پست های مشابه

zeitoon_diet

لایک❤ کنین عین آب خوردن😍 مامانای گل این روزا هوا خیلی گرمه چه متوجه بشیم چه متوجه نشیم کلیییی اب از پوست ما تبخیر میشه در کنار آب الکترولیتها هم دفع میشن از جمله نمک همه اینها جمع میشن و بدن شما رو کم آب مییکنن شما که کم اب بشید نی نی هم به کمبود میافته خونرسانی از جفتش کمتر میشه اب اطرافش کم میشه و کلا شرایط براش نا جور میشه پس حتما حتما ۱۰ تا ۱۲ لیوان آب تو این روزای گرم میل کنین حتی میتونین گلاب و لیموترش و اگر اصافه وزن و قند بالا و فشار بالا ندارید یه کوچولو نمک یا شکر به این آب اضافه کنین تا خوش طعم تر بشه و بیشتر بشه خورد😍😍😍 مراقب خودتون باشین هر کی اب کافی میخوره برامون کامنت بزاره تا بقیه هم تشویق بشن😀😀😀 #تغذیه_سالم #تغذیه_بارداری #رژیم_بارداری_آنلاین #رژیم_بارداری_شیردهی #متخصص_تغذیه_بارداری #رژیم_دیابت_بارداری

08 تیر 1400 16:40:37

17 بازدید

zeitoon_diet

خطرات دیابت در باردادی و دیابت بارداری را از زبان دکتر علیه سادات مرتضوی متخصص زنان زایمان ، بشنوید @dr.mortazavii خلاصه کلام اینکه اگر در سه ماهه اول بارداری قند خون مادر "بالا" باشه احتمال مشکلات مهمتری مثل جسمی، سقط جنین در هفته های اول زیاد میشه اگرچه درصورت کنترل بودن قند خون در این دوره حساس چه از طریق دارو یا رژیم یا انسولین یا ترکیبی ازینها هیچ مشکلی و خطری جنین را تهدبد نخواهد کرد اما در دیابت بارداری که در نیمه دوم بارداری معمولا ظهور و بروز میکنه اگر قند مادر بالا بمونه و با اقدامات رژیم یا دارو یا انسولین کنترل نکنن جنین با ماکروزومی(درشت شدت و وزن بیش از ۴ کیلو)، افزایش مایع دورجنین و مرگ ناگهانی جنین در هفته های آخر مولجه میشه اما اگر قند مادر خوب کنترل بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

23 آذر 1400 18:11:31

443 بازدید

zeitoon_diet

💎💎۸ قدم برای اینکه بارداری شادتری داشته باشی👌👌 فیلمو تا اخر ببین 🤗🤗🤗 اگر موافقی قلب آبی 💙 کامنت بزار #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری #دیابت_بارداری🇮🇷 #رژیم_باردار #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_دیابت_بارداری #دیابت_بارداری_رژیم #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #رژیم_قبل_از_بارداری #رژیم_بارداری_تهران #رژیم_بارداری_آنلاین #سال_باتلاش

11 فروردین 1400 17:24:43

11 بازدید

zeitoon_diet

سه ماده مغذی مهم برای سلامت روان و روحیه 👈👈👈ویتامین دی البته اگر کمبود ندارید نیاز به مصرف مکمل نیست کافیه هفته ای ۳ بار و هر بار به مدت ۱۵ در حالیکه دستها تا ارنج و پاها تا زانو و صورت مقابل نور مستقیم خورشید باشه🌞🌞🌞🌞🌞 👈👈👈اسیدهای چرب امگا ۳ که در ماهی ها بخصوص ماهی های چرب، سالمون، ساردین و شاه ماهیی وجود داره🐟🦈🐟🦈🐟🦈🐟 👈👈👈 پروبیوتیکها که میکروبهای مفیدی هستند که به سلامت دستگاه گوارش کمک می کنن که در ماست کفیر، دوغ کفیر و بعضی فراورده های "پروبیوتیک" وجود دارن #رژیم_غذایی #رژیم_بارداری#رژیم_افزایش_باروری

16 اردیبهشت 1400 18:26:46

9 بازدید

zeitoon_diet

مهنای عزیز🌹🌹🌹 💝یه تازه مادر مهربون ❤و خوب⚘ که از همون اول بارداریش به فکر خوب تغذیه شدن جنینش بود😍 و تا الان عالی به جنینش رسیده 👏🏼👏🏼👏🏼و از انواع خوراکیهای مفید و مغذی به مهمون کوجولوش رسونده👌👌 ✍همه جنینها حق دارن از تغذیه خوب، مواد مغذی عالی و شرایط فوق العاده رشد بهره مند باشن💎💎💎 و این امکان پذیر نیست جز با دانش تغذیه🥕🍒🍓🍋🍊🍉🍈🍏🍎🍇 که میتونید با مشاوره یه متخصص تغذیه خوب تامینش کنید🌹🌹🌹🌹 گروه زیتون بطور تخصصی برای سلامتی مادرها و جنیناشون تلاش می کنه✍✍✍✍✍ جهت دریافت برنامه های غذایی فوق العاده بارداری دایرکت بدید همکاران من در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود💝💝💝

28 فروردین 1400 17:00:36

6 بازدید

zeitoon_diet

اشکنه کشک: اشکنه از غذاهای سنتی ایران است که علیرغم سادگیش مغذی است و میتونید به عنوان یه وعده کم کالری اما مفید در برنامه رژیم لاغری خودتون ازش استفاده کنید. این دستور غذایی برای یک نفر و حاوی ۱ واحد پروتئین، دو واحد نشاسته، دو واحد چربی است و حدود ۳۴۰ کالری انرژی دارد دستور تهیه: ۱ عدد پیاز متوسط نگینی خرد شده را با ۲ ق غداخوری روغن تفت دهید و بعد ازینکه طلایی رنگ شد کمی زردچوبه،مقدار کمی نعنا خشک و پونه کوهی اضافه کرده و کشک بریزید، ۲ تا سه لیوان آب اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه بجوشد میتوانید یک قاشق مرباخوری گردو هم اضافه کنید. بعد از چند جوش اشکنه آماده است. هنگام سرو میتوانید با ۶۰ گرم نان خشک در کنار سبزی خوردن میل کنید. #غذاهای_کم کالری #غذاهای_سنتی #رژیم_ غذایی

25 دی 1397 17:23:35

142 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

3

11

ویتامین های بارداری را کی بخوریم؟

ویتامین ها و مواد معدنی هر کدوم در شرایط خاصی بهترین حالت جذب را دارن بخصوص در بارداری👌🏾 اسید فولیک و آهن بهتره با معده خالی یا با دوساعت فاصله با هر ماده غذایی مصرف بشن آهن رو اگر با آب پرتقال یا ویتامین ث جوشان مصرف کنین جذبش بهتر میشه کلسیم با معده پر یعنی معده ای که اسید معده در اون حضور داره بهتر جذب میشه و ویتامین دی و امگا ۳ هم با غذا که چربی داره خوب جذب میشن مولتی ویتامینهای مخلوط هم در وعده عصرانه یا همراه ناهار توصیه میشه اما این زمان ها به این معنی نیست که اگر غیر ازین زمانها مصرف کنیم یا مثلا نتونیم اهن یا اسید فولیک را با معده خالی مصرف کنیم، دیگه هیچ خاصیتی نداره بلکه این زمانها بهترین حالتها هستند و اگر مادر بارداری به هر دلیلی نمیتونه اینارو در بهترین زمان میل کنه میتونه در اوقات دیگری از روز استفاده کنه ولی نکته طلایی اینه که: یه مادر باید و حتما مکملهای تجویز شده را مصرف کنه و حتما اجازه مصرف مکملها رو از پزشک یا متخصص تغذیه بگیرید و مصرف کنید و خودسرانه اقدام نکنید چون زیادی بعضی از اونا مضر هست #تغذیه#تغذیهبارداری #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_اهری #رژیمبارداری #تغذیه_بعد_از_سزارین

02 فروردین 1402 11:08:53

سلام،وقتتون بخیر فولیک اسید و آهن رو نمیشه باهم خورد؟ و اینکه همیشه شنیده بودم قرص آهن اخرشب جذب بهتری داره

نسترن

-2 پاسخ

06 مرداد 1403 14:20:59

سوال منم هست دوست خوبم

07 مرداد 1403 10:01:31

تا جایی که میدونم فولیک اسید و آهن رو میشه باهم خورد و مهم اینه که معده خالی باشه. برخی میگن آخر شب خورده بشه به خاطر اینکه هم معده خالی باشه و هم اینکه قرص آهن در برخی باعث تهوع و مشکلات معده میشه، آخر شب و تو خواب راحت تر تحمل میکنن

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

3

11

ویتامین ها و مواد معدنی هر کدوم در شرایط خاصی بهترین حالت جذب را دارن بخصوص در بارداری👌🏾 اسید فولیک و آهن بهتره با معده خالی یا با دوساعت فاصله با هر ماده غذایی مصرف بشن آهن رو اگر با آب پرتقال یا ویتامین ث جوشان مصرف کنین جذبش بهتر میشه کلسیم با معده پر یعنی معده ای که اسید معده در اون حضور داره بهتر جذب میشه و ویتامین دی و امگا ۳ هم با غذا که چربی داره خوب جذب میشن مولتی ویتامینهای مخلوط هم در وعده عصرانه یا همراه ناهار توصیه میشه اما این زمان ها به این معنی نیست که اگر غیر ازین زمانها مصرف کنیم یا مثلا نتونیم اهن یا اسید فولیک را با معده خالی مصرف کنیم، دیگه هیچ خاصیتی نداره بلکه این زمانها بهترین حالتها هستند و اگر مادر بارداری به هر دلیلی نمیتونه اینارو در بهترین زمان میل کنه میتونه در اوقات دیگری از روز استفاده کنه ولی نکته طلایی اینه که: یه مادر باید و حتما مکملهای تجویز شده را مصرف کنه و حتما اجازه مصرف مکملها رو از پزشک یا متخصص تغذیه بگیرید و مصرف کنید و خودسرانه اقدام نکنید چون زیادی بعضی از اونا مضر هست #تغذیه#تغذیهبارداری #رژیم_غذایی_بارداری #رژیم_بارداری_اهری #رژیمبارداری #تغذیه_بعد_از_سزارین

سلام،وقتتون بخیر فولیک اسید و آهن رو نمیشه باهم خورد؟ و اینکه همیشه شنیده بودم قرص آهن اخرشب جذب بهتری داره نسترن

02 فروردین 1402 11:08:53

-2 پاسخ

سوال منم هست دوست خوبم

06 مرداد 1403 14:20:59

تا جایی که میدونم فولیک اسید و آهن رو میشه باهم خورد و مهم اینه که معده خالی باشه. برخی میگن آخر شب خورده بشه به خاطر اینکه هم معده خالی باشه و هم اینکه قرص آهن در برخی باعث تهوع و مشکلات معده میشه، آخر شب و تو خواب راحت تر تحمل میکنن

07 مرداد 1403 10:01:31

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن