keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
. 🔰 با این رفتار، اعتماد به نفس بچهها بالا میره! 🔻اساسا آموزش باید دو سویه باشد. دوسویه یعنی معلم، متکلم وحده نیست. ⚡️در قرآن هم آیات زیادی داریم. خداوند فقط یک جا خود را متکلم وحده مینامند و همه جا با ضمیر جمع صحبت میکند: سخرنا، خلقنا، رزقنا و ... . 🌟 آن یک جایی که متکلم وحده است هم جایی است که صحبت از بندگی است. إِذا سَأَلَکَ عِبادی عَنِّی فَإِنِّی قَریبٌ أجیب دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ. ✴️ پس هنر مربی این است که آموزش را مشارکتی کند. اولین ثمره آن چیزی است که بچههای ما کم دارند و آن «اعتماد به نفس» است. ☑️ چرا که وقتی آموزش من دو سویه میشود، یعنی من دارم به فرزندم، به دانش آموزان میگویم: تو محبوبی! تو میدانی! تو میفهمی! ... تا میرسد به اینکه تو موفق میشوی. "خانم دکتر کرمانی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_کرمانی #دکترکرمانی #تربیت #کرامت #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #مربی #موفقیت #تربیت_نوجوان #اعتمادبه_نفس #آموزش #بندگی #معلم
04 شهریور 1401 13:38:00
1 بازدید
keraamat_ir
. 🔰 *آیه طلایی توسعه!* 🔻حَتَّى إِذَا فَشِلْتُمْ وَتَنَازَعْتُمْ فِي الْأَمْرِ وَعَصَيْتُمْ مِنْ بَعْدِ مَا أَرَاكُمْ مَا تُحِبُّونَ... . «فشلتم، تنازعتم، عصیتم». آیه طلایی توسعه این است. ♨️ برخورداری از توفیقات مادی و معنوی به اذن خداوند، متوقف بر این سه تاست حَتَّى إِذَا فَشِلْتُمْ!! ماها تنبیلم! توجه کنیم که بسیاری از غذاهایی که ما مصرف میکنیم تنبلی زاست! 🔆 امامان معصوم میفرمایند هر کس صبح جمعه انار بخورد، خداوند تا ۴۰ روز نور ایمان را به دل او میتاباند. ❓انار چه ربطی به ایمان دارند؟ میفرماید گوشت شتر بخورید باعث ایمان شما میشود. چه ارتباطی بین اینهاست؟ مرغی که در چرخه زندگی قرار گرفته سرد و تنبلی زاست. برنج سرد است. باعث تنبلی و بی حرکتی میشود. 🔴 حواسمان به این چرخه باشد که خوردن غذای نامناسب، ممکن است موجب عاقبت به شر شدن انسان شود. از آن طرف ببینید دشمن چقدر روی این چرخه سرمایهگذاری میکند. انگار دشمن به این اشراف دارد که اگر بخواهد مانع حرکت جامعهای شود، لازم است دو سه چیز را خراب کند تا بقیه امور خراب شود. ❌ روی معماری و غذای ما کار کردهاند. خانههای بدون حیاط مریضی میآورد. آنقدر این فکر رسوب کرده که هیچکدام از ما فکر آن را هم نمیکنیم که میشود در خانه حیاط دار زندگی کرد و حیوان داشت. زندگی با حیوان نیاز انسان است اما نه با سگ!! بلکه حیوانی که اقتصاد داشته باشد و بخشی از زندگی را بچرخاند. اما این چرخه را خراب کردند. ☑️ این همان زندگی است که یهود و صهیونیسم برای ما طراحی کرده و ما با جان و دل آن را انجام میدهیم. "استاد مجید اسماعیلی" *دوره حیات طیبه* 🌐 اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سایت کرامت ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_اسماعیلی #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #اهل_بیت #آموزش_دین #سیره_اهل_بیت #آیه_توسعه #تنبلی #دوره_حیات_طیبه
13 مرداد 1401 13:55:11
1 بازدید
keraamat_ir
🔰 *مهم ترین آدم زندگیت کیه؟!* 🔻 اولویت یک زندگی شما در خانواده کیست؟ پدر، مادر، فرزند یا همسر؟ اولویت اول زندگی ما باید همسر باشد. 🔴 اگر همسر ما در اولویت اول نباشد نمیتوانیم مربی خوبی باشیم. چون لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا و آرامش از همسر به دست میآید نه از بچه. ♨️ در قرآن میخوانیم رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍا... . اول، ازواج بیان میشود و بعد ذریات. اولویت اول زندگی حضرت زهرا (س)، امیرالمومنین (ع) بود و حضرت رسول (ص) نیز اولویت یک زندگیشان حضرت خدیجه (س) بود. ⚡️اولویت یک، به لحاظ تربیت و اثر بخشی در زندگی، همسر است. اگر ما بهترین کس خانواده نیستیم، اول باید سراغ همسر خود برویم و بعد فرزند خود. ⚡️چرا که «والدین خوب»، همسران و زوجهای خوبی هستند. مثلاً اینکه به دلیل مشغله بالا ۳ ماه است که من و همسرم میخواهیم چکاب برویم اما نمیرویم، اشتباه است. صبح تا شب در هیئت و از این کانون بسیج به آن کانون بسیج! وقتی یک تبادل احساس ساده با همسرمان نداریم، دنبال اصلاح چه کسی هستیم؟ گاهی اینقدر بچههای مسجد برای ما مهم میشوند که بچههای خودمان مهم نیستند. ☑️ توجیه ما در این کارها هم این است که کشور عقب است و باید تلاش کنیم! اینها به معنی بی اهمیتی کارهای اینچنینی نیست اما لازم است توجه کنیم تربیت از خانواده شروع میشود. "استاد برمایی" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ #استاد_برمایی #اصلاح #خانواده #زندگی #مسجد #بچه #همسر #زوج #هیات #بسیج #والدین ✅ @keraamat_ir
22 تیر 1401 14:51:16
0 بازدید
keraamat_ir
🔻نقش پدر در تربیت کودک 🧔 بفرستید برای پدرها🙏 نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇
06 فروردین 1400 17:14:16
0 بازدید
keraamat_ir
🔻جامعه خراب است که بچه ها خراب میشوند؟! . آنهایی که اراده خود را آکبند گذاشتهاند و نمیخواهند از آن استفاده کنند میگویند: وراثت، محیط و آموزش عوامل اصلی تربیت هستند🏘🏕 و همه گناهان را گردن این سه عامل میگذارند. میگویند: جامعه و مدرسه و پدر مادر ما خراب بودند که ما خراب شدیم و آنهایی که خوب شدند پدر و مادر و مربی خوبی داشتند.👨👩👧👧 اما کسانی که از ارادهشان خوب استفاده میکنند، سه عامل را عامل فرعی میدانند. اراده میتواند نقش وراثت، محیط و مربی را تقویت و یا خنثی کند.😇💪 . . . ⭕برای ما بنویسید: شما چطور اراده فرزندتان را تقویت میکنید؟ . . . 🔖حجت الاسلام ماندگاری 📚دوره کرامت۴
14 مهر 1400 17:41:45
0 بازدید
کرامت
0
0
💡 *دوره مجازی پشتیبانی خانواده با محوریت مسجد (با تاکید بر پرونده خوانی)* 🔸 زمان برگزاری: ۱۶ تا ۲۱ بهمن 🔸 مهلت ثبت نام: ۱۵ بهمن 🌐 *اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سایت کرامت www.keraamat.ir 🔹️برای این دوره گواهی معتبر از طرف مرکز تربیت مربی کرامت و مرکز تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی پیوند ارائه خواهد شد. 🔸️شرکت کنندگان محترم دوره های قبلی مرکز کرامت می توانند جهت دریافت کد تخفیف این دوره، در یکی از پیام رسان های بله، ایتا یا واتساپ با نام کاربری @keraamat_majazi (شماره 09021818022) ارتباط بگیرند. . . . . . . #مسجد #تربیت #نوجوان #نماز #انقلاب #دهه_فجر #مربی #امام #کودک #خانواده