keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
. 🔰 نا امید نشو! 🔻 بدترین انسان در جامعه هم قابل اصلاح است و نباید مایوس شد. ❓ حضرت یونس چرا مجازات شد؟ چون در میانه راهِ اصلاح جامعه و قبل از اینکه خداوند به او اذن بدهد، مأیوس شد و مردم را ترک کرد. البته او سالهای زیادی برای اگاهی مردم تلاش کرد. اما مردم یا آگاه میشدند و عمل نمیکردند و یا اصلاً به او توجه نمیکردند و او را به سخره میگرفتند. در نتیجه قبل از اذن خداوند، خودش احساس کرد دیگر فایده ای ندارد و مردمش را رها کرد و توسط نهنگ بلعیده شد. ⚡️ در روایات آمده خداوند به او فرمود این کار را ما با تو کردیم! چرا مردم را رها کردی و مأیوس شدی؟ چرا به این نتیجه رسیدی که مردم قابل اصلاح نیستند؟ ☑️ نتیجه اینکه لازم است توجه کنیم، همه جوامع قابل اصلاح و افسادند و تعلیم و تربیت، رسانه، سینما و هنر و خانواده است که عامل تربیت و موثر در تربیت است. "استاد حسن رحیم پور" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_رحیمپور_ازغدی #حسن_رحیمپورازغدی #کرامت #تربیت #فرزند #کودک #نوجوان #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #امید #ناامیدی #اصلاح #تعلیم_وتربیت #آگاهی
22 شهریور 1401 13:34:01
2 بازدید
keraamat_ir
⭕️ *ثبت نام دوره تربیت دخترانه* 🔰 *تفاوت کلیدی رفتار با دختر در کودکی و نوجوانی!* 🔻 در دخترهای زیر سن بلوغ، گفتن خصوصیات ظاهری نه تنها ایرادی ندارد، بلکه واجب است. مثلاً چقدر موهایت قشنگت است، چقدر رنگ پوستت را دوست دارم، چقدر دوست داشتنی هستی و ... . یعنی زیبا بودن او را طرح کنید 🔴 اما بعد از سن بلوغ خصوصیات ظاهری را نباید گفت و باید خصوصیات باطنی را طرح کرد. مثلاً چقدر مهربانی، چقدر با حیایی، چقدر مومنی، چقدر اخلاقت را دوست دارم و ... . 💥 قبل از سن بلوغ نیازهای جسمی باید تامین شود، اما بعد از سن بلوغ توجه به آنها آسیب دارد و اگر دختر نوجوان، به درونیات خود متوجه نشود به دنبال جلوهگری خواهد رفت. یعنی کم کم باید متوجه شود، درست است که چشمان قشنگی دارد، اما وقتی مهربان نیست، به دردی نمیخورد یا درست است که پوست قشنگی دارد اما وقتی اخلاق بدی دارد آن زیبایی هم به چشم نمیآید. ☑️ با نزدیک شدن به سن بلوغ کم کم از صورت به سیرت باید برسیم. حضرت رسول (ص) هم در دوران کودکی حضرت زهرا (س)، ایشان را با عباراتی مانند حمیرایی یعنی خوشگلم صدا میکرند اما وقتی بزرگتر شده بودند عباراتی چون ام ابیها را به کار میبردند. "دکتر سعید عزیزی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_عزیزی #تربیت_دخترانه #زیبا #خوشگل #حضرت_زهرا #بلوغ #مهربان #اخلاق #پوست #چشم #صورت #سیرت ✅ @keraamat_ir
10 تیر 1401 13:22:52
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اینجوری به بچهتون محبت نکنین!* 🔻 یکی از خطراتی که در بحث تربیت وجود دارد اشتباه تعریف شدن نقطه صفر است. مثلاً نقطه صفر محبت چیست؟ بعضی والدین میگویند اینقدر به فرزندانمان محبت میکنیم، اما آخرش هم درست تربیت نمیشوند. ⚡️ اما زمانی که با آنها صحبت میکنیم، میبینیم نقطه صفر و تعریف محبتشان اشتباه است و محبت را اینگونه تعریف میکنند که؛ همیشه صبحانه و ناهار و غذای بچهها آماده است، لباس هایشان تمیز و اتو کشیده است، بی نظمیها ریخت و پاشهایی که میکنند را خودمان جمع میکنیم و ... . 🔴 در این نگاه، چنین مادری خیلی دارد به فرزندش محبت میکند، اما وقتی از او میپرسیم زمانی که این کارها را برای فرزندت انجام میدهی، نوع برخورد با او چگونه است و چگونه با او صحبت میکنی؟ ⚡️ در پاسخها میبینیم در قبال انجام این کارها نوعی از منت گذاشتن وجود دارد، مثلا گفته میشود: بیا لباسهایت را بپوش و باز هم هی سر من غر بزن!! آیا وقتی بچهها از خانه بیرون میروند یا وارد خانه میشوند به بدرقه و استقبال آنها میرویم و آنها را نوازش میکنیم و میبوسیم؟ ♨️ به اینجا که میرسیم نام این کارها را لوس بازی میگذاریم و حتی به پدر و مادرهایی که فرزند خود را زیاد نوازش میکنند، نمره منفی در محبت کردن میدهیم. ❌ مشکل این است که ما آن رسیدگیهای بدون مهر را محبت میدانیم اما چنین کارها و نوازشهایی لوس بازی مینامیم. ☑️ بنابراین مهم است که ما نقطه صفر را کجا میگذاریم. "حجت الاسلام عباسی ولدی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_عباسی_ولدی #محبت #نقطه #نوازش #لوس #استقبال #نمره #صبحانه #لباس #اتو #نظم ✅ @keraamat_ir
01 مرداد 1401 15:23:51
3 بازدید
keraamat_ir
🤩خبر خوب!🤩 . در روز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها 🌸🌸 رونمائی از مجلدات جدید مجموعه کتاب ارزشمند "من دیگر ما" تالیف استاد عباسی ولدی🎁📚🌸 . 😍این خبر رو بگوش همه والدین برسونید😍 . . . . . . #عباسی_ولدی #روز_مادر #روزمادر #روززن #حضرت_زهرا #کتاب #کتابخانه #من_دیگر_ما #کتابخوانی #خبر
26 دی 1400 19:37:31
0 بازدید
keraamat_ir
. 📌 نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ #کرامت #تربیت #نمایشگاه #هم_افزایی_مدیران
11 مرداد 1401 09:49:17
1 بازدید
keraamat_ir
. 💡 دوره مجازی معلم خلاق دبستان ✅ به همراه فرصت شغلی بعنوان همدرس 🔴 مهلت ثبت نام تا ۱۱ مرداد 📜 اعطای گواهی معتبر از سوی مرکز کرامت و گروه آموزشی بردار ⭕️ شرکت کنندگان دوره ی قبلی مجموعه کرامت می توانند از تخفیف استفاده کنند دریافت کد تخفیف و پشتیبانی دوره: @keraamat_majazi 🌐 اطلاعات بیشتر و ثبت نام: www.keraamat.ir #کرامت #دوره_آموزشی #دبستان #خلاقیت # تربیت
04 مرداد 1401 10:04:54
0 بازدید
کرامت
0
0
🔻مهمترین نیاز بچه ها در هفت سال دوم . اگر در هفت سال دوم آزادی بیش از حد به بچهها داده شود و نیاز عبد بودن آنها تامین نشود، نباید انتظار نتیجه درست در تربیت داشته باشیم. بچه ها در ۷ سال دوم باید متوجه اقتدار پدر شوند. این نیاز بچه است که ببیند پدر خانواده مقتدر و مادر محبوب است، پدر محبوبیت مادر و مادر اقتدار پدر را تثبیت میکند. اینها در تضاد با فهم بچهها نیست بلکه مطالبه درونی آنهاست. بچه در هفت سال دوم نیاز به امر و نهی دارد و آن را طلب میکند. اما لازم است این امر و نهی توسط پدر انجام شود و مادر باید مظهر محبوبیت در خانه باشد و محبت را توسعه دهد. . . . ⭕چالش اصلی شما در هفت سال دوم برای تربیت فرزندتان چه بوده و هست؟ . . . 🔖استاد اموری. 📚تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی پیوند. ترم مقدماتی . 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🔻 . . . . . #اموری #عبد #مولا #شعبان #امام_حسین #پدر #اقتدار #خانواده #استقلال #آزادی #کرامت