پست های مشابه

zeitoon_diet

مهربان بانو لایک یادت نره❤ سوال اغلب مادرا اینه که قند خون ما از چه عددی بالاتر باشه یعنی قتدمون بالاست؟ نکته مهم اینه که : برای تشخیص دیابت بارداری باید در آزمایشگاه آزمایش قند خون انجام داد و نتیجه این آزمایش ملاک هست نتیجه قند دستگاه تست قند خون برای تشخیص دادن نبست بلکه برای کنترل قند خون بعد از تشخیص دیابت هست اما اگر رفتیم آزمایشگاه و نمونه خون وریدی دادیم و نتیجه قندش اومد برای اینکه ثابت بشه دیابتی نیستیم باید نتایج طبق اعداد گفته شده در اسلاید ها باشه ناشتا زیر ۹۲ یک ساعت بعد زیر ۱۸۰ دو ساعت بعد زیر ۱۵۳ اما: وقتی درمان دیابت شروع شد چه رژیم چه دارو یا انسولین برای فهمیدن اینکه آیا قندمون تحت کنترل هست یا خیر؟ باید تست قند خون خانگی انجام بدیم در این شرایط نتیجه قند خون چقدر باید باشه: قند ناشتا زیر ۹۲ قند یکساعته زیر ۱۴۰ قند دوساعته زیر ۱۲۰ توجه مهم: منبع اعداد ذکر شده برای نتیجه قندخون در این پست از گاید لاین انجمن دیابت امریکا سال ۲۰۲۱ می باشد. میتونید برای دریافت مشاوره و رژیم غذایی دایرکت بدید #دیابت#تغذیه_در_بارداری#دیابتبارداری #دیابت_حاملگی #دیابت_بارداری #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_آنلاین۹

11 شهریور 1400 06:08:52

33 بازدید

zeitoon_diet

زدن رژ لب در بارداری ممنوعه یا مجاز؟ لایکتون❤ بهمون انرژی میده تا مطالب خوبو ادامه بدیم😍 نکات مهمی که در این مورد باید بدانید 😎😎😎 ما بدلیل تعهدی که به مادران باردار داریم این مطالب را از بهترین و معتبرترین منابع علمی توسط تیم زیتون جمع بندی کردیم و از هیچ پیجی کپی نشده و کاملا اورجینال هست و معتبر 😍😍😍 سلامتی شما برامون مهمه💎💎💎 🌹🌹🌹🌹اگر از اکسپلور اومدین فالومون کنین پشیمون نمیشین🤗 #بارداری #بارداری_سالم #بارداري_سلامتي #بارداریهفتهبههفته #رژیم_بارداری #رژیم_بارداری_اهری #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #رژ_لب #رژ_لب_در_بارداری #خطر_رژ_لب

27 فروردین 1401 17:43:30

1086 بازدید

zeitoon_diet

خطرات دیابت در باردادی و دیابت بارداری را از زبان دکتر علیه سادات مرتضوی متخصص زنان زایمان ، بشنوید @dr.mortazavii خلاصه کلام اینکه اگر در سه ماهه اول بارداری قند خون مادر "بالا" باشه احتمال مشکلات مهمتری مثل جسمی، سقط جنین در هفته های اول زیاد میشه اگرچه درصورت کنترل بودن قند خون در این دوره حساس چه از طریق دارو یا رژیم یا انسولین یا ترکیبی ازینها هیچ مشکلی و خطری جنین را تهدبد نخواهد کرد اما در دیابت بارداری که در نیمه دوم بارداری معمولا ظهور و بروز میکنه اگر قند مادر بالا بمونه و با اقدامات رژیم یا دارو یا انسولین کنترل نکنن جنین با ماکروزومی(درشت شدت و وزن بیش از ۴ کیلو)، افزایش مایع دورجنین و مرگ ناگهانی جنین در هفته های آخر مولجه میشه اما اگر قند مادر خوب کنترل بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

23 آذر 1400 18:11:31

443 بازدید

zeitoon_diet

💎💎💎💎💎 طبق وعده ای که کرده بودیم میخواهیم جمعه ها رو خوشمزه تر کنیم و هر جمعه دستور پخت یه غذای سالم و مفید و مناسب برای یک وعده بارداری میزاریم و این هفته کوکوی قارچ که برای ۳ نفر تهیه میشه روش پخت: 🖍گوشت را با ۲ ق غ روغن و پیاز نگینی شده تفت بدید و بعد با نصف لیوان اب بزارید تا بپزه و از هر گونه انگل و میکروب عاری بشه 🍄قارچها رو روی حرارت بزارید تا با آبی که خودش میندازه بپزه 🥔سیب زمینی ها رو اب پز و رنده کنید یا له کنید و بزارید یه کم سرد بشه 🍞تخم مرغ ها رو حسابی هم بزنید تا کمی کف کنه و همه مواد را وقتی تا حدی سرد شد و داغ نبود با تخم مرغ ها مخلوط کنید نمک و فلفل و ادویه و زردچوبه و تعنای تازه (یا اسفناج به جای نعنا) را هم اصافه کنید داخل طرف نچسب را چرب کنید و مواد را توش بریزید و بزارید تو فر دمای ۱۸۰ درجه نیم ساعت غذای پروتیینی و مغدی شما اماده است #تغذیه_بارداری#کوکو_قارچ#غذا_سالم_بخوریم #غذا_بارداری #غذای_بارداری erteghaa_hadaf#

12 دی 1399 18:41:11

11 بازدید

zeitoon_diet

برخلاف یه عده از مادرایی که وزنشون تو بارداری خیلییییی بالا میره😰 مادرایی هم هستن که کلا لاغرن و تو بارداری هم وزنشون خیلی بالا نمیره 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️و نگران اینن که جنینشون هم کم وزن باشه🐝🐝🐝🐝🐝 توصیه هایی که تو پست آوردیم از بهترین توصیه ها و مفیدترین اقدامات در این مورده👍👍👍👍👍👍👍 اگر کسی رو میشناسید به این توصیه ها نیاز داره این پستو براش ارسال کنین🙏 ====/======/===== برای مشاوره اختصاصی و رژیمهای تخصصی دایرکت ، پاسخگوی عزیزان هستیم❤ ======/=====/====== #بارداری#لاغری#دیابت_بارداری#رژیم_بارداری_آنلاین #رژیم_بارداری_شیردهی#رژیمبارداری #رژیمباروری #رژیم_بارداری_اهری

07 مهر 1400 17:28:21

620 بازدید

zeitoon_diet

لایک ❤نمیکنین❤😅 خیلی عجیب و جالبه😍😍😍 که تغذیه در موفقیت ای وی اف تاثیر خیلی زیادی داره😃😃😃😃 اصن یه رشته تخصصی تغذیه تو بعضی کشورهای پیشرفته تر😉 هست بنام تغذیه در ناباروی و آی وی اف😍 خانومها و آقایان قبل از اقدام به آی وی اف مشاوره میشن و یک ماه کامل تحت رژیم غذایی خاصی قرار میگیرن تا خانوم با سطح هورمونی مناسب، ضخامت مناسب دیواره رحم و ذخایر ویتامینی و ایمنی مناسب بدن سیکل آی وی اف خودشو شروع کنه👍👍👍👍 و نتیجه کاشت جنین در این افراد خیلی بیشتر و موفق تر از بقیه زوجهایی بوده که تحت رژیم غذایی نبوده اند👌👌👌👌👌 اگر در دوستان و آشنایان خودتون زوجی را میشناسید که در مرحله اقدام برای آی وی اف هستن حتما ما رو بهشون معرفی کنین🌹🌹🌹 چی بهتر ازینکه در موفقیت درمان زوج ها سهمی داشته باشیم😍😍😍😍 ما رژیم ها و توصیه های مفیدی برای دوره قبل و حین آی وی اف داریم👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻👩‍💻 شما هم اگر تجربه آی وی اف داشتین برامون بنویسین 🤳🤳🤳🤳 #تغذیه_مناسب#تغذیه_سالم#رژیم_غذایی_بارداری #تغذیه_آی_وی_اف #تغذیه_باروری #تغذیه_آی_وی_اف _بارداری#تغذیه_مادر_باردار#رژیم_ناباروری#رژیم_آیویاف

08 اردیبهشت 1400 16:30:15

11 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

لایک ❤ کن تا قصه اسفناجو بگم😁😍 اسفناج سبزی اصیل ایرانه اصلا واس ماس😅😅😅 اسفناج اینقدر خاصیت داره که نگو 😍 سبزی هایی که برگهاشون رنگ سبز تیره دارن منبع غنی اسید فولیک و ویتامین k هستن اسفناجم که سرگروه همشونه مادرای باردار میتونن رو اسید فولیک اسفناج حساب ویژه ای بکنن آهن اسفناج یک چهارم نیاز روزانه فرد غیر باردارو تامین میکنه البته حواستون باشه آهنش آهن گیاهی یا غیر هم هست و نباید به جای اهن گوشت ازش استفاده کرد ، گوشتو به جای خودش مصرف کنین😍😍😍 فیبر نامحلول بسیار عالی اسفناج باعث نرم تر شدن مزاج و رفع یبوست میشه کلسترول رو هم کاهش میده و در کنترل قند خون هم مفیده اسفناج اینقدر آنتی اکسیدان داره که نگو بتاکاروتن که پیشساز ویتامین آ هست لوتیین گزانتین آنتی اکسیدانهای بسیار قوی در حذف مواد سمی (رادیکالهای آزاد) هستن خلاصه جونم براتون بگه که از این سبزی خوب و مفید نگذرید که خاصیتهاش از این مقداری هم که من گفتم بیشتر و بیشتره بخاطر همین خاصیتهاشه که ما تو رژیمهامون ارادت خاصی به اسفناج داریم و ازش زیاد استفاده می کنیم👌👏🏼✍👏🏼✍👏🏼 اما اما توجه⚠️⚠️⚠️ توجه کنین:⚠️⚠️⚠️اسفناج بدلیل داشتن ماده اگزالات برای افرادی که سنگ کلیه دارن خخیلی توصیه نمیشه و این افراد باید مصرفش را به مقادیر کم در حد سبزی داخل خورشت یا اش و هر ازگاهی مصرف ، محدود کنن 🚫🚫🚫🚫مادران و افرادیکه داروهای ضد انعقاد مثل هپارین و وارفارین استفاده کنن از مصرف اسفناج باید صرف نظر کنن 🚫🚫🚫🚫 ⚠️⚠️⚠️⚠️اسفناج پخته شده اگر مجددا گرم شود میز ان نیترات آن بالا میره که برای مادرای باردار و کودکان مناسب نیست پس بهتره اسفناج یا بصورت تازه مصرف بشه یا حداقل بصورت خام در فریزر نگهداری بشه نه بصورت پخته💯 قصه ما به سر رسید ولی قصه اسفناج تموم نشد😅😅😅😅 جهت دریافت رژیم های بارداری مغذی دایرکت بدید منبع مطالب فوق۲👇👇👇👇 :::: کتاب کنکاشی نو در خوراکیها با رویکرد علمی، تالیف دکتر غیاثوند و همکاران #رژیم_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

لایک ❤ کن تا قصه اسفناجو بگم😁😍 اسفناج سبزی اصیل ایرانه اصلا واس ماس😅😅😅 اسفناج اینقدر خاصیت داره که نگو 😍 سبزی هایی که برگهاشون رنگ سبز تیره دارن منبع غنی اسید فولیک و ویتامین k هستن اسفناجم که سرگروه همشونه مادرای باردار میتونن رو اسید فولیک اسفناج حساب ویژه ای بکنن آهن اسفناج یک چهارم نیاز روزانه فرد غیر باردارو تامین میکنه البته حواستون باشه آهنش آهن گیاهی یا غیر هم هست و نباید به جای اهن گوشت ازش استفاده کرد ، گوشتو به جای خودش مصرف کنین😍😍😍 فیبر نامحلول بسیار عالی اسفناج باعث نرم تر شدن مزاج و رفع یبوست میشه کلسترول رو هم کاهش میده و در کنترل قند خون هم مفیده اسفناج اینقدر آنتی اکسیدان داره که نگو بتاکاروتن که پیشساز ویتامین آ هست لوتیین گزانتین آنتی اکسیدانهای بسیار قوی در حذف مواد سمی (رادیکالهای آزاد) هستن خلاصه جونم براتون بگه که از این سبزی خوب و مفید نگذرید که خاصیتهاش از این مقداری هم که من گفتم بیشتر و بیشتره بخاطر همین خاصیتهاشه که ما تو رژیمهامون ارادت خاصی به اسفناج داریم و ازش زیاد استفاده می کنیم👌👏🏼✍👏🏼✍👏🏼 اما اما توجه⚠️⚠️⚠️ توجه کنین:⚠️⚠️⚠️اسفناج بدلیل داشتن ماده اگزالات برای افرادی که سنگ کلیه دارن خخیلی توصیه نمیشه و این افراد باید مصرفش را به مقادیر کم در حد سبزی داخل خورشت یا اش و هر ازگاهی مصرف ، محدود کنن 🚫🚫🚫🚫مادران و افرادیکه داروهای ضد انعقاد مثل هپارین و وارفارین استفاده کنن از مصرف اسفناج باید صرف نظر کنن 🚫🚫🚫🚫 ⚠️⚠️⚠️⚠️اسفناج پخته شده اگر مجددا گرم شود میز ان نیترات آن بالا میره که برای مادرای باردار و کودکان مناسب نیست پس بهتره اسفناج یا بصورت تازه مصرف بشه یا حداقل بصورت خام در فریزر نگهداری بشه نه بصورت پخته💯 قصه ما به سر رسید ولی قصه اسفناج تموم نشد😅😅😅😅 جهت دریافت رژیم های بارداری مغذی دایرکت بدید منبع مطالب فوق۲👇👇👇👇 :::: کتاب کنکاشی نو در خوراکیها با رویکرد علمی، تالیف دکتر غیاثوند و همکاران #رژیم_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن