keraamat_ir
دنبال کننده
17
پست
689
کرامت کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی جایی برای پاسخگویی به دغدغه های تربیتی شما
پست های مشابه
keraamat_ir
💡 *دوره مجازی تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی پیوند. ترم مقدماتی* 🔸 ۳۰ ساعت آموزشی در ۶ هفته ⛔️ مهلت ثبت نام تا ۳ اردیبهشت 📍 پشتیبانی با نام کاربری @keraamat_majazi 🌐اطلاعات بیشتر و ثبت نام در: www.keraamat.ir
22 فروردین 1400 17:39:12
0 بازدید
keraamat_ir
🔻 جایگاه مدرسه و خانواده در تربیت نظرات تون رو برامون کامنت بذارید.
02 آبان 1399 17:48:55
0 بازدید
keraamat_ir
⭕برای ثبت نام دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی ترم دوم، به سایت کرامت مراجعه بفرمائید 💠www.keraamat.ir . 🔻دعوای کثیف ممنوع! . در زندگی زناشویی دعوای کثیف ممنوع! یعنی اختلاف و بگومگو تا حدی مشکلی ندارد اما نباید به صورت کثیف دعوا کرد.🤔 دعوا اینگونه کثیف میشود که بعد از این که بگومگویی شد، زن و شوهر با هم قهر کنند، غیر مستقیم حرف بزنند، بچهها را واسطه بگیرند، سر سفره غذا جمع نشوند، محل خواب را تغییر دهند و ... .😐 باید توجه کنیم که حتی در صورت اختلاف هم باید دعوای تمیز داشته باشیم؛ یعنی مثلاً زن و شوهر سر ۵ موضوع با هم اختلاف نظر دارند، این پنج مورد سر جای خودشان هستند، اما باید هزاران موضوع دیگر که سر آن اتفاق نظر وجود دارد را دید و سر آن ۵ مسئله با هم صحبت کرد.😌 اما مواردی از قبیل جدا کردن جای خواب و واسطه گرفتن بچهها و غیر مستقیم حرف زدن و ... را کنار گذاشت. . . . ⭕برای ما بنویسید: چگونه اختلافات داخل خانواده را مدیریت می کنید ؟ . . . 🔖دکتر نعیمی 📚دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی ترم دوم . 💬انتقادات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بذارید . در شبکه های دیگر بما بپیوندید . 👈 پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 👈 پیام رسان ایتا: eitaa.com/keraamat_ir 👈 سایت آپارات: https://www.aparat.com/keraamat_ir . . . . . . . . .#دعوا #اختلاف #نعیمی #خانواده #تربیت_فرزند #مادر #فرزند #پدر #مجازی #قهر
11 آبان 1400 18:32:25
0 بازدید
keraamat_ir
📣برای تهیه فیلم کامل به سایت کرامت مراجعه کنید یک معلم برای ارتباط با دانش آموزانش علاوه بر دفتر تاریخ و جغرافیا و ... باید دفتری تحت عنوان من و دانش آموزم هم داشته باشد؛ مثلاً من و علی من و مریم. در آن دفتر، معلم برای دانش آموز بنویسد و دانش آموز برای معلم. البته نه فقط نصیحت و موعظه، بلکه از قرآن و روایت و شعر گرفته تا درد دل تا اینکه یک رابطه دو به دو شکل بگیرد. چرا که بعضی درون فردی هستند. یعنی میخواهند یک رابطه خاص با خودشان برقرار باشد. با این افراد رابطه دو به دو جواب میدهد نه رابطهی در جمع. در خانواده هم همین است. کارهای دو به دو در خانواده بین پدر و تکتک بچهها، مادر و تکتک بچهها و پدر و مادر با هم، باید وجود داشته باشد. مثلا اگر زن و شوهر با هم بیرون هستند و و دوتایی میخواهند ناهار بخورند، این غلط است که بگویند این کار را نکنیم، چون بچهها نیستند از گلویمان پایین نمیرود. . . . 🟡شما چطور رابطه دو به دوبا فرزندانتان دارید؟ 🔖دکتر مهدی دوایی. 📚دوره تربیت مشاور و پشتیبانی مقدماتی. #فنون_ارتباط_موثر #دوایی #تربیت #مشاوره #کودک#والدین#ارتباط#صمیمیت#فرزند#شعر
03 بهمن 1400 15:53:01
1 بازدید
keraamat_ir
🔰 نکته کلیدی که معمولا پدر و مادر فراموش میکنن! 🔻 خداوند در سوره غاشیه، آیه ٢٢ میفرماید: لَسْتَ عَلَيْهِمْ بِمُصَيْطِرٍ، یعنی ای پیغمبر تو با همه عظمتت و اینکه پدر امت هستی بر انسانها سیطره نداری. در آیه قبل این سوره نیز میفرماید إِنَّما أَنْتَ مُذَكِّرٌ. تو تذکر بده و برو. بر این اساس، لازم است والدین صرفاً یادآوری کنند که مثلا الان زمان تکلیف نوشتن است. ❌ اینکه آیا نوشت، ننوشت، درست یا غلط نوشت، دیگر به این نباید کاری داشته باشیم. 🔻 بچه ما یک انسان مستقل دست که خودش باید از پس کارهایش بر بیاید. در مورد نماز هم به همین شکل است. در سنی که بچه کوچک است و نیاز به یادآوری دارد، صرفاً به او یادآوری میکنیم. اینکه اول وقت بخواند یا نخواند، نمازش قضا شود یا نشود دیگر بر ما نیست. اما چون ما خودمان را مسلط میبینیم، میخواهیم توصیههایمان، ضمانت اجرایی داشته باشد. برای اصلاح، نیاز است ذره بینهایمان را برداریم و کمی فاصله بگیریم و خیلی چیزها را نپرسیم. 📣 اینکه «نماز خواندی؟ مشقت را نوشتی؟ دستت رو شستی؟ نشان بده، ببینم چطور شستی؟» اصلا نیاز نیست! ☑️ تا آنجایی که میشود باید خودمان را عقب بکشیم و جزئیات رفتارهای بچه ها را بررسی نکنیم. "حجت الاسلام اعلایی" 🔻ما در کرامت، برایتان از اندیشه های مختلف تربیتی می گوییم، چراکه نگاه نقادانه ی شما ارزشمند است. 🔻 ✅@keraamat_ir #کرامت #تربیت_فرزند #تربیت_نوجوان #رسانه #نماز #آموزش_نماز #اعلایی
30 خرداد 1401 15:55:03
2 بازدید
کرامت
0
0
🔻 آرزو و شناخت شخصیت نظرات تون رو برامون کامنت بذارید