keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
🔻راهکار ایجاد انگیزه در بچه ها . 🔖دکتر آذین 📚یادگیری مساله محور . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید .. . . . . . . #دکتر_آذین #کرامت #آموزش_رایگان #مساله #راه_حل #مدرسه #کلاس #کلاس_آنلاین #آموزشی #مشاوره #معلم #دانش_آموز #مسئولیت_پذیری #انگیزه #تفکر #رشد #انتخاب #انتخابات #مشاور #مشاور_خانواده #مشاوره_تحصیلی #روانشناس #آموزش_مجازی #مشق
20 خرداد 1400 17:08:01
0 بازدید
keraamat_ir
🔻خیانت عظیمی که به مادران کردند اشرف کارها در عالم مادر بودن است و تربیت اولاد مادر و مادربودن و اولاد تربیت کردن بزرگترین خدمتی است که انسان به انسان میتواند بکند. . . 🔖امام خمینی (ره) 📚نقش مادر در تربیت . . 📬این رو برای مادرها بفرستید لایک یادتون نره♥️🤗
25 اسفند 1399 17:56:02
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اینجوری به بچهتون محبت نکنین!* 🔻 یکی از خطراتی که در بحث تربیت وجود دارد اشتباه تعریف شدن نقطه صفر است. مثلاً نقطه صفر محبت چیست؟ بعضی والدین میگویند اینقدر به فرزندانمان محبت میکنیم، اما آخرش هم درست تربیت نمیشوند. ⚡️ اما زمانی که با آنها صحبت میکنیم، میبینیم نقطه صفر و تعریف محبتشان اشتباه است و محبت را اینگونه تعریف میکنند که؛ همیشه صبحانه و ناهار و غذای بچهها آماده است، لباس هایشان تمیز و اتو کشیده است، بی نظمیها ریخت و پاشهایی که میکنند را خودمان جمع میکنیم و ... . 🔴 در این نگاه، چنین مادری خیلی دارد به فرزندش محبت میکند، اما وقتی از او میپرسیم زمانی که این کارها را برای فرزندت انجام میدهی، نوع برخورد با او چگونه است و چگونه با او صحبت میکنی؟ ⚡️ در پاسخها میبینیم در قبال انجام این کارها نوعی از منت گذاشتن وجود دارد، مثلا گفته میشود: بیا لباسهایت را بپوش و باز هم هی سر من غر بزن!! آیا وقتی بچهها از خانه بیرون میروند یا وارد خانه میشوند به بدرقه و استقبال آنها میرویم و آنها را نوازش میکنیم و میبوسیم؟ ♨️ به اینجا که میرسیم نام این کارها را لوس بازی میگذاریم و حتی به پدر و مادرهایی که فرزند خود را زیاد نوازش میکنند، نمره منفی در محبت کردن میدهیم. ❌ مشکل این است که ما آن رسیدگیهای بدون مهر را محبت میدانیم اما چنین کارها و نوازشهایی لوس بازی مینامیم. ☑️ بنابراین مهم است که ما نقطه صفر را کجا میگذاریم. "حجت الاسلام عباسی ولدی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_عباسی_ولدی #محبت #نقطه #نوازش #لوس #استقبال #نمره #صبحانه #لباس #اتو #نظم ✅ @keraamat_ir
01 مرداد 1401 15:23:51
3 بازدید
keraamat_ir
⭕ برای ثبتنام در دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی به سایت کرامت مراجعه بفرمایید 💠www.keraamat.ir . 🔻چهار ویژگی مشترک اینستاگرام و نوجوان . رسانه های نوین چهار راه برای انتقال پیام به مخاطب دارند؛ کوتاه، شیرین، سریع و ساده باشد. هر کدام از اینها یکی از ویژگیهای نسل جدید هم است! یعنی اولا محتوای ما باید کوتاه باشد، چون نسل جدید بیحوصله است. دوم اینکه همه چیز باید شیرین و جذاب باشد. سوم، چون کم حوصله هستند، باید خیلی سریع سر اصل مطلب برویم و چهارم اینکه باید محتوا ساده باشد. بنابراین اگر میخواهیم اثر گذار باشیم، الان یک ابزار جدی اینستاگرام است. مخاطب ما آنجاست و بقیه رقبا و دشمنان ما هم آنجا هستند. آیا ما هم آنجا هستیم؟ . . . ⭕برای ما بنویسید: چه ویژگی مهم و حساس دیگری برای نوجوان میشناسید؟ . . . 🔖استاد سید بشیر حسینی 📚دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
06 مهر 1400 17:47:40
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اینجوری بچهها رو از پوشک بگیرین!* 🔻بهترین بازه برای از پوشک گرفتن بچه ها ۲ تا ۴ سالگی است. 🌟 نکته مهم این است که معمولا دخترها راحتتر از پسرها از پوشک گرفته میشوند، راه میافتند، زبان باز میکنند و... . پس پسر دارها نگران نباشند. پسرها کمی به نسبت دختر ها تعطیل هستند! ✴️ اولین مسئله از پوشک گرفتن بچه ها این است که زمان انتخابی هرگز دو تا نشود. ❌ یعنی یک دفعه تصمیم نگیریم که فرآیند از پوشک گرفتن را شروع کنیم و بچه را باز بگذاریم، بعد مثلا یادمان بیفتد که قرار بود به سفری برویم و دوباره بچه را پوشک کنیم! یکبار زمان مناسب را انتخاب کنیم، بسم الله بگوییم و با ذهنیت اینکه قرار است همه خانه نجس شود، کار را شروع کنیم. برای اینکار زمانی انتخاب کنیم که میدانیم ۱۰ - ۱۵ روز خانه هستیم و مهمانی و سفر و ... نمیرویم. اگر همه چیز رعایت شود این دوران خیلی راحت طی میشود. ✴️ دومین مسئله این است که از تهدید و تنبیه و تحقیر بچه در این فرآیند به شدت خودداری کنیم. اگر در مقابل نجس کردن بچه ها تنبیه و تهدید و تحقیر انجام شود، این فرآیند به شدت عقب میافتد. ❌ پس حتما لازم است از چنین کارهایی پرهیز کنیم. این که در مقابل نجس کردن خانه یا دستشویی نرفتن، بچه را کتک بزنیم یا تحقیر کنیم مثلاً بگوییم خاک بر سرت! وای! دیدی خانه را نجس کردی! ✴️ نکته آخر اینکه تذکر مدام و یادآوری دستشویی رفتن هم آسیبزاست. ❌ بعضی مادرها دائم از بچه ها میپرسند دستشویی داری؟ به جای این کار هر وقت بچه احساس کرد که میخواهد دستشویی برود کمکش کنیم. در مقابل این موضوع، گفته میشود که اگر به این شکل رفتار کنیم، همه خانه نجس میشود. ☑️ توجه کنیم که اگر در مقابل دفعات اولی که نجس میکند تهدید و تحقیر و تنبیه نباشد، به تدریج و کم کم این فرآیند طی میشود و درست خواهد شد. "دکتر سعید عزیزی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_عزیزی #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #تهدید #تنبیه #ازپوشکگرفتنبچه ✅ @keraamat_ir
29 مرداد 1401 14:56:47
9 بازدید
کرامت
0
0
. "بستههای عیدانه، ثبتنام در سایت کرامت" 🎁🎁بسته ویژه آشنایی با کلیات تربیت دینی فرزند . 📍اجازه بدید بچه هاتون زندگی واقعی رو تجربه کنن . ✅️باید عرصه تربیت را از گلخانه مدرسه به واقعیت زندگی برد. تربیت فقط در کلاس و دادن محتوا، ابراز علاقه و محبت نیست. بچه ها باید در واقعیت بزرگ شوند. این را قدیمیها خوب میفهمیدند که تابستان بچهها را سرکار میفرستادند. مثلاً در یک خرید مرغ، کلی درس زندگی است. اینکه بچهها یاد بگیرند، چه ساعتی باید به بازار بروند، فرق مرغ کوچک و بزرگ و ... است؟ آیا صفی هست یا نه؟ اما امروزه کم مانده پدرها و مادرها، غذای آماده را در حلق بچهها بگذارند!! به همین دلیل اکثر نوجوانان ما، امروز، فلج مجازیاند!! . . . ⭕چقدر از تجربه کردنهای فرزندتون نتیجه مثبت دیدید؟ برامون بنویسید . . . 🔖حجت الاسلام وافی. 📚کرامت3. . 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🔻 . . . . . . . #وافی #تجربه #تربیت_دینی #زندگی #مشاور #خانواده #مدرسه #محبت #عشق #کار