پست های مشابه
جعبک
🎁 . جعبک پرطرفدار خمیری! برای بچههای جعبکی! لطفا تا می توانید لذت ببرید! . 🍭🍬🍭🍬🍭🍬🍭🍬🍭 . #جعبک_خمیری برای سه سال به بالا #جعبک #جعبک_کودک #جعبک_من
13 اسفند 1398 16:18:55
5 بازدید
جعبک
🎈🏐⚽️⚾️ یه #بازی سرگرم کننده و ساده برای عصر جمعه. فقط با چندتا دونه پوم پوم، انبر ( اگر انبر نداشتین میتونید به جاش از گیره لباس هم استفاده کنین) ، و چندتا در بطری شیر یا هرجایگزین دیگ که دم دستتونه🥰 شماهم این بازی رو انجام بدین، یه بستنی رنگی رنگی خوشمزه بسازین، عکس یا فیلمشو برامون بفرستین و کد تخفیف از جعبک بگیرین 🤩 این بازی مهارت های حرکتی ظریف رو در کودک تقویت میکنه مثل: تحریک حس بینایی، دقت در تشخیص، تقویت انگشتان و هماهنگی چشم و دست.
09 مهر 1400 10:03:27
25 بازدید
جعبک
. 🌋شما در موقعیت های پرفشار چه واکنشی نشون میدین ؟ این پست رو برای پدرمادرایی که میشناسید،بفرستید تا اوناهم تو کوقعیت ها این چنینی بهترین واکنش رو از خودشون نشون بدن #جعبک #والدگری #فرزند_پروری #روانشناسی_کودک #روانشناسی_رشد #کودک_سالم #مادر_نمونه #اسباب_بازی_کودک #تربیت_فرزند #تربیت_کودک #مادر_پدر_آگاه #والدین_بخوانند #والدین_نمونه #والدین_آگاه
22 تیر 1401 15:44:10
122 بازدید
جعبک
روز هشتم بهار🌿 💓خدایا شکرت بابت وجود قصهها. بابت خیال کردن و برای هر چیزی قصهای ساختن و اونو صد بار شیرین تر و ماندگارتر کردن... 💭گوزن توی گوش اسب پچ پچ کرد اسب ریز ریز خندید. بوته اش را هم برداشت. گفت: اینم بیارم؟ شیر، براق های لیزلیزی را کشان کشان با خودش آورد: بیاید اماده شید! سفینه فضایی آن طرف تر منتظر فضانوردان جنگلی بود! 👯چی کار کنیم خوش بگذره؟ بازی های امروزمون با فویله... بچه ها نقاشی روی سطوح مختلف رو دوست دارند. این دفعه به جای کاغذ فویل بذارید و روش نقاشی بکشید. تو مرحلهی دوم بازی تمام عروسک ها و اسباب بازی ها قراره سوار سفینهی فضایی بشن. پس عروسک ها رو بیارید و فویل رو به بچه ها بسپارید تا فویل پیچشون کنن. پروسهی فویل پیچیدن دور عروسکا و بعدم باز کردنش برای بچهها خیلی خیلی جذابه! 👼 برای چندساله ها؟ این بازی رو بچههای خیلی کوچیک مثلا از نه ماه هم می تونن انجام بدن. رنگ های انگشتی خوراکی و فویل بذارید براشون تا لذت ببرن. عروسک های کوچولوشون رو هم فویل پیچ کنید تا باز کنن. پس این بازی از نه ماه به بالا کاربردیه. لطفا عکس و فیلم بازی تونو برامون بفرستید. از بین ارسال کنندگان قرعه کشی میکنیم و به یک مامان و نینیخوش شانس ۵۰ درصد تخفیف روی جعبک بعدی میدیم.😌 #ایده_بازی #بازی_کودک #قرنطینه_با_کودک #مونته_سوری #نوروز_کودک #نوروز_جعبک #جعبک_جان #بچه_های_جعبکی
08 فروردین 1399 14:06:53
36 بازدید
جعبک
روز ششم بهار🌿 💓خدایا ممنونتم به خاطر زبری چوب ها و تنهی درختا، نرمی گلبرگ ها، سفتی سنگ ها... خدایا ممنونتم بابت حس لامسهی دستها و پاهام...که می تونه همهی این ها رو حس کنه.. 💭پاپا توی جنگل عجیب غریب ها زندگی می کرد. هرجا قدم میزد زیر پایش یک جور میشد. رد پای کاموایی، رد پای پولکی، رد پای صدفی، ردپای دکمه ای و ردپاهای عجیب و غریب دیگر! داداش کوچولویش پا میگذاشت روی ردپای پاپا و حدس می زد ردپایش از چیست! چی؟! تو هم ردپای جادویی داری؟! چشم هایت را ببند و رویشان راه برو! شگفت انگیز است نه؟ 👯چه شکلی بازی کنیم؟ پاها روی مقوا دورشو با ماژیک خط نی و کاموا و نخود و لوبیا و پلاستیک و دربطری جمع روی مقواها چسب.. (همین جوری تا پایان دوست دارم بدون فعل برم جلو🙃) حالا چشما بسته کی میتونه حدس بزنه زیر پاش چی چیه؟ 👼برای چندساله ها؟ برای زیر دو سال چسبوندنش با مامان راه رفتنش با نی نی برای بالای دو سال هم که از کشیدن و چسبوندن تا راه رفتن و حدس زدن با بچه ها #بازی_با_کودک #ایده_بازی #مونته_سوری #جعبک_جان #نوروز_جعبک #بچه_های_جعبکی
06 فروردین 1399 14:18:04
63 بازدید
جعبک
راهنمای بازی با دوندونک😁 زیر اندازی بزرگ پهن کرده. کودک را به سمت نقطهی مرکزی زیرانداز(با فاصلهی مساوی از طول و عرض😒دیدید که میرن اون مرز بین زیر انداز و فرش می شینن) هدایت کنید. دوندونک را باز کرده و تمام ابزار ها را مثل آش داخل ظرف بریزید. بازی شما آمادهی سرو می باشد. کودک را به حال خود رها کرده، روی مبل لم بدهید و در اینستا بچرخید و چای بنوشید. ستاد آزاد سازی مادران جعبک😁 #دیدم_که_میگم #چگونه_کودک_را_سه_دقیقه_بیشتر_سرگرم_کنیم #جعبک_نگو_بلا_بگو #دون_دونک#بازی_سرخود
12 آبان 1399 11:13:44
3 بازدید
ادمین جعبک
0
2
🎈🎉⚽️ -": آخهههه تا کی بذارم همه بازی ها رو ببره ... " این سوالیه که برای یه مادر یا پدر یا حتی خاله داایی و عمه و... هرکسی که همبازی بچه ها شده، حتما یه بار پیش اومده😁 و بعد از چند دست بازی که به کوچولومون باختیم، با خودمون میگیم :"بالاخره که باید بفهمه همیشه تو زندگیش برنده نیست. " و تصمیم میگیریم دست بعدی رو خودمون ببریم. 😁 اما بردن همانا و بغض و ناراحتی و بعدش گریه و قشقرق بچه مون بعدِ باختن هم همانااا... اونجاست که عذاب وجدان میگیریم و کلی سوال تو سرمون چرخ میخوره که باید چیکار میکردم... ؟ 🥺 کارِدرستی کردم نذاشتم همیشه ببره ؟ بالاخره که با همسن و سالاش همبازی میشه و ممکنه بچه های از اون قوی تر پیدا بشن و ببرنش ؟ برای گرفتن جواب حتما این پست رو بخونید و برای کسایی که فکر میکنید تجربه کردن، بفرستید.😎 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ راستی راه حل شما برای بالا بردن #تحمل_شکست بچه ها چیه ... ؟ تجربه داشتین ؟