پست های مشابه

zeitoon_diet

سوالی که همه مامانای باردار از ما میپرسن🤩 فعلا ل.ا.ی.ک کن تا بگم من تو بارداری چقدر باید وزن اضافه کنم؟❓❓❓❓ جواب یک عدد ثابت نیست❗❗❗ و بستگی به شرایط مادر قبل از بارداری داره👩👩👩 هر چه وزن مادر در شروع بارداری بیشتر از حد نرمال باشه مقدار اضافه وزن در بارداری باید کمتر باشه 👩‍🌾👩‍🌾👩‍🌾👩‍🌾👩‍🌾👩‍🌾 روش محاسبه شرایط وزنی تون رو در شروع بارداری تو این پست براتون اوردم⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ ابتدا قدتون را بر حسب متر نوشته و به توان دو برسونید ⬇️⬇️⬇️ مثلا اگر قدتون ۱۷۰ هست⬅️⬅️ یعنی یک و هفت دهم ضربدر یک و هفت دهم که جواب میشه ۲/۸۹ 📈📈📈 بعد وزن قبل از بارداری را تقسیم بر این عدد میکنید اگر وزنتون ۶۲ بوده باید چنین حساب بشه ۶۲÷۲/۸۹ مساوی میشه با: ۲۱/۴ 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 که این عدد در محدوده وزن نرمال است یعنی بین ۱۸ و نیم تا ۲۵ هست و این مادر میتونه ۱۱ تا ۱۶ کیلو وزن اضافه کنه 👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾 در صورت نیاز به مشاوره ما در گروه زیتون اماده پاسخگویی به شما هستیم #تغذیه#تغذیهبارداری #دیابتبارداری #دیابت_بارداری #اضافه_وزن_بارداری

06 آذر 1400 19:46:32

666 بازدید

zeitoon_diet

💎 خدمات ویژه تخصصی گروه"زیتون" برای "تازه مادران"😍 #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_زیتون #amade_pishraft#رژیم_تخصصی_بارداری #تغذیه_بارداری_ماه_اول

15 آذر 1399 18:43:32

18 بازدید

zeitoon_diet

میخوام نگرانیتو برطرف کنم تا بتونی از میوه های خوشمزه بخوری😍👏🏼😍👏🏼 مراجعینم همیشه از من میپرسن من که دیابت بارداری دارم مگه میتونم انبه بخورم☹☹☹☹ میگم بله عزیزم میتونین میل کنین😃 میگه: نه ، عاخه میگن قتدو خیلی بالا میبره😕😕😕😞 با دلیل علمی بهتون میگم که چرا میشه دیابت بارداری داشت و انبه و زردآلو و گلابی خورد😃😃😃😃😃 هر خوردنیی که ما میخوریم یه مقداری قتد خونمونو بالا میبره بعضیاشون کم بعضیاشون متوسط و بعضیاشون زیاد متخصصین علم غذا اومدن اینارو آنالیز کردن و طبقه بندی کردن ⬅️ ⬅️ اونایی که قندخونو کم تر بالا میبرن بهشون گفتن GI پایین( اونایی کهGI کمتر از ۵۵ دارن😍😍😍) ⬅️ ⬅️اونایی که قند خون را یه کم بیشتر از گروه قبل افزایش میدن بهشون گفتن GI متوسط (GI بین ۵۶ تا ۶۹) ⬅️⬅️⬅️اونایی که قند خونو خیلی بیشتر بالا میبرن GI بالا (GI بیشتر از ۷۰) حالا شما میوه های با GI پایین را میتونین با خیال راحت میل کنین (البته اندازه نگهدار که اندازه نکوست😄) میوه های باGI متوسط را هر از گاهی مصرف کنین میوه های با GI بالا را خیلی کمتر و با احتیاط مصرف کنین نوش جان😋😋😋 اگر در مورد Glycemic index سایر میوه ها و غذاها اطلاعات میخواین کسب کنین به سایت زیر مراجعه کنین www.glycemicindex.com👈👈 بعد ازین هم هرکی بهتون گفت اینو نخور قندتو میبره بالا، بهش بگین Glycemic Index چند؟😅😅😅😅 اگر نمیدونست و بلد نبود به حرفش گوش ندید چون مطمانا اطلاعاتش درست نیست 🤗🤗🤗🤗 شمام اگه ازین توصیه های ناجور شنیدین کامنت بزارین مام بدونیم😃 دوستون داریم و برای حال خوبتون تلاش می کنیم😘😘😘 #رژیم_غذایی_سالم #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

31 خرداد 1400 18:04:21

434 بازدید

zeitoon_diet

میوه ها رو بر اساس تاثیری که بر قند خون‌ افراد دیابتی میزارن، به سه گروه با 🍍اثر قتدی بالا 🍊اثر قندی متوسط 🍓اثر قندی پایین تقسیم بندی میشن میوه هایی که تاثیر قندی اونها (GL) کمتر از ۵ باشه مصرفشون برای دیابتی ها مناسب تره و انتخاب بهتری هستن و با خوردن مقدار مشخصی از اونها(گرم مورد نظر، در کنار میوه نوشته شده) قند خون کمتر افزایش می یابد

14 دی 1400 17:48:26

631 بازدید

zeitoon_diet

با لایکتون انرژی بدین به تیم پر تلاش ما😍😍😍 شما تجربه دیابت بارداری داشتین؟ خودتون نی نی تونو شیر دادین؟ #تغذیه#تغذیه_سالم #تغدیه_بارداری #رژیم_بارداری_آنلاین #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_تنبلی_تخمدان #متخصص_تغذیه_بارداری #زیتون_دایت

21 تیر 1400 19:20:39

8 بازدید

zeitoon_diet

اصلا رژیم بارداری برا چیه؟ . . . . . . . . وقتی بارداری میشی ازیه طرف نگران سلامتی خودتو جنینی از طرفی نمیدونی چی خوبه چی بده مهمترینش هم همین خوردو خوراکه چی بخورم چی نخورم یکی میگه زرشک نخوریا اون یکی میگه هویج ضررداره وا یکی دیگه میگه ارده شیره بخور خوبه ازونور نمیدونی چقدر باید وزن بگیری کی بلید بخوری و هزار تا سوال دیگه رژیم بارداری همه اینارو بهت میگه غذاهای خوب و مفیدو برات مینویسه غذاهای ممنوعه رو بهت یاداوری میکنه یه پشتیبان هم داری که به سوالات جواب میده هر هفته هم توسط مشاورت کنترل و پیگیری میشی پس رژیم بارداری برای هر بارداری لازمه😍 اونایی که تا حالا رژیم بارداری نداشتن برامون بمویسن ببینیم چن نفرن؟

04 دی 1400 17:44:09

140 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

مامانایی که تازه نی نی شونو دنیا آوردن یا نزدیک زمان زایمانشون هست اغلب نگران این هستن که بعد زایمان وزنشون فوری برگرده به وزن قبل از بارداری و به فکر اینن که رژیم شیردهی بگیرن که هم وزن کم کنن هم نی نی شون خوب شیر بخوره و خوب رشد کنه اما چه زمانی برای شروع این رژیم خوبه؟ تو این پست بهتون گفتیم خانم طهرانی عزیزمون هم با سابقه طولانی در این زمینه مشاور رژیم های شیردهی پیج زیتون هستن میتونین ازیشون رژیم بخواهید ⬅️دایرکت شما از کی رژیم شیردهی شروع کردین؟ کامنت بزارین😀 #تغذیه_بارداری#رژیم_بارداری #رژیم_شیردهی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

0

مامانایی که تازه نی نی شونو دنیا آوردن یا نزدیک زمان زایمانشون هست اغلب نگران این هستن که بعد زایمان وزنشون فوری برگرده به وزن قبل از بارداری و به فکر اینن که رژیم شیردهی بگیرن که هم وزن کم کنن هم نی نی شون خوب شیر بخوره و خوب رشد کنه اما چه زمانی برای شروع این رژیم خوبه؟ تو این پست بهتون گفتیم خانم طهرانی عزیزمون هم با سابقه طولانی در این زمینه مشاور رژیم های شیردهی پیج زیتون هستن میتونین ازیشون رژیم بخواهید ⬅️دایرکت شما از کی رژیم شیردهی شروع کردین؟ کامنت بزارین😀 #تغذیه_بارداری#رژیم_بارداری #رژیم_شیردهی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن