keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
🔻خانواده های مذهبی و بچه های بی دین . . تمام قوایی كه در انسان هست مصلحتی دارند.👌 بچه احتیاج به بازی دارد.🥳 یک انرژی در وجود كودك ذخیره است كه فقط به وسیله ی بازی دفع میشود.🚴♂️ 🤸♂️ اما بعضی نمیگذارند بچهی 5-6 ساله برود با بچهها بازی كند.👬🤼♂️ هر مجلسی كه میروند بچه را هم میبرند برای اینكه تربیت شود!😐 همواره به او گفتهاند خدا، قیامت و .... بچهای كه در اثر تلقین پدر در ۱۲ سالگی نمازش ۲۰ دقیقه طول می كشید،😇 در ۲۵ سالگی یک فاسق از آب در میآید!😳😱 در غریزه ی بچه خدا و قیامت بوده، اما شما در حالی آنها را تقویت كردهاید كه جلوی سایر غرایز را گرفتهاید🤐 در نتیجه در فرصتی که برایش پیش آید تمام ساختمانى كه پدر در وجود او به غلط ساخته است را ويران میسازد.👊 . . شهید مطهری. مجموعه آثار.📚 آزادی معنوی. ج ۲۳. ص ۵۳۹ . . بنظر شما چقدر از دین گریزی نسل جوان به دلیل این نوع برخوردهاست.؟ . . . ممنون که با پسندیدن پست از ما حمایت میکنید.❤❤ 👈حتما ارسالش کنید برای پدر و مادرهای مذهبی😇 . .
03 اسفند 1399 17:28:58
0 بازدید
keraamat_ir
🔻قرآن هم بخوانید! . در قرآن هروقت تعلیم آمده، تزکیه هم آمده است. نکته اش هم این است که تربیت مقدم بر تعلیم است. اما قبل از تزکیه هم مطلبی است که معمولا کسی نمیگوید! پیغمبر قبل از اینکه تعلیم دهد، تزکیه میکند و قبل از اینکه تزکیه کند، «تلاوت قرآن» میکند. مقدمه تزکیه، تلاوت قرآن است. ما میخواهیم کلاسهایمان آموزشی نباشد و البته تربیتی هم باشد اما نمیدانم چه بیماری وجود دارد که میترسیم زیاد قرآن بخوانیم؟! اولین کاری که پیامبر میکرد «تلاوت قرآن» بود و بعد تربیت، تعلیم و حکمت. . . . ⭕برای ما بنویسید: چقدر به تلاوت قرآن بعنوان مقدمه و راه تربیت، توجه و عمل میکنید؟ . . . 🔖استاد شاه آبادی 📚دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
09 مهر 1400 17:38:04
0 بازدید
keraamat_ir
. 🔰 * اینجوری موتور بچهها رو برای یادگیری روشن کنید!* 🔻در آموزش مهم این است که ما مسائل خود بچهها را در نظر بگیریم. ❓ممکن است این سوال ایجاد شود که اگر ما مسائل بچهها را در نظر بگیریم، پس چیزهایی که لازم است به آنها یاد دهیم چه میشود؟ مثلا اینکه باید یاد بگیرد دروغ بد است یا چطور نماز بخواند؟! این پرسش، دو پاسخ دارد. ✴️ پاسخ اول این است که وقتی که ما به مسائل خود بچهها توجه کردیم، بچهها به واسطه آن مسئله، سراغ مسائل دیگر علمی نیز خواهند رفت. به عبارتی موتور یادگیریشان روشن میشود. مثلاً اگر مسئله او این است که یک مهمانی بگیرد و آش درست کند به واسطه آن، اندازهها و وزن را یاد میگیرد. ✴️ نکته دوم اینکه اگر قائل هستیم که بچه ها فطرت دارند، کمال گرا هستند، زیبایی را دوست دارند، کشف حقیقت را دوست دارند و ... همه اینها به این میانجامد که دنبال آن باشند که این دنیا را چه کسی به وجود آورده؟ اگر دنبال این باشد، خدا را می شناسند، اگر خدا را بشناسند، دین را میشناسند، اگر دین رو بشناسند، پیامبر را میشناسد و اگر پیامبر را بشناسند، نکاتی که پیامبر بر آن تأکید دارد را میشناسند. اما اگر مثلا بگوییم پیامبر بر به دنبال علم بودن تأکید دارند، اثری بر بچهها نخواهد گذاشت. ☑️ بنابراین، خیلی مهم است که ما مسئله خود بچهها را در نظر بگیریم. "آقای ذوفن" *دوره آموزش تفکر محور (توانمندسازی کنشگران تربیتی) * ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #ذوفن #آموزش #یادگیری #نماز #دروغ #تفکر #خلاقیت #عیدانه #تکت #دوره_آموزشی #
28 تیر 1401 14:08:36
1 بازدید
keraamat_ir
💡 *دوره مجازی تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی پیوند. ترم مقدماتی* 🔸 ۳۰ ساعت آموزشی در ۶ هفته ⛔️ مهلت ثبت نام تا ۳ اردیبهشت 📍 پشتیبانی با نام کاربری @keraamat_majazi 🌐اطلاعات بیشتر و ثبت نام در: www.keraamat.ir
22 فروردین 1400 17:39:12
0 بازدید
keraamat_ir
🔻نیاز والدین به بازی با فرزندان . 🔖استاد عباسی ولدی 📚کتابهای شکلاتی ما . 💬نظراتتون رو با ما در میان بگذارید . . . . . . #استاد_عباسی_ولدی #کرامت #کرامت_نوشت #کتاب #کتاب_خوب #کتابفروشی #مشاوره #مشاوره_فردی #مشاوره_آنلاین #تربیت #بازی #والدین #انتخابات #مدرسه_مجازی #مدرسه_آنلاین #آموزش_مجازی #آموزش_آنلاین #آموزشی #مشاور_تربیتی
07 خرداد 1400 17:00:19
0 بازدید
keraamat_ir
1⃣ از قدرت کشورمون و فرماندهها و دانشمندهاش تعریف کنیم. 2⃣ بگیم که ماها هی داریم قوی میشیم و چه افتخاراتی داریم. 3⃣ اگه از اخبار مطلع میشن، با هم درموردشون گفتگو کنیم. 4⃣ خبرهایی که ناامید کننده و وحشتآور هستند رو دنبال نکنیم. 5⃣ تاریخ رو به زبان ساده براشون بگیم: اینکه ما فرزندهای ائمه (ع) هستیم و همیشه کارشون جنگیدن با آدم بدها بوده و با همه توانمون مراقب بچههاییم. 6⃣ بدون اینکه مضطرب باشیم، حقیقت رو در حد خودشون منتقل کنیم و با همدیگه فکر کنیم چه کارها میشه کرد؟ و چطور به بقیه کمک کنیم؟ 7⃣ بگیم: از رهبر و فرماندههامون میترسن؛ فکر میکنند این شکلی ما میترسیم، اونها حتی از بچههای کوچیک ما هم میترسن. 8⃣ به جای بمبارونکردن بچهها از اخبار رسانهها و ناراحتکردنشون، دور هم خانوادگی و دوستانه جمع بشیم دعا بکنیم، بریم نماز جمعه و کارهامون رو با قوت بیشتر انجام بدیم. ✅ @keraamat_ir
28 خرداد 1404 20:23:57
8 بازدید
کرامت
0
0
. 📌 نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ #کرامت #تربیت #نمایشگاه #هم_افزایی_مدیران