پست های مشابه
جعبک
روز سیزدهم بهار🌿 💓خدایا شکرت بابت گیاهان، بابت سرسبزی و لطافت بهار که حتی از پشت پنجره هم چشمای آدم رو روشن میکنه... 👯چه جوری بازی کنیم؟ بسیار ساده و خوشمزه! خوشمزه؟ بله😊 ماست دارید دیگه؟ خب خدا رو شکر سه تا کاسه ی کوچیک بریزید هرچی رنگ خوراکی دارید بریزید تو ماست ها! این بود بازی امروز ما! یه رنگ انگشتی ساده و خوشمزه که نقاشی کشیدن باهاش خیلی تجربهی جالبیه. رنگ خوراکی نداشتیم چی؟ زردچوبه دوست ما 😊 این از رنگ زرد. رنگ لبو و کلم قرمز و دارچین هم می تونه به شما رنگای بامزه ای بده. امتحان کنید. . 👼آیا می دانستید این بازی از شش ماهگی تااااا هر وقت شما بگید کاربرد داره؟ مامان هایی که نی نی زیر دوسال دارید مقدمات این بازی رو حتما هر هفته چندبار برای بچه ها فراهم کنید تا قشنگ با ماستا دوش بگیرند! کیفی می کنند با این بازی...دیدم که میگم... لطفا عکس و فیلم بازی تونو برامون بفرستید. از بین ارسال کنندگان قرعه کشی میکنیم و به یک مامان و نینیخوش شانس ۵۰ درصد تخفیف روی جعبک بعدی میدیم.😌 #ایده_بازی #بازی #بازی_کودک #کودک #بازی_خانگی #خلاقیت #کودکانه #سرگرمی #preschoolactivities #قرنطینه #ایده #مونته_سوری #کودکی #کاردستی #بازی_آپارتمانی #در_خانه_بمانیم #بازی_با_کودک #پیشنهاد_بازی #learning #یادگیری #مادر_کودک #play #ایده_بازی_کودک #child #childhood #بازی_خلاقانه #یادگیری_با_طعم_لذت #کودکان #بچه_های_جعبکی #پرورش_فرزند
13 فروردین 1399 16:10:14
67 بازدید
جعبک
🧩🧶 ❌کپشن را بخوانید ❌ روایت اول : زهرا پشت تلفن گریه میکند. که: من دیگر نمیتوانم. دیگر با دوتا بچه نمیتوانم. دیگر نمیکشم و من که خوشی زده زیر دلم و همیشه مزخرف ترین آدم برای دلداری دادن هستم؛ میگویم: زهرا! از عمد که نبوده. سوتی بوده. یک اشتباه! چرا به خاطر یک اشتباه اینقدر خودت را اذیت میکنی؟ مگر من کم اشتباه کردهام توی جعبک؟ کم سوتی دادهام؟ شش میلیون برای تبلیغ دادیم؟ چه شد؟ ندیدی چه بلایی سر پیج آمد؟ داریم کار میکنیم و یاد میگیریم. این هم تجربه است... میخندم تا زهر گریههایش را بگیرم. زهرا باز خودزنی میکند که این اشتباه فاجعه است. بیشتر از یک سوتی است. من بی دقتی کردم. عصر فاکتور یکی از کارهای سفارشیمان را دیده و به هم ریخته. فهمیدیم توی قیمت گذاری یک سوتی بزرگ دادهایم و محصولمان را با حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد ضرر خالص فروختهایم. میخندم. کاری از دستم بر نمیآید. سفارش و پرداختی گرفتهایم. آن هم زیااااد. نمیشود دیگر کاری کرد. زهرا خسته است. امروز با دو تا بچه آمده بود کارگاه. حسنای کوچکش از رفلاکس به خودش می پیچید و بی قرار بود و برادر بزرگتر حوصلهاش سر رفته بود و مدام با مادرش درگیر بود. بعد هم که دوساعت ترافیک را تحمل کرده تا از کارگاه برسد خانه. میگویم: زهرا آرام باش! تمام شد رفت. چرا اینقدر خودت را اذیت میکنی؟ فدای سرت! با بغض و فریاد اصرار میکند که من این ضرر مالی را جبران میکنم. مستاصل میشوم و میگویم: باشد هروقت من آن شش میلیون پولی که حیف تبلیغ فلان بلاگر شد را به جعبک دادم تو هم این ضرر را جبران کن. دوسال کار مداوم و شبانهروز با بچههای قد و نیم قد از نوزاد چندماهه تا کودک پنج ساله همگیمان را خسته کرده. گاهی میان حجم کارهای بستهبندی و ارسال کم میآوریم. هرازگاهی یکیمان میزند به جاده خاکی که ما دیگر نمیتوانیم و بیایید جعبک را تعطیل کنیم. و بقیه شانههایش را میمالند و میگویند: ببین! تو فقط کمی خستهای! برو استراحت ما هستیم.. واقعیت این است که جعبک حاصل یک کار گروهی تمام عیار است و من فاطمه سادات عضو کوچکی از تیم جعبک اینجا هستم تا درمورد این تیم کوچک و اتفاقاتی که درون آن میافتد بیشتر بنویسم... #استارتاپ #کارآفرینی #اول_مسیر #تولید_محصول #مادر_شاغل #جعبک #اسباب_بازی #اسباب_بازی_کودک #فرزند_پروری #والدگری #کاردستی_کودک #کاردستی #ابزار_بازی #ابزار_کاردستی #ابزار_نقاشی #روایت_کارآفرینی #بانوان_کارآفرین #مادر_خوب #کارتیمی #کارگروهی #موفقیت
30 بهمن 1400 14:34:18
37 بازدید
جعبک
🎈 ما هم بازی... 🍭 #جعبک #کیت_کید #کودک #بازی #سرگرمی #آزادی_کودک #هم_بازی #دست_ورزی #خلاقیت #تخیل
30 آذر 1398 06:46:39
2 بازدید
جعبک
🎈🎉🎀 خیلی وقتا با خودمون فکر میکنیم خودباوری، احساس ارزشمندی و عزت نفس مثه یه آمپول میمونه که انگار باید به بچه ها بزنیم و از اون به بعد هم بچه مون موجود دیگه ای میشه. اما همه اینا به مرور و از لای ریز به ریز رفتارهایی که با بچه ها داریم به وجود میاد و توشون رشد میکنه. این پست یه تلنگر و یادآوریه به همه مون تا با بچه ها محترمانه تر برخورد کنیم و تصور نکنیم اونا متوجه نمیشن. لازمه بهشون گاهی توضیح بدیم و مطمئن باشیم اینطوری زودتر و بهتر هم به خواسته هامون میرسیم. شما تجربه ای تو این زمینه داشتین ؟
28 آبان 1400 11:34:08
38 بازدید
جعبک
🖌🖍 روزی روزگاری یه مداد شمعی زرد کوچولو بود که با پدر مادرش تو یه خونه زندگی میکرد و خیلی نقاشی کشیدن رو دوست داشت. اون همه چیز رو به رنگ زرد میکشید. خورشید، جوجه، گل آفتابگردون، حتی فیل ها و ابرها رو هم به رنگ زرد میکشید. یه روز آبی کوچولو به همراه مادر پدرش اومد خونه اون ها مهمونی... آب کوچولو و زردکوچولو تصمیم گرفتن باهم یه نقاشی بکشن. زردکوچولو یه خورشید زرد کشید و آبی کوچولو هم براش یه آسمون آبی... زر کوچولو کمی پایین تر یه درخت زرد کشید آبی کوچولو گفت :"اما درخت که زرد نیست. آبیه!" و اومد روی نقاشی زردکوچولو رو آبی کرد. زرد کوچولو میخواست جلوش رو بگیره اما یه دفه یه چیز عجیب دیدن.... ! درخت دیگ نه زرد بود و نه آبی... اون سبز شده بود... اونا از کشفشون خوشحال شدند و رفتند کلی چیزای سبز باهم کشیدند مثل سوسمار سبز، دایناسور سبز، چمن سبز و لاکپشت... 🖍🖌 بچه ها با داستان های با مزه میتونین ترکیب رنگ ها رو باهم یادبگیرن... شما از چه روشی برای آموزش ترکیب رنگ ها استفاده میکنید ؟ 🖍🖌
19 شهریور 1400 09:15:02
71 بازدید
جعبک
مادر پدر بودن، یه شغل تمام وقته که استعفا و مرخصی نداره 😂 یه وقتا دنبال ایده میگردیم که در حالت ولو شده و غش کرده از خستگی بازم بچه ها رو سرگرم کنیم تا بتونیم دو دقیقه استراحت کنیم. این پست رو بهتون پیشنهاد میکنیم ذخیره کنید برای روزایی که لو باتری دادین. و بفرستین برای بقیه پدر مادرا، دعای خیرشون شاملتون میشه 🤭 شما اینجور موقعا چطور بچه ها رو سرگرم میکنید ؟
01 آبان 1400 16:53:50
39 بازدید
ادمین جعبک
0
3
😊این پست ورق زدنیه! حتما همهی اسلایدا رو ببینید. توی خونه شما هم کلی اسباب بازی هست که دیگه جذابیتش رو برای بچهجان از دست داده و داره یه گوشه خاک میخوره و شما هی به خاطر خریدنش حرص میخورید؟🤔 تو این پست میخوایم ببینیم که چطور با چیدن خلاقانهی اسباب بازیها کنار هم یا ترکیبکردنشون با هم، میتونیم بچه ها رو به بازی دعوت کنیم؟ توی خونهی شما کدوم ترکیب اسباببازی ها خیلی جواب داده؟ چی رو با چیا بچه ها همیشه استفاده میکنن و اگر کنار هم باشن کلی کار میشه باهاشون کرد؟ برامون بنویسید.. #اسباب_بازی#کودک#بچه#بازی#سرگرمی #خلاقیت#جعبک#جعبک_جان