پست های مشابه

keraamat_ir

⭕برای ثبت نام دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی ترم دوم، به سایت کرامت مراجعه بفرمائید 💠www.keraamat.ir . 🔻دعوای کثیف ممنوع! . در زندگی زناشویی دعوای کثیف ممنوع! یعنی اختلاف و بگومگو تا حدی مشکلی ندارد اما نباید به صورت کثیف دعوا کرد.🤔 دعوا اینگونه کثیف می‌شود که بعد از این که بگومگویی شد، زن و شوهر با هم قهر کنند، غیر مستقیم حرف بزنند، بچه‌ها را واسطه بگیرند، سر سفره غذا جمع نشوند، محل خواب را تغییر دهند و ... .😐 باید توجه کنیم که حتی در صورت اختلاف هم باید دعوای تمیز داشته باشیم؛ یعنی مثلاً زن و شوهر سر ۵ موضوع با هم اختلاف نظر دارند، این پنج مورد سر جای خودشان هستند، اما باید هزاران موضوع دیگر که سر آن اتفاق نظر وجود دارد را دید و سر آن ۵ مسئله با هم صحبت کرد.😌 اما مواردی از قبیل جدا کردن جای خواب و واسطه گرفتن بچه‌ها و غیر مستقیم حرف زدن و ... را کنار گذاشت. . . . ⭕برای ما بنویسید: چگونه اختلافات داخل خانواده را مدیریت می کنید ؟ . . . 🔖دکتر نعیمی 📚دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی ترم دوم . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله:  https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . . . .#دعوا #اختلاف #نعیمی #خانواده #تربیت_فرزند #مادر #فرزند #پدر #مجازی #قهر

11 آبان 1400 18:32:25

0 بازدید

keraamat_ir

🔻 تنظیم سبد رسانه ای در خانواده نظرات تون رو برامون کامنت بذارید.

03 آبان 1399 17:49:02

0 بازدید

keraamat_ir

⭕⭕ شما برای شکستن این کلیشه های تربیتی چه میکنید؟ . 🔻آسیب های تربیت کلیشه ای . یکی از آسیب های ما در تربیت دختران این است که ما داریم دخترمان را پسر بار می آوریم 🙅‍♂️ داریم دخترمان را از روحیات و ویژگیهای دخترانه اش فاصله میدهیم 🌸🥀 . . 🔖دکتر سید وکیلی 📚دوره تربیت دخترانه . . 📬برسونید بدست معلم ها و مربی های مدارس دخترونه

26 اسفند 1399 17:59:46

0 بازدید

keraamat_ir

🔰 نکته کلیدی که معمولا پدر و مادر فراموش میکنن! 🔻 خداوند در سوره غاشیه، آیه ٢٢ می‌فرماید: لَسْتَ عَلَيْهِمْ بِمُصَيْطِرٍ، یعنی ای پیغمبر تو با همه عظمتت و اینکه پدر امت هستی بر انسانها سیطره نداری. در آیه قبل این سوره نیز می‌فرماید إِنَّما أَنْتَ مُذَكِّرٌ. تو تذکر بده و برو. بر این اساس، لازم است والدین صرفاً یادآوری کنند که مثلا الان زمان تکلیف نوشتن است. ❌ اینکه آیا نوشت، ننوشت، درست یا غلط نوشت، دیگر به این نباید کاری داشته باشیم. 🔻 بچه ما یک انسان مستقل دست که خودش باید از پس کارهایش بر بیاید. در مورد نماز هم به همین شکل است. در سنی که بچه کوچک است و نیاز به یادآوری دارد، صرفاً به او یادآوری می‌کنیم. اینکه اول وقت بخواند یا نخواند، نمازش قضا شود یا نشود دیگر بر ما نیست. اما چون ما خودمان را مسلط می‌بینیم، میخواهیم توصیه‌هایمان، ضمانت اجرایی داشته باشد. برای اصلاح، نیاز است ذره بین‌هایمان را برداریم و کمی فاصله بگیریم و خیلی چیزها را نپرسیم. 📣 اینکه «نماز خواندی؟ مشقت را نوشتی؟ دستت رو شستی؟ نشان بده، ببینم چطور شستی؟» اصلا نیاز نیست! ☑️ تا آنجایی که می‌شود باید خودمان را عقب بکشیم و جزئیات رفتارهای بچه ها را بررسی نکنیم. "حجت الاسلام اعلایی" 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. 🔻 ✅@keraamat_ir #کرامت #تربیت_فرزند #تربیت_نوجوان #رسانه #نماز #آموزش_نماز #اعلایی

30 خرداد 1401 15:55:03

2 بازدید

keraamat_ir

. 📍خدا رو اینجوری به نوجوونت معرفی کن . ما در حوزه اثبات، خدایی را به نوجوان و جوانمان معرفی می‌کنیم که نهایتا خدای قبول کردنیست، نه خدایی که بشود با او رابطه عاطفی برقرار کرد، شود دوستش داشت و برایش مُرد. خدای قبول کردنی، خدایی نیست که بشود پرستید! خدا را باید دوست داشت. ما با برهان و علت و معلول، خدایی را معرفی می‌کنیم که جوان مجبور است بپذیرد. ولی خدای توصیفی خدایی است که خودش معرفی می‌کند. يَا مَنْ لَهُ الْعِزَّةُ وَ الْجَمَالُ يَا مَنْ لَهُ الْقُدْرَةُ وَ الْكَمَالُ يَا مَنْ لَهُ الْمُلْكُ وَ الْجَلالُ يَا مَنْ هُوَ الْكَبِيرُ الْمُتَعَالِ يَا مُنْشِئَ السَّحَابِ الثِّقَالِ... واقعا ما چقدر در حق دعای جوشن کبیر جفا کردیم! با این دعا باید کیف کرد، يَا مَنْ تَوَاضَعَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِعَظَمَتِهِ يَا مَنِ اسْتَسْلَمَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِقُدْرَتِهِ يَا مَنْ ذَلَّ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِعِزَّتِهِ يَا مَنْ خَضَعَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ لِهَيْبَتِهِ... ای خدایی که همه چیز در برابر تو خاضع است. این خدا کجا، خدایی که ما اثبات می‌کنیم کجا؟!! با این خداست که می‌شود عشق کرد، با او حرف زد و درد دل کرد و آرامش گرفت. ما امروز باید یک نهضت توصیف راه بیندازیم. . . . ⭕️بنظر شما چطور میشه مهربونی خدا رو به بچه ها نشون بدیم؟ . . . 🔖حجت الاسلام عباسی ولدی. 📚کرامت1 . 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است.🔻 . . . . . . . #تربیت #عباسی_ولدی #من_دیگر_ما #کرامت #شب_قدر #بازی #خدا #مهربانی #دعا #مناجات

04 اردیبهشت 1401 15:01:11

0 بازدید

keraamat_ir

🔻تربیت فرزند در هفت سال سوم فرزند در هفت سال سوم تربیت، با گرایش شدید به «تشخص طلبی و استقلال جویی» باید در کشور خانواده مسئولیت‌های جدی را بپذیرد.😌😎 در این دوران، والدین باید برای فرزند جوان خویش شخصیت و احترام فوق العاده‌ای قائل شوند.😇 او را در استقلال جویی‌اش مدد رسانند.😌 . . حجت الاسلام آقاتهرانی. خانواده و تربیت مهدوی،ص۴۴۰-۴۴۱📚 . . ممنون که با پسندیدن پست از ما حمایت میکنید♥️♥️ . . نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید👇👇

09 اسفند 1399 18:01:34

0 بازدید

کرامت

0

0

🔻نتیجه تربیت اشتباه ؟! نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

keraamat_ir

کرامت

0

0

🔻نتیجه تربیت اشتباه ؟! نظرات تون رو برامون کامنت بذارید 👇

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن