پست های مشابه

zeitoon_diet

بعد از زایمان سزارین رژیم غذایی سبک اما مقوی نیاز هست 🍟🍔🥖🥞 پر هیز از خوردن غذاهای سنگین و چرب و پرحجم تا ۵ روز بعد از سزارین توصیه میشه 🍞🍞🍞 کمتر مصرف شدن برنج یا مصرف برنج در حجم خیلی کم در این روزها بهتره گوشتهای کباب شده ماهیچه پخته آب گوشت( منظورم آبگوشت نیستا😆) نان پنیر سوپ های مقوی با مرغ آش های کم حبوبات با آب گوشت توصیه میشه 🍉🍐🍏🍎🥑🍓 میوه جات و بخصوص میوه جات ملین بهتر هستن تا مادر بدون سختی و وارد شدن فشار به محل جراحی بتونه اجابت مزاج داشته باشه از آب میوه های طبیعی، شربت آبلیمو و عسل و زعفران هم میتونید برای دریافت بیشتر مایعات کمک بگیرید 🍜🍜🍜 اما خورشتهای حاوی حبوبات ماکارونی حلیم کاچی کله پاچه اش رشته لازانیا و پیتزا بدلیل پرچرب و یا نفاخ بودن توصیه نمیشه 🥝🥝🥝🥝 پس فردا در پستی جدید ادامه تغذیه بعد از سزارین را خواهیم داشت برای همتون روزهای خوب بعد از زایمان سالم را آرزو میکنم #سزارین #تغذیه_سزارین #رژیم_غذایی #رژیم_بارداری_آنلاین #رژیم_بارداری_اهری #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_در_بارداری #تغذیه_بارداری_اهری #تغذیه_بعد_از_سزارین #تغذیه_بعد_از_زایمان

10 آبان 1400 18:42:16

424 بازدید

zeitoon_diet

💎💎💎بعضی از مواد غذایی، به علت دارابودن خواص بیشتر و مواد مغذی غنی تر، به عنوان superfood یا غذاهای فوق العاده یاد می شوند از جمله این مواد که تاثیر بسیار خوبی بر رشد مغزی جنین در دوران بارداری دارد هویج، اسفناج، بروکلی، آجیل، تخم مرغ، خرما، موز و امثال آنهاست متخصصین گروه ما آماده راهنمایی مادران باردار در انتخاب غذاهای مفید هستند #رژیم_غذایی_بارداری #متخصص_تغذیه #بارداری_غذا#باما_خرید_عالی#تغذیه_بارداری_سالم #تغذیه_تعیین_جنسیت

16 آذر 1399 18:37:23

374 بازدید

zeitoon_diet

#دمنوش نعنا و# دارچین این روزها موج وسیعی از ابتلا به انفلوانزا شهرهای مختلف را دربرگرفته،از بزرگ و کوچک. حتی در تعدادی از،شهرها ابتلای منجر به فوت بخصوص در کودکان زیر ۲ سال و سالمندان بالای ۶۵ سال و بیمارانی که سیستم ایمنی ضعیفی داشتن مشاهده شده این بیماری دوره ابتلای طولانی نسبت به بقیه سرماخوردگیها داره. تب بالا و مکرر که ممکنه یک هفته طول بکشه و بی حالی از علایمش هستند. سوالی که اغلب به ذهن میاد اینه که چی بخوریم تا دوره بیماری کوتاهتر بشه یکی از مهمترین نوشیدنیها دمنوش نعنا به همراه چوب دارچینه کمی نعنای تازه یا ۱ ق غ نعنای خشک را داخل یک تا یک و نیم لیوان اب بجوشانید و یک تکه چوب دارچین هم بهش اصافه کنید بعداز چند دقیقه صاف کنید و اب حاصل را با نبات روزی دو تا سه بار میل کنید خاصیتی که نعنا و دارچین داره افزایش تعریقه و این باعث میشه زودتر علائم انفلوانزا بهتر بشه بعد از مصرف دمنوش یکی دو ساعت تو محیط گرم حسابی استراحت کنید #دمنوش#نعنا#دارچین

10 آذر 1398 21:12:12

51 بازدید

zeitoon_diet

اول یه ❤ بزن تا بگم 🤔پست قبلیمون راجع به کم خوابی یا بدخوابی تو دوره بارداری صحبت کردیم 🤩تو این پست توضیح میدیم که چه خوردنیهایی میتونه به مامانا کمک کنه تو دوره بارداری خواب راحت تری داشته باشن😃 خوردنیهای سرشار از منیزیوم کمک حال خواب خوب هستن😍 لیستشو تو اسلاید دوم همین پست ببینید😀😀😀😀😀 این پستم بفرستین به اونایی که از دوستا و آشناها بی خوابی دارن کمک حالشون میشه😍😍😍😍 #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #pregnancy_diet #pregnancy_dietitioan #pregnancy_diet_plan #طعام_الحمل #طعام_الرضيع #رژیم_بارداری_اهری

12 بهمن 1399 18:20:20

17 بازدید

zeitoon_diet

دیابت بارداری نگران کننده است البته اگر کنترل نشه😌 مادرایی که دیابت بارداری دارن و به محض اطلاع از قند بالای خونشون اقدام به کاهش قند خونشون کنن 👏🏼👏🏼👏🏼 جنینشون"" هیچ اسیب یا عارضه ای نخواهد دید""🤩🤩 👇👇👇 با چه روشهایی قند خون مادر باردارو میشه کنترل کرد؟؟ 🤔🤔🤔🤔 با روشهای درست و صحیح و تحت نظر متخصصین مربوطه باشه: ⬇️⬇️⚘⬇️⬇️⚘⬇️⬇️ شامل رژیم غذایی مخصوص دیابت بارداری یا داروی کاهنده قند خون یا انسولین است که هر سه مورد باید با تحویز و تحت نظر متخصص مربوط به خودش شروع و انجام بشه نتایج رژیمهای مارا در صفحه نتایجمون ببینید @zeitoon_result @zeitoon_result اگر از اکسپلور اومدین حتما دنبالمون کنین که خیلی مطلبداریم براتون #تغذیه_بعد_از_زایمان #تغذیه_بارداری#رژیم_غذایی #رژیم_دیابت_بارداری #دیابت_حاملگی #دیابتبارداری #رژیمبارداری #تغذیهبارداری

26 آبان 1400 18:47:40

407 بازدید

zeitoon_diet

میخوام نگرانیتو برطرف کنم تا بتونی از میوه های خوشمزه بخوری😍👏🏼😍👏🏼 مراجعینم همیشه از من میپرسن من که دیابت بارداری دارم مگه میتونم انبه بخورم☹☹☹☹ میگم بله عزیزم میتونین میل کنین😃 میگه: نه ، عاخه میگن قتدو خیلی بالا میبره😕😕😕😞 با دلیل علمی بهتون میگم که چرا میشه دیابت بارداری داشت و انبه و زردآلو و گلابی خورد😃😃😃😃😃 هر خوردنیی که ما میخوریم یه مقداری قتد خونمونو بالا میبره بعضیاشون کم بعضیاشون متوسط و بعضیاشون زیاد متخصصین علم غذا اومدن اینارو آنالیز کردن و طبقه بندی کردن ⬅️ ⬅️ اونایی که قندخونو کم تر بالا میبرن بهشون گفتن GI پایین( اونایی کهGI کمتر از ۵۵ دارن😍😍😍) ⬅️ ⬅️اونایی که قند خون را یه کم بیشتر از گروه قبل افزایش میدن بهشون گفتن GI متوسط (GI بین ۵۶ تا ۶۹) ⬅️⬅️⬅️اونایی که قند خونو خیلی بیشتر بالا میبرن GI بالا (GI بیشتر از ۷۰) حالا شما میوه های با GI پایین را میتونین با خیال راحت میل کنین (البته اندازه نگهدار که اندازه نکوست😄) میوه های باGI متوسط را هر از گاهی مصرف کنین میوه های با GI بالا را خیلی کمتر و با احتیاط مصرف کنین نوش جان😋😋😋 اگر در مورد Glycemic index سایر میوه ها و غذاها اطلاعات میخواین کسب کنین به سایت زیر مراجعه کنین www.glycemicindex.com👈👈 بعد ازین هم هرکی بهتون گفت اینو نخور قندتو میبره بالا، بهش بگین Glycemic Index چند؟😅😅😅😅 اگر نمیدونست و بلد نبود به حرفش گوش ندید چون مطمانا اطلاعاتش درست نیست 🤗🤗🤗🤗 شمام اگه ازین توصیه های ناجور شنیدین کامنت بزارین مام بدونیم😃 دوستون داریم و برای حال خوبتون تلاش می کنیم😘😘😘 #رژیم_غذایی_سالم #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

31 خرداد 1400 18:04:21

434 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

3

نی نی ها همشون خوشگلن هرکدوم ترکیب و شکل و رنگ پوست خودشونو دارن اصلا نمیشه گفت که فلان نی نی خوشگله و اون یکی زشت همه نوزادا وقتی دنیا میان لطفافت و زیبایی خودشونو به اندازه کافی با خودشون میارن طوری که با دیدنشون دل همه غنج میره اما تغذیه مادر تو دوره بارداری هم میتونه این زیبایی و لطافت کودک رو دوچندان کنه😍😍😍 با خوردن بعضی میوه ها ، چون آنتی اکسیدان ،ویتامین c و A بیشتری به بدن جنین میرسه که در سنتز" کلاژن " از ضروری ترین مواد شادابی و استحکام سلولهای پوستی نقش دارن، جنین زیبایی بیشتری پیدا میکنه و خوشگلتر و خوشگلتر میشه 🍎🍎🍎شما هم موافقین؟ #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #pregnancy_diet #تغذیه_بارداری_اهری #رژیم_بارداری_اهری #pregnancy_dietitioan #pregnancy_diet_plan #طعام_الحمل #طعام_الرضيع

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

3

نی نی ها همشون خوشگلن هرکدوم ترکیب و شکل و رنگ پوست خودشونو دارن اصلا نمیشه گفت که فلان نی نی خوشگله و اون یکی زشت همه نوزادا وقتی دنیا میان لطفافت و زیبایی خودشونو به اندازه کافی با خودشون میارن طوری که با دیدنشون دل همه غنج میره اما تغذیه مادر تو دوره بارداری هم میتونه این زیبایی و لطافت کودک رو دوچندان کنه😍😍😍 با خوردن بعضی میوه ها ، چون آنتی اکسیدان ،ویتامین c و A بیشتری به بدن جنین میرسه که در سنتز" کلاژن " از ضروری ترین مواد شادابی و استحکام سلولهای پوستی نقش دارن، جنین زیبایی بیشتری پیدا میکنه و خوشگلتر و خوشگلتر میشه 🍎🍎🍎شما هم موافقین؟ #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #pregnancy_diet #تغذیه_بارداری_اهری #رژیم_بارداری_اهری #pregnancy_dietitioan #pregnancy_diet_plan #طعام_الحمل #طعام_الرضيع

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن