پست های مشابه

zeitoon_diet

یک میان وعده خوب،سیر کننده،سرشار از آنتی اکسیدانها و لاغر کننده یک میان وعده مدیترانه ای،دوستدار قلب،پوست و مغز شما پک رژیمهای مدیترانه ای برای لاغری و شادابی پوست را از ما بخواهید جهت هماهنگی :تلگرام ۰۹۳۵۳۵۳۴۹۱۳

25 آذر 1397 07:04:08

127 بازدید

zeitoon_diet

کینوآ یه غذای خوشمزه دیگه با کتلت گوشت و کینوآی پخته بپزید میل کنید و لذت ببرید #کینوآ

09 تیر 1398 19:09:45

105 بازدید

zeitoon_diet

🚫🚫🚫🚫🚫 به امپراطوری تنقلات چرب و شور در برنامه غذاییتان پایان دهید سلولهای کوچک و نازنین بدن خود را به دست چربی، نمک و یا قندهای موجود در تنقلات تجاری محکوم به نابودی نکنید 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 از همین امروز تغییر را آغاز کنید 🍒🍐🍎🍈🍉🥑🍄🥒🍓🍌🍅 مواد طبیعی میوه ها و سبزی ها دوستدار تک تک سلولهای وجود ما هستند. ما نیز با انان صمیمی تر باشیم #تنقلات @dietitian_mir تلگرام @s2551 اینستاگرام ‌dietitian_mir

19 دی 1397 06:55:49

77 بازدید

zeitoon_diet

💎💎 ادامه پست قبلی 😍😍😍 #رژیم_بارداری_آنلاین #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_بارداری_اهری #تغذیه_بارداری_اهری

09 اسفند 1399 19:15:06

7 بازدید

zeitoon_diet

ممنون که با ❤ حمایتمون می کنید😍 و اما ماجرا اینه که 😀 ✉✉✉نگهداشتن ایمنی بدن در سطح بالا، تو دوره بارداری خیلی مهمه🤩 برای این کار پیشنهادهای مختلفی هست اما مهمترین راه اینه که : ✔ حتما سطح ویتامینD خون شما نرمال باشه یعنی کمبودی چیزی از بابت ویتامین Dنداشته باشید😉 تشخیصشم راحته😗 یه توک پا تشریف میبرید آزمایشگاه و یه آزمایش ویتامینD سرم میدید معلوم میشه که کمبود دارین یا نه🤔 اگر قبل از شروع بارداریه که بهتر، شروع می کنید به مصرف هفته ای یه قرص ویتامین دی (البته با مشورت دکترتون) اگر در حین بارداریه😐 اول میرید پیش دکترتون تا تکلیف شما و ویتامینD رو مشخص کنه😄 ✔دومین راه خواب کافیه میدونم که مادرای باردار شبها خیلی بد میخوابن😥 و فقط یه مادر میدونه بی خوابی بارداری یعنی چی😔😔😔 ولی با 📝📝📝📝راهکارهایی که همکارای روانشناسمون میگن، میتونین خواب راحت و کافی داشته باشین 😀 تا ایمنی بدنتون بیشتر بشه😍 ✔راه سوم و خوشمزه ترین راه خوردن میوه های رنگی متنوع هست🍑🍌🍓🍋🍊🍅🍏🍍🍎🍈🍇 بعضی مامانا میگن من فقط سیب میخورم یا فقط موز میخورم ما توصیه میکنیم اینکارو نکنن یه روز سیب🍏 یه روز نارنگی🍊 یه روز انار🍅 یه روز خرمالو🍊 و .🍐🥑🥝🍍🍅🍓🍇 ‌ . اگه تو یه روز ۳ جور میوه هم بود که دیگه بهتر😄 مراقب خودتون باشید😘😘😘 تو خونوادتون ، یا دوستاتون هستن مامانای بارداری که بی خوابی دارن؟ بفرستید براش، کارش رامیافته، ثوابشم به شما میرسه😄😄😄😘😘😘 در مورد بهتر خوابیدن شما چه راهی بنظرتون میرسه؟ بهمون بگید🙏🙏🙏 #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری#رژیم_بارداری_اهری

10 بهمن 1399 17:57:25

15 بازدید

zeitoon_diet

❤❤❤❤❤مرسی که ❤می کنید، امروزم میخوام یکی از مراجعین عزیزمونو معرفی کنم یه مامان عزیز و خوش اخلاق که مثل همه مامانا به فکر سلامتی جنینش بود اما چون وزنش سه رقمی بود☹ احتمال دیابت، فشارخون، کم رشد کردن جنین وجود داشت و با احتمال بیشتر، اضافه وزن بسیار زیاد که واقعا براشون تحمل این مقدار وزن سخت و طاقت فرسا می شد😎😎😎 بعد از اینکه از گروه رژیمی"zeitoon" رژیم گرفتن و به خوبی و با دقت از رژیمشون پیروی کردن همه جی خوب پیش رفت😃😃😃 ✔مقدار حداقل لازم برای وزنشون را افزایش دادن ✔هیچ عارضه ای ندارن ✔مهمتر از همه طبق آخرین سونوگرافی ، جنینشون وزن خیلی خوبی گرفته و سالم و سلامت در انتظار ورود به این دنیای پر رنگ و زیباست😍😍😍😍 برای دوست عزیزمون آرزوی شادی داریم🤩🤩🤩 شما چه کسی را میشناسید که چاق هست و باردار؟ ما رو بهش معرفی کنید😍 پیج دوم ما: @minoo_mom_diet #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #pregnancy_diet #pregnancy_dietitioan #pregnancy_diet_plan #طعام_الحمل #طعام_الرضيع

16 بهمن 1399 18:01:06

11 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

4

میخوام نگرانیتو برطرف کنم تا بتونی از میوه های خوشمزه بخوری😍👏🏼😍👏🏼 مراجعینم همیشه از من میپرسن من که دیابت بارداری دارم مگه میتونم انبه بخورم☹☹☹☹ میگم بله عزیزم میتونین میل کنین😃 میگه: نه ، عاخه میگن قتدو خیلی بالا میبره😕😕😕😞 با دلیل علمی بهتون میگم که چرا میشه دیابت بارداری داشت و انبه و زردآلو و گلابی خورد😃😃😃😃😃 هر خوردنیی که ما میخوریم یه مقداری قتد خونمونو بالا میبره بعضیاشون کم بعضیاشون متوسط و بعضیاشون زیاد متخصصین علم غذا اومدن اینارو آنالیز کردن و طبقه بندی کردن ⬅️ ⬅️ اونایی که قندخونو کم تر بالا میبرن بهشون گفتن GI پایین( اونایی کهGI کمتر از ۵۵ دارن😍😍😍) ⬅️ ⬅️اونایی که قند خون را یه کم بیشتر از گروه قبل افزایش میدن بهشون گفتن GI متوسط (GI بین ۵۶ تا ۶۹) ⬅️⬅️⬅️اونایی که قند خونو خیلی بیشتر بالا میبرن GI بالا (GI بیشتر از ۷۰) حالا شما میوه های با GI پایین را میتونین با خیال راحت میل کنین (البته اندازه نگهدار که اندازه نکوست😄) میوه های باGI متوسط را هر از گاهی مصرف کنین میوه های با GI بالا را خیلی کمتر و با احتیاط مصرف کنین نوش جان😋😋😋 اگر در مورد Glycemic index سایر میوه ها و غذاها اطلاعات میخواین کسب کنین به سایت زیر مراجعه کنین www.glycemicindex.com👈👈 بعد ازین هم هرکی بهتون گفت اینو نخور قندتو میبره بالا، بهش بگین Glycemic Index چند؟😅😅😅😅 اگر نمیدونست و بلد نبود به حرفش گوش ندید چون مطمانا اطلاعاتش درست نیست 🤗🤗🤗🤗 شمام اگه ازین توصیه های ناجور شنیدین کامنت بزارین مام بدونیم😃 دوستون داریم و برای حال خوبتون تلاش می کنیم😘😘😘 #رژیم_غذایی_سالم #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

4

میخوام نگرانیتو برطرف کنم تا بتونی از میوه های خوشمزه بخوری😍👏🏼😍👏🏼 مراجعینم همیشه از من میپرسن من که دیابت بارداری دارم مگه میتونم انبه بخورم☹☹☹☹ میگم بله عزیزم میتونین میل کنین😃 میگه: نه ، عاخه میگن قتدو خیلی بالا میبره😕😕😕😞 با دلیل علمی بهتون میگم که چرا میشه دیابت بارداری داشت و انبه و زردآلو و گلابی خورد😃😃😃😃😃 هر خوردنیی که ما میخوریم یه مقداری قتد خونمونو بالا میبره بعضیاشون کم بعضیاشون متوسط و بعضیاشون زیاد متخصصین علم غذا اومدن اینارو آنالیز کردن و طبقه بندی کردن ⬅️ ⬅️ اونایی که قندخونو کم تر بالا میبرن بهشون گفتن GI پایین( اونایی کهGI کمتر از ۵۵ دارن😍😍😍) ⬅️ ⬅️اونایی که قند خون را یه کم بیشتر از گروه قبل افزایش میدن بهشون گفتن GI متوسط (GI بین ۵۶ تا ۶۹) ⬅️⬅️⬅️اونایی که قند خونو خیلی بیشتر بالا میبرن GI بالا (GI بیشتر از ۷۰) حالا شما میوه های با GI پایین را میتونین با خیال راحت میل کنین (البته اندازه نگهدار که اندازه نکوست😄) میوه های باGI متوسط را هر از گاهی مصرف کنین میوه های با GI بالا را خیلی کمتر و با احتیاط مصرف کنین نوش جان😋😋😋 اگر در مورد Glycemic index سایر میوه ها و غذاها اطلاعات میخواین کسب کنین به سایت زیر مراجعه کنین www.glycemicindex.com👈👈 بعد ازین هم هرکی بهتون گفت اینو نخور قندتو میبره بالا، بهش بگین Glycemic Index چند؟😅😅😅😅 اگر نمیدونست و بلد نبود به حرفش گوش ندید چون مطمانا اطلاعاتش درست نیست 🤗🤗🤗🤗 شمام اگه ازین توصیه های ناجور شنیدین کامنت بزارین مام بدونیم😃 دوستون داریم و برای حال خوبتون تلاش می کنیم😘😘😘 #رژیم_غذایی_سالم #رژیم_بارداری_آنلاین #دیابت_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری #متخصص_تغذیه_بارداری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن