پست های مشابه

جعبک

🥳‌ ما با خریدن اسباب بازی های حاضر و آماده‌ و شیک، اونها رو به مصرف گرایی صرف تشویق می‌کنیم. کودکی که با این فرهنگ بزرگ بشه علاقه ای به ساخت و ساز نداره و به مرور زمان خلاقیتش کم میشه.‌ ‌‌ 🧐سوالاتی که قبل از خرید هر اسباب بازی خوبه که از خودمون بپرسیم: 🙎خلاقیتش رو افزایش میده؟ 🙎به مهارت‌های دست ورزی اش کمک میکنه؟ 🙎انگیزه و علاقه اش رو بالا می‌بره؟ 🙎به اعتماد به نفس و ریسک پذیریش کمک میکنه؟ خوبه که بدونیم‌؛ بهترین جایگزین اسباب بازی های امروزی ساخت و ساز و رسیدن به یک اسباب بازی جدیده!‌‌ ‌ ‌ راستی شعار جعبک رو می‌دونید چیه؟‌ اسباب‌بازی ات رو خودت بساز!😍 ‌ ‌‌ این اسباب بازی ساده و هیجان انگیز رو با ابزارای جعبک ابزار درست کردیم و از این به بعد یه هشتگ هم براش می ذاریم:‌ #بازی_جعبک_ابزار‌‌ اگر با جعبک ابزار ما آشنایی ندارید هایلایت #جعبک_ابزار رو ببینید.‌ ‌ ‌ #جعبک_جان#خلاقیت#بازی#سرگرمی #ایده_بازی#اسباب_بازی

02 مرداد 1399 17:13:53

68 بازدید

جعبک

‌ ‌پست رو ورق زدید؟😏 🍑بازی بازی مثل هلو🍑 🥳رنگی‌های ناقلا خب اینم از اولین بازی تابستانه‌ی جعبک! این دفعه یه فرقی با دفعه‌ی قبلی داره!‌ اونم چیه؟‌ اینکه جمعه ها قراره بازی های خانوادگی بذاریم. به این صورت که بعد از یه چرت کوتاه توی ظهر جمعه، وقتی کامل آبگوشت خوشمزه‌ی مامان جان جذب و هضم شده‌! شما وسایل بازی رو می دید دست بچه ها و رهسپارشون می‌کنید به سمت پدر خانواده که احتمالا دارن چرت سر ظهرشونو می زنن زیر باد کولر‌!‌ این بازی ها قابلیت اینو داره که چندتایی با هم مسابقه بدید.‌ بازی امروزم نبینید یه نی و چند تیکه کاغذ رنگیه!!‌ گرفتن کاغذ رنگی ها با نی زور بازو و نفس زیاد میخواد‌. این اولین قسمت بازی های تابستونی و البته خانوادگیه. از باباها در حالی که نفس نفس زنان دارن سعی میکنن کاغذ رنگی ها رو با نی بگیرن و بریزن تو بشقاب فیلم بگیرید تا منتشر کنیم و دور هم بخندیم روز عیدی😁🤭‌ ‌ قرارمون رو یادتونه؟ آخر تابستون قرعه کشی میکنیم از بین دوستانی که عکس و فیلم بازی‌شونو می فرستن و یک جعبک رایگان تحویلشون می‌دیم. اینجوریاست😏‌ ‌ ‌ #جعبک#بازی#تابستانه#سرگرمی#مسابقه

13 تیر 1399 12:08:12

5 بازدید

جعبک

‌ ‌از صفحه‌ی فوق العاده‌ی🤩 ‌ @mehraban.banoo13 در مزرعه ☀️ پست ورق‌زدنی از وقتی جعبک رسید دست‌مون رفتیم تو فکر درست کردن مزرعه 🐓 . با انرژی‌ای که جعبک بهمون داد و هر چی تو خونه داشتیم شروع کردیم و شد این مزرعه‌ی کوچولو 🐄 . پروژه‌ی مزرعه دو سه روز‌طول کشید ولی وقتی کامل شد دست و پاحنایی خیلی ازش استقبال کرد. صبح حیوون ها رو میبره علف بخورن. بعد تشنه‌شون میشه و باید برن آب بخورن. حواسش هست که یه وقت ماهی‌ها رو نخورن 😁 شب که میشه میرن تو طویله تا استراحت کنن 🌙 با هم حرف میزنن. دعوا میکنن. بازی میکنن. خلاصه یه دنیای دیگه برای خودمون درست کردیم که خیلی قشنگه ❤️ . چند روز دیگه هم میخوایم تو مزرعه‌مون کشت و کار راه بندازیم ! 😁 . درسته شیر 🦁 تو هیچ مزرعه‌ای نیست ولی ما تصمیم گرفتیم یه شیر تو مزرعه‌مون داشته باشیم 😄 . میگم حالا که مزرعه نداریم و نمیتونیم تو مزرعه زندگی کنیم مزرعه یا هر چیز دیگری رو در ابعاد خیلی کوچیک تر برای بچه ها درست کنیم تا باهاشون آشنا بشن 👌 . و مرسی از جعبک برای هدیه‌ی کاربردی‌، کیفیت خوب خمیرها و ابزارهای چوبی‌شون 😍 . #در_مزرعه #بازی #بازی_با_کودک #جعبک #سرگرمی #خلاقیت #بازی_در_خانه #آموزش #مهارت_های_زندگی

23 اردیبهشت 1399 14:54:10

4 بازدید

جعبک

‌ ‌مزرعه‌ی خودتو بساز...‌ با حیوونای عجیب غریب!‌ درختای عجیب تر..‌ با جعبک هر کس داستان خودشو داره!‌ هیچ وقت قصه‌ی دو تا جعبک شکل هم نیستن! و هیچ وقت دو تا بچه‌ی جعبکی شبیه هم بازی نمی‌کنن...‌ تفاوت‌ بچه‌ها رو با هم ببینیم و از متفاوت بودنشون غصه نخوریم!‌ بچه‌های ما هر کدوم قراره یه گوشه‌ی این دنیا رو با دستاشون و به سبک خودشون بسازن...‌ ‌ ‌ ‌ #جعبک_جان #جعبک_خمیری_مزرعه‌ #بازی#سرگرمی #ایده

27 اردیبهشت 1399 16:27:25

3 بازدید

جعبک

ویدیو را با صدا ببینید‌😁 🏃‍♂️⁩ بچه که بودیم همیشه یه کیف جادویی می‌خواستیم که هروقت دستمونو می‌کنیم داخلش و بیرون میاریم یه چیز شگفت‌انگیز بیرون بیاد و هیچ‌وقت هیچ‌وقت هم بازی‌ها و اسباب‌بازی‌هاش تموم نشه و همیشه‌ی خدا یه چیز هیجان‌انگیز داشته باشه که ما رو سرگرم کنه. جنبانک این کوله‌ی شگفت‌انگیز و پرسرو‌صدا دقیقا اومده آرزوی بچگی ما رو برای خودمون و بچه‌هامون برآورده کنه! یه کوله‌ی جادویی با ابزارای بازی و یه عالمه کارتِ بازی که هرروزی که برید سراغش حتما یه پیشنهاد شگفت‌انگیز برای سرگرم شدن کل خانواده داره. جنبانک فقط یه کوله‌ی پر از اسباب‌بازی نیست. یه دوست فوق‌العاده است برای روزایی که حوصله‌مون بدجوری سررفته و بچه‌مون بدجوری غرغر داره و انرژی‌های درونش مثل یه آتشفشان خاموشه که هرلحظه قراره فوران کنه. این شما و این ‌ جعبک بازی‌های خانوادگی، هیجانی و حرکتی ما😍 جناب «جنبانک» 🤸شامل ۱۰ مدل ابزار بازی‌ به همراه ۵۰ مدل کارت بازی و یک کوله‌ی پارچه‌ای 📍قیمت جنبانک پلاس ۲۸۱ و در پیش فروش ۲۲۵ 📍قیمت جنبانک متوسط ۱۹۲ و در پیش‌فروش ۱۶۳ 📍قیمت جنبانک اقتصادی:۱۴۱ مهلت ثبت سفارش با تخفیف پیش‌فروش: تا ۷ آذر برای ثبت سفارش بهمون دایرکت بدید🤩

04 آذر 1400 12:30:27

4 بازدید

جعبک

🤩🥳 ❌اتمام موجودی‌ چسبونک نقطه ای به بچه ها کمک میکنه توی حرکات ظریفشون مهارت پیدا کنه. و از اون گذشته یه سرگرمی جذابه که میتونه چندین ساعت مشغولشون کنه. این پک مخصوص شب یلدا طراحی شده، ۷ تا کاربرگ مختلف با همین موضوع و ۲۸۰ تا نقطه چسبونک متنوع داره که بچه ها میتونن هرجایی از کاربرگا که خواستن اونا رو بچسبونن و شکلا رو کامل کنن. قیمت این محصول ۵۵ هزار تومن همین الان میتونین سفارش بدین. به خاطر استقبال شما موجودی این پک محدود شده.

26 آذر 1400 15:59:02

13 بازدید

ادمین جعبک

0

2

🎈🎉⚽️ -": آخهههه تا کی بذارم همه بازی ها رو ببره ... " این سوالیه که برای یه مادر یا پدر یا حتی خاله داایی و عمه و... هرکسی که همبازی بچه ها شده، حتما یه بار پیش اومده😁 و بعد از چند دست بازی که به کوچولومون باختیم، با خودمون میگیم :"بالاخره که باید بفهمه همیشه تو زندگیش برنده نیست. " و تصمیم میگیریم دست بعدی رو خودمون ببریم. 😁 اما بردن همانا و بغض و ناراحتی و بعدش گریه و قشقرق بچه مون بعدِ باختن هم همانااا... اونجاست که عذاب وجدان میگیریم و کلی سوال تو سرمون چرخ میخوره که باید چیکار میکردم... ؟ 🥺 کارِدرستی کردم نذاشتم همیشه ببره ؟ بالاخره که با همسن و سالاش همبازی میشه و ممکنه بچه های از اون قوی تر پیدا بشن و ببرنش ؟ برای گرفتن جواب حتما این پست رو بخونید و برای کسایی که فکر میکنید تجربه کردن، بفرستید.😎 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ راستی راه حل شما برای بالا بردن #تحمل_شکست بچه ها چیه ... ؟ تجربه داشتین ؟

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

جعبک

ادمین جعبک

0

2

🎈🎉⚽️ -": آخهههه تا کی بذارم همه بازی ها رو ببره ... " این سوالیه که برای یه مادر یا پدر یا حتی خاله داایی و عمه و... هرکسی که همبازی بچه ها شده، حتما یه بار پیش اومده😁 و بعد از چند دست بازی که به کوچولومون باختیم، با خودمون میگیم :"بالاخره که باید بفهمه همیشه تو زندگیش برنده نیست. " و تصمیم میگیریم دست بعدی رو خودمون ببریم. 😁 اما بردن همانا و بغض و ناراحتی و بعدش گریه و قشقرق بچه مون بعدِ باختن هم همانااا... اونجاست که عذاب وجدان میگیریم و کلی سوال تو سرمون چرخ میخوره که باید چیکار میکردم... ؟ 🥺 کارِدرستی کردم نذاشتم همیشه ببره ؟ بالاخره که با همسن و سالاش همبازی میشه و ممکنه بچه های از اون قوی تر پیدا بشن و ببرنش ؟ برای گرفتن جواب حتما این پست رو بخونید و برای کسایی که فکر میکنید تجربه کردن، بفرستید.😎 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ راستی راه حل شما برای بالا بردن #تحمل_شکست بچه ها چیه ... ؟ تجربه داشتین ؟

شما میتوانید مطالب بیشتری از صفحات محتوایی و دیگر صفحات بامانو بخوانید

برای دسترسی نامحدود به مطالب و استفاده از امکانات دیگر اپلیکیشن بامانو مانند ساخت آلبوم خانوادگی، اپلیکیشن بامانو را نصب کنید. با عضو شدن شما از محتواهایی پشتیبانی میکنید که دوست دارید بیشتر از آن ها مطلع باشید

پست های مشابه

برو به اپلیکیشن