keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
🔻قرآن هم بخوانید! . در قرآن هروقت تعلیم آمده، تزکیه هم آمده است. نکته اش هم این است که تربیت مقدم بر تعلیم است. اما قبل از تزکیه هم مطلبی است که معمولا کسی نمیگوید! پیغمبر قبل از اینکه تعلیم دهد، تزکیه میکند و قبل از اینکه تزکیه کند، «تلاوت قرآن» میکند. مقدمه تزکیه، تلاوت قرآن است. ما میخواهیم کلاسهایمان آموزشی نباشد و البته تربیتی هم باشد اما نمیدانم چه بیماری وجود دارد که میترسیم زیاد قرآن بخوانیم؟! اولین کاری که پیامبر میکرد «تلاوت قرآن» بود و بعد تربیت، تعلیم و حکمت. . . . ⭕برای ما بنویسید: چقدر به تلاوت قرآن بعنوان مقدمه و راه تربیت، توجه و عمل میکنید؟ . . . 🔖استاد شاه آبادی 📚دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
09 مهر 1400 17:38:04
0 بازدید
keraamat_ir
🔻راهکار کلیدی برای تربیت خود . فَلْيَبْدَأْ بِتَعْلِيمِ نَفْسِهِ قَبْلَ تَعْلِيمِ غَيْرِهِ ... . انسان هرچه میتواند باید روی خودش کار کند. اگر میخواهید خودتان را تربیت کنید، روی نمازتان سرمایه گذاری کنید.🌸 مُسکِن را دیدهاید، که هر جایی از بدن ما درد میکند را خوب میکند، چون عصب مرکزی را ضعیف میکند. نماز هم همینطور عمل میکند. از همه منکرها، قدرت نهی دارد. روی نماز سرمایهگذاری کنید.💪 روی «وقت نماز»، «حوصله کردن سر نماز» و ... . انگار میرود روی عصب مرکزی شهوات مینشیند. روی صبوری، سختکوشی و کنترل شهوات اثر میگذارد.😎 . . . ⭕برای ما بنویسید: آیا تابحال اثر نماز با کیفیت رو توی زندگیتون دیدید؟ . . . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
08 مهر 1400 17:45:27
0 بازدید
keraamat_ir
🔻 مهمترین اختلالات رسانه ها در تربیت نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇
21 آبان 1399 17:54:39
0 بازدید
keraamat_ir
🔰 *اولین چیزی که هر پدر و مادری باید داشته باشد!* 🌟 زیربنای برقراری ارتباط خوب، صبر است. 🔴 در تربیت اگر صبر نداشته باشیم و زود جوش بیاوریم، موفق نخواهیم شد. هم خودمان باید صبر داشته باشیم و هم وقتی بچه بیصبری میکند او را به صبر دعوت کنیم. این اصل اول در تربیت است. ♨️ چرا که وقتی بچهها در حال رشد هستند، ممکن است خیلی به خطا بروند و مطابق میل پدر و مادر رفتار نکنند. معمولا پدرها و مادرها تا زمانی که بچه کوچک است، خیلی در برابر او صبوری دارند. مثلاً زمانی که بچه اختیار ادرار و مدفوع خود را ندارد، صبوری میکنند تا به این توان برسد. ولی وقتی به حرف زدن میافتد و حرف های ناهنجار میزند یا در مقابل بینظمیهایش عصبانی زود عصبانی میشوند. ❌ البته لازم است توجه کنیم صبور بودن به معنای منفعل و لَخت بودن در برابر بچهها نیست. ✔️ صبوری یعنی وقتی بچه کاری را خلاف میل ما انجام میدهد یا قرار است چه چیزی را یاد بگیرد، با آرامش و پشتکار رفتار آرام خود را ادامه دهیم و زود عصبانی نشویم. مثلا مادر از فرزندش میخواهد که کاری را انجام دهد. یک بار، دوبار میگوید، دفعه سوم با تندی با او سخن میگوید و خودش آن کار را انجام میدهد. در این حالت چون فرزند دوست نداشته آن کار را انجام دهد و انجام نداده، حس میکند یک برنده است، اما برندهای تلخ و مادر هم حس میکند یک بازنده تلخ است. ☑️ این اشتباه رایج خانواده هاست. "دکتر فرحبخش" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_فرحبخش #کرامت #تربیت #فرزند #کودک #نوجوان #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #مادر #پدر #صبر #صبوری #رشد #ارتباط #ارتباط_خوب #خانواده
20 شهریور 1401 13:02:04
2 بازدید
keraamat_ir
🔻 فرصت تجربه اشتباه در کودکی نظرات تون رو برامون کامنت بذارید.
07 آبان 1399 18:04:12
0 بازدید
keraamat_ir
⭕از نظر شما انسان چه موجودیه و باید به کجا برسه؟ . 🔻چرا باید معلم بود؟ . 🔖استاد صفایی حائری 📚روش تربیت کودک . 💬نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید
23 فروردین 1400 17:19:48
0 بازدید
کرامت
0
0
🔻 برای بچه هاتون بازی تولید کنید. نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇