پست های مشابه

shirdehi_nini

برای این وضعیت سنتی شیردهی، شماباید نوزاد را روی پا یا روی یک بالش شیردهی که در دامن شماست بگذارید، طوری که به پهلو قرار بگیرد و چهره، شکم و زانوهای او مستقیماً رو به شما باشد. دست نوزاد را که پایین قرار گرفته است یا کنار بدن شما قرار دارد، زیر دست خودتان بگذارید. اگر می‌خواهید از سینۀ راستتان شیر بدهید، سر نوزاد را در خم دست راست خود نگه دارید. ساعد خود را پشت نوزاد قرار دهید و گردن، ستون فقرات و باسن او را نگه دارید. زانوهای او را در برابر بدن خود، هم‌عرض یا کمی پایین‌تر از سینه‌ها نگه دارید. در نهایت نوزاد لازم است به صورت افقی یا با زاویۀ کمی قرار گرفته باشد. وضعیت گهواره‌ای اغلب برای نوزادان فول‌ترم یعنی نوزادانی که پس از گذشت ۹ ماه کامل و با زایمان طبیعی به دنیا آمده‌اند مناسب است. برای زنانی که سزارین داشته‌اند، این روش شیردهی ممکن است فشار بیش از حدی روی شکم و جای زخم سزارین بیاورد. 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وبصورت انلاین توسط کارشناس مامایی خانم شورگشتی 👩‍⚕️ #وضعیت_شیردهی#شیردهی_نوزاد #شیر_مادر #مشکلات_شیردهی#سزارین #زایمان_طبیعی #زایمان_در_آب #زایشگاه #مامایی_زنان_زایمان #زنان#متخصص_زنان #متخصص_کودکان_نوزادان #آنلاین_شاپ #نیشابور #بیمارستان_حکیم #کرونا_را_شکست_می_دهیم #کرونا #سیسمونی_نوزاد #کالسکه #مشهد #زخم_شقاق_نوك_پستان #مادرانه #مادرشو

22 بهمن 1400 06:49:08

110 بازدید

shirdehi_nini

👩‍⚕️مشاوره انلاین ماهان کوچولو شیرخوار 2ماه و16روز👶 مامان ماهان:الان پسرم ۲نیم ماهه اس ولی هنوزم تو سینه گرفتن اذیت میکنه. خوب نمیمکه سینه های منم چون کوچیکه نمیتونم پوزیشن درست بگیرم خودم و بچه کلا اذیتیم. شیرمم روز ب روز داره کمتر میشه. مجبور شدم کنار بهش شیرخشک با شیشه بدم. بعد الان سینه م پر باشه بچه میخوره یکم خالی باشه دیگه نمیخوره. خیلیم بیقراره خودشو میکشه خودم همیشه عضلاتم ستون فقراتم درد میکنه. اینطوری پیش برم ترجیح میدم بچه م شیرخشک بخوره کلاچون خودم خیلی اذیتم. بعد شیرمم ی ذره جمع میشه سریع میریزه 🔴طی مشاوره شیردهی وضعیت های شیردهی، نحوه ی گرفتن صحیح پستان، وضعیت مادر درزمان شیردهی، تغذیه شیرخوار با حجم شیر اضافه درهروعده شیردهی، قطع شیرخشک وقطع استفاده ازشیشه به مادر به صورت انلاین داده شد😊 شماهم اگه مشکل شیردهی داری وکلافه شدی، نگرانی نداره کافیه ی تایم مشاوره رزوکنید تابه صورت انلاین مشاوره دریافت کنید. 😊 #مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی #ویزیت_آنلاین #مرکزمشاوره #مرکزبهداشت #شیردهی_آنلاین#نیشابور #مشهد #سبزوار #کاشمر #بردسکن #تهران #شیراز #اصفهان #درود #قدمگاه #بوژان #خرو #عطار #خیام_نیشابوری #وضعیت_شیردهی

07 اردیبهشت 1401 12:33:02

44 بازدید

shirdehi_nini

❓ سوال1 سلام به مامانای عزیز🖐️ درپاسخ به سوال مامان عزیز باید بگم: نوزادان وشیرخواران بسیار زرنگترازاون چیزی که شما تصور می‌کنید هستن 🥴 وقتی شما درطولانی مدت ازشیشه وپستانک استفاده می‌کنید نوزاد دچار سردرگمی میشه که سینه مادرو بگیره یاشیشه رو وازاونجایی که واسه گرفتن شیشه بچه دهانشو کمتر باز میکنه به نسبت سینه ی مادر وکمتر زحمت میکشه وازاونجایی که نوزاد زرنگه، ترجیح میده شیشه رو بگیره وسینه رونگیره😒☹️اوایلش شروع به بدسینگی میکنه ویک بار درمیون میگیره درطول روز، کم کم تنبل خان دیگه درطی روز هم سینه مادر نمیگیره فقط وقتی گیجه وخواب آلوده سینه رو میگیره 😤هرچی شما مدت بیشتری باشه که ازشیشه وپستانک استفاده میکنی شیرخوارت دیگه به هیچ عنوان سینه رو نمیگیره ☹️ 🔴حالا چیکارکنیم که بچه سینه رو بگیره؟؟؟ ✅اول ازهمه دیگه به هیچ عنوان به شیرخوارت شیشه وپستانک ندین 😊 ✅دوم اینکه اگه به هردلیلی میخواین بهش شیرخشک بدین از فنجان، سرنگ و قطره چکان استفاده کنید 😊 ✅سوم اینکه همیشه شیر دوشیده شده داشته باشین که وقتی باتلاش های شما بچه شروع کرد به جیغ و دادوامتناع کرد ازگرفتن سینه، شیر دوشیده رو به همون روش هایی که گفتم بهش بدین 😊 ✅چهارم اینکه این کارایی که گفتم نیاز به تکرار و حوصله وپشتکارداره (پس اگه یک بار امتحان کردیو نتیجه نگرفتی ناامید نشو) 🟣وسخن آخر اینکه تغذیه شیرخوار با روش های فنجان وسرنگ رو در پست های بعدی میزارم ازدستشون ندی 😜 شماهم اگه تجربه ای دراین زمینه داریدواسم کامنت کنیدتابقیه مامانا استفاده کنن😊 ❤️ممنون میشم به اشتراک بذارید❤️ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #مشاوره_آنلاین #مشاوره#مشاوره_شیردهی #ویزیت_آنلاین #مرکزمشاوره #مرکزبهداشت #مامایی_آنلاین #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #شیردهی_موفق #شیردهی_صحیح #شیر_مادر #شیردادن #امتناع ازپستان#شیردهی_انلاین#پستان #سینه_مادر #مکیدن نوزاد #نیشابور #تهران#

24 فروردین 1401 05:31:52

43 بازدید

shirdehi_nini

🔴 چه زمانی واسه مراقبت فرزندم به پایگاه بهداشت مراجعه کنم؟ عزیزان دلم جهت مراقبت های بهداشتی فرزندتون توصیه میشه ازبدو تولد به پایگاه بهداشت مراجعه کنید. حالاچرا پایگاه بهداشت؟ 1_قد و وزن ودور سر فرزندت درسیستم ثبت میشه ودقیق وماندگاره ودسترسی به نمودار رشد تازمان بزرگسالی وجود داره. 2_ازهمه مهمتر این مراقبتها به صورت رایگان انجام میشه. @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🔴حالا کی مراجعه کنید؟ ☑️ 3_5روزگی ☑️ 10_15روزگی ☑️ 30_45 روزگی ☑️ 2ماهگی ☑️ 4ماهگی ☑️ 6ماهگی ☑️ 7ماهگی ☑️ 9ماهگی ☑️ 12ماهگی ☑️ 15ماهگی ☑️ 18ماهگی ☑️ 2سالگی ☑️ وبعدازاون به صورت سالیانه تا هفت سالگی @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🔴خیلی ازمامانا تصور میکنن فقط زمان واکسن شیرخوار مراقبت داره، اگه دقت کنید بعضی اززمان هایی که دربالا گفته شده، زمان تزریق واکسن نیست. به نظرت کدوم زمان هاست؟ واسم بنویس تا بقیه هم استفاده کنن! 😊 🔴شما چی فرزندتُ فقط واسه واکسن میبری پایگاه بهداشت یانه مراقبتاشم واست مهمه? ❤️ممنون میشم این پست لایک وسیو کنی تاهرزمان نیاز داشتی بهش دسترسی داشته باشی❤️ 🧡اگه ازاکسپلورمیای، حتما ی سر به بقیه پست ها هم بزن! ضررنمیکنی جانم😊 @shirdehi_nini @shirdehi_nini #شیردهی_نوزاد #مشاوره_شیردهی#نوزادان #شیردهی_صحیح #پوزیشن #مراقبت_بارداری #مراقبت_نوزاد #پایگاه_بهداشت #مرکزبهداشت #پایگاه_سلامت #متخصص_کودکان_نوزادان #متخصص_زنان #شیرمادر #شیردوشیدن #سیسمونی_نوزاد #کالسکه_بچه

12 خرداد 1401 14:58:49

250 بازدید

shirdehi_nini

🟣دوران نوزادی اززمان تولد تا 28روزگی رو شامل میشه پس اگه این علائم و نوزاد داشت حتما به پزشک مراجعه کنید. ❤️ممنون میشم این پست لایک وسیو کنی و واسه دوستان ارسال کنی تا استفاده کنن❤️ ✅ تب (حرارت زیربغل بیشتراز37/5)  ✅ ناله کردن  ✅ اختلال هوشیاری  ✅ تنفس تند (بیشتر از 60بار در دقیقه)  ✅  تشنج ✅ پرش پره های بینی  ✅  بر آمدگی ملاج  ✅ بی قراری وتحریک پذیری  ✅   بدن شل وبی حال  ✅ زردی پوست بدن وچشم ها  ✅ کاهش قدرت مکیدن ✅تورفتگی قفسه سینه درهرنفس کشیدن ✅بعداز دوهفتگی هنوز به وزن زمان تولد نرسیده یاوزن ازدست میده ✅دهانش خشک است ✅استفراغ ✅مدفوع خونی ✅ خوب شير نخوردن ✅کبودی لبها وزبان 💎مشاوره تخصصی واموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ ❤️لایک یادت نره جانم😉 #علائم_خطر#مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره#شیرخوار #نوزاد#ناله#شیر_مادر #شیرخشک #مدفوع_نوزاد #مدفوع_خونی#تب#بیحالی#استفراغ#کمبود_شیر #کمبود_وزن#شیردهی_صحیح #تشنج

06 خرداد 1401 14:32:13

77 بازدید

shirdehi_nini

سلام عزیزان دلم 😊 اولین باری که فهمیدی مادر شدی چه حسی داشتی؟؟ حستو بامن به اشتراک بذار وکامنت بذاربرام😊❤️ 💎مشاوره تخصصی واموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #حس_خوب#انرژی_مثبت #حال_دل#شادی#مادرشدن #مادرشدنت_مبارک #مادرم #خوشحالی #نشاط#انگیزشی#خانواده#نینی#جنین#بارداری#زایمان_طبیعی #زایمان_سزارین #زایمان_در_آب #مشاوره_شیردهی

29 فروردین 1401 06:12:54

23 بازدید

زهرا شورگشتی

0

3

اگه شیر داخل پستان بمونه فاسد میشه؟

سلام مامانا حالتون چطوره؟ این سوالیه که همیشه ازمن پرسیده میشه اگه شیر داخل پستان بمونه فاسد میشه؟ یاالان که هوا خیلی گرمه، شیرم خراب میشه؟ ❤️ممنون میشم این پست لایک وسیو کنی😊❤️ @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🔴مامان جان روند تولید شیر درپستان یک روند فعال وزنده است که دائما باجریان خون درحال تبادله، پس اگه شیرداخل پستان بمونه اصلا فاسد نمیشه نگران خراب شدن شیر نباش جانم و به شیردهی ادامه بده😊 🔴یا اگه هوا گرمه و ازبیرون میای لازم نیس شیرتو به دلیل اینکه ممکنه خراب شده باشه بدوشی بریزی کنار، باخیال راحت به شیرخوارت شیر بده😊 @shirdehi_nini @shirdehi_nini ✅ خوب بگو ببینم شماهم فک میکردی شیر خراب میشه؟ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی #ویزیت_آنلاین #مرکزمشاوره #مرکزبهداشت #مامایی_آنلاین #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #شیردهی_موفق #شیردوش_برقی #شیر_مصنوعی #شیرمادر_یا_شیرخشک #نوزاد #خراب #شیر_خراب#ماندن_شیر#سیسمونی #پستان #سینه_مادر #مکیدن #نیشابور #زهرا_شورگشتی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

shirdehi_nini

زهرا شورگشتی

0

3

سلام مامانا حالتون چطوره؟ این سوالیه که همیشه ازمن پرسیده میشه اگه شیر داخل پستان بمونه فاسد میشه؟ یاالان که هوا خیلی گرمه، شیرم خراب میشه؟ ❤️ممنون میشم این پست لایک وسیو کنی😊❤️ @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🔴مامان جان روند تولید شیر درپستان یک روند فعال وزنده است که دائما باجریان خون درحال تبادله، پس اگه شیرداخل پستان بمونه اصلا فاسد نمیشه نگران خراب شدن شیر نباش جانم و به شیردهی ادامه بده😊 🔴یا اگه هوا گرمه و ازبیرون میای لازم نیس شیرتو به دلیل اینکه ممکنه خراب شده باشه بدوشی بریزی کنار، باخیال راحت به شیرخوارت شیر بده😊 @shirdehi_nini @shirdehi_nini ✅ خوب بگو ببینم شماهم فک میکردی شیر خراب میشه؟ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی #ویزیت_آنلاین #مرکزمشاوره #مرکزبهداشت #مامایی_آنلاین #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #شیردهی_موفق #شیردوش_برقی #شیر_مصنوعی #شیرمادر_یا_شیرخشک #نوزاد #خراب #شیر_خراب#ماندن_شیر#سیسمونی #پستان #سینه_مادر #مکیدن #نیشابور #زهرا_شورگشتی

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن