پست های مشابه

zeitoon_diet

امگا ۳ مهمترین ماده مغذی در باهوش شدن جنینه 😍 تنها منبع امگا ۳ ماهی و محصولات دریایی نیست منابع گیاهی خوبی هم برای امگا ۳ داریم مصرف حدود ۳۰ گرم از اینا (کلا ۳۰ گرم نه از هر کدوم ۳۰ گرم تو یه روز😄😄😄) میتونه نیاز شما رو تامین کنه جهت دریافت رژیم های مخصوص دوران بارداری دایرکت بدید یا به واتساپ 09333431311 پیام ارسال کنید شما چه تلاشهایی برای باهوش شدن جنینتون کردین؟ #متخصص_تغذیه # رژیم_غذایی #تغذیهبارداری #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #دیابت_بارداری #دیابت_حاملگی #متخصص_تغذیه_بارداری

03 شهریور 1400 19:42:34

149 بازدید

zeitoon_diet

پاسخ سوال در فیلم #تغذیه_بارداری#خرید_خوب_باما#رژیم_غذایی #رژیم_غذایی_بارداری #ویتامینa #ویتامین_a_بارداری

11 آذر 1399 18:47:01

14 بازدید

zeitoon_diet

کینوآ یه غذای خوشمزه دیگه با کتلت گوشت و کینوآی پخته بپزید میل کنید و لذت ببرید #کینوآ

09 تیر 1398 19:09:45

105 بازدید

zeitoon_diet

انتی اکسیدانها نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی ما و بخصوص خانم های باردار دارن همچنین اسیدهای چرب امگا ۳ و پروتئن شیر هم از عوامل قوی افزاینده ایمنی بدن هستن وقتی مادر باردار خودش ایمنی بالایی داشته باشه جنینش هم از اتصالات ژنی محکم و قدرت ایمنی بالایی برخوردا خواهد بود که میتونه تا اخر عمرش اونو از خیلی از بیماریها در امان نگهداره😍😍😍 ۶ خوردنی که تو اسلاید آوردیم اگر سوالی در این مورد دارید کامنت بزارید و بپرسید اگر از غذاها مواد دیگری را میشناسید تو کامنت بنویسین تا در موردش بحث و صحبت کنیم بروکلی توت فرنگی شیر بادام ماهی سالمون #رژیم_بارداری_شیردهی #رژیم_غذایی_بارداری #تغذیه_باروری #تغذیه_آی_وی_اف #متخصص_تغذیه_بارداری #متخصص_تغذیه_خوب#رژیم_دیابت_بارداری

18 اردیبهشت 1400 17:49:16

12 بازدید

zeitoon_diet

ممنون که با ❤ خوشحالم میکنید😀 و اما ریفلاکس بارداری👌 مشکلی که گریبانگیر همه مامانا تو دوره بارداری هست☹ قدیمیا میگن، مادری که ترش میکنه، بچش موهاش پرپشت میشه😂😂 ولی جدیدیا 😅 میگن، ریفلاکس بعلت اثر هورمونهای بدن مادر از جمله پروژسترون و هورمونهای جفتی روی دستگاه گوارش هست که باعث شل شدن اسفنکترها(دریچه ها) ی دستگاه گوارش از جمله اسفنکتر تحتانی مری میشه که منجر به پس زدن اسید معده به داخل مری میشه و در نهایت مادر احساس سوزش میکنه و یا احساس درد در پشت جناغ میشه راههای متعددی هم برای کنترلش وجود داره از جمله اینکه ✔در وعده های غذایی ، غذاهای کم حجم تر بخورید ✔میتونید یه وعده نهار رو به دو یا سه قسمت تقسیم کنین و با فاصله نیم تا یکساعت از هم میل کنین ✔مایعات وسط غذا مصرف نکنین ✔بعد از غذا دراز نکشین ✔غذاهای چرب و سرخ شده مصرف نکنی ✔نوشیدنی های گازدار استفاده نکنین ✔بعد از غذا چند دقیقه تو خونه راه برید ✔موقع خواب با زاویه حدود ۴۵ درجه بخوابید اما چه چیزایی میشه خورد که ریفلاکس رو کاهش بده 👌 یکی از این آیتمهایی که تو پست آوردیم میل کنین البته همشو نه ها😅😅 یه لیوان شیر کم چرب انجیر خشک شربت نارنج رقیق اب نبات زنجبیلی یا آدامس زنجبیلی یک عدد هویج کوچولو 🚫🚫🚫🚫تو جه کنین که خوردن عرق نعنا یا چای نعنا، بخاطر اینکه تخلیه معده را کند میکنه، باعث حضور بیشتر غذا و محتویات اسیدی اون تو معده میشه و ریفلاکس رو تشدید میکنه🚫🚫🚫🚫 ❤❤به مامانایی که مشکل ریفلاکس دارن اطلاع بدید، بدردشون میخوره❤❤ #تغذیه_بارداری_گروه_مادران #تغذیه_تعیین_جنسیت #رژیم_باردارے #رژیم_بارداری_شیردهی #تغذیه_باروری_مردان #تغذیه_باروری_زنان #متخصص_تغذیه_خوب #متخصص_تغذیه_بارداری #pregnancy_diet #pregnancy_dietitioan #pregnancy_diet_plan #طعام_الحمل #طعام_الرضيع #تغذیه_بارداری_اهری #رژیم_بارداری_اهری

13 بهمن 1399 17:54:15

54 بازدید

zeitoon_diet

تغذیه مادر و زردی نوزاد ❤❤❤❤ = انرژی بخشی به تیم ما خوب گوش بدید که حتما لازمش دارید لایک کنید ❤که دلم شاد شه😄 چون به عشق نی نی های ناز شما دارم کار میکتم😊 بفرستید برای اونایی که نیاز دارن به این مطلب🙏📣📣 راستی از پستمون خوشتون اومد یانه؟ کامنت بزلرین که نظرتونو بدونم . اگر دوست داشتین بیشتر ازین پستا بزارم #رژیم #تغذیه #زردی_نوزاد #تغذیه_بارداری #رژیم_بارداری #درمان_زردی #درمان_زردی_نوزاد #رژیم_بارداری_اهری

13 بهمن 1400 19:02:26

541 بازدید

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

1

دوستای خوبم برای اینکه یه تنوعی بدیم به پیج تو سال جدید تصمیم گرفتیم هر هفته یکی از نی نیهامونو بزاریم و راجع بهش توضیح بدم هم پیجمون جذاب تر میشه و با عکس نی نیا کلی ذوق می کنیم هم داستان نی نی مونو براتون تعریف میکنم حتما که موافقین🤩🤩🤩 اولین نی نی مون سوفیا خانوم هستن سوفیای خوشگل ما الان ۶ ماهشه مامانش از هفته سوم بارداری از ما رژیم‌گرفت مامان سوفیا دلش نمیخواست هیکلش بهم بریزه و اهل ورزش هم بود، نگران بود با شروع بارداری و قطع ورزش وزنش یهویی بالا بره و هم ترکیب و استایل بدنیش بهم بخوره، هم عوارض افزایش وزن زیاد دامنگیرش بشه از همون هفته سوم رژیم بارداری سالم بهشون دادیم مادر ۲۸ ساله ما با ویار سه ماهه اول همچنان به رژیمش ادامه داد و رفتیم برای شروع سه ماهه دوم از سه ماهه دوم رژیم غذایی یه مقدار تغییر کرد و این مامان نازنین کم کم ورزشهای سبک شروع کرد چون به تشخیص پزشکشون میتونست فعالیت بدنی کنه ازونجاییکه هیچ بیماری خاصی نداشت و با وزن کاملا استاتدارد وارد بارداری شده بود تو رزیمش از همه گروههای غذایی ، شیرینی جات و انواع بستنی ها که عاشقش بود گذاشته بودیم اما با این وجود چون کالری رژیم به دقت تنظیم شده بود، روند وزن گیری مادر کاملا مناسب و حساب شده بالا میرفت در سه ماهه سوم هم رژیم تخصصی سه ماهه سوم تنظیم و ارایه شد با میان وعده های خوب وزن گیری و زیبایی جنین بالاخره بارداری این مامان گل، با ۱۲ کیلو افزایش وزن استاتدارد نی نی ناز ما "سوفیا" تو هفته ۳۹ با وزن ۳۶۰۰ گرم به دنیا اومد شروع این ماجرا برای بهمن ماه ۱۳۹۹ بوده و سوفیای ما ۶ ماه پا به دنیا گذاشته و الان ۶ ماهه است و این جدیدترین عکس نی نی ما زیباست نه؟🤩🤩🤩 ککامنت بزارید اری یا نه؟😍 شما هم اگر رژیم خوب میخواهید دایرکت بدید #بارداری #بارداری_سالم #تغذیه_بارداری #رژیم_ بارداری #رژیم _بارداری_اهری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

zeitoon_diet

کلنیک انلاین " تغذیه بارداری "

0

1

دوستای خوبم برای اینکه یه تنوعی بدیم به پیج تو سال جدید تصمیم گرفتیم هر هفته یکی از نی نیهامونو بزاریم و راجع بهش توضیح بدم هم پیجمون جذاب تر میشه و با عکس نی نیا کلی ذوق می کنیم هم داستان نی نی مونو براتون تعریف میکنم حتما که موافقین🤩🤩🤩 اولین نی نی مون سوفیا خانوم هستن سوفیای خوشگل ما الان ۶ ماهشه مامانش از هفته سوم بارداری از ما رژیم‌گرفت مامان سوفیا دلش نمیخواست هیکلش بهم بریزه و اهل ورزش هم بود، نگران بود با شروع بارداری و قطع ورزش وزنش یهویی بالا بره و هم ترکیب و استایل بدنیش بهم بخوره، هم عوارض افزایش وزن زیاد دامنگیرش بشه از همون هفته سوم رژیم بارداری سالم بهشون دادیم مادر ۲۸ ساله ما با ویار سه ماهه اول همچنان به رژیمش ادامه داد و رفتیم برای شروع سه ماهه دوم از سه ماهه دوم رژیم غذایی یه مقدار تغییر کرد و این مامان نازنین کم کم ورزشهای سبک شروع کرد چون به تشخیص پزشکشون میتونست فعالیت بدنی کنه ازونجاییکه هیچ بیماری خاصی نداشت و با وزن کاملا استاتدارد وارد بارداری شده بود تو رزیمش از همه گروههای غذایی ، شیرینی جات و انواع بستنی ها که عاشقش بود گذاشته بودیم اما با این وجود چون کالری رژیم به دقت تنظیم شده بود، روند وزن گیری مادر کاملا مناسب و حساب شده بالا میرفت در سه ماهه سوم هم رژیم تخصصی سه ماهه سوم تنظیم و ارایه شد با میان وعده های خوب وزن گیری و زیبایی جنین بالاخره بارداری این مامان گل، با ۱۲ کیلو افزایش وزن استاتدارد نی نی ناز ما "سوفیا" تو هفته ۳۹ با وزن ۳۶۰۰ گرم به دنیا اومد شروع این ماجرا برای بهمن ماه ۱۳۹۹ بوده و سوفیای ما ۶ ماه پا به دنیا گذاشته و الان ۶ ماهه است و این جدیدترین عکس نی نی ما زیباست نه؟🤩🤩🤩 ککامنت بزارید اری یا نه؟😍 شما هم اگر رژیم خوب میخواهید دایرکت بدید #بارداری #بارداری_سالم #تغذیه_بارداری #رژیم_ بارداری #رژیم _بارداری_اهری

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن