پست های مشابه

shirdehi_nini

🟥نوزاددربدو تولد چه واکسنایی داره؟🟥 ❤️مامان قشنگم ممنون میشم این ریلزلایک کنی🙂 🟠زمانی که نوزاد دنیا میاد سه تا واکسن داره!! @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🔴این واکسن‌ها در کارت واکسن ثبت میشه ودرزمان ترخیص نوزاد بهتون تحویل داده میشه. حواست باشه ازبیمارستان مرخص شدی کارت واکسنو جانذاری😉 ✅خوب زرنگا بگن کدوم واکسن که ردش رو دست میمونه؟ واسه نوزاد شما هم مونده؟ ❤️قشنگم اگه سوالی واسه واکسن داری کامنت بذار😊 #شیرمادر #شیردهی_نوزاد #بارداری_هفته_به_هفته

18 شهریور 1401 18:37:50

256 بازدید

shirdehi_nini

توصیه می‌شود ختنه نوزاد پسر درماه اول وتوسط پزشک صورت پذیرد. نوزادانی که ختنه می‌شوند درسال اول تولد کمتردچارعفونت ادراری می شوند. خشک وتمیزنگه داشتن محل ختنه مهم ترین نحوه مراقبت ازمحل ختنه است. ازاستعمال ترکیبات خانگی ومواد سنتی یاگیاهی خودداری کنید. معمولابین 7_10روزلازم است تازخم بهبودیابد. درطی این مدت نوک آلت زردرنگ به نظرمی سد که طبیعی است. بنفش بودن سرآلت پس ازختنه نوزاد ناشی ازتحریک وپرخونی سرآلت وکاملاطبیعی است. درصورت بروزمشکلات زیر به پزشک مراجعه کنید. _خونریزی مداوم ازمحل ختنه _قرمزی اطراف نوک آلت که بیشترشود. _تب نوزاد _ترشح چرکی آلت _اگرنوزاد6_8ساعت بعداز ختنه ادرار نکند. 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #ختنه #ختنه_سورون #ختنه_پسران #جراحی_زیبایی #عفونت_ادراری #خونریزی #أدرار #متخصص_کودکان_نوزادان #متخصص_زنان_زایمان #مامایی#who #سیسمونی #لباس_کودک #آتلیه #عید_نوروز #هفتسین #دکوراسیون_داخلی #مشهد#نیشابور#علائم_خطر #کپشن_خاص#نینی_شاپ #غذا #موسیقی #رقص

23 اسفند 1400 07:23:47

143 بازدید

shirdehi_nini

🔴🔴کپشن نکات تکمیلی داره😉🔴🔴 مامان جان!! درشیر مادر سلول ها وترکیبات تنظیم کننده ایمنی مثل فاکتورهای ضدالتهابی وجود داره که نوزادرو درمقابل آسیب های ناشی ازالتهاب عفونت‌ها محافظت میکنه😊 🔴پس حتما دراین روزها شیردهی رو ادامه بده😉 @shidehi_nini @Shirdehi_nini @Shirdehi_nini علاوه برمواردی که درویدئوگفته شد آویشن، جعفری تازه، اسفناج، توت فرنگی، خرمالو هم ویتامین cزیادی داره🙃 🌸مشاوره تخصصی واموزش شیردهی نوزاد توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی #زایمان_سزارین #شیردهی_نوزاد #شیرمادر #شیرخشک #یوگا_بارداری #زایمان_فیزیولوژیک #ماماهمراه #تنبلی_تخمدان #ورزش_بارداری #تعیین_جنسیت #شیردهی #جنین #زایمان_طبیعی #نازایی #حاملگی #بارداری #نوزاد#نیشابور

11 مرداد 1401 08:44:56

62 بازدید

shirdehi_nini

اول ازهمه ی ضربه روی پست بزن تابتونی به صورت کامل ویدئو رو ببینی🤭بعدشم این پست ولایک کن تامن انرژی بگیرم😊حالا ادامه روبخون 🤭 به‌طورکلی بهتره که بعد از شیر خوردن، دو تا سه آروغ از نوزاد گرفته بشه. حالا چرا؟؟ @shirdehi_nini @shirdehi_nini 🟣آروغ‌های کوچک نوزاد، هوای گیرکرده در معدۀ نوزادو آزاد می‌کنه،و باعث احساس راحتی بیشتری میشه و کمتر بی‌قراری و بهانه‌گیری میکنه. 🟣همچنین آروغ زدن فضای بیشتری را در معدۀ نوزاد آزاد می‌گذارد، در نتیجه نوزادمیتونه مدت طولانی‌تری شیر بخوره. 🟣وازهمه مهمتر اگه آروغ نوزاد گرفته نشه احتمال استفراغ نوزاد هست و درنتیجه آن احتمال وارد شدن شیر به راه های هوایی نوزاد که باعث عفونت ریه وخفگی نوزاد میشه. 🔴آیا همه شیرخواران آروغ میزنن؟ هیچ قانونی وجود ندارد که نوزادان پس از هربار تغذیه باید آروغ بزنند.بعضی از نوزادان خیلی آروغ می‌زنند، درحالی‌که واسه نوزادان دیگه به ندرت اتفاق میفته. امامامانا دقت داشته باشید!! نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌شن به اندازۀ نوزادانی که شیر خشک می‌خورند به آروغ زدن نیاز ندارند،به خاطراینکه هنگام تغذیه، هوای کمتر می‌خورند. @shirdehi_nini @shirdehi_nini ممنون ازهمکارعزیزم خانم دلیلی (کارشناس تغذیه باشیرمادر بیمارستان) که واسه این پست بامن همراه بودن ❤️ حالای سوال😊 به نظرت درشب که خوابش خیلی عمیقه هم باید آروغ نوزادو بگیریم?? ❤️ ممنون میشم این پست ولایک وسیو کنی و واسه دوستانت ارسال کنی ❤️ 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ @shirdehi_nini @shirdehi_nini #آروغ_گرفتن_نوزاد #دلدرد #دلپیچه #استفراغ #رفلاکس_نوزادان #کولیک #قولنج_نوزادی #شیرمادر #شیرخشک #شیردهی #شیردهی_نینی #بالا_اوردن #نوزاد #مشاوره_شیردهی #شیردهی_صحیح #سیسمونی #نینی #زایمان #بارداری

30 خرداد 1401 14:48:04

152 بازدید

shirdehi_nini

لیانا کوچولو نوزاد 16روزه باوزن 2500👶 مامان لیانا:سینه ی سمت چپم فرو رفتست ،کوچولوم به سختی میتونه بگیره ،سینه ی سمت راستمو راحت میخوره ولی احساس میکنم به تنهایی نمتونه سیرش کنه. چون شبا تا صبح سینه ی سمت راستمو میخوره به محض اینکه خوابش میگیره بیدار میشه و دنبال سینه میگرده اگه سریع نخوره بی قراری میکنه و گریه ولی در طول روز اینجوری نیست😔 🔴طی مشاوره شیردهی آموزش وضعیت صحیح شیردهی و شیردهی متناوب ازهردوپستان، شیردوشیدن ونگه داری شیر داده شد. نوزاد ازسینه سمت چپ تغذیه شد وبه مادر توصیه شد درحین شیردهی از رابط سینه استفاده کنه 😊 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وانلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #مرکز_شیردهی#کلینیک_شیردهی #مشاوره_شیردهی #مشاوره_آنلاین #مشاوره_تلفنی #ویزیت_انلاین#سینه_مادر #شیردهی_نوزاد #شیردهی_مادران_امروز #شیردهی_موفق #شیردهی_صحیح #شیردوش #شیرخوار #سیسمونی #لباس_کودک #سیسمونی_نوزاد #نینی#Baby #زایمان #مامایی#مشاور_شیر

05 اردیبهشت 1401 14:14:40

39 بازدید

shirdehi_nini

قولنج یا کولیک نوزادی، گریۀ غیرقابل کنترل در یک نوزاد سالم است. اگر کودک شما کمتر از پنج ماه داشته باشد و حداقل سه روز در هفته را برای بیشتر از سه ساعت متوالی به مدت حداقل سه هفته گریه کند، به احتمال زیاد ممکن است دچار قولنج شده باشد. قولنج یک بیماری نیست و به نوزاد شما هیچ آسیب درازمدتی نمی‌رساند، اما شرایط سختی را برای نوزاد و والدینش به وجود می‌آورد. 👩‍⚕️نوزاد شماهم قولنج نوزادی داشته؟ واسم کامنت کنید 🤭 ✅راهکارهای تسکین گریه ی ناشی از قولنج نوزادی درپست بعدی ✅برگرفته ازسایت مادرشو 💎مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد درمنزل وبه صورت انلاین توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی 👩‍⚕️ #قولنج_شکستن #قولنج #قولنج_گیری #قولنج_نوزادی #گریه_نوزاد #بیماری #نوزاددختر #نوزادپسر #نوزادی_شیک #نوزادپسر #نوروزرنگی #نیلی #کودکانه #بیقرار #بیقراری_نوزاد #شیردهی_مادران_امروزی #شیردوش_برقی_نوزاد #شیردوش_سیار #

27 بهمن 1400 17:53:06

270 بازدید

زهرا شورگشتی

1

5

علل اعتصاب شیر در شیرخوار

💥💥ازکپشن به راحتی نگذریا😉 مامان جان یهو نوزادت بدون هیچ علتی سینه رونمیگیره؟؟ امتناع میکنه؟؟ یکی ازعلت های مهم میدونستی عادت ماهیانه شدن هست! @shirdehi_nini @shirdehi_nini @shirdehi_nini پستو حتما ببین، یادت نره که سیو کنی 😉 ❤️راستی درپست بعدی قراره بهت بگم که چیکارکنی که سینه روبگیره 😊 ✅شماهم باهمین مشکلی برخورد کردی؟ علت امتناعش چی بود؟ 🌸مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی #بهداشت_جنسی #خواب_نوزاد #بارداری_شاد#عفونت_واژن #ماما_همراه#شیر_مادر #شیر_مصنوعی #شیردهی_نوزاد #حاملگی#جنین#زایمان_طبیعی #شیردهی#پریودی#قاعدگی#تعیین_جنسیت #بارداری#نوزاد#مشهد

05 بهمن 1401 16:42:59

دخترم همه مواردو داره رفلاکس وخلط درگلوش ولثه اش درد میکنه ودیگه شیر نمیخوره ازم نمیدونم چکار کنم راهنمایی کنید شیردیگه نمیاد توسینم سینم شل شد میخوام شیرم برگرده چکار کنم

عسل سعیداوی

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

shirdehi_nini

زهرا شورگشتی

1

5

💥💥ازکپشن به راحتی نگذریا😉 مامان جان یهو نوزادت بدون هیچ علتی سینه رونمیگیره؟؟ امتناع میکنه؟؟ یکی ازعلت های مهم میدونستی عادت ماهیانه شدن هست! @shirdehi_nini @shirdehi_nini @shirdehi_nini پستو حتما ببین، یادت نره که سیو کنی 😉 ❤️راستی درپست بعدی قراره بهت بگم که چیکارکنی که سینه روبگیره 😊 ✅شماهم باهمین مشکلی برخورد کردی؟ علت امتناعش چی بود؟ 🌸مشاوره تخصصی وآموزش شیردهی نوزاد توسط کارشناس مامایی زهراشورگشتی #بهداشت_جنسی #خواب_نوزاد #بارداری_شاد#عفونت_واژن #ماما_همراه#شیر_مادر #شیر_مصنوعی #شیردهی_نوزاد #حاملگی#جنین#زایمان_طبیعی #شیردهی#پریودی#قاعدگی#تعیین_جنسیت #بارداری#نوزاد#مشهد

دخترم همه مواردو داره رفلاکس وخلط درگلوش ولثه اش درد میکنه ودیگه شیر نمیخوره ازم نمیدونم چکار کنم راهنمایی کنید شیردیگه نمیاد توسینم سینم شل شد میخوام شیرم برگرده چکار کنم عسل سعیداوی

05 بهمن 1401 16:42:59

-0 پاسخ

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن