پست های مشابه

mama_jaann

سلام امشب ي كته اوردم با طعم بهشت 😍نگم براتون از خوشمزگيِ اين غذا 🤤 حتما پست رو سيو كن تا به زودي درست ش كني😋و بفرست واسه دوستات تا اونا هم ياد بگيرن😉 كته يِ كدو و شلغم(+٨) برنج ايراني:٣قاشق غذاخوري🍚 كدوسبز:١عدد كوچك🥒 شلغم:١عدد متوسط گوشت گوسفندي:٢تكه خورشتي🥩 عصاره قلم:١قالب پياز:نصف عدد🧅 پوره گوجه فرنگي:١عدد كوچك🍅 اول پياز رو با كره يا روغن تفت بديد بعد گوشت رو اضافه كنيد و اونم تفت بديد بعدش گوجه،كدو،شلغم و عصاره قلم رو اضافه كنيد وبا ي ليوان آب بزاريد تا خوب بپزه وقتي كه خوب پخت برنج خيس خورده رووبهش اضافه كنيد و بزاريد تا دم بكشه🥰نوش جان😙😊 #غذاي_كمكي #غذاي_كودك #كودك_بدغذا #كودك_شاد #كودكانه #نوزاد_شیر_خوار #غذاي_ايراني #غذاي_خانگي #غذاي_كمكي_كودك #شلغم #كدو #كته_كباب @mama_jaann

01 دی 1399 17:09:37

123 بازدید

mama_jaann

فرايد شعر خواندن براي كودكان:😍 ١-پرورش مهارت های مورد نیاز برای خواندن:كودك براي شروع آموزش هاي مدرسه (خواندن و نوشتن)اماده مي شود.🧑🏻‍🎓 ٢-پرورش تخیل و مهارت های تجسم: هنگامی که شعری برای او می خوانید از او بخواهید که در ذهن خود بر پایه آنچه که حس می کنند تصویرهایی سرشار از رنگ و بو و صدا بسازند.👩🏻‍🎨 ٣-از بر کردن شعر سرگرم کننده است:تو اين روزاي كرونايي و خونه نشيني حسابي به درد ميخوره👌🏻❤️ پست رو‌سیو کنید که به دردتون میخوره و بفرستید به دوستتون تا به درد اونم بخوره😁 #شعر_کودکانه #آموزش_کودک #كودك_خلاق #كودك_باهوش #شعر_خوانی #حيوان ‏@mama_jaann

16 آبان 1399 16:03:22

62 بازدید

mama_jaann

سلام شب تون بخير😍 در اين پست راجع به شايع ترين علت گريه كودكان و علائمش صحبت كرديم✅ درسته گريه كودكان ميتونه دلائل زيادي داشته باشه مثل: ✅خواب و خستگي ✅نداشتن تحرك ✅سر رفتن حوصله و... اما اينجا به شايع ترين هاي نق زدن پرداختيم تا به ماماناي عزيزمون كمك كرده باشيم🥰 از قديم گفتن زبان كودك گريه ست و چه خوب كه مامانا اين زبان رو متوجه بشن🥰🥳 ⁉️علائم گريه كوچولوي شما چي بوده؟؟واسمون بنويس حتما😇 🌱اگر از اكسپلور يا هشتك مياي پيش ما بمون🙏🏻🥰 @mama_jaann @mama_jaann #گريه_نوزاد #گريه_كودك #تغذيهكودك #تغذیه_کودک #غذاي_كودك #غذايكودك #وزنگيري_كودك #رشد_كودك #خوابكودك #خواب_نوزاد

11 اسفند 1400 19:29:27

292 بازدید

mama_jaann

عرق کردن بچه ها اگه بیماری باشه دو علت اصلی داره: ۱)کمبود ویتامین دی ۲)بیماری قلبی 🔶اگه کوچولوتون وزنگیری خوبی داره،فعالیتش خوبه،موقع شیرخوردن تند تند سینه یا شیشه رو ول نمی کنه،تند تند سرما نمیخوره،هنگام فعالیت به نفس نفس نمی افته،قطره مولتی ویتامین و آد رو مرتب می خوره و...احتمالا همه چیز خوبه و جای نگرانی نیست👌🏻😍 🔸عرق کردن نوزاد و شیرخوار در اغلب موارد طبیعی است. ‼️خیلی از بچه ها در هنگام خواب عرق می کنند که طبیعیه پسر من بعضی وقتا به قدری عرق می کرد که بالشت ش خیس میشد😥 ✅حتما دمای اتاق رو جوری تنظیم کنید که نه خیلی گرم باشه و نه خیلی سرد👌🏻 #کودک #غذای_کمکی_کودک #تعریق_کف_دست_و_پا

25 آذر 1399 18:25:30

76 بازدید

mama_jaann

سلام اين طرز تهيه پوره ها كه خيلي از مامانا ازم خواسته بودن🌹 ممنون كه ازم حمايت ميكنيد❤️حتما بفرست واسه دوستات و سيوش كن كه لازم ت ميشه🥰 ✔️پوره به نوعی ماده خوراکی گفته می‌شود که عمدتاً با خرد کردن سبزیجات، حبوبات ومیوه خام یا پخته در مخلوط کن و سپس از الک گذراندن يا له كردن آن درست می‌شود. همه پوره ها ي مدل درست ميشن(اگه نياز به پخت داشته باشن) شما اون ماده غذايي رو كه ميخواي پوره كني ميشويي و بعد خرد ميكني و داخل قابلمه ميريزي .به اندازه اي اب ميريزي كه بياد روي ماده خوراكي بعد از اون كه پخت و نرم شد وكمي آب داشت از روي شعله برميداري وبا گوشت كوب يا چنگال له ميكني حالا بسته به پوره اي كه درست كردي ميتوني چيزاي ديگه هم بهش اضافه كني. مثلا:👇🏻 ➖پوره سيب زميني رو ميتوني با👈🏻كره،شير،عصاره قلم(۷ماهگی)،بروكلي(۹ماهگی) ➖پوره هويج با👈🏻كره و شير ➖پوره كدو حلوايي ➖پوره اووكادو ➖پوره سيب درختي،گلابي،هلو،انبه و انواع ميوه ها ❗️پوره رو ميتونيد بسته به ماده خوراكي از ٦ماهگي شروع كنيد👌🏻 بعضي مواد غذايي كه نياز به پخت ندارن و فقط با له كردن يا با مخلوط كن اماده ميشن مثل :پوره موز،گوجه فرنگي و... 🔸پوره سيب زميني يكي از بهترين و مقوي ترين پوره هاست كه در پست بالا طرز پخت ش با عصاره قلم (از ۷ماهگی)رو اموزش دادم كه خيلي خوشمزه و مقوي ميشه👌🏻پوره سیب زمینی با کره و شیر از ۶ماهگی مجازه✅لطفا ورق بزنيد🥰 #پوره_سیب_زمینی #پوره_غذای_کودک #پوره_کدو_حلوایی #پوره_هویج #پوره_میوه #غذاي_كمكي_كودك @mama_jaann

06 آذر 1399 15:03:02

925 بازدید

mama_jaann

سلام‌ مامانا این هم ی مدل دیگه سرلاک خونگی که میتونید به عنوان صبحانه یا میانوعده به کوچولوهاتون بدید😍🤩 سرلاک خانگی(+۷) جو پرک یا جودوسر پرک:١قاشق غذاخوری سیب یا هر میوه :نصف عدد شیره خرما:۱قاشق مرباخوری(آموزشش تو پيج هست) دارچین:به دلخواه(خيلي كم) شیر یا آب:نصف لیوان كره:يك قاشق چاي خوري ✅جو رو با آب یا شیر بزارید خوب بپزه بعد از اینکه پخت و ی کم آب داشت سیب رو رنده کنید و به جو اضافه كنيد،بقیه شیر یا آب رو به جو و سيب اضافه و بزارید چند دقیقه دیگه بپزه.بعد ا شیره خرما،دارچین و كره بهش بزنيد و وقتي غليظ شد با پشت قاشق له كنيد و از روي حرارت برداريد.در آخر اگه دوست داشتید ميتونيد کمی موز رنده به عنوان تزيين استفاده كنيد.سرلاک شما آماده ست نوش جان😍❤️اسلايد دوم ويدئو طرز تهيه رو گذاشتم واستون✋🏻 پسرمن كه خيلي ازش استقبال كرد🥰🥰 🟠نكته: ميتونيد از همه ميوه ها مثل گلابي،هلو،شليل و ...استفاده كنيد من پسرم ١٧ماهش هست و دارچين بيشتر ريختم شما واسه زيريكسال كمتر بريزيد. از٧ماهگي هم ميتونيد از شيرپاستوريزه بجاي آب استفاده كنيد. ⁉️شما چه مدلهاي ديگه اي سرلاك بلديد واسم بنويسيد حتما🤓🤩 🌷اگر از اکسپلور میای حتما فا..لوکن اینجا قراره کلی چیز یاد بگیریم❤️☀️ ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann ‏@mama_jaann #غذاي_كودك #غذاي_مقوي_كودك #ميانوعده_كودك #غذاي_كمكي_كودك #سرلاك_كودك #سرلاك_ميوه #وزنگيري_كودك

24 فروردین 1400 16:28:27

357 بازدید

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام من اومدم با ی حلوای خوشمزه و راحت ⚠️اخطار:این حلوا خیلی خوشمزه ست و احتمال داره پدر مادر همش و‌بخورن و چیزی به بچه نرسه پس لطفا اول بچه رو سیر کنید😅 حلوای ساقه طلایی و شیره خرما(+۸) بیسکوییت ساقه طلایی:۳عدد🍪 کره:۱۵گرم🧈 شیره خرما:۲قاشق غذا خوری آب ولرم:یک‌فنجان گلاب:۴قطره اول بیسکوییت ها رو پودر کردم و داخل ماهیتابه کمی تفت دادم بعدش کره رو ریختم و از رو‌شعله برداشتم و گذاشتم تا کره اب بشه.درآخر شیره خرما و گلاب رو داخل آب ولرم ریختم و مخلوط کردم و به بیسکوییت ها اضافه کردم و گذاشتم روی حرارت و هم زدم تا خودش رو‌بگیره. بیسکوییت ساقه طلایی به دلیل داشتن سبوس برای رفع یبوست توصیه می شود. ممنون که لایک میکنید❤️حتما سیوش کن تا سر فرصت درست کنی چون خیلی خوشمزه ست😍بفرست واسه اونایی که دوستشون داری🥰 #غذای_کمکی #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #حلوا #غذای_خوشمزه @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

mama_jaann

Fatemeh Nabavi

0

2

سلام من اومدم با ی حلوای خوشمزه و راحت ⚠️اخطار:این حلوا خیلی خوشمزه ست و احتمال داره پدر مادر همش و‌بخورن و چیزی به بچه نرسه پس لطفا اول بچه رو سیر کنید😅 حلوای ساقه طلایی و شیره خرما(+۸) بیسکوییت ساقه طلایی:۳عدد🍪 کره:۱۵گرم🧈 شیره خرما:۲قاشق غذا خوری آب ولرم:یک‌فنجان گلاب:۴قطره اول بیسکوییت ها رو پودر کردم و داخل ماهیتابه کمی تفت دادم بعدش کره رو ریختم و از رو‌شعله برداشتم و گذاشتم تا کره اب بشه.درآخر شیره خرما و گلاب رو داخل آب ولرم ریختم و مخلوط کردم و به بیسکوییت ها اضافه کردم و گذاشتم روی حرارت و هم زدم تا خودش رو‌بگیره. بیسکوییت ساقه طلایی به دلیل داشتن سبوس برای رفع یبوست توصیه می شود. ممنون که لایک میکنید❤️حتما سیوش کن تا سر فرصت درست کنی چون خیلی خوشمزه ست😍بفرست واسه اونایی که دوستشون داری🥰 #غذای_کمکی #غذای_کودک #غذای_کمکی_کودک #حلوا #غذای_خوشمزه @mama_jaann

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن