پست های مشابه

aliyeh.heybatii

در گوش همه ما زن ها گفتند : در گوش همه ما مردها خواندند چقد جلو احساسات رو با این جمله گرفتی؟؟ چقد جلوی احساسات فرزندتون رو با این جملات گرفتین؟ #مرد#زن#تبعیض #تبعیض_جنسیتی #سکوت#احساسات#احساسات_ابراز_نشده #دختر#پسر#باورها #مدیریت_رفتار#سکوت#سکوت_تلخ #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

12 شهریور 1400 17:13:01

20 بازدید

aliyeh.heybatii

بچه های زیر دو سال نیازهای رشدی و عاطفی ای دارند که اگر به آن ها توجه درستی بشه باعث میشه در آینده رفتارهای غیر منطقی انجام ندن .یکی از این نیازها بغل شدن و در آغوش گرفته شدنه بچه هایی که از تولد تا دو سال بیشتر در آغوش بودن و نیاز به بغل شدن در اون ها ارضا شده، تکلم بهتری دارن و از اعتماد به نفس خیییلی بیشتری برخوردارن. پس مامانای خوب باباهای مهربون لطفا آغوشتون رو از کودک دریغ نکنید تا به حال به واژه ی بغلی شدن فکر کرده اید؟ آیا از بزگتراتون شنیدید که میگن بغلش نکن بغلی میشه ؟ چقدر خوشحال میشم وقتی نظرتونو به اشتراک میزارید😍 اگه تجربه ای یا حرفی، سخنی😉احساسی در این مورد دارید بنویسید تا از تجربه ی هم استفاده کنیم😊🙏 #فرزندپروری #کودک #کودکان#کودک_و_نوجوان #بغلی_شدن_کودک #بغلی_شدن_نوزاد #نیازهای_کودک#اعتماد#امنیت#طرحواره#تربیت#پرورش#آغوش#آغوش_مادر #بغلی_شدن_بچه #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند

05 دی 1399 19:14:15

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. ای کاش برای دوست داشتنمان دنبال بهانه ی موجه نمیگشتیم... دنبال یک تاریخ، یک مناسبت ، یک روز... که در تقویم دل عزیزانمان خاطره اش کنیم. باور کنید هر روز میشود بدون مناسبت دوست داشت... بدون دلیل هدیه داد ، بدون تاریخ شاد بود و بی بهانه در آغوش کشید... ما به سکوت و غرور و انکار عادت کرده ایم! آدم ها نیاز دارند که هر روز دوست داشته شوند آدم ها از بی مهری و بی توجهی پیر میشوند آرزو میکنم هیچ کس هیچ کس در جهان طعم تلخ نادیده شدن را نچشد... و هیچ کس برای دوست داشته شدن در انتظار روز تولدش نماند! #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #عشق#انکار#بی_توجهی#عاشقانه_ها#انسان#آغوش#مهر#توجه#تولد#بیرجند#بیرجند_شهر_من

04 آذر 1399 16:08:34

1 بازدید

aliyeh.heybatii

. در صورتی که رابطه پدر و دختر با یکدیگر سرد باشد، دختر در ارتباط با مردها دچار مشکلات متعددی خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از : دخترهایی که به شکل افراطی و مبالغه آمیزی به مرد (یا مردها) می‌چسبند و دخترهایی که به شکل غیر منطقی و بی دلیل از مردها بیزارند، در کودکی و نوجوانی رابطه خوبی با پدر نداشته اند. دخترهایی که در زندگی بزرگسالی با مردهای متعدد وارد رابطه می‌شوند، از سوی پدر خلاء عاطفی شدیدی را تجربه کرده اند. دخترهایی که در رابطه نمی توانند از خطاهای طبیعی و انسانی مردها بگذرند و آنها را نمی بخشند، اغلب پدرهایی داشته اند که نسبت به آن‌ها رفتار بی مسئولیتی از خود نشان داده است. #پدر_دختری#دختر#پدران#پدرانه_دخترانه #پدر#تربیت#عشق_به_دخترم #رابطه_سالم#فرزندپروری#فرزند_پروری#دختران_موفق#خانواده#عالیه_هیبتی #عالیه_هیبتی_روانشناسی_کودک#بیرجند

25 خرداد 1399 05:23:14

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. این ۵ نکته #اندام_های_خصوصی_کودک #مالکیت_بدن #نه_گفتن #بیان_راز_بد #صحبت_با_والدین(فرد مورد اعتماد) رو همین امروز بهشون آموزش بدید در قالب داستان یا بازی هم میتونید یاد بدید و اگه قبل آموزش دادید مرور کنید . با این گفتگوی ساده تا حد زیادی بچه ها رو از آسیب جنسی در امان نگه دارید. #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #تربیت_فرزند #تربیت_جنسی_کودک #فرزندپروری_مثبت #فرزند_پروری #دختر#پسر #والدین_آگاه #والدین_سمی

20 آبان 1399 06:53:55

2 بازدید

aliyeh.heybatii

پدر و مادرانی که 24 ساعته ، در هرکاری، سایه به سایه همراه کودکشان هستند، و اجازه رشد و تجربه کردن را به او نمیدهند، فرزندانی لوس و به شدت وابسته تربیت میکنند .از آنجایی كه این بچه‌ها در دوران كودكی اجازه امتحان كردن بسیاری از بازی‌ها و سرگرمی‌ها را نداشته اند، با رسیدن به دوره نوجوانی و جوانی شخصیتی عقده‌ای و افراطی از خود نشان می‌دهند. . این افراد فرصت لذت بردن از دوران كودكی خود را نداشتند و مرتب باید در كلاس‌هایی كه والدین‌شان برای آنها ثبت‌نام كرده بودند، شركت می‌كردند اما اكنون كه آنها استقلال بیشتری دارند دیگر توانایی كنترل خود را ندارند و ممكن است دست به انجام هر كار خطرناكی بزنند تا كمبودهای چند سال پیش را جبران كنند. #بادیگارد #والدین #کودک#نوجوان#استقلال#تجربه#شکست#مسئولیت#شخصیت_سالم#نگهداری_از_کودک#رشد#تجربه #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

06 آذر 1400 18:50:58

43 بازدید

عالیه هیبتی

0

0

مادر بودن یکی از سخت ترین شغل هاست با هزاران وظیفه و مشکل و سختی یک شغل ۲۴ ساعته که بازنشستگی و حقوق و مزایا نداره و این شغل مثل هر حرفه ای برای انجامش و بهتر و بهتر انجام دادنش نیاز به کسب دانش و مهارت داره فرزندان ما مهمترین سرمایه ها و داشته های ما هستند و اگر بخواهیم پدر و مادر خوبی باشیم باید بدونیم و یاد بگیریم که واکنشی درست در مقابل رفتارهای فرزندمون داشته باشیم چون میدونیم اگر شیوه تربیتی ناصحیحی را پیش بگیریم فرزندی بزرگ میکنیم با انواع کمبودها ، اضطراب،وسواس و عزت نفس و اعتماد به نفس پایین با انواع مشکلات رفتاری و خلقی که در آینده با هزینه های مالی جبران نمیشه اینها چیزهایی هستند که من و شما هم در دوران کودکی مان تجربه کرده ایم ،حسش کرده ایم و اکنون آسیبش را در قلبمان حس میکنیم. حالا که این فرصت به ما رسیده برای یک مادر خوب بودن مراقب کودکی کودکمان باشیم و این حس و ارث را به فرزندمان منتقل نکنیم و این وظیفه ماست که بهترینهای ممکن را نه فقط در لباس و برند بلکه بهترین در تربیت رو براشون فراهم کنیم. دوره #مادر_۱۴۰۰ به صورت وبینار (کلاس انلاین) برگزار میشه و برای شرکت در کلاس نیاز نیست خونه رو ترک کنید پیشنهاد میکنم به صفحه ای که ویژه این محصول طراحی شده برید و جزئیات و ویژگی های کامل این دوره را مطالعه کنید bit.ly/mother1400 لینک رو در بیوی پیج هم گذاشتم

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

0

0

مادر بودن یکی از سخت ترین شغل هاست با هزاران وظیفه و مشکل و سختی یک شغل ۲۴ ساعته که بازنشستگی و حقوق و مزایا نداره و این شغل مثل هر حرفه ای برای انجامش و بهتر و بهتر انجام دادنش نیاز به کسب دانش و مهارت داره فرزندان ما مهمترین سرمایه ها و داشته های ما هستند و اگر بخواهیم پدر و مادر خوبی باشیم باید بدونیم و یاد بگیریم که واکنشی درست در مقابل رفتارهای فرزندمون داشته باشیم چون میدونیم اگر شیوه تربیتی ناصحیحی را پیش بگیریم فرزندی بزرگ میکنیم با انواع کمبودها ، اضطراب،وسواس و عزت نفس و اعتماد به نفس پایین با انواع مشکلات رفتاری و خلقی که در آینده با هزینه های مالی جبران نمیشه اینها چیزهایی هستند که من و شما هم در دوران کودکی مان تجربه کرده ایم ،حسش کرده ایم و اکنون آسیبش را در قلبمان حس میکنیم. حالا که این فرصت به ما رسیده برای یک مادر خوب بودن مراقب کودکی کودکمان باشیم و این حس و ارث را به فرزندمان منتقل نکنیم و این وظیفه ماست که بهترینهای ممکن را نه فقط در لباس و برند بلکه بهترین در تربیت رو براشون فراهم کنیم. دوره #مادر_۱۴۰۰ به صورت وبینار (کلاس انلاین) برگزار میشه و برای شرکت در کلاس نیاز نیست خونه رو ترک کنید پیشنهاد میکنم به صفحه ای که ویژه این محصول طراحی شده برید و جزئیات و ویژگی های کامل این دوره را مطالعه کنید bit.ly/mother1400 لینک رو در بیوی پیج هم گذاشتم

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن