پست های مشابه

aliyeh.heybatii

نظرت مهمه پس بگو لطفاً🙏 موافق سنگ صبور شدن بچه هستی یا نه؟ #سنگ_صبور #کودک #والدین #دعوای_والدین #والدین_سمی #طرحواره_های_ناسازگار #ابیوز_عاطفی #والدین_آگاه #هماهنگی_والدین_در_تربیت#فرزند_پروری #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی

11 دی 1400 18:17:00

32 بازدید

aliyeh.heybatii

باشعور باشیم در مواجهه با کسانی که کودک دارند مدام نپرسیم: -هنوز بچه‌ات رو از پوشک نگرفتی؟ من بچم رو سر یک سالگی از پوشک گرفتم. -هنوز داری بهش شیر میدی؟خودتو داغون کردی که....... -از این لباس جنس ارزونا میخری واسه بچت؟من اگه خودمم نداشته باشم واسه بچم لباس مارک میخرم...... -چرا به غذاش نمیرسی؟خیلی ریز مونده. _موهاشو خودت زدی؟آرایشگاه نمیبریش؟ -هنوز مهد نبردیش؟بچه ها از سن کم باید برن مهد. دوست عزیز این موارد و مواردی از این قبیل هیچ ارتباطی به ما ندارد. باشعور رفتار کنیم و دیگران را به مثابه کیسه بکس فرض نکنيم. #شعور#درک#تربیت#خانواده#سوالات_بی_ربط#فرزند_پروری#کودک#نوجوان#والدین#مشاوره_آنلاین #مشاوره_خانواده #مشاوره_تلفنی_روانشناسی #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #بیرجند

02 اردیبهشت 1400 16:57:47

0 بازدید

aliyeh.heybatii

#داستان #کتاب #قصه#نورون#کودکان_نوپا #مغز_کودکان #کتاب_خوب #کتاب_کودک_نوجوان #والدین_آگاه #تربیت_صحیح_فرزند #فرزند #فرزند_سالم #فرزند_پروری #عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده

17 خرداد 1400 17:32:14

3 بازدید

aliyeh.heybatii

#بهشت#مادر#پدر#خواهر#برادر#فرزند#همسر#معلم#دوست#زندگی#عالیه_هیبتی_روانشناس_کودک_نوجوان_خانواده #مشاوره_تلفنی #روانشناسی_کودک #روانشناسی_نوجوان

27 اردیبهشت 1400 17:24:34

1 بازدید

aliyeh.heybatii

ویدئویی زیبا از پیشنهاد و آرزوهای افراد به ما در سنین مختلف #آرزو #امیدواری #تجربه #زندگی_آرام

17 مرداد 1399 06:57:01

0 بازدید

aliyeh.heybatii

. نوزاد انسان بخشی از دوران تکاملیش رو در خارج رحم میگذرونه و تا دو سالگی طول میکشه. در این دو سال مادر و کودک یکی هستن. مادر سرش درد بگیره کودک سرش ذق ذق میکنه، یعنی نه تنها ارتباط معنوی و عاطفی دارند حتی ارتباط فیزیولوژیکی هم دارند وقتی که نوزاد را جدا میکنیم بعد میگیم بگذار گریه کنه و بغلی نشه این. کودک دچار فقدان مادری میشه. فقدان مادر، یعنی من حامی ندارم من کسی رو ندارم من خودم باید متکفل همه امور خودم باشم. بعد ها ما به این افراد میگیم درونگرا، اصلا ریشه اوتیسم در همین جدایی نابجاست #نوزاد#فقدان_مادر #آسیب_روانی#حامی#مادر تفکرات_اشتباهی#ارتباط_عاطفی#روانشناسی_کودک#عالیه_هیبتی#بیرجند

04 اردیبهشت 1399 05:31:01

3 بازدید

عالیه هیبتی

0

0

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

aliyeh.heybatii

عالیه هیبتی

0

0

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن