پست های مشابه

keraamat_ir

⭕برای ثبت نام دوره کرامت ۳ به سایت کرامت مراجعه بفرمائید ; 💠www.keraamat.ir ♦️ ارائه کد تخفیف به شرکت کنندگان دوره های گذشته کرامت، طلاب و مادران دارای۳ فرزند و بیشتر . 🔻 وقتی استفاده از رسانه مذهبی،عمل شیطانی می شود ! . گاهی رسانه‌ها در فضای فعلی معارض عمل می‌شوند.🤔 مثلاً کانالی سرشار از مطالب خوب و مفید در اختیار ما است، اما اگر دانش در این کانال معارض عمل صالح شد، این دانش نقطه‌ای شیطانی است.😈 اگر فرصت برای عمل کردن به خاطر دانش افزایی محدود شود، فرصت محدود نقطه شیطانیست.👹 مثلاً مرور کردن محتوای یک کانال یا یک سایت پر از آیه و روایت، اگر مانع از نماز اول وقت، توجه به خانواده و رسیدگی به خویشاوندان شود این یک بحران در استفاده از رسانه است. 😞 . . . ⭕ برای ما بنویسید : آیا شما هم با این مساله مواجه شوید؟ چطور مدیرتش کردید ؟ . . . 🔖استاد مجید اسماعیلی 📚دوره کرامت ۳ . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله:  https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . #اسماعیلی #موبایل #تربیت_نوجوان #آموزش_رایگان #والدین #شیطان #دین #خدا #نماز #چالش

22 آبان 1400 15:43:02

0 بازدید

keraamat_ir

🔻بهترین شیوه آموزش به کودکان بهترین شیوه آموزش، طرح سوال در ذهن دانش آموز است. ❓❓ معلم باید فرصتی دهد تا شاگرد فکر کند و اندک اندک با اشاره‌های معلم به جواب برسد.🤔 کنجکاوی دانش آموز را باید برانگیخت و آن را سرکوب نکرد. 🧐😇 همچنین قدرت انتقاد از محصل نباید گرفته شود، آنگونه که تصور کند دانش آموزِ مطلوب در نظر معلم کسی است که هرگز اعتراضی نمی‌کند. 😔😵 معلم باید اظهار نظر محصل را جدی بگیرد، اگرچه غلط باشد تا او احساس کند که هم «قدرت نظر دادن» دارد و هم «حق آن» را.😎 معلم باید از متعلم خود بخواهد طلب استدلال کند 🤔🧐 یعنی برای سخنانی که از معلم می‌شنود، علت و برهان بخواهد.👌 استاد صفائی حائری. روش تربیت کودک ممنون که با پسندیدن پست از ما حمایت میکنید♥️♥️ نظرات و تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بذارید👇👇

05 اسفند 1399 17:59:39

0 بازدید

keraamat_ir

🔻نقش انتخاب کودک در تربیت . 🔖استاد رحیم پور ازغدی 📚دوره کرامت ۱ . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

21 فروردین 1400 17:12:08

0 بازدید

keraamat_ir

🔻باید عقل بچه را به کار انداخت! . 🔖استاد وافی 📚دوره کرامت۳ . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

13 فروردین 1400 16:56:20

0 بازدید

keraamat_ir

🔻 هدف از تحصیل دختران چیست؟

17 شهریور 1399 18:16:27

0 بازدید

keraamat_ir

🔻 تربیت و ایجاد زمینه انتخاب

18 مهر 1399 17:17:41

0 بازدید

کرامت

0

0

. 🔰 * انبیأ چگونه متفکر تربیت می کردند؟!* 🔻شناخت را نمی توان به شکل صادراتی و تحمیلی به افراد داد. بلکه خود انسان بايد به تفکر بپردازد و به شناخت برسد. حتی انبیا به کسی شناخت صادراتی نمی دهند. مثلا پیامبر نمی گوید شما قبول کنید که خدا هست، یا معاد هست، یا جهنم و بهشت هست. ♨️ بلکه کار انبیا این است که به ما تعلیم بدهند که چگونه تفکر کنیم تا خودمان‌ به شناخت برسیم. ✔️ یعنی به جای اینکه اون شناخت رو همینجوری بگذارد در وجود من، یک کاری میکند این ابزار رفت و برگشت بین معلوم و مجهول انقدر قوت پیدا بکند که وقتی با مجهول های جدید مواجه شدم ، بتونم از معلوم های قبلیم استفاده بکنم، این حرکت رو انجام بدم. به این می گویند تفکر. ⚡️ برای به جریان افتادن فکر من نیاز دارم به چیزی به اسم سؤال. که اصلا کار انبیا سؤال قشنگ مطرح کردن بوده. ☑️ کار انبیا این بوده که اون معلوم های آدم ها رو با سؤال های بنیادین به هم بریزه، دوباره در موردش فکر بکنن و اگر من مجهول جدی یا سؤال یا مسئله جدی نداشته باشم، اتفاقی به اسم تفکر رقم نمی خورد، اتفاقی به اسم شناخت رقم نمی خورد، اتفاقی به اسم عقل و تعقل رقم نمی خورد، و این بهترطلبی من نمیتونه رقم بخوره، و من نمیتونم یه حرکت انسانی داشته باشم. و من مجبورم حرکت بکنم، حرکت طبیعی یا غریزی انجام بدم. "آقای ولی" *دوره آموزش تفکر محور (توانمندسازی کنشگران تربیتی) * ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_ولی #تربیت #خلاقیت #پرسشگری #فکرپروری #دوره_آموزشی #هوش #آموزش #انبیا #سؤال #تفکر

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

keraamat_ir

کرامت

0

0

. 🔰 * انبیأ چگونه متفکر تربیت می کردند؟!* 🔻شناخت را نمی توان به شکل صادراتی و تحمیلی به افراد داد. بلکه خود انسان بايد به تفکر بپردازد و به شناخت برسد. حتی انبیا به کسی شناخت صادراتی نمی دهند. مثلا پیامبر نمی گوید شما قبول کنید که خدا هست، یا معاد هست، یا جهنم و بهشت هست. ♨️ بلکه کار انبیا این است که به ما تعلیم بدهند که چگونه تفکر کنیم تا خودمان‌ به شناخت برسیم. ✔️ یعنی به جای اینکه اون شناخت رو همینجوری بگذارد در وجود من، یک کاری میکند این ابزار رفت و برگشت بین معلوم و مجهول انقدر قوت پیدا بکند که وقتی با مجهول های جدید مواجه شدم ، بتونم از معلوم های قبلیم استفاده بکنم، این حرکت رو انجام بدم. به این می گویند تفکر. ⚡️ برای به جریان افتادن فکر من نیاز دارم به چیزی به اسم سؤال. که اصلا کار انبیا سؤال قشنگ مطرح کردن بوده. ☑️ کار انبیا این بوده که اون معلوم های آدم ها رو با سؤال های بنیادین به هم بریزه، دوباره در موردش فکر بکنن و اگر من مجهول جدی یا سؤال یا مسئله جدی نداشته باشم، اتفاقی به اسم تفکر رقم نمی خورد، اتفاقی به اسم شناخت رقم نمی خورد، اتفاقی به اسم عقل و تعقل رقم نمی خورد، و این بهترطلبی من نمیتونه رقم بخوره، و من نمیتونم یه حرکت انسانی داشته باشم. و من مجبورم حرکت بکنم، حرکت طبیعی یا غریزی انجام بدم. "آقای ولی" *دوره آموزش تفکر محور (توانمندسازی کنشگران تربیتی) * ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_ولی #تربیت #خلاقیت #پرسشگری #فکرپروری #دوره_آموزشی #هوش #آموزش #انبیا #سؤال #تفکر

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن