پست های مشابه
کتابو
مجموعهی سه جلدی پارسیان و من از نویسندهی بزرگ، آرمان آرین؛ داستانهای بازنویسی شده به زبان خودمونی رو از شاهنامه بیان میکنه که در هر یک از جلدها نوجوانان میتونن از تاریخ امروز به تاریخ دیروز سفر کنن و همگام با پهلوانان کهن ایران وقایع رو رقم بزنن. 🎯آشنایی با شاهنامه، تقویت حس ماجراجویی، آشنایی با تاریخ کهن ایران در ادامه قسمتی از این رمان رو میخونیم: «…رستم ادامه داد از کشتن من بگذر. خوار کردن مرا نیز تاب نیاور. برگرد اسفندیار! به روئین تنیات غره نشو. باور کن اینک من با سلاحی آمدهام که خونت را خواهد ریخت. به جوانیات رحم کن! اما اسفندیار خندید و فریاد زد: حالا که تا یک قدمی پیروزی آمدهام، حالا که توی مشت من هستی، همه چیز را خراب کنم؟! من فقط به اندازهی مرگ تو تا تاج و تخت فاصله دارم!…» برای سفارش و اطلاعات بیشتر میتونید از راههای زیر اقدام کنید🤗 دایرکت اینستاگرام تلگرام، واتساپ و تماس 09912794578 —————— @armanarian.iran #کتابو #کتابو_نوجوان #پارسیان_و_من #رمان #رمان_نوجوان #نوجوان #نه_تا_شانزده_سال #آرمان_آرین
21 شهریور 1400 12:01:53
0 بازدید
کتابو
رضا اميرخاني را كمتر كتابخوان و كتاب دوستي است كه نشناسد. اما اين بار به خلاف دفعات قبل با جنس متفاوتي از كتاب مهمان خانه هايمان شده....سفرنامه آن هم نه يك سفرنامه معمولييييي،نامه سفر به كره شمالي ما خيلي از كره شمالي نمي دانيم...البته شباهت هاي زيادي با هم داريم از جهات مختلف، ولي احتمالا اين كتاب بتواند خيلي كمك ما كند..... . . . براي معرفي بيشتر اين كتاب و يا احيانا خريد آن با ١٥ درصد تخفيف به دايركت پيام بدين
16 اسفند 1398 14:28:49
0 بازدید
کتابو
شايد زندگي پيدا کردن بخشهايي از خودمان در تکهتکههايي از يک کُلِ منسجم است. پيدا کردني که بهاندازهي يک عمر طول ميکشد. و تکههايي که همهجا حضور دارند و فقط کافي است ما در مسيرشان قرار بگيريم، آن وقت اگر هشيار باشیم، شايد بخشهايي از خودمان را ببينيم. بخشهايي از خودمان را در رابطهها و در آدمهايي که تجربه ميکنيم، در موقعيتهايي که قرار ميگيريم، در فيلمهايي که ميبينيم، در تاريخي که مرور ميکنيم و حتي در کوچهاي که هيچ عابري ندارد و باد درختهايش را بدون حضورِ تماشاچيان نوازش ميکند. شايد زندگي همين است. ما زندگي را نه بهصورت يک کل که بهصورت جزئياتي روزمره ميبينيم. شايد این کتاب بتواند بخشهايي از درونِ شما را بيدار کند و به پيدا شدن بخش های گمشده تان کمک کند !! #تکه_هایی_از_یک_کل_منسجم #کتاب_خوب #کتاب_روانشناسی #کتابو #کتاب_بخوانیم
07 اردیبهشت 1399 15:13:33
0 بازدید
کتابو
به راستی قدر اوقات خوب خود را بدانید و آن را مدیریت کنید ، یا به راستی در اوقات بد زندگی تان بیاموزید و از آن برای برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنید من دریافته ام اینکه مردم میگویند حقیقت تلخ است ، به هیچ وجه درست نیست ، به نظر من حقیقت شیرین است و من هر بار که حقیقتی را میشنوم ، چنین حسی دارم... در دایرکت مشتاق گپ و گفت با شماییم #قله_ها_و_دره_ها #قله_ها_و_دره_ها_اسپنسر_جانسون #کتابو #کتاب_بخوانیم #کتاب_باز #کتاب_خوب #قرنطینه_با_کتابو
13 فروردین 1399 17:41:30
0 بازدید
کتابو
سلام همراهان عزیز کتابویی یک مجموعه خیلی خوب، که خیلی ها ازش غفلت کردن و تا به حال ندیدنش . همین مجموعه بچرخون بچرخون🥌، حالا نچرخون کی بچرخونه😂 . توی هر کدوم از کتاب های این مجموعه، کودک میتونه با یه روش جذاب و باحال، مفاهیم مختلف رو با بازی یاد بگیره . هر صفحه ی کتاب یه تصویر چرخان داره که بچه ها می تونن مفاهیم و تصویر رو با هم جفت کننن. . این بازی رو میشه بارها و بارها انجام داد و تصاویر رو بارها چرخوند. تا مفاهیم تو ذهن بچه ها شکل بگیره. . حتما حتما عکس هارو ورق بزنین تا نمای داخل کتاب رو هم ببینین . این کتاب با یک روش با مزه رنگ ها را به بچه های کوچک یاد میدهد. #کتاب_کودک #کتابو #ادبیات_کودک #قصه_خوانی #فروشگاه_اینترنتی
22 اردیبهشت 1399 20:58:53
1 بازدید
کتابو
یکی از بهترین راهها برای ایدهسازی در بچهها، خوندن کتاب های آشنایی با مشاهیره که ما توی کتابو، اسمش رو گذاشتیم"آشنایی با آدم گندهها"😁 . خوشبختانه از ۳ سال تا ۱۰۳ سال برای چنین موضوعی، کتاب های خوب چاپ شده و ما امروز یک مجموعه خیلی جذاب با همین محتوا برای بچههایی که تازه خوندن و نوشتن رو شروع کردن معرفی کنیم. . از خوبی های این مجموعه غیر از محتوا و تصویرگری درجه یک، تا کمی کمیکاستریپ بودنشه که خیلی بچهها رو به ذوق و شوق میاره. . جلدهای زیادی داره مثل: من ساکاگاوا هستم👈 آشنایی به کاوشگر و جستوجوگر من گاندی هستم👈 آزادیخواه و رهبر بزرگ هند من ماری کوری هستم👈 شیمیدان و دانشمند بزرگ من آملیا ارهارت هستم👈 خلبان جسور و شجاع . رده سنی: ۷ تا ۱۲ سال . #کتابو. #کتابو_کودک. #کتاب_خوب. #ادبیات_کودک. #داستان_کودک. #آشنایی_با_مشاهیر. #آدم_گنده_ها. #مشاهیر. #دانشمندان.
17 خرداد 1401 12:13:22
8 بازدید
باقری
0
0
قصه های شاهنامه، ماندگار ترین و به یاد موندنی ترین لحظات کتاب خوندن من بوده و هست . چه هیچ وقت هم یادم نمیره هر بار که میرفتیم مشهد و به دیدار جناب ابوالقاسم، شاه توس، از کتابفروشی اونجا هر چی کتاب مربوط به شاهنامه بود می خریدم . نشر افق با تصویر گری خیلی زیبا و داستان های درجه یک، این مجموعه خیلی خوب رو عرضه کرده . مرسی از چیلدرن بوکز عزیز برای یاداوری شاهنامه های بازنویسی شده م.آزاد @childrenbooks_ir #کتابو #شاهنامه #ادبیات_کودک #قصه_شاهنامه #ادبیات_پارسی #فردوسی