شادینک
دنبال کننده
17
پست
169
به نام خدا شادینک، شادی دینی برای کودکان تولید کننده بازی و محصولات سرگرم کننده برای انتقال مفاهیم دینی و اخلاقی
پست های مشابه
شادینک
نمای سوم اولین و بزرگ ترین رول نقاشی با موضوع اعیاد مذهبی مناسب مهمانی ها و جشن های خانگی برای سرگرم کردن بچه ها و چسباندن به دیوارها برای جشن های خیابانی و غرفه های نمایشگاهی نمای سوم از آماده کردن خیابان برای اعیاد هست #رنگ_آمیزی_متری #نقاشی #رنگ_انگشتی #رنگ #مدادرنگی #مدادشمعی #ریسه #عید_غدیر #آذین #نذری
19 تیر 1401 16:46:29
5 بازدید
شادینک
سلام بچه ها😍 میخوایم امشب یه قصه براتون بگم🤩 قصه ای راجع به یکی از قهرمان های بزرگ... یه قهرمان واقعی 😇 قهرمان نجات همه ی آدم ها ، که اسمشون امام حسین (علیه السلام) است💚 حتما خودتون میشناسیدشون😉 ولی میدونید چرا قهرمان شدن ؟؟؟؟؟ قصه رو گوش کن تا برات بگم 🙂 یه عده از مردم توی یه شهر دیگه به امام نامه نوشته بودن و گفتن بیا ما رو از دست حاکم بدجنس ، نجات بده. فکرنکنی تعدادشون کم بوده ها کلی آدم بودن ، یعنی چند هزار نفر.... امام حسین ع هم دوستشون رو فرستادن که ببینه مردم اون شهر راست میگن یا نه ، قول میدن که اگه امام حسین بیاد، هرچی بگن گوش میدن مردم اون شهر هم با فرستاده ایشون دست دادن و قول دادن که همراه امام باشن . اما اون حاکمبد که اصلا از مهربونی و آدمای خوب خوشش نمیاومد نمیخواست مردم حرف امام حسین ع رو گوش بدن، برای همین بعضی ها رو حسابی ترسوند بعضی ها رو هم گولشون زد و گفت حسابی بهتون پول میدم خب… شما جای مردم شهر بودین چی کار میکردین؟ معلومه اگر ما بودیم، میگفتیم بروبابا!! ما رو میترسونی؟ ما خیلی شجاعیم. پول تو رو هم نمیخوایم! همراه امامون میشیم، که از همه بهتر و مهربون ترن و با تو هم دست دوستی نمیدیم! اما خب بچهها جونم... مردم اون شهر اندازهی ما که شجاع نبودن.... بیشتر از این که کارای خوب دوست داشته باشن دنبال راحتی خودشون بودن حالا اگر شما جای امام حسین بودین، نسبت به این مردم چه حسی داشتین؟ فکر کنین به شما نامه نوشتن گفتن بیا اینجا، می خوایم با تو دوست بشیم… بعد یهو وسط راه نگهت دارن و بگن ما میخوایم بجنگیم .... شما بودین چی کار میکردین ؟ عصبانی میشدین؟ لج تون میگرفت ؟ دلتون میخواست دیگه کمک شون نکنید ؟؟؟؟ اما امام حسین خوب ما، قهرمان نجات آدمهاس . امام حسین دلش میخواست همهی همه ی آدمها رو از دست آدم بدا نجات بده و باهاشون مهربونی کنه ... مثل یه آدم خوبی کخ اگه ببینه کسی داره توی دریا غرق میشه حتما حتما نجاتش میده .... برای همینامام حسین ع هم اصلا عصبانی نشدن و همش تو فکر این بودن که اونا رواز دست اون حاکم بد نجات بدن . اما خود مردم هم باید میخواستن دیگه ...... بعضی ها به خاطر ترسیدن یا گرفتن پول زیاد غرق شدن.... حالا توی داستان بعدی مون ماجرای چن نفر از اونایی که به کشتی نجات امام حسین رسیدن رو براتون میگم... منتظر داستان ها باش.... راستی یادت باشه میتونی با کشتی مون این قصه رو بازی کنی ...... آدمایی که دارن غرق میشن رو نجات بده. #کشتی_نجات_یا_اباعبدالله #کشتی_نجات #داستان
02 مهر 1399 17:02:38
0 بازدید
شادینک
«دحوالارض» را یکی از پربرکت ترین روزهای ایام سال می دانند چرا که طبق برخی #روایات زمین #کعبه و #حرم خدا، در این روز ظاهر گشته و گسترش یافته است. #شعر زیر در مورد #روز #دحوالارض برای بچه ها سروده شده: این زمین رنگارنگ ------ پر از گل های قشنگ کِی اومده به دنیا ------ کی می دونه بچه ها؟ بیست و پنج ذیقعده ------ زمین به دنیا اومد تولدش شد و اون ------ از زیر آب در اومد زمین از زیر کعبه ------ خاکش زده جوونه تا که بشه یه روزی ------ گهوارهی زمونه سال های بعد همون روز ------ اومده اند به دنیا حضرت ابراهیم و ------ بعدش حضرت عیسی چه جشن با شکوهی ------ برپا شده بچه ها تولد هر سه تا ------ مبارکه غنچه ها شاعر: ساجده طالبی #دحوالارض #روز_دحوالارض #روزه #هفتاد_سال #عبادت #شاد #شادینک #شادی #شادی_دینی_کودکان #کودک #برکت #۲۵ذی_القعده #بیست_و_پنجم #ذی_القعده
15 تیر 1400 00:37:39
2 بازدید
شادینک
تا حالا براتون پیش اومده که با یه دوست خیلی خیلی عزیزتون قهر کنین؟ یا حتی با مامان تون؟ مثلا ممکنه عاشق دوستمون باشیما، اما یه روز که اون زده اسباب بازی ما رو خراب کرده، باهاش قهر می کنیم. یا مثلا عاشق مامانمون هستیما، اما یه روز که زدیم لیوان رو وسط آشپزخونه شکوندیم و مامان سرمون داد زد، باهاش قهر کردیم و رفتیم تو اتاق. این جور وقتا، خودمون می دونیم که خیلی خیلی عاشق مامان مون یا دوست مون هستیما، اما چون قهریم، دلمون نمیخواد بریم پیشش و ببینیمش. اما شاید اگر مامان بیاد در اتاق رو باز کنه و بگه: بیا بریم پارک، دوباره بپریم بغلش و یادمون بیاد که چقدر عاشقشیم! زهیر هم خیلی عاشق امام حسین بود، اما یه جورایی قهر کرده بود و رفته بود توی اتاق و در رو به روی خودش بسته بود. تا روزی که این در باز شد. قصه از کجا شروع شد؟ برین پست بعدی تا براتون داستان نجات زهیر توسط امام حسین رو تعریف کنم. پ.ن: مامانای گل شادینکی همینطور که بچه ها دارن با کشتی نجاتشون بازی میکنن داستان پست بعد رو براشون بخونین. #شادینک #کشتی_نجات_امام_حسین #شادی_های_مذهبی_کودک
06 مهر 1399 13:55:49
1 بازدید
شادینک
در این زمانه که اطرافمان پر از جاذبه های متنوع و بعضا فریبنده و ناسالم است باید با بهره گیری از ظرفیت عظیم معارف دینی (که در تطابق کامل با فطرت همه ی انسان هاست) با روش های هنرمندانه، خلاقانه و جذاب فضایی بانشاط، سالم و سازنده برای جوانان فردا ایجاد کرد. از این رو برآن شدیم باتوکل به خدا و استمداد از اهل بیت (علیه السلام) در حد توانایی مادی و معنوی اندکمان در راستای تولید محصولات فرهنگی کودک و نوجوان قدمی برداریم و نقش کوچکی در تربیت نوگلان خلاق، پرنشاط و با ایمانِ میهن عزیزمان ایفا کنیم. #شادینک #کودک_خلاق #اسلام_برای_کودکان #بازی_کودکانه
25 تیر 1399 17:14:29
0 بازدید
شادینک
منبر بلند #داستان_غدیر از زبان شتر خیلی جذابه وقتی بچه ها از زبان شترها چوبی مون این قصه رو تعریف کنند یا مامانا برای بچه ها ... مطمئن باشید توی خاطرش می مونه ... ذخیره ش کنید که برای بچه ها از سه روز قبل و سه روز بعد غدیر میتونید داستان غدیر رو از زبان های مختلف بگید . و حاضران به غایبین ... و پدران به فرزندان... ممنون از پیج @khamenei_reyhaneh بابت انتشار این داستان ها #غدیر #عیدغدیر #غدیری_ام #داستان_گویی #اسلام_برای_کودکان #به_عشق_علی #عیدانه #کودک_مسلمان #کودک_شاد
03 مرداد 1400 20:24:20
40 بازدید
شادینک
0
0
#عرفه #عرفه_کودکانه بعضی از روزها، به سبب اتفاق های ویژه یا به سبب ارزش والایی که دارند، از بقیه روزها بهترند؛ مثل روزهای عید، مثل روزهای تولد امامان ما، مثل روزهای شهادت امامان. خلاصه این که بعضی از روزها از بقیه بزرگ تر و با ارزش ترند و عرفه هم یکی این روزهاست. عرفه روز عید مسلمانان است. در روز عرفه مثل امامان بزرگمان دست دعا به سوی آسمان بلند کنید و از خدای مهربان چیزهای خوب بخواهید. #شادینک #اسلام_برای_کودکان #اعمال_عرفه