پست های مشابه
جعبک
🧩🧶 ❌کپشن را بخوانید ❌ روایت اول : زهرا پشت تلفن گریه میکند. که: من دیگر نمیتوانم. دیگر با دوتا بچه نمیتوانم. دیگر نمیکشم و من که خوشی زده زیر دلم و همیشه مزخرف ترین آدم برای دلداری دادن هستم؛ میگویم: زهرا! از عمد که نبوده. سوتی بوده. یک اشتباه! چرا به خاطر یک اشتباه اینقدر خودت را اذیت میکنی؟ مگر من کم اشتباه کردهام توی جعبک؟ کم سوتی دادهام؟ شش میلیون برای تبلیغ دادیم؟ چه شد؟ ندیدی چه بلایی سر پیج آمد؟ داریم کار میکنیم و یاد میگیریم. این هم تجربه است... میخندم تا زهر گریههایش را بگیرم. زهرا باز خودزنی میکند که این اشتباه فاجعه است. بیشتر از یک سوتی است. من بی دقتی کردم. عصر فاکتور یکی از کارهای سفارشیمان را دیده و به هم ریخته. فهمیدیم توی قیمت گذاری یک سوتی بزرگ دادهایم و محصولمان را با حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد ضرر خالص فروختهایم. میخندم. کاری از دستم بر نمیآید. سفارش و پرداختی گرفتهایم. آن هم زیااااد. نمیشود دیگر کاری کرد. زهرا خسته است. امروز با دو تا بچه آمده بود کارگاه. حسنای کوچکش از رفلاکس به خودش می پیچید و بی قرار بود و برادر بزرگتر حوصلهاش سر رفته بود و مدام با مادرش درگیر بود. بعد هم که دوساعت ترافیک را تحمل کرده تا از کارگاه برسد خانه. میگویم: زهرا آرام باش! تمام شد رفت. چرا اینقدر خودت را اذیت میکنی؟ فدای سرت! با بغض و فریاد اصرار میکند که من این ضرر مالی را جبران میکنم. مستاصل میشوم و میگویم: باشد هروقت من آن شش میلیون پولی که حیف تبلیغ فلان بلاگر شد را به جعبک دادم تو هم این ضرر را جبران کن. دوسال کار مداوم و شبانهروز با بچههای قد و نیم قد از نوزاد چندماهه تا کودک پنج ساله همگیمان را خسته کرده. گاهی میان حجم کارهای بستهبندی و ارسال کم میآوریم. هرازگاهی یکیمان میزند به جاده خاکی که ما دیگر نمیتوانیم و بیایید جعبک را تعطیل کنیم. و بقیه شانههایش را میمالند و میگویند: ببین! تو فقط کمی خستهای! برو استراحت ما هستیم.. واقعیت این است که جعبک حاصل یک کار گروهی تمام عیار است و من فاطمه سادات عضو کوچکی از تیم جعبک اینجا هستم تا درمورد این تیم کوچک و اتفاقاتی که درون آن میافتد بیشتر بنویسم... #استارتاپ #کارآفرینی #اول_مسیر #تولید_محصول #مادر_شاغل #جعبک #اسباب_بازی #اسباب_بازی_کودک #فرزند_پروری #والدگری #کاردستی_کودک #کاردستی #ابزار_بازی #ابزار_کاردستی #ابزار_نقاشی #روایت_کارآفرینی #بانوان_کارآفرین #مادر_خوب #کارتیمی #کارگروهی #موفقیت
30 بهمن 1400 14:34:18
37 بازدید
جعبک
با نام و یاد خدا!🥰 جعبک کوچولوی ما یکم اسفند یک ساله میشه. (دست و جیغ و هورا) 🥳🥳 🤩 و ما رفقای جعبکجون قراره، هفت شب و هفت روز یک سالگیاش رو جشن بگیریم!🤩 چه جوری؟؟!🤔 این هفته خفن ترین تخفیفها رو توی این یک سال برای شما می گذاریم. برای شمایی که یک ساله ما رو دنبال میکنید یا نه تازه به جمع ما جعبکی ها پیوستید. 😍 برای تشکر از این که ما رو با تمام قوت و ضعفهامون پذیرفتید و دنبال کردید. دست و روی جعبکهامونو شستیم، موهاشونو شونه زدیم و تر و تمیز آمادهی اینکه به خونههای شما بیان.👼 ۱۰۰ جعبک رو برای ۱۰۰ نفر تخفیف خیلی خیلی خفن گذاشتیم. این ۱۰۰ نفر شامل ۵ گروه میشن! میتونید تو هر کدوم از این گروهها برید و سفارشتون رو با تخفیف ها و هدیه های خفن ثبت کنید: گروه اول:تخفیف و هدایا برای ۲۰ نفر از کسانی که اولین خرید رو از ما دارند. گروه دوم: تخفیف ویژه برای ۲۰ نفر از مشتریان قدیمی باشگاه مشتریان گروه سوم: تخفیف ویژه برای ۲۰ خرید گروهی از جعبک گروه چهارم: تخفیف ویژه برای ۲۰ نفر متولدین اسفند گروه پنجم: تخفیف ویژه برای ۲۰ نفر از کسانی که کوچولوهای زیر دوسال دارند. یه سری جزییات و آپشن های ویژهی هفتهی تولدیان داریم که با روشن کردن زنگولهی بالای پیج از این تخفیف ها تو استوری باخبر می شید. این هفت روز استوری های ما رو ببینید و از تخفیف های جعبک جا نمونید. توی این پست هم کافیه ۲ نفر از دوستانتون رو تگ کنید و بهشون تولد جعبک و هفتهی پر از تخفیفش رو خبر بدید. ما بین دوستان تگ کننده قرعه کشی میکنیم و به ۳ نفر...ببین منو! ۳ نفر جعبک رایگان میدیم. جعبک چی؟ راااایگان بزن بریم!🤸 #حراج#تولد#اسباب_بازی#بازی#بچه#کودک#ایده_بازی#هدیه #جعبک#جعبک_جان
25 بهمن 1399 15:58:25
4 بازدید
جعبک
🖍🖌🪅 هیچ محدودیتی برای قدرت خیال و تصور بچه ها وجود نداره. کاردستی درست کردن یه راه عالیه برای تصور بی حد و اندازه. شاید فقط یه #پیپ_پاک_کن و چندتا دونه #پوم_پوم به نظر بیاد ولی بچه ها تو ذهنشون با همینا دنیای تموم نشدنی شکل ها رو میتونن تصور کنن. #جعبک_ابزار ، پر از وسایلیه که قدرت تخیل بچه ها رو تقویت میکنه. #اسباب_بازیتو_خودت_بساز #خلاقیت #اسباب_بازی #رشدکودک #خلاقیت_کودک #کاردستی_کودک #کاردستی
30 مرداد 1400 08:38:12
5 بازدید
جعبک
🚀 چرا اینقدر لازمه که با بچه هامون بازی های حرکتی انجام بدیم...؟ توی این مدت که به خاطر کرونا بیشترمون خونه نشین شدیم و بچه ها از رفتن به فضاهای باز و فعالیت جنب و جوش محروم بودن ممکنه متوجه تغییراتی توی روحیه بچه ها شده باشیم... اگر بچه ها به قدر کافی و به شکل عالی بازی نکنند چه اتفاقی میافته؟ بازی نکردن با بچه ها فقط منجر به کسالت اونها نمی شه بلکه خیلی اوقات، ریشه مسائلی مثل: پرخاشگری،لجبازی یا پایین اومدن انعطاف پذیری ،استرس و ... به همین موضوع بر میگرده بهترین راهکار برای حل این مشکلات رفتاری بچهها بازی های هیجانی با بچه هاست... بازی کردن رو جدی بگیریم و بستر مناسبش رو فراهم کنیم! میدونید با چسبرنگی که گذاشتیم تو جنبانک چه بازیهایی میشه کرد؟😍 #جعبک_جنبانک#جنبانک#جعبک_جان #ایده_بازی#سرگرمی#کودک#ایده
09 خرداد 1399 13:56:09
54 بازدید
جعبک
یک سالی هم می شود که همه مان از شوق گریه کنان و پا برهنه از خانههامان به سمتتان می دویم. یک سالی هم می شود که از شادی داد میزنیم و هیچ کس در خانهاش نیست. هیچ کس... نوروز یک سالی شما آمده اید...شما را با این چشمان ضعیف می بینیم. واضح، روشن...تمام خطوط و چین های کنار چشمانتان را می بینیم. یک سالی هم می رسد شیطان قرنطینه می شود. همه دوباره برادر و خواهر می شویم. هیچ غمی نیست، هیچ حماقتی نیست، هیچ دروغی نیست... نوروزی می آید تلافی این روزهای مثل زهر... ما آزاد میشویم از این زندان، پرواز میکنیم به سویت...سبک میشویم و خالص... نزدیک است نه؟ حسنا و کوثر و زینب و محمد و حسین و نرگس می رسد روزی که شما را ببیند و در هوای بودنتان نفس بکشند. آقا نوروزی می رسد و شما هستید. ما هستیم و جوانیم. خسته نیستیم. پیر نیستیم. نوروزی می آید که بهار است هوا و زمین و آسمان و شرق و غرب ... هیچ کس در خانه اش نیست. مرد و زن پابرهنه در بیابان ها می دوند سوی شما... امید... آخ از این امید تنیده با انتظار...با صبر...با دندان رو جگر فشار دادن و لال ماندن... امید... آخ از امید زندانی حبس ابد برای آزاد شدن... آخ از وقتی ندانی کی و کجا؟ آقای خوب من... آقای منتظر... پارسال این موقع فکر می کردیم دیگر طاقت نداریم و از این بدتر نمی شود زندگی و دنیای بدون تو... اما شد... شد و حالا باز... باز ...باز...امید می دود زیر زخم های تازه مان مثل مرهم...مثل ضماد تر و تازهی آخرین طبیب شهر... آخرین امید.. آخرین درمان... آخرین منجی... آخرین امام، رهبر، ولی، نور ... آخرین نور توی این ظلمات آدم کش... بیا و تمامش کن...بیا به خاطر بچه ها، خوب ها، ضعیف ها، مظلوم ها... بیا طبیب خستهی من...طبیب منتظر مهربان من... آقای خوب رنج کشیدهی من... #نو_روز_با_تو #جعبک_جان
29 اسفند 1398 12:18:09
4 بازدید
جعبک
🎈 ما هم بازی... 🍭 #جعبک #کیت_کید #کودک #بازی #سرگرمی #آزادی_کودک #هم_بازی #دست_ورزی #خلاقیت #تخیل
30 آذر 1398 06:46:39
2 بازدید
ادمین جعبک
1
2
🍂🍁 این روزا هوا جون میده برا پیاده روی. تو این پست چندتا ایده دادیم بهتون، تا به این بهانه دست بچه ها رو بگیرید و به یه پیاده روی دلچسب برید. برامون از تجربه هاتون بگید. معمولا کجا میرید پیاده روی ؟ پارک ؟ جایی که فضای خوبی داشته باشه سراغ دارین ؟ با بچه ها درمورد چی صحبت میکنید؟ 🐞راستی به مناسبت و شکرگزاری این روزای بارونی پاییز جعبک جذاب طبیعتگردیمون یعنی #کشفدوزک ۱۲ درصد تخفیف خورده🤩 قیمتش شده ۱۹۸ تومان و برای بالای ۲ و نیم سال مناسبه😍 بهمون برای خرید دایرکت بدید🙃