keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
🔻راهکار کلیدی برای سخت کوش شدن بچه ها . باید در خانه و در مدرسه، سختی های عاقلانه و مازاد به وجود آورد. برای ایجاد چنین نوع سختی، هیچ ورزشی مانند کوهنوردی نیست.🧗♂️ چون به اصطلاح، دکمه غلط کردم روی آن نیست!😐 شما هر وقت که خسته بشوید، بالا بروید پیش رویتان کوه است، پایین بیایید هم کوه است.🏔 چنین کار و شرایطی جوهر شخص را تقویت میکند.💪 . . . ⭕برای ما بنویسید شما چطور از ابزار سختی های ساختگی در تربیت استفاده میکنید؟ . . . 🔖استاد قاسمیان . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . . . #قاسمیان #قرآن #سختی #کوه #کوهنوردی #ورزش #ادب #اراده #خانه #هوش
17 آبان 1400 15:38:09
1 بازدید
keraamat_ir
🔻عاشق شدن های دوره نوجوانی! 💓 شیفتگی همان عشقی است که در نگاه اول تجربه میشود. 💘عشقی که به سرعت ایجاد میشود و چون در آن صمیمیت و تعهدی وجود ندارد به تدریج کارکرده هوسی پیدا میکند. 🤔 ❗اگر نوجوانی در سنین ۱۴-۱۵ یا حتی تا ۲۰ سالگی گفت عاشق شدم، باید بررسی شود که ❓ آیا بر مبنای شناخت بوده یا نه؟ ❓ آیا عشق در لحظه بوده است؟ ❓آیا نگاه ازدواج وجود دارد یا نگاه دوستی؟ ♦️چون در سنین نوجوانی هورمونهای جنسی به شدت ترشح میشوند، اشتیاق و هوس بر مسائل دیگر غلبه دارد. ⭕ این کلیپ، برشی از دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت کرامت مراجعه کنید: www.keraamat.ir 🔖استاد سادات 📚دوره مدیریت خانواده و سبک زندگی . . 📍در شبکه های دیگر به ما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir
01 مهر 1400 17:08:33
0 بازدید
keraamat_ir
🔻چهار برخورد کلیدی در برابر خواسته کودکان . وقتی بچهها چیزی را درخواست میکنند، لازم است واکنشهای متفاوت داشته باشیم. مثلاً بچهها میگویند امشب آدامس بخر. گاهی در پاسخ به آنها میگویم، حالا ببینم! یعنی تضمینی نداریم. چون گاهی در زندگی چیزهایی میخواهیم که نمیشود و بچهها از بچگی باید این را تمرین کنند. گاهی میآیم خانه و خریدهای دیگری هم داشتهام، میگویم بیا برویم ببینیم که در کیسهها هست یا نه؟ بعضی مواقع میبیند که درخواست او جزء خریدها هست و گاهی هم میبیند، نیست و به او میگویم: اِه! پس نخریدم. گاهی بچهها همراهم بیرون هستند و درخواستی میکنند. به او میگویم، میخواهم بروم ماست بخرم آدامس را هم برایت میخرم، اما نمیگذارم خودش وارد مغازه شود. اما گاهی او را نیز همراه خود به مغازه میبرم تا چشمش به همه چیز بخورد. ولی میگویم باید از بین اینها یک چیز را انتخاب کنی و گاهی هم که چند روزی خانه نیستم، چند مدل خوراکی را میخرم تا بعضی اوقات نیز، همه چیز را با هم ببینند. . . . ⭕شما هم ازین ایده ها برامون بنویسید . . . 🔖حجت الاسلام وافی. دوره 📚کرامت۳ چیستی و چرایی تربیت در صحنه. . 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🔻 . . . . . . . . . . #وافی #کرامت #تربیت #کودک #لجبازی #خرید #مادر #پدر #خانواده #مشاوره #آموزشی
22 بهمن 1400 16:05:50
1 بازدید
keraamat_ir
🔻یکی از کلیدی ترین عوامل در تربیت فرزندان نظراتتون رو برامون کامنت بذارید.
21 مهر 1399 18:40:59
0 بازدید
keraamat_ir
. 🔰 با این کلید، نگاهتون به تربیت تغییر میکند! 🌟 انسان از خود چیزی ندارد، اما خداوند فرموده وَسَخَّرَ لَكُمْ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ. ♨️ یعنی انسان را خلیفه قرار داده و چک سفید امضای کل عالم هستی هم در اختیار اوست؛ کل عالم برای مسیری که در آن در حال حرکت است، در تسخیرش است. ❓ در تسخیر انسان یعنی چه؟ آیا فقط خوبیهای عالم در تسخیر انسان است یا مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ؟ آیا فقط مربی خوب یا پدر و مادر خوب در تسخیر من است؟ یا پدر و مادر بد هم در تسخیر من است؟ آیا از دست خدا در رفته که من رفیق ناباب پیدا کردم؟! 🔴 خیر! پدر و مادر خوش اخلاق و بد اخلاق هر دو دارایی انسان برای به حرکت به سمت کمال است. حواسمان باشد، پدر و مادر بد اخلاق، فرزند ناخلف، شرایط اجتماعی بد، رفیق ناباب و ... هیچکدام از تدبیر خدا خارج نیست. 🔻 برای کسی پدر و مادر خوش اخلاق ظرف سعادت و برای کسی ابتلای به پدر مادر بداخلاق ظرف سعادت است. 🌱 یعنی انسان بداند هر چه در مسیر او قرار میگیرد دارایی او برای رسیدن به سعادت است. ☑️ خداوند نعوذ بالله دستش بسته نبود که مانعی در سر راه ما قرار گرفته. مانع از طرفی مانع است و از طرف دیگر عامل رشد ماست. "دکتر علی جعفری" ⚠️ ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. ⚠️ ✅ @keraamat_ir #استاد_جعفری #علی_جعفری #کرامت #تربیت #فرزند #کودک #نوجوان #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #تربیت_نوجوان #سعادت #عالم_هستی #خوبی #مربی #پدرومادر #رفیق #خوش_اخلاق #تدبیرالهی #رشدانسان
21 شهریور 1401 13:29:58
1 بازدید
کرامت
0
0
🔻محوری ترین تمایل در کودکان در بچهها گرایشی وجود دارد به نام بزرگمنشی. اساسا یکی از تمایلات محوری انسان، تمایل به بزرک شدن است و بزرگ شدن حقیقت همه خوبیهاست. 👌 چرا که در هر بدی نوعی حقارت و در هر خوبی نوعی بزرگ شدن وجود دارد.🤔 به همین دلیل است که رکن نماز هم الله اکبر است. تظاهر به بزرگ شدن را در 3-4 سالگی در بچهها میبینیم که در 5-6 سالگی خیلی بیشتر میشود. این گرایش را باید تشویق کرد و جهت داد😊😌 و علت بد بودن همه بدیها را حقارت و کوچکی آن بیان کرد. مثلا غیبت کردن چون نشان دهنده ناتوانی و کوچکی است بد است. . . استاد پناهیان. دوره کرامت ۱ . . ممنون که با پسندیدن پست از ما حمایت میکنید❤❤ . . نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید👇