نوروز شامل سه عدد کاربرگ و ۸۰ عدد استیکر موضوعیه با قیمت ۴۹ هزارتومان . اگر میخواین به اخرین ارسال های سال ۱۴۰۰ برسین، همین الان میتونید سفارشتونو ثبت کنید🏃♀️ #عیدی_بچه_ها #اسباب_بازی_کودک #استیکر_کودک #استیکر_آموزشی #سرگرمی_کودک #بازی_در_خانه #استیکر #چسبونک #برچسب_کودک #هفت_سین #گیفت_عید #هدیه_عید #کودک_شاد #عیدی_کودکانه #عیدی_کودک #خرید_اسباب_بازی #بازی_مستقل #والدگری
15 اسفند 1400 15:35:30
12 بازدید
جعبک
. 🌋شما در موقعیت های پرفشار چه واکنشی نشون میدین ؟ این پست رو برای پدرمادرایی که میشناسید،بفرستید تا اوناهم تو کوقعیت ها این چنینی بهترین واکنش رو از خودشون نشون بدن #جعبک #والدگری #فرزند_پروری #روانشناسی_کودک #روانشناسی_رشد #کودک_سالم #مادر_نمونه #اسباب_بازی_کودک #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #مادر_پدر_آگاه #والدین_بخوانند #والدین_نمونه #والدین_آگاه
22 تیر 1401 15:44:10
122 بازدید
جعبک
#نینی_جعبک🥳 با اختلاف نازترین، حرفه ایترین و کاملترین محصول جعبک همین دخترکوچولوی نازمونه که تو این ده روز فروشش ما رو غافلگیر کرد. هنوز براش تبلیغ زیادی نکردیم و هنوز به دست فروشگاه ها نرسوندیمش اما تولید اولش کم کم داره تموم میشه. گروه سنی: ۴ ماه تا ۳ سال قیمت: ۲۲۸ تومان برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش بهمون دایرکت بدید تا کمکتون کنیم.😊 #جعبک_جان#خلاقیت#نی_نی#کودک_خلاق#نوپا#ایده #سرگرمی
01 مهر 1399 14:03:45
3 بازدید
جعبک
از خوشگلیای جعبک ابزار ببینیم ؟ 🤩 با این جعبک تقریبا میشه گفت خیال خودتونو از بابت ابزار کاردستی برای بچه ها راحت میکنید و هم اینکه یه بسته مطمئن و مرتب داره برای جمع کردنشون. جعبک ابزار ما موجودی های آخره و ممکنه دیگه به این شکل شارژ نشه. پس این آخریها رو دریابید😍 قیمت مدل پلاس ۳۱۰ تومان. (مدل در ویدیو) قیمت مدل متوسط ۲۱۳ تومان. #ابزار_بازی #ابزار_کاردستی #ابزار_سرگرمی #اسباب_بازی #اسباب_بازی_کودک #خلاقیت_کودک #کاردستی_وسایل_بازیافتی #کاردستی_ساده #پیپ_پاک_کن #پوم_پوم #پوم_پوم_رنگی #چوب_بستنی #گیره_چوبی #گیره_فانتزی #پولک #نمک_رنگی
26 اردیبهشت 1401 08:16:32
55 بازدید
ادمین جعبک
0
2
🎈🎉🎀 خیلی وقتا با خودمون فکر میکنیم خودباوری، احساس ارزشمندی و عزت نفس مثه یه آمپول میمونه که انگار باید به بچه ها بزنیم و از اون به بعد هم بچه مون موجود دیگه ای میشه. اما همه اینا به مرور و از لای ریز به ریز رفتارهایی که با بچه ها داریم به وجود میاد و توشون رشد میکنه. این پست یه تلنگر و یادآوریه به همه مون تا با بچه ها محترمانه تر برخورد کنیم و تصور نکنیم اونا متوجه نمیشن. لازمه بهشون گاهی توضیح بدیم و مطمئن باشیم اینطوری زودتر و بهتر هم به خواسته هامون میرسیم. شما تجربه ای تو این زمینه داشتین ؟