شادینک
دنبال کننده
17
پست
169
به نام خدا شادینک، شادی دینی برای کودکان تولید کننده بازی و محصولات سرگرم کننده برای انتقال مفاهیم دینی و اخلاقی
پست های مشابه
شادینک
م هم بودم اگه دختر دارید ذخیره ش کنید تا بگید براشون... داستان غدیر از زبان سمیه کوچولو داستانی لطیف و دخترانه اگه بسته ی ما رو گرفتید یاسر میشه بیاد جای سمیه کوچولو و از زبونش این داستان رو تعریف کنید . واقعا ای کاش ما هم بودیم ... اما چه کار میتونیم بکنیم برای رساندن پیام غدیر ؟ اگه دوست داشتید برامون کامنت بذارید . #عیدغدیر #غدیری_ام #غدیر #به_عشق_علی #السلام_علیک_یا_امیرالمؤمنین #اسلام_برای_کودکان #کودک_شاد #کودک_مسلمان #سمیه #دختر_کوچولو
04 مرداد 1400 09:55:04
33 بازدید
شادینک
رفتار امام با کودکان این قسمت:با هم غذا میخوریم ای کاش ما هم مثل امام مهربونمون بتونیم اینقدر به بچه ها نزدیک بشیم و با دلشون راه بیایم. #امام #امام_خمینی #امام_خمینی_یک_حقیقت_همیشه_زنده_است #امام_خمینی_رحمت_الله_علیه #شادینک_یعنی_شادی_دینی_کودکان #شادینک #شادی_مذهبی #احترام #احترام_به_کودک #با_هم_غذا_بخوريم
14 خرداد 1400 15:58:22
1 بازدید
شادینک
سفر اربعین با همه جذابیت ها و حال خوب پیاده روی ش، امسال هم آرزو دستنیافتنی شد. درسته که در روایات به حضور در حرم سیدالشهدا (ع) تأکید شده اما از اون بیشتر، به ارتباط قلبی و روحی با ایشان اشاره شده که در هر زمانی، با هر مسافتی میتونیم با ایشون داشته باشیم . حالا هم ماییم و کودکانی که دوست داریم خاطرات اربعین یادشون نره و بازی اربعین یه وسیله ای باشه بین اسباب بازی هاشون که همیشه توی خونه سازی ها و ماشین بازی شون به کار ببرن. پی نوشت: داشتیم بسته رو برای عکس برداری آماده میکردیم بچه هامون کلی بازی میکردن، یکی شوندعروسک ها رو به خط کرد جلوی گنبد و گفت مامان می خوام عروسک ها سلام بدن به امام حسین ع بعد برن زیارت ... همین ارتباط کوچک برای ما بسه #بازی_دینی #اربعین #پای_پیاده #حرم #بین_الحرمین #به_تو_از_دور_سلام #شادینک #مداحی_کودکانه #یااباعبدالله
20 شهریور 1400 13:00:25
12 بازدید
شادینک
سلام بچه ها😍 میخوایم امشب یه قصه براتون بگم🤩 قصه ای راجع به یکی از قهرمان های بزرگ... یه قهرمان واقعی 😇 قهرمان نجات همه ی آدم ها ، که اسمشون امام حسین (علیه السلام) است💚 حتما خودتون میشناسیدشون😉 ولی میدونید چرا قهرمان شدن ؟؟؟؟؟ قصه رو گوش کن تا برات بگم 🙂 یه عده از مردم توی یه شهر دیگه به امام نامه نوشته بودن و گفتن بیا ما رو از دست حاکم بدجنس ، نجات بده. فکرنکنی تعدادشون کم بوده ها کلی آدم بودن ، یعنی چند هزار نفر.... امام حسین ع هم دوستشون رو فرستادن که ببینه مردم اون شهر راست میگن یا نه ، قول میدن که اگه امام حسین بیاد، هرچی بگن گوش میدن مردم اون شهر هم با فرستاده ایشون دست دادن و قول دادن که همراه امام باشن . اما اون حاکمبد که اصلا از مهربونی و آدمای خوب خوشش نمیاومد نمیخواست مردم حرف امام حسین ع رو گوش بدن، برای همین بعضی ها رو حسابی ترسوند بعضی ها رو هم گولشون زد و گفت حسابی بهتون پول میدم خب… شما جای مردم شهر بودین چی کار میکردین؟ معلومه اگر ما بودیم، میگفتیم بروبابا!! ما رو میترسونی؟ ما خیلی شجاعیم. پول تو رو هم نمیخوایم! همراه امامون میشیم، که از همه بهتر و مهربون ترن و با تو هم دست دوستی نمیدیم! اما خب بچهها جونم... مردم اون شهر اندازهی ما که شجاع نبودن.... بیشتر از این که کارای خوب دوست داشته باشن دنبال راحتی خودشون بودن حالا اگر شما جای امام حسین بودین، نسبت به این مردم چه حسی داشتین؟ فکر کنین به شما نامه نوشتن گفتن بیا اینجا، می خوایم با تو دوست بشیم… بعد یهو وسط راه نگهت دارن و بگن ما میخوایم بجنگیم .... شما بودین چی کار میکردین ؟ عصبانی میشدین؟ لج تون میگرفت ؟ دلتون میخواست دیگه کمک شون نکنید ؟؟؟؟ اما امام حسین خوب ما، قهرمان نجات آدمهاس . امام حسین دلش میخواست همهی همه ی آدمها رو از دست آدم بدا نجات بده و باهاشون مهربونی کنه ... مثل یه آدم خوبی کخ اگه ببینه کسی داره توی دریا غرق میشه حتما حتما نجاتش میده .... برای همینامام حسین ع هم اصلا عصبانی نشدن و همش تو فکر این بودن که اونا رواز دست اون حاکم بد نجات بدن . اما خود مردم هم باید میخواستن دیگه ...... بعضی ها به خاطر ترسیدن یا گرفتن پول زیاد غرق شدن.... حالا توی داستان بعدی مون ماجرای چن نفر از اونایی که به کشتی نجات امام حسین رسیدن رو براتون میگم... منتظر داستان ها باش.... راستی یادت باشه میتونی با کشتی مون این قصه رو بازی کنی ...... آدمایی که دارن غرق میشن رو نجات بده. #کشتی_نجات_یا_اباعبدالله #کشتی_نجات #داستان
02 مهر 1399 17:02:38
0 بازدید
شادینک
🌙کم کم هلالِ ماهِ خدا می رسد ز راه اوقاتِ نابِ اهلِ بکاء می رسد ز راه مهمان کند خدا همگان را به سفره اش وقتی که ماهِ جود و سخا میرسد ز راه گُل میکند به لب همه دم ذکر یا علی زیرا بهارِ اهلِ دعا می رسد ز راه 💚 #رمضان #روزه #میهمانی_خدا #رمضان_كريم #رمضان_مبارك #شادینک #شادینک_یعنی_شادی_دینی_کودکان #ماهرمضان
26 فروردین 1400 07:34:53
2 بازدید
شادینک
#شادینک #شادیهای مذهبی #ولادت حضرت مسیح #شادیهای_مذهبی #عیسی_مسیح
05 دی 1399 12:31:59
3 بازدید
شادینک
0
0
به نام خدای مهربون یه #خاطره از بچه گی هام بگم براتون🤭 یادمه #بچه که بودم زیاد می رفتیم #مشهد. اکثرا هم با ماشین می رفتیم. یه بار بین راه که ایستاده بودیم برای #استراحت مامانم چادرش رو بهم می ده تا #تجدید_وضو کنه. منم که اونموقع سه سال بیشتر نداشتم سرمو می ندازم پایینو برای خودم می رم. اصلا هم نمی گم اینجا #غریبم. 😂😂😂 بنده خدا مامانم چادرش هم دست من بوده و نمی تونسته بره دنبالم بگرده. خلاصه بعد از چند ساعت پیدا می شم🤪 شما هم اگه خاطره ای از مشهد رفتناتون با خانواده دارین برامون بگید😊😄 و اینکه شده تا حالا توی حرم گم بشین؟ #خاطره_بازی🎥 #خاطره #لحظات #ناب #مشهد #با_ماشین #خاطرات_دهه_شصت #تولد_امام_رضا #ضامن_آهو