پست های مشابه
جعبک
🐄🐳🐢🐎 ❌اتمام موجودی❌ چسبونک محصول جذاب ما که با استقبال شما رو به رو شد چند تا مزیت داره: درعین سادگی برای بچهها خیییییلی جذابه! کندن برچسبها و چسبوندنش روی کاغذ و ساختن کلی داستان و ماجرا از دل همین برچسبها میتونه طولانی مدت بچهها رو سرگرم کنه. و البته به نسبت سرگرمکنندگی و جذابیتش، قیمت خوبی داره و برای همین این محصولمون یک تنه برای خودش کلی جذابیت داره. بستهی سوم چسبونک: ۵ کاربرگ با موضوعات مزرعه، جنگل، دریا و آشپزی داره و و ۲۱۰ برچسب این کاربرگها رو همراهی میکنند. گروه سنی: ۲ و نیم سال به بالا( بعضاً تا ۳۰ و ۴۰ سال هم میخرن😁) اگر قصد سفارش دارید همین الان بهمون دایرکت بدید چون ما تعداد محدودی از این بسته رو تولید کردیم و موجودیاش زود تموم میشه.🙈 #چسبونک #چسبونک_چسبی #استیکر #استیکر_کودک #استیکر_آموزشی #عکس_برگردون #بازی_آموزشی #سرگرمی_کودک #اسباب_بازی #اسباب_بازی_کودک #فرزند_پروری #والدگری #ایده_بازی
22 دی 1400 14:49:24
19 بازدید
جعبک
. از مجموعه چسبونک حیوانات دلبر 🤩 وقتی میگیم گروه سنی چسبونک ها از ۲و نیم سال تا ۹۹ ساله منظورمون چیه 😌 بین خودمون باشه خود عکاس و فیلمبردار موقع عکاسی از چسبونک ها خیلی صفا میکنه 🤭 میتونید همین الان چسبونک ها رو سفارش بدین تو دایرکت خلاصه که تا اتمام موجودی نخورده بجنبید که شرمنده تون نشیم 🙈 چسبونک موضوعی حیوانات: ۹۰ تومان #چسبونک #چسبونک_چسبی #چسبونک_نقطه_ای #چسبونک_موضوعی #چسبونکی #استیکر #استیکر_کودک #استیکر_حیوانات #استیکر_آموزشی #استیکر_نقطه_ای #دات_استیکر #دات #کاربرگ #کاربرگ_کودک #محصول_کودک #اسباب_بازی_کودک #اسباب_بازی
31 اردیبهشت 1401 08:29:37
46 بازدید
جعبک
اسم رنگینک را گذاشتیم نشریهی مادر و کودک! چون این نشریه را باید با هم ورق بزنید. مادر متن ها. را بخواند و کودک به داستان ها گوش بدهد یا بازی هایش را با مادر انجام بدهد. ما هر روز یک محتوا برای مادر با عنوان رزق مادری گذاشته ایم. این نکتههای کوچک دوست داشتنی را از حدود ۶ منبع مختلف انتخاب کرده ایم و یک روز درمیان در صفحات نشریه می بینید. بقیهی محتوا مخصوص کودک است. اما با یک تفاوت. ایده های بازی را برای او بخوانید و در اجرای آن با او همراه شوید. سعی کردیم مدل های مختلف بازی را به شما پیشنهاد بدهیم. از بازی های وانمودی گرفته تا بازی های حرکتی و دست ورزی و نقاشی و حتی آشپزی! کافیست شما ایده های بازی را برای بچه ها بخوانید. آن وقت آن روز را مخصوص آن بازی بگذارید و ببینید بچه ها آن را تا کجا پیش می برند. رنگینک شاید اولین نشریهی مادر و کودک باشد. نشریهای که در آن هم نیازهای مادر دیده شده و هم نیازهای کودک. محتوایی که هم برای مادر نوشته شده و هم برای کودک. این اولین شمارهی رنگینک است با تمام نقاط ضعف و نقاط قوتش.. #رنگینک #رنگینک_جعبک #رمضان #نشریه #نشریه_مادر_کودک
05 اردیبهشت 1399 14:28:42
7 بازدید
جعبک
🎈 #جعبک#جعبک_برای_کودک#جعبک_بازی #کودک #نگاه#دریچه_نگاه #کودکی #خلاقیت #بازی #بازی_با_کودک #جعبک_ من #دنیای_کودکی #سرگرمی #اسباب_بازی #کودک_خلاق #هم_بازی #دست_ورزی #خلاقیت #تخیل #مهربانی #بازی_با_کودکت
01 دی 1398 16:46:58
56 بازدید
جعبک
🥳 این پست اسلایدی است. ورق بزنید🙂 جعبک، به معنای واقعی نتیجهی یک کارگروهی است. شده گاهی بعضی از اعضای گروه نباشند، اما بقیهی گروه چند برابر به جای او کار کردهاند تا او برگردد. جعبک را اگر دوست داشتید نتیجهی یک رفاقت خیلی خیلی عجیب و سفت و محکم است بین آدمهایی که دغدغهشان کارِ مفیدِ کوچک بود. کاری کوچک، در این دنیای بزرگ و در بین کارهای بزرگ و درخشان دیگر... خانمهایی که میخواستند یک ستارهی کوچک پرنور باشند در کهکشان کارهای روی زمینماندهی این دیار... جعبک نتیجهی تلاش یک گروه کوچک است با دغدغههای خیلی بزرگ.. یک سال سخت، یک سال خیلی سخت به معنای واقعی کلمه جنگیدیم و تلاش کردیم برای تحقق ایدههای توی ذهنمان. امیدمان به بهتر شدن است. به قویشدن به بزرگ شدن. و برای امید کوچک توی قلبمان باز سال جدید را سخت کار میکنیم و سختتر میجنگیم و درگوشی بگویم شاید سختتر هم گاهی شکست بخوریم... اما ما یک سال فقط تمرین کردیم. فقط ایدههامان را سنجیدیم و با سروشکلی خوب با شما درمیان گذاشتیم. ما تازه یاد گرفتهایم با جعبک! تازه ترسهایمان ریخته و تازه برای شروع کارهای بزرگ انگیزه گرفتهایم. خواستیم یک هفته، خوشحالیمان از یک سال تلاش شب و روز کردن و خستهنشدن و زمینخوردن و ناامید نشدن و دوباره بلند شدن و از نو شروع کردن را با شما شریک شویم. با شما که اعتماد کردید و پای قصهی ما نشستهاید... با شما که آمدید بهمان گفتید از خودتان بیشتر بگویید...از گروهتان و پشت صحنهی جعبک... این آشنایی شروع رفاقت ماست.. رفاقتی مثل رفاقت سفت و محکم بچههای تیم جعبک...همان قدر شیرین، همان قدر وفادارانه و همان قدر متعهدانه... جعبک را اگر دوست داشتید ، مدیون زحمات این آدم هاست و مادرهایشان و همسرانشان و فرزندانشان....: @fatem3h.mhdv @zahrasadatkh @sayehkalantar @fatemeh.sadat.1 @melika.hosseinie @sana_sghfi @ebtekarerangi @erfan_atp @mmahdikiani @seyedah007 @behnam_bayrami_z @alireza.__.rk و دوستان دیگر.. 💙در این پست برای بچههای تیم جعبک کامنت بگذارید. میخوانند و انگیزه میگیرند. بین کامنت گذارندگان قرعه کشی میکنیم و از بینشان چند ابزارک از جعبکهایمان تقدیم میکنیم. #جعبک_جان #عیدی#اسباب_بازی#کودک#خلاقیت#ایده
03 اسفند 1399 08:58:21
6 بازدید
جعبک
🌿 بابای خوب بچه ها بودی! یتیم ها بیشتر با همهی مومنین مهربان بودی! با بچه ها بیشتر کارهایت برایشان عجیب بود. صبح در خیبر را از جا میکندی و عصر توی خانهی زنی که همسرش شهید شده بود، بچه ها را کولمی کردی و دور خانه می چرخیدی. نمیفهمیدند علی یعنی چه. نمی گنجید در ذهن و روحشان... بابای خوب همهی بچههای عالم! بابای خوب یتیمان شیعه... روزت مبارک! #جعبک #جعبک_آردی #جعبک_خمیری
17 اسفند 1398 17:20:34
2 بازدید
ادمین جعبک
0
0
🌿 پیراهن زردش را مرتب کرده بود. تازه درد زایمان رخت بسته بود. دردانه را گذاشته بود توی گهواره. پتوی سبز را که لابد روزها، منتظر، بوییده بود و به سینه چسبانده بود، روی گلش انداخته بود. عمه حکیمه وارد اتاق شد. دستی به سر دستمال بستهٔ نرجس کشید. نرجس حتما لبخند زد و گهواره را نگاه کرد. عمه حکیمه گل کوچک را بلند کرد. خواست ببوسدش. بوی خوشش قلب عمه را به تپش انداخت. نرجس را نگاه کرد. نرجس لابد سر تکان داد که توی دل من همین خبرهاست... بابا صدا زد پسرم را بیاور عمه... نوشته اند پسر پدر را که دیده به حرف آمده از بس پدر مرد بوده. از بس چشم هاش آدم را به حرف می آورده... بابا گل نرجس را به او سپرده و گفته پسرم تو را به کسی می سپارم که مادرموسی فرزندش را به او سپرده.... نرجس قلبش تاپ تاپ کرده لابد اشک تا پشت چشم هاش آمده لابد باورش نشده که چطور می شود این پدر را و این پسر را دوست نداشت و دشمنشان شد.. چطور می شود بخاطر این ها آسمان و زمین را بهم نزد... دریا ها و دشت ها را مثل او طی نکرد... سرش را انداخته پایین... لابد خیال پردازی کرده که حالا آسمان گهواره ات پسرم... آن ابر تپل نرم بالش زیر سرت... لابد برایش لالایی ها خوانده و منتظر وعدهٔ بعدی شیرش شده... تولدتان مبارک آقا مبارک نرجس... و مبارک ما مادر ها که می دانیم توی دل نرجس وقتی بویتان کشیده چه خبرها که نشده... بویتان را به کوی ما مادرها بفرستید ... #نیمه_شعبان_۱۳۹۹ #جعبک